• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de twee overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierrook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demons
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Jay, Junior & Ivory
    - 3 van de 4 elementen, water, aarde en lucht.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Blake
    - 4 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie (uitgeschakeld)
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door CavalierYouth
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    AnnaSophia: heeft gewenst dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen.
    Bess: heeft gewenst dat haar leven zou gaan veranderen
    Gweneth: heeft gewenst om de perfecte match
    Lucia:

    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: (16 t/m 19) (20 t/m 25)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Jay Aiden Barnett- Gweneth Arabella Belcourt
    Blake Junior Barnett - Bess Adeline Marchon
    Blake Chase Barnett - AnnaSophia Thompson
    Ivory Barnett - Lucia Dorné


    Rollen:
    Vol!
    Meiden:
    Annasophia Thompson // Monstrous 1.1
    Bess Adeline Marchon // Banshees 1.6
    Gweneth Arabella Belcourt // Halter 1.3
    Lucia Dorné // Nuevo 1.2

    Jongens:
    Satan: Blake Chase Barnett // DarkAng3l 1.1 Water Aarde Vuur Lucht
    Ivory // Seto 1.3 Lucht
    Blake 'Junior' Barnett // OutlawQueen 1.2 Aarde
    Jay Aiden Barnett // Torquay1.4 Water

    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn


    Het begin
    De meiden liggen ieder in een aparte kamer wat vanaf nu hun slaap kamer is, voor zover ze zich waarschijnlijk zullen gedragen. Maar dat is geheel aan de demonen. Alle meiden zullen nu waarschijnlijk wel wakker worden, denkend dat ze gewoon in hun bed in hun kamer wakker zullen worden. Dit is dus echter niet het geval. De mannen zitten stilletjes stil te wachten tot ze wakker worden.



    Topics
    RollenTopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:16 ]


    AnnaSophia Thompson
    Toen ze uitgepraat was leek hij geen woord te zeggen. Was het niet goed genoeg? Was dat niet wat hij in een vrouw zocht? Hier kwamen de twijfel gevoelens weer. Had ze hem nu boos gemaakt? Nee dat kon niet het geval zijn toch? Of wel. Moeizaam slikte ze terwijl haar blik kort weg gleed. Waarom zei hij verdomme niet wat! Hoe moeilijk kon het nou zijn. Ze had liever een afwijzing of boze woorden dan deze stilte. Alles was gewoon beter dan deze stilte. Soms vond ze stiltes heerlijk maar alleen wanneer het niet op momenten zoals deze waren. En hij zat daar maar haar aan te kijken over zijn glas heen. Annasophia liet haar vingers zenuwachtig op haar been tikken terwijl ze hem weer aan keek. De sfeer in de ruimte leek te veranderen. Misschien lag het volledig aan haar, maar ze voelde een soort spanning om haar heen. Een enge spanning voor haar gevoel. Net op het moment dat ze een keer met haar ogen knipperde zat Blake niet meer in zijn stoel. Een verbaasde uitdrukking verscheen op haar gezicht maar die verdween al snel zodra ze een hand om haar hals voelde. Gespannen hield ze haar adem in en haar gezichtsuitdrukking veranderde naar angst. AnnaSophia voelde hoe zijn duim over haar huid heen streelde. Het was een verrassend zachte manier maar dit zorgde er wel voor dat de haartjes op haar lichaam recht op gingen staan. Haar blik bleef maar op het glas voor haar hangen. Zich afvragend hoe hij zich zo snel had kunnen verplaatsen zonder dat ze het ook maar gezien had. En vooral hoe de glas daar maar rustig had kunnen staan zonder dat het leek als of het net snel was neer gezet. "Je bent bang." Een raar geluidje kwam uit haar keel terwijl haar ademhaling angstig sneller ging. Zijn stem klonk zacht en er was duidelijk een verleidende toon in te horen. Een toon die haar toch wat verraste. "Toch niet voor mij zeker?" Zodra ze zijn adem tegen haar huid aan voelde slaan gleed er een rilling door haar lichaam heen. Het idee dat hij zo dicht bij was. Was gewoon angstig en opwindend gelijk. Wacht meende ze dit nu serieus? Vond ze dit nu echt opwindend?! Die stomme vampier romanen toch ook! En de boeken was dit toch wat opwindend en verleidelijk en nu in het echt verdomme ook. Annasophia bewoog wat op haar plek en hoopte dit te kunnen verbergen. Wat zou hij wel niet moeten denken als hij wist wat er op dit moment door haar heen geen. "N-nee" Fluisterde ze zacht terwijl haar ze haar nagels in haar benen zette. Haar hart ging nog steeds te keer maar dit keer niet alleen maar van angst. Dit was grote deels ook de schuld van haar stomme hormonen!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 22:14 ]

