• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer



    Ene zin is sterker dan de ander, maar hier zit veel waarheid in!


    You are beautiful, you are love.

    Wat kunnen mensen toch zeuren. Er bestaan heus ergere dingen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Zo irritant dat je ouders op je zeiken omdat je boven achter de pc zit.
    Mag ik ook even alleen zijn om m'n gevoelens in m'n eigen kamer te uiten? -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    HAHAHA ik houd van Tate ^-^.
    "Over here, you stupid bitch."


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Toch niet helemaal aan mij besteed, blijkbaar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgen komen mijn HP boeken binnen – en vrijdag mijn THG boeken.
    Best gespendeerde 35 euro ooit.


    Ik had me deze vakantie echt anders voorgesteld..
    Een vakantie die ik alleen maar met jou zou doorbrengen.
    Turns out I was wrong.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Weer twee leuke boeken erbij *O*
    Maar damn, ik kan niet tegen open eindes of boeken waarbij je op het vervolg moet wachten (no_chears)


    -

    Ik mis je nog steeds, Pom. Je bent en blijft de beste kat die ik ooit heb gehad. Geen kat is zoals jij :'c


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Ik mis je nog steeds, Pom. Je bent en blijft de beste kat die ik ooit heb gehad. Geen kat is zoals jij :'c



    Ik mis het dat je foto's van hem poste, was altijd leuk om naar te kijken. Pom was ook een mooie kat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik mis het dat je foto's van hem poste, was altijd leuk om naar te kijken. Pom was ook een mooie kat.


    Precies! Bovendien was hij ook ontzettend lief. Hij wist als geen ander hoe ik getroost moest worden. Waar mensen tekort schoten, was hij er voor mij. Ik moet zeggen, in het meest cruciale gedeelte van mijn puberteit heb ik hem gehad en daar ben ik blij mee. Al is het gemis er nog wel :c


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Precies! Bovendien was hij ook ontzettend lief. Hij wist als geen ander hoe ik getroost moest worden. Waar mensen tekort schoten, was hij er voor mij. Ik moet zeggen, in het meest cruciale gedeelte van mijn puberteit heb ik hem gehad en daar ben ik blij mee. Al is het gemis er nog wel :c


    Soms heb je aan dieren idd meer dan aan mensen, ik kan me voorstellen dat Pom jou goed kon aanvoelen. Hij is nooit volledig weg.(: Hij is er nog altijd. Maar dat zal wel zagerig overkomen.


    Queer zijn is gewoon alles

    This zo druk in mijn hoofd D: GA ER UIT D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan niet geloven dat mensen die ouder zijn dan ik, sommige wel minstens 30 jaar, zó reageren en zeggen dat ík kinderachtig ben, terwijl ik gewoon netjes blijf en zij niet. Het lijken net een stel dronken ouwe vrijsters.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 21:56 ]


    Your make-up is terrible

    Rotzakken.


    Queer zijn is gewoon alles