• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de twee overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierrook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demons
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Jay, Junior & Ivory
    - 3 van de 4 elementen, water, aarde en lucht.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Blake
    - 4 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie (uitgeschakeld)
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door CavalierYouth
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    AnnaSophia: heeft gewenst dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen.
    Bess: heeft gewenst dat haar leven zou gaan veranderen
    Gweneth: heeft gewenst om de perfecte match
    Lucia:

    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: (16 t/m 19) (20 t/m 25)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Jay Aiden Barnett- Gweneth Arabella Belcourt
    Blake Junior Barnett - Bess Adeline Marchon
    Blake Chase Barnett - AnnaSophia Thompson
    Ivory Barnett - Lucia Dorné


    Rollen:
    Vol!
    Meiden:
    Annasophia Thompson // Monstrous 1.1
    Bess Adeline Marchon // Banshees 1.6
    Gweneth Arabella Belcourt // Halter 1.3
    Lucia Dorné // Nuevo 1.2

    Jongens:
    Satan: Blake Chase Barnett // DarkAng3l 1.1 Water Aarde Vuur Lucht
    Ivory // Seto 1.3 Lucht
    Blake 'Junior' Barnett // OutlawQueen 1.2 Aarde
    Jay Aiden Barnett // Torquay1.4 Water

    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn


    Het begin
    De meiden liggen ieder in een aparte kamer wat vanaf nu hun slaap kamer is, voor zover ze zich waarschijnlijk zullen gedragen. Maar dat is geheel aan de demonen. Alle meiden zullen nu waarschijnlijk wel wakker worden, denkend dat ze gewoon in hun bed in hun kamer wakker zullen worden. Dit is dus echter niet het geval. De mannen zitten stilletjes stil te wachten tot ze wakker worden.



    Topics
    RollenTopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:16 ]

    Blake Barnett ||

    “Ik... Ik praat gewoon niet graag.” Ik zie aan haar dat ik haar onzeker en een beetje bang maak. Natuurlijk, ik heb haar net verteld dat ik ieder moment van de dag in haar hoofd kan kijken. Natuurlijk is het niet zo geweldig als het lijkt, zoals alle gaven, maar het is wel wat.“Al helemaal niet over mij zelf.” Aan hoe ze zich gedraagt zie ik dat ze echt niet graag over zichzelf praat. “Wat wil je weten?” Ik denk even na en glimlach dan. Eigenlijk wil ik haar gewoon echt leren kennen, maar ik kan beter rustig aan doen. Ik zou het ook niet fijn vinden om meteen alles over mijzelf te vertellen. Want hoewel ik niet zo gesloten ben als Bess, ben ik ook zeker niet open. Ik hou er niet van om anderen alles over mezelf te vertellen, voornamelijk omdat ze dan meestal gillend wegrennen.
    'Alles wat jij over jezelf wil vertellen. Ik wil niet dat je iets verteld wat je niet wil vertellen.' Ik sta op en ga naast haar zitten. 'En jij mag ook best wel wat over mij vragen hoor, hoewel mijn leven vooral bestaat uit hier zijn en de regels van mijn vader opvolgen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bess Adeline Marchon II
    Ik wachtte op zijn antwoord over wat hij wou weten over mij. Voor mijn gevoel duurde het veelte lang voor hij ook maar antwoord gaf. Ik was ergens wel bang dat hij dingen wou weten die ik misschien niet eens wou vertellen. Op dit moment in elk geval niet. Misschien wel nooit, maar dat was een zorg voor later. Daar ging ik me nu dus echt niet moeilijk over doen om er nu al over na te denken als hij nog niet had gezegd wat hij van me wou weten. 'Alles wat jij over jezelf wil vertellen. Ik wil niet dat je iets verteld wat je niet wil vertellen.' Even bleef ik stil terwijl ik na dacht en staarde hem aan toen hij op stond en naast me kwam zitten. Ik voelde me er wat ongemakkelijk door maar meer omdat ik op dit moment zeer weinig aan had niet omdat hij bij me kwam zitten. 'En jij mag ook best wel wat over mij vragen hoor, hoewel mijn leven vooral bestaat uit hier zijn en de regels van mijn vader opvolgen.' Ik reageerde niet op zijn woorden omdat ik zelf nog aan het denken was over wat ik wou zeggen. "Ik." Zuchtend sloot ik mijn mond en trok het dekbed iets meer omhoog voor zo ver dat kon. Op dit moment wou ik echt helemaal niks zeggen. "Ik ben enigst kind." Sprak ik zacht en keek voor me uit terwijl ik verder na dacht. "Mijn ouders zijn streng gelovig en wouden van mij een perfecte jonge vrouw maken." Vervolgde ik. Mijn blik gleed kort naar Junior voor ik weer weg keek. "En als ze weten waar ik nu op dit moment ben dan weet ik zeker dat ze me niet meer in huis willen hebben. Me zelfs niet meer willen kennen." Weer dacht ik na voor ik verder sprak. Ik vond het zo moeilijk om het over mij zelf te hebben en het liefst zei ik helemaal niks meer. Maar hij wou me leren kennen en dat vond ik toch wel belangrijk. "Mijn lievelingskleur is rood." Vervolgens kwam er weer een stilte en sloot ik kort mijn ogen. "Wat wil jij vertellen." Sprak ik vervolgens.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    [Derek_Hale --> OutlawQueen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Blake Barnett ||

