• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Doge schreef:
    (...)

    Is het die rpg wat ik denk dat je bedoelt?


    Ik heb het over die van the Fault in our stars gemixt met 5sos. Bij een rpg die over kanker gaat heb ik sowieso al mijn bedenkingen, maar omdat ook nog eens te mengen met een bandje? Nope, dat vind ik niet kunnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    (...)

    Ik heb het over die van the Fault in our stars gemixt met 5sos. Bij een rpg die over kanker gaat heb ik sowieso al mijn bedenkingen, maar omdat ook nog eens te mengen met een bandje? Nope, dat vind ik niet kunnen.


    Hier sluit ik me aan ja. Met plezier over zo iets ernstigs schrijven.. Nee, mij niet gezien.


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me aan ja. Met plezier over zo iets ernstigs schrijven.. Nee, mij niet gezien.


    kindness is never a burden.

    Ourania schreef:
    (...)

    Ik heb het over die van the Fault in our stars gemixt met 5sos. Bij een rpg die over kanker gaat heb ik sowieso al mijn bedenkingen, maar omdat ook nog eens te mengen met een bandje? Nope, dat vind ik niet kunnen.


    Ik had je er al een pb over gestuurd, maar inderdaad, die bedoelde ik dus ook ;x


    26 - 02 - '16

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me aan ja. Met plezier over zo iets ernstigs schrijven.. Nee, mij niet gezien.

    "Met plezier" noem ik het niet. Ik doe er enkel aan mee omdat het idee origineel is en het mij best interessant lijkt om over te schrijven. Maar goed, ik houd me hier buiten.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me aan ja. Met plezier over zo iets ernstigs schrijven.. Nee, mij niet gezien.


    Ook dat het nog weer met een bandje gemengd moet worden. Volgens mij zijn ze toch niet bekend, doe dan op z'n minst onbekende personen. Echt bah, snap niet hoe mensen ooit op het idee daarvoor kunnen komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caraphernelia schreef:
    (...)
    "Met plezier" noem ik het niet. Ik doe er enkel aan mee omdat het idee origineel is en het mij best interessant lijkt om over te schrijven. Maar goed, ik houd me hier buiten.


    Oké, met plezier is misschien ook fout gezegd. Maar ik bedoel meer van, als het je ook niet leuk lijkt, zou je het niet doen toch?


    wat was dit ookalweer

    Waarom áltijd commentaar. . .


    I wish I had a bro to talk about this shit :/
    I just don't know anymore how to feel about this.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    I wish I had a bro to talk about this shit :/
    I just don't know anymore how to feel about this.

    I'm not a bro, but I'm a sis, is that good enough for ya?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    I'm not a bro, but I'm a sis, is that good enough for ya?


    wat was dit ookalweer

    Novoselic schreef:
    (...)
    I'm not a bro, but I'm a sis, is that good enough for ya?


    Maybe maarja, ik zeg t nog wel een keer ;)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Maybe maarja, ik zeg t nog wel een keer ;)

    Tuurlijk. Maar veel sterkte met wat er ook scheelt meid. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, please. Fake gedrag. Je bent zo hypocriet bezig.
    Ik heb hier geen zin in, damn.


    † Love? I want to sleep.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Tuurlijk. Maar veel sterkte met wat er ook scheelt meid. <3


    Dankjee lieve schat <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.