    Blake Chase Barnett || Satan
    Onzichtbaar voor haar grijnsde ik even lichtjes toen ik haar reactie merkte. Dit kon nog leuk gaan worden. Ondanks de zachtheid van m'n stem, wist ik zeker dat ze me gehoord had. Haar lichaam gaf haar gewoon weg. Het was niet bepaald moeilijk om die reacties op te merken, zeker niet voor een demon. Het was alsof ze met een enorm uithangbord rondliep waar het op geschreven stond. "N-nee." Hoe hard ze ook haar best deed, het overtuigde me voor geen meter.
    "Lieg niet AnnaSophia." Zachtjes streelde ik verder. Dat het haar niet echt op haar gemak stelde, kon ik ook zo merken, maar het was zeker niet allemaal angst. Er was iets anders en hoewel ik met alle gemak de informatie over wat het was uit haar mooie hoofdje zou kunnen halen, deed ik het nu even niet. Wat was daar nu leuk aan? Ok, als het echt nodig zou zijn, zou ik het wel doen, maar voor nu wilde ik even dit spelletje zo verder spelen. "Ik weet dat je liegt en voor nu zie ik het even door de vingers, maar ik zou het niet te vaak proberen, moest ik van jou zijn." Met m'n vrije hand haalde ik het haar uit der hals terwijl ik onder m'n andere hand haar hartslag de hoogte in voelde schieten.
    Met m'n krachten liet ik m'n vingertoppen eerst warm worden, om ze vervolgens te laten afkoelen, zoekend naar de gevoeligheid van de huid in haar hals. Ik was geen volslagen idioot en als ik wilde kon ik met alle gemak een meid om m'n vinger winden. Dat wilde echter niet zeggen dat ik er ook maar één iets voor voelde. Zelf nu kon ik niet zeggen dat ik wat voor haar voelde. Ik speelde gewoon een spelletje, gedreven door de jager die zich in me schuil hield en af en toe eens wilde spelen. En op momenten als deze was het te verleidelijk om het te laten.
    "Waarom gaat je hart dan zo tekeer, als je niet bang bent?" Vroeg ik, m'n hete adem in haar hals, terwijl ik van de gelegenheid gebruik maakte om haar geur op te snuiven, vlak onder haar oor. Jonge meisjes roken gewoon lekker. Kon het mij schelen dat dat me misschien een oude pervert maakte. Ik zag er niet oud uit, maar ik was het wel. Alsof een andere man het zou laten, moest hij in mijn schoenen staan. Daarin verschilde ik dan weer bitter weinig van gewone mannen. Soms dachten we gewoon een beetje teveel met onze hormonen en een beetje te weinig met ons verstand. Maar nu was ik er wel met m'n volle verstand bij. Ik wilde haar reactie weten en hoe ze zou gaan doen in situaties als deze. Besefte ze eigenlijk dat ze, in alles behalve uiterlijk, met een roofdier te maken had?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Jay Aiden Barnett
    ‘Hangt er vanaf. Ben jij klaar om te verliezen?’ Zegt ze. Ik merk ook al dat ze veel zachter is voor de dieren dan mensen zelf. Zo te zien heeft ze er een zwak voor en het laat me glimlachen om te zien dat ze door deze onschuldige wezens zelf ook haar eigen onschuld laat zien en haar toch wel zachte aard. Zodra we beide zitten zie ik haar ogen afdwalen van het meer naar haar hand. De ring die rond haar vinger stroomt. het water blijft in constante beweging dankzij mijn sturing. Een vertederende glimlach vormt zich rond mijn lippen. Ik gaf het water rond haar vinger alleen maar omdat ze er zo naar keek alsof het een wereld wonder was. Een kunst om het zo te maken terwijl ik alleen maar met mijn vinger ervoor hoefde te zwaaien. Ze breekt uit haar eigen gedachte, net als die van mij en zegt dat we gaan om vervolgens Ace aan te sporen en weg te draven. Ik volg haar al snel terwijl ik doorzit alsof ik dagelijks op Aphrite zit te draven. Ik voel hoe haar spieren bewegen. Haar benen op en neer gaan en kracht aan de grond weggeven om vervolgens sneller te gaan tot ze flank aan flank reden. Alsof we meededen aan het carrousel. Ik wijk echter van haar af aangezien het niet fijn is oom constant iemand bij je te hebben. Ik hield namelijk ook erg van mijn eigen vrijheid en zou het verschrikkelijk vinden als iemand de heletijd op mijn vingers tikt of over mijn schouder meekijkt. Ik spoor Aphrite aan om in een rustige galop te gaan en ze galoppeert in een rustige galop ongeveer de snelheid van Ace zijn draf, gewoon omdat ik dan nog wel dichtbij Gweneth was. Aphrite kon verschrikkelijk snel galopperen, maar ook langzaam. Ze kon het allemaal net als Passage en de Spaanse pas. Ze deed het uit zichzelf en ik hoefde soms nauwelijks hulpen te geven. Terwijl ik geniet van de wind overhoor ik wel het gesprek tussen Ace en Gweneth.