    "Ik." Hoewel ik haar net vroeg om alleen te vertellen wat ze wil vertellen, zie ik aan haar dat ze eigenlijk helemaal niks wil vertellen. "Ik ben enigst kind. Mijn ouders zijn streng gelovig en wouden van mij een perfecte jonge vrouw maken." Ik knik. Voor zover wist ik het al wel, maar toch. "En als ze weten waar ik nu op dit moment ben dan weet ik zeker dat ze me niet meer in huis willen hebben. Me zelfs niet meer willen kennen." Ik kijk haar niet aan omdat ik me schuldig voel. Maar niks hiervan is mijn schuld. Het is mijn vader, die er altijd op uit is om andermans leven te verpesten. "Mijn lievelingskleur is rood." Ze is even stil en ik glimlach. Eigenlijk vind ik de kleur rood helemaal niks. Het doet me denken aan al het bloed van de mensen. "Wat wil jij vertellen." Ik glimlach en kijk naar de grond.
    'Mijn lievelingskleur is zwart,' begin ik en ik kijk haar aan. 'Zoals ik al zei, mijn leven is helemaal niet interessant. Ik ben de tweede zoon van Satan. Veel hobby's heb ik niet.' Ik kijk naar mijn handen en glimlach zonder vreugde. 'Het moet vast vreselijk zijn om tegen je geloof in te moeten trouwen met een zoon van Satan. Ik heb echt geen idee hoe dat zou zijn.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bess Adeline Marchon II
    'Mijn lievelingskleur is zwart,' Ik keek hem aan terwijl hij sprak. "Zwart is geen kleur, dat weet je?" Vroeg ik aarzelend. Ik had namelijk geen idee of hij daar ook echt een besef in had. "In elk geval niet in de echte wereld" Even dacht ik na over mijn laatste woorden. "Ik bedoel de aarde." Het was voor mij toch best nogal vreemd met het hele aarde en hel gedoe. 'Zoals ik al zei, mijn leven is helemaal niet interessant. Ik ben de tweede zoon van Satan. Veel hobby's heb ik niet.' Ik keek naar zijn handen toen hij daar ook naar keek en aarzelend legde ik mijn hand op de zijne. Geen idee of dat een goed idee was maar mijn gevoel sprak om dat te doen dus deed ik het ook. 'Het moet vast vreselijk zijn om tegen je geloof in te moeten trouwen met een zoon van Satan. Ik heb echt geen idee hoe dat zou zijn.' Ik staarde voor me uit terwijl hij die woorden sprak. Kort haalde ik mijn schouders op. "Ik ben nog niet met je getrouwd en de bijbel zegt niks over het trouwen met de zoon van satan." Sprak ik schouder ophalend. "Tot nu toe heb ik dus ook nog geen idee hoe dat gaat zijn." Bekende ik eerlijk. "Ergens had ik wel verwacht dat ik gedwongen zou worden om te trouwen, alleen had ik niet verwacht dat satan de gene zou zijn die me zou dwingen met zijn zoon te trouwen." Ik keek kort naar Junior voor ik weg keek. "Hobby's heb ik ook niet echt, al vind ik het zeer leuk om mijn eigen kleding te maken of aan te passen." Mijn blik bleef op een plek hangen terwijl ik verder sprak. "Het was het enigste wat ik echt leuk vond en ik weet wel zeker dat ik dat nooit meer ga doen." Een zucht verliet mijn lippen waarna ik hem weer terug aan keek.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Blake Barnett ||

