• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de twee overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierrook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demons
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Jay, Junior & Ivory
    - 3 van de 4 elementen, water, aarde en lucht.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Blake
    - 4 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie (uitgeschakeld)
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door CavalierYouth
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    AnnaSophia: heeft gewenst dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen.
    Bess: heeft gewenst dat haar leven zou gaan veranderen
    Gweneth: heeft gewenst om de perfecte match
    Lucia:

    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: (16 t/m 19) (20 t/m 25)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Jay Aiden Barnett- Gweneth Arabella Belcourt
    Blake Junior Barnett - Bess Adeline Marchon
    Blake Chase Barnett - AnnaSophia Thompson
    Ivory Barnett - Lucia Dorné


    Rollen:
    Vol!
    Meiden:
    Annasophia Thompson // Monstrous 1.1
    Bess Adeline Marchon // Banshees 1.6
    Gweneth Arabella Belcourt // Halter 1.3
    Lucia Dorné // Nuevo 1.2

    Jongens:
    Satan: Blake Chase Barnett // DarkAng3l 1.1 Water Aarde Vuur Lucht
    Ivory // Seto 1.3 Lucht
    Blake 'Junior' Barnett // OutlawQueen 1.2 Aarde
    Jay Aiden Barnett // Torquay1.4 Water

    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn


    Het begin
    De meiden liggen ieder in een aparte kamer wat vanaf nu hun slaap kamer is, voor zover ze zich waarschijnlijk zullen gedragen. Maar dat is geheel aan de demonen. Alle meiden zullen nu waarschijnlijk wel wakker worden, denkend dat ze gewoon in hun bed in hun kamer wakker zullen worden. Dit is dus echter niet het geval. De mannen zitten stilletjes stil te wachten tot ze wakker worden.



    Topics
    RollenTopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:16 ]

    Mededeling!

    Het feest gaat zo beginnen. Echter mogen de zonen plus aanhang zelf weten wanneer ze het feest betreden.

    [Is het feest de bruiloft?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    [Is het feest de bruiloft?]

    Nee het is gewoon een feest die een keer in het jaar gehouden word.

    [Vraagje moet ik nu met of zonder Lucia schrijven? want ik wil heel graag wat reageren, maar ik kom er niet uit in verband dat ik op haar wacht en wellicht zij op mij. Ik zal haar straks nog een pb sturen.]


    Vampire + Servant = Servamp

    Seto schreef:
    [Vraagje moet ik nu met of zonder Lucia schrijven? want ik wil heel graag wat reageren, maar ik kom er niet uit in verband dat ik op haar wacht en wellicht zij op mij. Ik zal haar straks nog een pb sturen.]


    Ze is al een week offline en eerder dacht ik ook al een tijdje terug. En als ik het goed heb gezien/gezocht heeft ze voor het laatst 21 augustus gereageerd. En we zijn nu al 2 maand verder. Dus ik twijfel zelf of ze nog wil omdat ze dus al twee maand niet meer geantwoord heeft. Maar je kan het proberen. En anders word het een nieuw persoon er bij zoeken

    Blake Chase Barnett || Satan
    Zwijgend wachtte hij tot ze verdwenen was en niet langer kon horen wat er zich in de kamer afspeelde, voor er wat sneuvelde. Hij had z'n woede behoorlijk onder controle kunnen houden toen ze er was, maar nu werd het hem toch even teveel. Het zat hem nog steeds dwars dat ze hier gekomen was, zonder toestemming en dat zou niet heel snel gaan veranderen. Uiterlijk mocht hij dan wel kalm zijn, vanbinnen was hij aan het koken van woede. Als hij zichzelf kalm wilde hebben voor hij naar beneden ging, dan moest hij toch wel heel snel gaan afkoelen.
    Het kostte hem toch een trip op en neer naar de kerkers en daar wat lichamelijke beweging om af te koelen voor hij zichzelf klaar begon te maken. Anna kon maar zien dat ze niet ging zeuren. Niet over de kleren en ook niet over het feit dat ze mee moest. Gezien ze zijn vrouw moest worden, was het niet meer dan normaal dat ze zichzelf ook liet zien aan z'n onderdanen om het zo te zeggen. Ze mocht al lang blij zijn dat dit een feest was voor de elite en niet een van de braspartijen die de lagere rangen van demonen om de haverklap hielden en waar hij ook wel op durfde te verschijnen. Die liepen gewoonlijk eerder af in veel te veel drank en vrouwen en een hoop minder gezond verstand. Met een beetje geluk bleef het deze avond een stuk beleefder, temeer ook omdat ze in het kasteel bleven.
    In tegenstelling tot de meiden had hij geen bedienden nodig om hem te helpen met aankleden of met een bad klaarzetten of meer van die onzin. Hij snapte niet waarom vrouwen dat wel moesten hebben, maar goed, aan de andere kant, wat kon het eigenlijk kwaad? Demonen genoeg in hell om het te doen en als hij er tekort kwam, dan verdraaide hij wel een paar menselijke zielen tot ze slecht genoeg waren om het te worden. Hij kende de nodige manieren wel. Of hij stak gewoon wat onder tafel tegen de juiste personen voor een zoveelste braspartij. Gegarandeerd dat daar nieuwe demonen uit voort kwamen, op een haast menselijke manier.
    Hij keurde de spiegel geen blik waardig voor hij de deur uit liep naar beneden om Anna te gaan halen. Hij wist hoe hij eruit zag en hij had niet het vermoeden dat daar wat op aan te merken was. Misschien droeg hij de merendeel van de tijd het liefst makkelijke kleren, hij kon zich makkelijk zat in een pak hijsen en er netjes uitzien, als het moest. Hij deed het enkel nooit als er geen reden voor was.
    Zwijgend klopte hij op der deur. Ze kon maar zien dat ze klaar was. Ondertussen waren de andere gasten er al allemaal, maar hij was van mening dat de belangrijkste persoon, hijzelf, altijd te laat mocht komen. Vandaar dat hij nu pas naar beneden zou gaan om zich bij z'n gasten te vervoegen. Dat was natuurlijk, als mevrouw klaar was.