    ‘Ik vraag me af of ze jou ook gewoon uit een stal hebben gestolen. Terwijl je sliep. En ze je vervolgens in die stal hebben gedumpt. Moest jij soms ook één of ander demonenpaard trouwen?’ ze murmelt het, maar ik hoor het nog steeds. Dankzij mijn versterkte zintuigen natuurlijk. Ik kom wat dichter bij haar en kijk haar aan.
    'Jij en je vriendinnen gaven ons toestemming toen jullie die spreuk uitspraken, dus we hebben jullie niet gestolen. Mijn bed is trouwens erg lekker dus je bent niet zomaar gedumpt, je bent voorzichtig neergelegt.' Zeg ik een beetje betweterig. 'Als je het trouwens wilt weten. Ik heb Aphrite en Ace trouwens gekocht. Rond 1400 zag ik een oude man met een zoon en 2 dochters in de put dus ik gaf hem een aantal goudstukken voor zijn twee paarden. Hij noemde ze nutteloos en nam graag het goud aan. Als ik dat niet gedaan had dan waren deze twee dieren vermoord en opgegeten dus je kan het zeggen dat ik ze gered hebt. Ik ben niet compleet harteloos.' Zeg ik tegen haar. Het verrhaal was geen leugen. De man en zijn kinderen zaten diep in de put en konden niet op het land van de heer wonen zonder stuk land zonder lijfeigene te worden en dat is net zo goed als slaaf en als meisje is dat niet bepaald fijn. De zoon van de man ging uiteindelijk de geschiedenis in als een goede ridder en zijn dochters trouwde met rijke mannen. Ik kijk uiteindelijk weer naar voren naar het meer dat steeds dichterbij kwam.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    AnnaSophia Thompson
    "Lieg niet AnnaSophia." En natuurlijk had hij meteen door dat ze loog. AnnaSophia beet kort op haar lip en sloot kort haar ogen. Ze probeerde haar hartslag weer normaal te krijgen maar in alles wat hij deed werkte het tegen, "Ik lieg niet." Piepte ze zacht tegen hem terwijl haar ogen weer los gingen. Dat ze het ook maar probeerde, dat geloofde ze zelf niet eens. Haar hartslag ging ze zeker niet onder controle krijgen en in liegen was ze ook al niet goed. Dat bleek maar weer. En zijn duim die haar huid streelde hielp haar al helemaal niet! Hier door ging haar hartslag alleen maar sneller kloppen dan het al deed. "Ik weet dat je liegt en voor nu zie ik het even door de vingers, maar ik zou het niet te vaak proberen, moest ik van jou zijn." Moeizaam slikte ze terwijl ze na dacht. Ze ging echt niet toegeven dat ze loog. No way! Niet nu, maar ze zou zijn woorden zeker wel onthouden. Annasophia was ergens dol blij dat hij het voor nu door de vingers zag. Annasophia schudde enkel kort haar hoofd voor zo ver dat kon met een hand om haar hals die misschien elk moment wel strakker om haar hals kon zitten waar door ze zou stikken. Dat zou hij vast niet doen toch? Waarom zou hij zijn aanstaande nu al vermoorden. Ze hoopte het sowieso dat hij dat niet ging doen. Annasophia voelde hoe hij haar haren uit haar hals haalde. Wat the hel was hij van plan. Even wou ze hem vermelden dat hij niet aan haar haren mocht zitten. Haar haren was heilig voor haar. Maar ze betwijfelde of ze die recht ook maar had om te spreken. Een geschrokken en vooral verbaast geluidje liet ze horen toen ze voelde hoe zijn vingertoppen warm werden en daarna afkoelde. Dit zorgde er alleen maar voor dat ze nog meer kippenvel kreeg. En dit keer niet van angst. Wat deed die gast toch ook met haar. "Waarom gaat je hart dan zo tekeer, als je niet bang bent?" Zijn hete adem zorgde weer voor een rilling door haar lichaam. Ongemakkelijk verplaatste ze zich weer iets in haar stoel terwijl ze haar ogen dicht had. Ze had geen idee over wat ze zou moeten zeggen. "Omdat." Sprak ze zacht meer kwam er even niet uit. Wat moest ze verdomme zeggen. Ze wou op dit moment nu liever toegeven dat ze bang was dan dat hij iets met haar deed. "Ik denk dat jij wel weet waarom mijn hart te keer gaat." Sprak ze haar stem iets vaste dan eerst. Ze liet haar hand omhoog gaan om hem bij zijn pols te pakken maar toch aarzelde ze kort. Echter duurde het niet heel lang voor ze haar vingers zacht om zijn pols heen sloeg. Maar meer deed ze ook niet echt. Ze trok zijn hand echter niet weg maar liet haar hand maar om zijn pols zitten. Terwijl ze gespannen maar ook nieuwsgierig was om wat hij ging doen.