    "Zwart is geen kleur, dat weet je? In elk geval niet in de echte wereld" Ik haal mijn schouders op. Zelf vind ik het altijd maar onzin dat zwart geen kleur is, maar ach, meningen verschillen. "Ik ben nog niet met je getrouwd en de bijbel zegt niks over het trouwen met de zoon van satan." Ik kan het niet laten om even te glimlachen.
    "Toch denk ik dat het niet echt de bedoeling is van de kerk dat je met een demon zou gaan trouwen." Even blijf ik hangen bij het woord 'demon'. Ik haat het om dat te zeggen, dan klinkt het meteen alsof ik een monster ben - wat ik misschien ook wel beng.
    "Tot nu toe heb ik dus ook nog geen idee hoe dat gaat zijn. Ergens had ik wel verwacht dat ik gedwongen zou worden om te trouwen, alleen had ik niet verwacht dat satan de gene zou zijn die me zou dwingen met zijn zoon te trouwen." Ze kijkt even naar mij voor ze wegkijkt. Ik kijk ook weg en probeer me te bedenken hoe het zou zijn. Ik word ook gedwongen om te trouwen, maar bij mij is het anders. "Hobby's heb ik ook niet echt, al vind ik het zeer leuk om mijn eigen kleding te maken of aan te passen. Het was het enigste wat ik echt leuk vond en ik weet wel zeker dat ik dat nooit meer ga doen." Ik haal mijn schouders op en loop naar de kledingkast. Er hangen een heleboel mooie jurken in.
    "Als je wil dat ik voor stof zorg ofzo, kan je het gewoon vragen hoor. Dat is ten minste een voordeel aan de hel." Ik zucht en ga weer zitten. "Geloof me, het hoeft hier niet al te slecht te zijn. Als je mijn vaders vertrouwen echt helemaal gewonnen hebben - geloof me, dat is niet makkelijk -, mag je misschien zelfs een keer naar de zielenwereld. Jullie wereld, sorry, dat is hoe wij het hier noemen."


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bess Adeline Marchon II
    "Toch denk ik dat het niet echt de bedoeling is van de kerk dat je met een demon zou gaan trouwen." Ik bekeek junior terwijl hij het woord demon sprak. "Ik moet eerlijk toegeven dat als we in de kerk moesten trouwen in de echte wereld dat ze je dan niet verdenken van het zijn van een demon." Mijn blik gleed nog even over zijn gezicht heen waarna ze haar hoofd schudde. "Ik weet wel zeker van niet." Even bleef ik stil waarna ik weer weg keek. "Kun je wel een kerk in?" Vroeg ik aarzelend terwijl ik mijn blik van hem weg hou. Maar zodra hij op stond gleed mijn ogen meteen naar hem toe. Kort haalde ik mijn wenkbrauwen op terwijl hij in mijn kast keek. Waarom deed hij dat ook maar? Hij wist wat er in hing. Ze had de jurken namelijk echt niet zelf uitgekozen. Dus dacht ze dat hij dat gedaan had. "Als je wil dat ik voor stof zorg ofzo, kan je het gewoon vragen hoor. Dat is ten minste een voordeel aan de hel." Mijn blik bleef op hem hangen terwijl hij weer bewoog en ging zitten. "Ik wil je niet tot last zijn." Waren mijn enige woorden terwijl ik kort verschoof op mijn plek. "Geloof me, het hoeft hier niet al te slecht te zijn. Als je mijn vaders vertrouwen echt helemaal gewonnen hebben - geloof me, dat is niet makkelijk -, mag je misschien zelfs een keer naar de zielenwereld. Jullie wereld, sorry, dat is hoe wij het hier noemen." Even bleef ik stil terwijl ik zocht na woorden. Ik beet op mijn lip en keek naar de deken. "Ik heb nooit gezegd dat het hier slecht is." Fluisterde ik zacht terwijl ik naar het dekbed bleef staren. "Het. Het is anders dan thuis. Maar ergens wel." Toen ik besefte wat ik ging zeggen sloot ik mijn lippen weer en slikte moeizaam. Hij hoefde niet te weten dat ze het hier beter vond dan thuis. Dat ging niemand iets aan.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Blake Chase Barnett || Satan