    buitenste vest blijft zwart
    wat geel is, word hetzelfde rood van anna's jurk
    zwarte broek en propere schoenen voor de veradergin




    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    Terwijl ze wachtte tot dat blake haar ging haren liet ze haar blik toch van de spiegel af gaan. Ze had genoeg naar haar zelf gekeken. Haast verveelt plukte ze denkbeeldige pluisjes van haar jurk waarna ze die elke keer weer gladstreek. Annasophia keek op zodra ze voetstappen hoorde. Even dacht ze dat die voetstappen van blake afkwamen. Maar als dat het geval was geweest dan hoorde ze nu een geklop op haar deur horen of hoorde die open te gaan.
    Maar geen van beide was het geval dus bedacht ze zich dat het iemand anders moest zijn geweest die langs haar deur was komen lopen. Annasophia keek weer terug naar haar spiegelbeeld en besloot een plukje haar los te maken zodat het precies op de wondjes zouden vallen en ze dus ook niet goed zichtbaar zoude zijn.
    Zodra ze geklop hoorde stond ze snel op en liep naar de deur. Even aarzelende ze en trok de jurk weer eens recht voor ze hem open deed en recht in Blake zijn gezicht keek. Haar blik gleed kort over hem heen en zacht beet ze op haar lip toen ze merkte dat hij er best goed uit zag in pak.
    De kleur die hij naast het zwart droeg viel meteen op. Het leek de zelfde kleur rood als de stof van haar jurk. “Je ziet er goed uit.” Sprak ze gemeend. Haar blik gleed weer omhoog en al snel zag ze een pluisje op zijn schouder zitten. Annasophia stak haar hand uit maar twijfelde kort. Toch bracht ze haar hand verder omhoog en haalde het pluisje van zijn schouder af.
    “J-je had daar een pluisje.” Stamelde ze wat zenuwachtig als uit leg. Snel trok ze haar hand terug en liet die naast haar lichaam vallen. Ze wou hem zeker niet beledigen. “Het is een mooie jurk. Dankje.” Fluisterde ze zacht terwijl haar blik naar de grond ging en ze zich op dit moment zeer ongemakkelijk voelde bij hem in de buurt. Ze had immers zijn belangrijkste regel verbroken en nu kon ze moeilijk heel vrolijk lopen doen als of er niks was gebeurt. Dat kon ze gewoon niet of ze het nu wilde of niet. “Ik hoop dat ik er goed genoeg uit zie.” Fluisterde ze weer waarna ze naar hem omhoog keek.


    Blake 'Junior' Barnett
    Ik kijk in de mooi versierde spiegel met de totaal zwarte lijst. Bijna alles in dit huis is zwart, soms krijg je er echt genoeg van. Maar altijd als ik ergens ben en zwart zie moet ik erdoor aan huis denken en het heeft ook wel iets. Mijn gezicht staat ontzettend serieus, want er is niks te lachen in dit huis. Misschien komt dat ook door al het zwart; alles lijkt verdrietiger. Maar we zijn in Hel, wat had ik verwacht? Natuurlijk woon ik hier al ontzettend lang, maar toch.
          Ik besluit dat ik er goed genoeg uitzie en ik loop door de donkere gangen naar de kamer van Bess. Ik ken de route ondertussen al uit mijn hoofd, zo vaak kom ik bij Bess. Natuurlijk is het nog ontzettend ongemakkelijk, maar ik weet dat het nooit zal stoppen. Ze wordt gedwongen om met mij te trouwen, niet echt iets wat de droom van ieder meisje is; trouwen met de zoon van de duivel. Wat weet ik nou van liefde als ik het nooit heb gekend. Mijn vader heeft ons dan wel opgevoed, maar hij was echt niet zo een vader die met zijn zoon gaat voetballen. Ik heb dan ook vrij weinig goede herinneringen van vroeger, maar dat maakt me niet veel uit. Ik ben een demon en ik hoef geen goed leven te leiden. Iedereen haat demonen, we zijn slecht en dat weten mensen. Daarom zijn ze bang van ons en als we ons laten zien, zien ze dat als een slecht teken. Ik geef ze geen ongelijk, als je een van mijn broers of mij ziet dan heb je ook waarschijnlijk ongeluk. Daar zijn de drie toekomstige vrouwen een goed voorbeeld van.
          Ik kom aan bij Bess' kamer en klop op haar deur. 'Bess? Het feest begint bijna.'


    Spoiler alert: you will save yourself