    Blake Chase Barnett || Satan
    "Ik lieg niet." Het was haar eerste reactie en zelf die was een leugen. Een emotieloos lachje klonk, maar het was al over voor je het goed en wel gehoord had. Tuurlijk, en ik was een engeltje zeker? Dat maakte je de kat echt niet wijs, niet dat ik er een had. Ik was meer van het type hond, hellhound meer bepaald. Iets agressiever dan de gemiddelde viervoeter en ook wat groter. Niet bepaald een die je wilt tegen komen in een donker steegje, midden in de nacht, tenzij je dood wilde natuurlijk. Maar vergeleken met mij waren het soms brave puppy's.
    Heus iet dat ik haar vandaag zou laten stikken, niet dat het zou uitmaken, ik kon haar toch meteen terug brengen. Dit was immers mijn domein. En nee, ik zou me niets aantrekken van heilig haar of niet, hier was niets heilig. Daarvoor moest je bij de half geplukte kippen in de hemel zijn. Ergens moest ik de boel daar nog eens gaan opvrolijken, zodra ik er de kans toe kreeg. Misschien wat voor op m'n to-do lijstje.
    Ik grijnsde even toen ik haar reactie hoorde. Duidelijk wel dat ik een gevoelige snaar geraakt had. Het werkte ook altijd weer. Onder m'n vingers voelde ik het kippenvel ontstaan, maar ik deed gewoon doodleuk verder. "Omdat..." Ze aarzelde. Ow, ze was bang, maar dit keer niet enkel van mij. Ze was net zo goed bang voor haarzelf en voor haar reactie op wat ik deed. "Ik denk dat jij weet waarom mijn hart te keer gaat." Haar woorden waren iets zelfverzekerder, maar het was nog verre van wat het geweest zou zijn, moest ik een gewone sterfelijke man geweest zijn en haar lange liefde.
    "Mij zegt het dat je het niet half zo erg vind als je denkt." In zulke zaken was het hoofd vaak de grootste hindernis. Meestal wilden ze wel, maar waren ze te trots om het toe te geven. Of te preuts, ze zou zeker niet de eerste zijn. Al kende ik daar een prima remedie voor. Ow, de mogelijkheden die het bood. Even likte ik langs m'n lippen bij het idee alleen al.
    Een tel hield ik m'n hand stil toen ik haar vingers om m'n pols voelde sluiten. Ze was in tweestrijd. Een deel van haar zei dat ze me moest tegen houden, maar een ander deel verzette zich daartegen. Als ze het echt niet meer wilde, had ze al lang m'n hand weg getrokken. Zonder een woord pakte ik haar pols vast en moeiteloos trok ik haar recht van de stoel, op haar voeten en met der gezicht naar me toe, op amper een aar centimeter voor me. Zwijgend pakte ik haar kin tussen m'n vingers, haar dwingend me aan te kijken. Ik wist zo dat er een vuur in m'n ogen moest branden, deels veroorzaakt door m'n kracht, deels door wie ik was.
    "Besef iets heel goed, AnnaSophia, ik ben geen man." M'n stem was hard, maar het was beter dat ze nu meteen de waarheid wist, voor er brokken van kwamen. "Ik ben een monster en op welk moment dan ook kan het met één enkele vingerknip gedaan zijn." Ik zou er geen doekjes om winden. "Toen je de spreuk sprak, heb je je aan mij gegeven, voor altijd. Maar wees de vrouw die je wilt zijn, zonder teveel tegen pruttelen, en je zult merken dat het niet half zo erg hoeft te zijn als je jezelf nu voorstelt." Wat net was gebeurd, kon daar gerust een voorproefje van zijn. Ik kon haar meer geven dat ze voor mogelijk zou kunnen houden. "Kun je dat? Zijn wie ik van je verlang dat je bent en je daarmee voorgoed de mijne maken?"