    Blauwe plekken warn bij hem echt wel het minst van haar zorgen. Als ze enkel dat eraan over hield, dan mocht ze zichzelf gelukkig noemen. Hij deed meestal veel ergere dingen met de vrouwen die hij onder handen nam, op welke manier dat je dan dan ook wilde opvatten. Je kon dit makkelijk opvatten als een straf, maar aan de andere kant was hij er niet bepaald van overtuigd dat ze dit ook zag als een straf eigenlijk. Haar lichaam in ieder geval niet. Hij merkte echt wel hoe ze zich gedroeg en bewoog. Nee, hij was ervan overtuigd dat ze dit ergens diep vanbinnen echt niet zo erg vond als ze zou beweren met woorden.
    De rilling die door haar lichaam trok, was onmogelijk voor hem on te negeren. Hij merkte ze met alle gemak op en zelf als ze gewild zou hebben, zou ze het niet verborgen kunnen houden hebben. Er waren nu eenmaal dingen die niet te verbergen waren en dat was er een van.
    "hoe smaakt bloed voor jou?" De woorden bleven even zachtjes tussen ons in hangen, vragend en geladen met het besef dat ze misschien beter niet uitgesproken konden worden. Langzaam en zwijgend keek ik haar aan. Zulke vragen stellen was niet bepaald slim, zeker niet als de duisternis die nog half zichtbaar was aan de randen van z'n ogen ieder moment terug kon keren. "Sommige dingen vallen niet uit te leggen." Je kon namelijk net zo min uitleggen waarom de ene spruitjes wel lekker vond en een ander niet. Kwestie van persoonlijke smaak. Met bloed was het gewoon niet anders. Hij kende andere demonen die bloed dat hij welgelijk vond, juist lekker vonden.
    Even keek hij haar onderzoekend aan. Misschien... Misschien moest ze er maar zelf over oordelen hoe het smaakte. Het zou haar in ieder geval een beter beeld geven. Het enige risico was dat ze mogelijk levend zou verbranden als ze zijn bloed zou drinken, tenzij ze natuurlijk voorbestemd was voor hem. Niet dat het voor hem een hartsverscheurende keuze was. Als ze stierf, dan zocht hij wel een anders, simpel zat. Met 1 arm hield hij haar tegen de muur voor hij met z'n tanden z'n rechter pols open haalde. "Je wilt het weten? Waarom probeer je het zelf niet?" Met een strakke en ergens licht uitdagende blik, hield hij z'n pols voor haar gezicht. het bloed dat langzaam naar beneden druppelde was veel donkerder dan het hare, maar ergens leek het van binnenuit te branden met een onwerkelijk voor. Het was gewoon een manifestatie van z'n kracht. Hij was ergens wel benieuwd. Als ze niet stierf, was het zelf heel goed mogelijk dat ze nooit meer dezelfde zou zijn als de druppels over haar tong rolden. De vraag was enkel of ze het zou durven.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    Annasophia slikte moeizaam zodra de vraag er uit was en hij haar langzaam en zwijgend aan keek. Ze hoopte zo dat ze hem niet al te boos had gemaakt. Ze moest echt gewoon op haar woorden gaan letten bedacht ze zich. Annasophia bleef hem terug aan kijken en zag zeker de duisternis in zijn ogen nog. Niet dat het erg zichtbaar was maar als je hem gewoon aan keek kon je het duidelijk zoen. Eigenlijk had ze verwacht dat hij woedend zou worden in plaats van het ook maar een antwoord te geven. "Sommige dingen vallen niet uit te leggen." Annasophia bleef hem aan kijken toen hij sprak. Annasophia trok een wenkbrauw vragend op terwijl hij haar met een arm tegen de muur aan hield en vervolgens in zijn pols beet. Wat de hel ging hij doen. "Je wilt het weten? Waarom probeer je het zelf niet?" Haar blik volgde verbaast zijn pols en toen hij die eenmaal voor haar gezicht hield keek ze bedenkelijk. Ze zag hoe het bloed uit het wond druppelde en het zag er echt niet aangenaam uit. Om eerlijk te zijn wou ze haar hoofd schudde en hem het antwoord nee geven. Maar zodra ze hem aan keek en de lichte uitdagende blik zag bedacht ze zich meteen. Ze zou een klein slokje nemen, ze ging er echt niet dood aan. En waarschijnlijk zou het net zo vies smaken als haar eigen bloed. Het smaakte voor haar gevoel naar ijzer en dat zal zo ook met de bloed van Blake zijn. Haar blik bleef op zijn pols gericht waarna ze toch echt aarzelend haar gezicht een paar millimeter naar hem toe bewoog om haar tong wat over zijn huid te laten gaan om het bloed op te likken. Maar erg veel was dit niet om de smaak echt een te ontdekken. Dus drukte ze haar lippen zacht om de wond op zijn huid en zorgde er voor dat ze iets meer bloed binnen zou krijgen. In de tussen tijd pakte ze aarzelend zijn arm vast met haar handen en sloot haar ogen om zich meer te kunnen consenteren op de smaak. Het bloed was verrassend genoeg wat warm, maar erg veel deed het niet met haar. De smaak kon ze echter nog steeds niet thuis brengen. Het smaakte niet zoals bloed normaal moest smaken. Het hoorde vies en ijzerig te zijn naar haar idee. Maar zijn bloed was alles behalve vies en ijzerig te noemen. Maar echt lekker durfde ze het ook niet te noemen meer omdat ze zich zelf dan voor gek zou moeten verklaren. Dit was al te gek voor woorden. Na die gedachten liet ze zijn pols snel los met haar lippen en staarde naar haar schoenen. "Het is vies." Loog ze fluisterend waarna ze naar hem op keek en hoopte dat het niet in haar ogen te zien was dat ze loog.