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 23:16 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    "Mij zegt het dat je het niet half zo erg vind als je denkt." Helaas voor haar had hij gelijk, hij had meer dan gelijk. Ze durfde het hem alleen niet toe te geven. Eigenlijk ook niet aan haar zelf. Zodra haar hand zijn pols raakte leek hij de streling met zijn duim te stoppen. Een teleurstelling gleed door haar lichaam heen balend dat ze hem had laten stopen. Al was het maar voor een tel. Toch was de gedachten om zijn hand weg te trekken er nog. Diep van binnen zat die te knagen aan haar binnenste. Iets wat ze toch wel probeerde te negeren. Annasophia schrok toen hij haar pols pakte en ze uit haar stoel werd getrokken. Ze stond op haar voeten met haar gezicht naar hem toe maar ze keek weg toen ze merkte dat het maar een paar centimeter was. Zodra hij haar kin tussen zijn vingers pakte had ze geen keus meer en moest ze hem wel aan kijken aangezien ze nu gedwongen werd. Omdat Annasophia zo klein was moest ze naar hem op kijken wou ze hem ook maar aan kunnen zien. De blik in zijn ogen waren vreemd. Het leek als of er een vuur in zijn ogen branden mar dat wou ze niet geloven. Zo iets kon niet. Maar aan de andere kant zijn vinger toppen en adem was anders wel warm geworden. Te warm voor een mens zijnde. "Besef iets heel goed, AnnaSophia, ik ben geen man." Ze staarde hem aan in zijn ogen toen hij sprak. Ze had al meteen geweten dat hij geen man was, of nouja niet menselijk. Hij zag er anders wel als een man er uit. Maar hij was te sterk en kon veel beter horen dan elk mens ter wereld. Daarbij had hij de stoel van bess in de brand gestoken zonder ook maar hulp middelen te gebruiken. "Ik ben een monster en op welk moment dan ook kan het met één enkele vingerknip gedaan zijn." Annasophia slikte wat moeizaam bij het woord monster, hij was misschien eng maar ze kon hem niet als monster zien. Daar was ze gewoon weg te naïef voor. Ook hij zou wel iets goeds in zich moeten hebben dat kon niet anders! Ze had hier niks over te zeggen maar wel knikte ze als of ze het begreep. Al begreep ze het woord monster niet echt maar daar wou ze nu geen moeite mee doen. "Toen je de spreuk sprak, heb je je aan mij gegeven, voor altijd. Maar wees de vrouw die je wilt zijn, zonder teveel tegen pruttelen, en je zult merken dat het niet half zo erg hoeft te zijn als je jezelf nu voorstelt." Haar blik veranderde naar verbaast terwijl ze hem nog steeds aan keek. Ze snapte dat hij doelde op de vrouw die ze wou zijn. Wat ze hem net nog verteld had. Ze had alleen niet verwacht dat hij ook zo'n vrouw wou. En dat tegen pruttelen daar kon ze alleen maar haar best om doen. "Kun je dat? Zijn wie ik van je verlang dat je bent en je daarmee voorgoed de mijne maken?" Annasophia was even stil terwijl ze de woorden liet bezinken. "Ja" Er was geen aarzeling in haar stem te horen. Iets waar ze zelf nogal verbaast om was. Nog geen paar uur geleden had ze nog aan ontsnappen gedacht en er over gesproken. En nu zei ze tegen een man die ze niet eens kende die haar mee had genomen tegen haar wil in dat ze de vrouw ging zijn van wie hij verlangde dat ze zou zijn en zich daarmee de zijne zou maken. Je zou toch denken dat ze daar iets meer moeite mee had. Maar aan de andere kant, hij had al beweert dat ze nooit meer terug naar aarde zou gaan dus waarom zou ze het ook maar proberen. Als ze ook hier kon blijven en het gevoel kon krijgen die ze een paar seconden geleden nog gevoelt had. "Ja dat kan ik." Haar stem klonk zelfverzekerd en zelfs haar ogen spraken de waarheid. Normaal zou ze zich allang voor gek verklaren dat moest ze eerlijk bekennen.

    Gweneth Arabella Belcourt
          ‘Jij en je vriendinnen gaven ons toestemming toen jullie die spreuk uitspraken, dus we hebben jullie niet gestolen. Mijn bed is trouwens erg lekker dus je bent niet zomaar gedumpt, je bent voorzichtig neergelegd.’ De teugels voelen warm en sterk in mijn vingers, een goede vergelijking waarmee ik eveneens de atmosfeer zou willen omschrijven. Warm en sterk aanwezig. Een constant, drukkend gevoel dat me langzamerhand bedrukt laat voelen.
          ‘Ik heb die onzin van internet geplukt. De vertaling klopte niet eens. En ik blijf mijn vraagtekens houden bij de wens die ik er voor terug wilde. Die heb ik niet, of wel?’ Laat ik hem op een eveneens betweterig toontje weten. Jay, echter, is zoals Jay kennende niet klaar met zijn pleidooi.
          ‘Als je het trouwens wilt weten. Ik heb Aphrite en Ace zelf gekocht. Rond 1400 zag ik een oude man met een zoon en 2 dochters in de put dus ik gaf hem een aantal goudstukken voor zijn twee paarden. Hij noemde ze nutteloos en nam graag het goud aan. Als ik dat niet gedaan had dan waren deze twee dieren vermoord en opgegeten dus je kan het zeggen dat ik ze gered hebt. Ik ben niet compleet harteloos.’ Veertienhonderd. Ik besluit het jaartal wijselijk te negeren en houd mijn ogen in stilzwijgen op Ace's nek gericht. Wat zal er van me terecht komen, voor altijd negentien jaar oud? Ik heb de vampierromans gelezen en de films ervan gezien. Maar zelf zo'n bizar leven leiden? Ik weet niet of dat me wel zal aanstaan.
          ‘Ik heb nooit gezegd dat je harteloos was.’ Ace komt langzaam tot stilstand als we de rand van een blauwgloeiende oase bereiken. Ik laat mezelf van zijn rug glijden en aai het beest zacht langs zijn neus.
          Dicht bij het meer schittert de ring als een prisma vol verborgen kleuren. Warmoranje, metaalblauw, lavarood. Ace blijft staan als ik me van hem af beweeg, in de richting van het water. Het stille blauw. Ik kantel mijn hoofd iets opzij terwijl ik me op mijn knieën laat zakken. Het is zo warm. Zo verstikkend benauwd hier.
          Bijtend op mijn onderlip steek ik mijn handen voor me uit, zoekend naar verkoeling.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Blake Chase Barnett ||Satan
    Vrouwen konden echt zo raar zijn als ze wilden. Ik wist gewoon dat ze de aandrang om m'n hand weg te trekken aan het onderdrukken was. En het was net de inwendige strijd die ik altijd zo mooi vond op momenten als deze. Als ze zichzelf aan het martelen waren om zoek naar vragen en antwoorden binnenin zichzelf. Hoe konden ze aan de ene kant weerstaan aan de aandrang om het niet te doen, terwijl alles toch weer schreeuwde om het wel te doen. Heerlijk gewoon.
    Het was letterlijk neerkijken op haar wat ik deed. Ik was een stuk groter en zelf als ze op haar tenen was gaan staan betwijfelde ik of ze me recht in de ogen zou kunnen kijken. Vast niet. Daarvoor was ze te klein eigenlijk. En o zo breekbaar in vergelijking met mezelf. Het was haast schandalig om ons zo samen te zien. Vast dat menig ander zou denken dat dit niet goed kon komen en in zekere zin hadden ze ook wel gelijk. Maar aan de andere kant, als ze zou accepteren, zou met het verstrijken van de tijd ook haar menselijkheid voor een deel verdwijnen en zou ze zo gaan worden als wij waren.
    M'n woorden drongen duidelijk door, te zien aan haar reactie en maar goed ook. Ze moest goed beseffen dat ze niet met een braaf ventje aan het aanpappen was, maar eigenlijk met de grootste seriemoordenaar die er ooit bestaan heeft. Om maar van m'n andere zonden niet te spreken. Ze waren veelvuldig en allemaal niet bepaald om over naar huis te schrijven. Je kwam niet doodleuk thuis met iemand als ik en zei: ma, pa, ontmoet m'n man. Hij is een moordenaar, vooral voor z'n eigen plezier, maar voor de rest scheelt er niet veel aan. Dat zou niet lang gaan duren.
    "Ja." Het antwoord klonk behoorlijk vastbesloten voor iemand die daarnet nog de aandrang had gehad om weg te lopen omdat ze bang was. "Ja dat kan ik." Ze had eeuwig om me te leren kennen ook al was ik nu een onbekende. Dat zou zeker niet blijven duren. Zwijgend keek ik haar aan toen ze antwoord gaf voor ik zachtjes knikte. Zonder verpinken pakte ik haar linkerpols stevig vast. "Dit gaat even pijn doen." Het feit dat ik voor links koos, was niet zozeer omwille van geloof, ik wist dat christelijken links kozen, maar eerder vanwege het feit dat volgens de mythe er een slagader van daar recht naar het hart liep.
    Zonder verpinken pakte ik haar ringvinger tussen m'n vinger en brandde er het zichtbare teken in van haar belofte. M'n eigen zegen bovenop haar vinger, vergezeld van een elegant design die de 'ring' compleet maakten. Er was niets ter wereld of in de hell die het nog zou kunnen verwijderen, maar het was wel zodanig gedaan dat het geen gruwelijk lelijk ding was. Met tijd zouden de voordelen wel komen. Voor nu zou ze tevreden moeten zijn dat de pijn van net maar voor even was en het begin was van de rest van haar eeuwig leven.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    Zijn enigste antwoord op haar woorden was een simpele knik. Oke het was niet dat ze had verwacht dat hij helemaal vrolijk ging doen of ook maar iets in die richting. Natuurlijk zou hij dat niet doen, hij kende haar nog maar een paar uur. Maar hij kon toch op zijn minst iets gaan zeggen. En nu ze na dacht zij kende hem ook nog maar een paar uur en nu beloofde ze al dat ze voor eeuwig de zijne zou gaan zijn. Dit liet haar toch even twijfelen. Niet over de keuze die ze gemaakt had maar meer de reden waarom. Misschien omdat ze toch wel wist dat als hij zulke dingen niet met haar deed het waarschijnlijk niemand ging doen. En ze werd door de jaren heen alleen maar nieuwsgieriger naar de daad. Annasophia keek kort naar haar linker hand zodra hij haar linker pols stevig vast pakte."Dit gaat even pijn doen." Vragend keek ze hem terug aan toen hij dit zei. Zodra ze voelde hoe hij haar ringvinger tussen zijn vingers pakte waar door ze meteen naar beneden keek. Zodra ze de pijn voelde in haar vinger hield ze haar kaken stevig op elkaar en maakte geen geluid. Hoe graag ze ook wou schreeuwen of vloeken van de pijn ze wou niet dat hij dacht dat ze zwak was. Annasophia keek weg en moest haar tranen verbijten om er voor te zorgen dat ze niet zouden komen. Het voelde als of haar huid werd weg gebrand. De pijn zorgde er ook voor dat de kleur in haar gezicht verdween wat natuurlijk ook meteen weer aan gaf dat ze dit zeker geen fijn gevoel vond. Eenmaal dat het gevoel stopte keek ze naar haar vinger en zag een soort zegen op haar vinger, waarna ze er meteen van uit ging dat dit om hem ging. Ze trok haar vinger los uit zijn greep en bekeek het wat van dicht bij. Het had aardig wat weg van een ring. Het was op zich best mooi, al deed het verschrikkelijk pijn en besefte ze nu dat dit echt voor eeuwig was. Ze zou dit nooit weg kunnen laten halen. Of ze dat nou wou of niet, tenzij ze haar huid weg liet snijden. Maar die gedachten stond haar niet echt aan. Annasophia moest toegeven dat het maar goed was dat hij haar hand stevig vast had gepakt. Anders had ze vast en zeker haar hand wel terug getrokken. Al was het alleen maar om de pijn. "Hier doen ze dus niet aan ringen." Klonk haar stem zacht. Het was eerder een conclusie dan een vraag. "Al moet ik toegeven dat een ring er nooit zo er uit zou kunnen zien." Vervolgde ze. Haar blik gleed weer op naar hem waarna ze hem even aan bleef kijken. "Of ook maar pijn doet." Haar blik gleed weer naar haar hand waarna ze die langs haar lichaam liet halen. "Krijgt, krijgen mijn vriendinnen ook zo iets?" Als dat het geval was dan kon ze hen beter waarschuwen. Het was namelijk lullig om dat niet te gaan doet. Even bleef ze stil waarna haar buik zacht begon te knorren. Nu pas moest ze denken aan het feit dat ze eigenlijk honger had. De pijn aan haar vinger zorgde er echter wel voor dat ze haar hoofdpijn even vergeten was. Wat beschaamd legde ze een hand op haar buik en keek naar de grond. Dit was wel erg ongemakkelijk.