    (Ik zal straks wat posten.)


    Vampire + Servant = Servamp

    OutlawQueen schreef:
    [Derek_Hale --> OutlawQueen]


    Aangepast

    Blake Chase Barnett || Satan
    Zwijgend bleef ik toekijken, afwachtend wat ze zou gaan doen. Er waren gewoonlijk twee groepen. De eerste waren degene die het nooit overleefden. Die waren te gretig naar de mogelijkheid dat m'n bloed hen macht zou geven en eindigden heel snel nogal dood op de grond. De andere walgden van het idee en wezen het resoluut af. Resultaat? Na ja, die eindigden net zo makkelijk dood omdat ze een soort van geschenk van de verkeerde persoon afwezen en ik had evenmin nood aan zwakke zielen.
    Ik wachtte af, kijkend wat ze zou doen. Zou ze toehappen of afwijzen? Hoe zou ze eigenlijk reageren? Mensen en bloed, het bleef een vreemde zaak. Ze zou niet de eerste zijn die ik kende die er van flauw viel. Soms waren meiden gewoon te erg voor woorden. Ik zag zo de vertwijfeling in haar ogen toen ik m'n pols voor haar gezicht hield. Het idee stond haar niet bepaald aan, maar aan de andere kant... Weer die verleiding van het onbekende. Als er een plek was waar je aan verleiding toe mocht geven, dan was het wel hier. Wat de meeste als onaanvaardbaar beschouwden, was hier soms behoorlijk normaal. Om maar een stom voorbeeld te nemen: een demon die een andere vermoorde vanwege een meningsverschil. Niemand keek er van op. Het gebeurde met de regelmaat van de klok.
    Een lichte grijns verscheen om m'n lippen toen ze aarzelend proefde. Blijkbaar had de eerste ervaring niet bepaald volledig walgelijk, gezien ze m'n pols pakte en haar lippen tegen de wondjes drukte. Dat ze haar ogen sloot, was helemaal een teken dat ze het niet zo erg leek te vinden of dat het op z'n minst niet zo smerig was als ze vast en zeker gedacht zou hebben. Je eigen bloed smaakte nooit lekker, zelf ik wist dat. Voor mij smaakte het mijne ook naar niets. Het was maar het bloed van anderen dat ook een andere smaak had.
    "Het is vies." Ze staarde naar haar schoenen toen ze de woorden mompelde. "Leugenaar." Siste ik zachtjes in haar oor. Als het zo was geweest, dan had ze al veel sneller losgelaten en me tenminste durven aankijken. Nu leek het eerder of ze wat wilde verbergen. Zonder te kijken veegde ik m'n pols af. De wondjes waren ondertussen al genezen, ook al waren ze eigenlijk gemeen diep geweest, toch naar menselijke maatstaven.
    Het vuur voor de deur was ondertussen ook gedoofd, als ze wilde kon ze zo weg. Maar ik besloot nog even een trucje uit m'n arsenaal uit te proberen. Al was het amar om te zien hoe ze zou reageren. Het koste me geen enkele moeite om me op haar gedachten te concentreren, zonder ze te storen of echt te laten merken dat ik er was. "Bloed is macht." De woorden kon je met alle gemak op verschillende manieren opvatten. Vroeger behoorden mensen tot een meester of landeigenaar toe. Hun bloed was een bezit, maar je kon het net zo goed zien als in de legende van de vampiers, dat ze kennis over hun slachtoffers te weten konden komen door hun bloed te drinken. Aan de andere kant had je dan de letterlijke betekenis, de betekenis die op mij van toepassing was. Dat mijn bloed letterlijk macht was en bepaalde eigenschappen bezat. "Gebruik het wijselijk. De kans was groot dat ze wel ergens iets van effect kon hebben, ook al was het maar een kleine hoeveelheid. De concentratie in m'n bloed was gewoon zodanig groot, maar zelf ik kon niet voorspellen wat de uitwerking zou zijn. Iedereen reageerde immers anders. Er waren er die gek geworden waren ervan, maar er waren er net zo goed van binnenuit levend verbrand. Het hing allemaal van haarzelf af wat ht zou gaan worden .