    (flutje)

    (Ivory gaat voor een keertje iets aardigs doen.)
    Ivory

    Ik zat bij het vuur en keek toe hoe mijn broers zich met hun nieuwe meiden mengde. Ze waren allemaal in gesprek en evenlater verlieten ze ieder de kamer, tot hij zelf samen met Lucia nog over in de lege woonkamer. Ik draaide me naar het vuur en bleef er een korte tijd naar staren, voordat ik besloot om maar eens wat te gaan doen. Ik kwam uit mijn stoel en liep richting de deur.
    'Ik moet wat doen, je mag op mijn kamer alles onderzoeken, kom tegen de avond naar de eetzaal' zei ik tegen Lucia en beende de woonkamer uit, richting de keukens. Regelmatig begaf ik me in de keukens. ik vond het leuk om dingen te bereinden.
    Ik liep naar de enorme vrieskelder en zocht malse stukken vlees uit, paar soorten groenten voor de dames en natuurlijk een fles wiskey en een fles wijn. Ik zette het allemaal op de enrome keukenblad en twee grote pannen die ik op het vuur zet.
    Rustig liep ik naar de broodoven en stopte wat hout onderin en wakkerde het vuur aan. Rustig blies ik naar het vuur en zorgde dat de wind onder het hout kwam en niet erbovenop.
    Het vuur wakkerde aan en sloot de luik en liep terug naar de keuken en gooide de stukken vlees in de pan en besprenkelde het met wijn. Vervolgens begon ik de groenten te snijden, waar ik een hekel aan had, maar als de meiden het lekker vonden, want vanaf dan moesten ze het allemaal zelf regelen.
    De groenten gooide ik bij het vlees en nam die mee naar de enorme oven en zette die op het rooster. Ik leunde tegen de muur en rook de overheerlijke geur van vlees. ik hoopte maar dat het wat zou zijn, want dit was wel waar ik voor geoefend had.
    Ik haalde twee twee flessen mijn vader en broers uit de grote kelder en zette die op het aanrecht om straks op te dienen.
    Na een aantal minuten pakte hij met zijn blote handen de pan van het rooster en nam die mee terug naar de keuken en zette het op het blad, pakte een enorme schaal van de plank en goot eerst het vet in de schaal en vervolgens de hete vlees en de groenten. Hij nam de schaal terug naar de oven en zette die op de rand, zodat het niet af zou koelen, nu de rest van het dinner en natuurlijk de tafel dekken.