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    Die blik die op haar bleef hangen toen ze dronk vond ze totaal niet fijn. Ze vond het sowieso niks als iemand ook maar naar haar keek als ze aan het eten of iets was. Bang dat ze comentaar zou krijgen over wat ze at en hoeveel ze at. Al was dit natuurlijk geen eten maar toch kreeg ze het zelfde gevoel als ze wel vaker had. Die gevoel had ze trouwens ook niet altijd. Het was gewoon iets wat af en toe omhoog kwam. En ze kon daar gewoon niet mee overweg. Een zucht wou haar lippen verlaten maar voor ze die ook maar afmaakte dacht ze aan de woorden van Blake dat ze niet meer mocht zuchten. Dus wist ze de zucht nog in te houden en voor ze het wist hoorde ze zijn stem zachtjes in haar oor. Een rilling gleed door haar lichaam heen toen hij dat zei. Annasophia wist hier niks op te zeggen en hield stevig haar lippen op elkaar. Maarja nu gaf ze toch toe dat ze loog. Want wie zwijgt stemt toe, zei men altijd. Ze keek naar zijn pols die hij afveegde en verbaasde zich wat om het feit dat het al genezen was. Dat kon normaal nooit zo snel. Maar Blake was ook niet echt een normaal persoon te noemen, toch? Haar blik gleed weer van hem weg waar door ze zag dat de deur weer veilig genoeg was om er door heen te gaan. Het vuur was ondertussen blijkbaar gedoofd en niet verder uitgebreid hoe het op aarde wel zou gebeuren. Daar mocht ze nog wel blij mee zijn want dat was voor zo ver ze wou weten de enigste in en uit gang van de toren. Aan de ene kant wou ze graag terug naar haar kamer maar aan de andere kant wist ze niet of hij dat wel toe zou staan. Zou ze het hem moeten vragen om weg te mogen? Maar ze was hier ook niet met zijn toestemming gekomen dus eigenlijk had ze helemaal geen toestemming nodig om weer weg te aan. Zo dacht Annasophia er in elk geval over. "Bloed is macht." Haar ogen schoten naar Blake zijn gezicht zodra ze die woorden hoorde. Maar verrassend genoeg bewogen zijn lippen niet. Haar blik veranderde van vragend naar verrast. Dat konden toch niet haar gedachtes zijn? "Wat?" Fluisterde ze zacht hard op. En hoezo was bloed macht? Haar hersens leken op dit moment op volle toeren te werken terwijl ze nadacht. "Gebruik het wijselijk." Haar blik straalde al snel verwarring uit zodra de volgende woorden te horen was. Nu wist ze het zeker, Blake had zijn lippen op elkaar dit kon niet van hem afkomen. Toch? Oké ze moest echt weg hier en de dingen een plek geven die er gebeurt waren. Haar vingers gingen naar de wondjes op haar huid en voelde dat het nog steeds was bloedde. Meteen moest ze aan haar hoofdwond denken maar zodra ze daar haar vingers op legde kwam er weinig bloed vanaf. Ook haar hoofdpijn leek te zijn verdwenen. "i,ik kan beter gaan" Mompelde ze zacht, aan haar stem was duidelijk te horen dat ze wat in de war was. Na die woorden trok ze Blake's arm zachtjes weg om tussen hem en de muur weg te kunnen komen.

    Blake Chase Barnett || Satan
    Wat had ze eigenlijk verwacht? Dat hij weg zou kijken terwijl zij aan z'n arm stond te zuigen? Als ze dat dacht, dan had ze echt wel een heel verkeerd beeld van de wereld. Er was geen haar op z'n hoofd dat eraan dacht om dan weg te gaan kijken. Misschien konden mensen niet bijster goed tegen de aanblik van bloed, maar zelf had hij er absoluut geen problemen mee.
    Hij genoot er gewoon van om haar onzeker te maken en haar te laten twijfelen aan alles wat ze dacht te weten en hoopte te kunnen verbergen. Er was gewoon niets fijner momenteel. Zelf haar blik merkte hij op toen hij z'n pols afveegde. Gezien het niet heel grote wondjes waren geweest, wilde het zeggen dat ze in geen tijd waren genezen. Een voordeeltje van een demon zijn eigenlijk. Dat wilde echter niet zeggen dat alles in 1 keer genas, zoals nu, het was allemaal afhankelijk van de situatie en de ernst natuurlijk.
    Ach, reactie op z'n woorden. Ze had hem dus gehoord, al wist ze vast niet bepaald waar het vandaan kwam, hoe het mogelijk was, of wat dan ook. De blik die ze op hem wierp vertelde hem genoeg. Ze probeerde het te plaatsen en tegelijk had ze moeite met het feit of het wel mogelijk zou zijn. Waarom zou het niet mogelijk zijn? Als hij mensen hierheen kon halen en ze hem kon horen aanroepen vanop aarde, waarom zou dit dan niet kunnen. Ze was duidelijk nog voor zichzelf aan het beslissen of ze al dan niet moest denken of de woorden van hem kwamen of niet. Het was zowat van haar gezicht af te lezen en eigenlijk behoorlijk amusant. Dacht ze echt dat het enige wat hij kon doen met vlammen spelen was? Nee, zijn krachten gingen het gezonde verstand ver te boven, zoveel was wel zeker.
    Haar hand ging langs de plekjes in haar hals. Ja, ze zouden voorlopig een herinnering zijn aan wat hij gedaan had, maar ook een waarschuwing aan anderen dat ze van haar moesten blijven. "Ik kan beter gaan." Langzaam deed hij een stap achteruit. Misschien was dat inderdaad wel het beste idee, voor nu dan toch.
    "Er ligt een jurk op je te wachten op je kamer. Ik kom je over twee uur ophalen." Hij draaide zich om en liep naar een van de torenramen. "Zorg dat je toonbaar bent en op tijd. Ik heb geen zin om te moeten zien hoe je me te schande maakt op het eerste bal." Hij had geen echte liefde voor de dingen, maar aan de andere kant sloeg hij er ook nooit een af. Het kasteel was al bijna 2 weken in oproer om alles op tijd klaar te krijgen en vanuit de verte zag hij de eerste gasten al op pad zijn. Zowat elke hooggeplaatste demon in hell zou aanwezig zijn en hij verwachte niets minder dan perfectie van z'n huishouden. En daar viel z'n aanstaande ook onder.

    (rechter jurk, zonder het veste ;) http://amis15.com/wp-content/uploads/2010/10/vestido-victoriano.jpg )


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    Zodra ze hem vertelde dat ze beter kon gaan deed hij een stap achteruit. Waar van ze aannam dat hij dat ook vond. Net wanneer ze de trap van de toren af wou dalen begon hij te spreken. AnnaSophia bleef stil staan en keek hem aan toen hij sprak. "Er ligt een jurk op je te wachten op je kamer. Ik kom je over twee uur ophalen." Ze knikte enkel en was best benieuwd hoe haar jurk er uit zou zien. Ze had ergens helemaal geen zin in het feest. Wat voor feest het ook ging zijn. En ergens had ze gehoopt dat Blake haar niet mee wou hebben. Annasophia was gewoon bang dat ze misschien wel iets fouts zou doen en daar had ze geen zin in. Maar nu ze wist dat ze mee moest zou ze niks aan doen dan naast hem staan en haar mond houden. Dan kon ze toch niks verkeerds doen? Annasophia keek toe hoe hij zich omdraaide en naar het raam liep.
    "Zorg dat je toonbaar bent en op tijd. Ik heb geen zin om te moeten zien hoe je me te schande maakt op het eerste bal." Annasophia draaide zich weer om naar de trap en moest zich er weer van houden om niet te gaan zuchten. "Ik zal op tijd zijn." Waren haar enigste woorden voor dat ze de voorkant van haar jurk pakte en de trappen af rende om vervolgens in de hal terecht te komen. Annasophia sloot de deur zachtjes en leunde er kort tegen aan terwijl ze op adem probeerde te komen. "Annasophia?" Hoorde ze een zachte en bezorgde stem spreken. AnnaSophia keek op zag een van haar dienstmeisjes naar haar toe lopen. Ja ze had er echt twee. En beide waren ze erg irritant. "Ja Loren?" Ze ging recht op staan en liep met snelle passen naar de trap om naar haar kamer te gaan. "Gaat het wel u zit onder het bloed."
    Ze rolde kort met haar ogen voor ze Loren aan keek. "Het gaat prima. Regel een bad voor me." Was het engste wat ze te zeggen had. Het ging loren helemaal niks aan en op dit moment had ze geen zin om er ook maar over te spreken. De woorden die eerde door haar hoofd spookte kwamen terug. En terwijl ze er over na bleef denken vervolgde ze haar weg naar haar kamer. Eenmaal daar ging ze snel naar binnen en sloot de deur. Natuurlijk zou ze normaal eerst naar de jurk gaan kijken die al klaar hing maar op dit moment wou ze eerst zien hoe ze er zelf uit zag. Ze had het gevoel dat het er niet erg aangenaam uit zag. Ze liep naar de spiegel toe die boven de kaptafel hing en bekeek haar gezicht. Ze zat inderdaad onder het bloed en ook haar wang was rood. Als je goed keek dan was de hand afdruk van Blake duidelijk te zien.
    Annasophia liet haar vingers over haar wang heen gaan en slikte moeizaam. Snel deed ze haar jurk uit en keek naar haar rug. Ook daar waren al sporen te zien van het moment dat Blake haar bloed gedronken had. Een zachte klop op de deur liet haar weten dat het bad klaar stond. Annasophia liep naar de badkamer die door middel van een deur in haar kamer te betreden was en zag het bad al staan. Zodra ze in het water zat waste ze het bloed weg en deed een poging om zich te ontspannen. Eenmaal weer helemaal schoon stapte ze uit het bad en sloeg een grote handdoek om haar heen voor ze terug ging haar naar kamer. Eenmaal werd ze meteen onderhanden genomen door haar dienstmeisjes.
    Zodra ze aangekleed en wel was, haar haren onder groot protest mishandeld was zat ze een kwartier te vroeg al klaar te wachten op Blake. Ze had haar kamermeisjes weg gestuurd en op dit moment zat ze verbaast naar haar spiegel beeld te staren aangezien haar blauwe plekken die in de mooie jurk toch echt wel te zien zouden moesten zijn maar ze leken te zijn verdwenen. Haar hand ging meteen naar haar hals waar ze helaas nog steeds twee wondjes voelde die blake had aangericht. Gelukkig bloede die niet meer.


    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 15:53 ]