    (Kreeg ineens een spontaan idee en wilde wat schrijven, dus hier mij stukje.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 20:39 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Blake Chase Barnett || Satan
    Er was niet meer te zeggen dan wat een knikje ook kon zeggen. Ik had haar antwoord gehoord, wat moest ze meer hebben? Een hele welkoms-speech? Nou, dan was ze echt aan het verkeerde adres. Daarmee zou ik me niet bezig houden, ik had wel belangrijker dingen te doen dan dat eigenlijk. Hoe je het ook draaide of keerde, hell runde zichzelf niet. Geen enkel land of bedrijf deed het vanzelf, dus waarom zou het hier dan wel vanzelf gaan? Het was misschien raar om aan te denken, maar zorgen dat al het slechte hier beneden goed verliep, was mijn dagtaak.
    Geen enkele goudsmid zou een ring kunnen maken die zo permanent was als degene die ik haar gaf. Ze mocht nog van geluk spreken, sommige meiden had ik in het verleden opgezadeld met een gemeen brandmerk, midden op hun voorhoofd, van m'n persoonlijke zegel. Dat ze er op deze manier vanaf kwam was voor haar dus echt een meevaller. Ok, het deed alsnog ferm zeer voor haar toen ik het in haar huid brandde, maar dat ging vanzelf over. En het zou niet moeten genezen of wat dan ook. Nog een voordeel eigenlijk van hier zijn als je het mij vroeg, al zou ze dat vast niet gaan erkennen op die manier. Ik kon zo aan haar gezicht zien dat ze haar uiterste best moest doen om het niet uit te gillen. Ze trok gewoon lijkbleek weg. Soms waren vrouwen toch echt wel het zwakke geslacht. Aan de andere kant, vuur kon mij helemaal iets deren, het was immers een deel van me, dus de pijn ervan zou ik ook nooit voelen.
    "Hier doen ze dus niet aan ringen." Nee, ik deed inderdaad niet aan ringen, toch niet op de traditionele manier. Maar op de een of andere manier had ze er wel een gekregen, dus ze hoefde niet te klagen. Als ze ook al een heel gedoe verwachtte wat trouwen betrof, dan zou ze ook van een koude kermis thuiskomen. Hier waren geen burgemeesters die je voor de wet trouwden en kerkelijke ceremonies zou je hier al helemaal niet vinden. Ergens kon je dus nu wel een beetje stellen dat ik ons zonder veel boe of ba getrouwd had. Eigenlijk had ik er zelf amper woorden aan vuil gemaakt.
    "Al moet ik toegeven dat een ring er nooit zo er uit zou kunnen zien." Een tel snoof ik zachtjes. Dat had ze maar al te goed geraden. "Of ook maar pijn doet." En dat nam ze er maar bij. "Krijgt, krijgen mijn vriendinnen ook zo iets?" Even keek ik haar aan voor ik achter me reikte om m'n glas te pakken. "Dat hangt volledig van m'n zoons af." Als ze ervoor kozen om het te doen, dan konden ze hun vrouwen elk op hun eigen manier een ring geven. "Maar geen van hen zal een krijgen als die van jou. De kracht van vuur is uniek." En daarmee zou ze perfect samen kunnen stellen dat ik de enige was die hem bezat, als ze een beetje slim nadacht.
    Fronsend keek ik haar aan toen ik haar maag hoorde grommen. Bij mij gebeurde het amper, maar goed, ik was geen mens. Nogmaals maar eens een teken dat we verschillend waren. Zwijgend legde ik een hand op haar schouder en nog voor ze met haar ogen kon knipperen duwde ik haar op een stoel, voor een volle tafel in de keuken, drie verdiepingen lager en in een andere vleugel van het kasteel. Gezien haar aanval van eerder op de ochtend leek het me niet bepaald slim om haar uit te hongeren. "Eten." Het woord was kortaf, maar vast dat ze het zich geen twee keer zou laten zeggen. Zwijgend ging ik even verderop aan het hoofd van de tafel zitten.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    "Dat hangt volledig van m'n zoons af." Ze hoopte toch echt voor haar vriendinnen dat de jongens voor een andere keuze gingen dan het er letterlijk in branden. Ze moest eerlijk toegeven dat ze het vreemd vond dat hij het er in gebrand had maar misschien was dat hier wel gewoon het manier van doen. Die dingen zou ze dus allemaal nog moeten leren. Als ze die dingen ook maar ging leren. Ze was het zeker wel van plan, zo nieuwsgierig zat ze wel in elkaar. Maar dat ging ze natuurlijk niet toe geven. Al wist men dat al heel snel over haar. "Maar geen van hen zal een krijgen als die van jou. De kracht van vuur is uniek." Wat nieuwsgierig keek ze Blake aan. Wat bedoelde hij met dat de kracht van vuur uniek is. Ze ging er van uit dat hij dan de enigste was die de kracht had. Dat was immers wat uniek betekende. Maar zou hij dan ook net zoals het element zijn? Vuur kon warm en zachtaardig over komen. Maar ook had vuur een 'slechte' kant. Het was naast warm en zachtaardig ook gevaarlijk en vooral dodelijk. Ze moest eerlijk toegeven dat ze het niet erg vond dat zij ze enigste was met haar 'ring' ten eerste deed het verdomd zeer. En ten tweede ze hield er niet zo van als haar vriendinnen precies het zelfde had zoals zij. Dat wou natuurlijk niet zeggen dat ze niks wou delen of zo. Het was gewoon dat ze sommige dingen alleen voor haar zelf wou hebben. Nu leek het natuurlijk of ze Blake ook maar alleen voor haar zelf wou hebben. Nu was dit echter wel het geval, aangezien ze zijn vrouw hoorde te zijn verwachtte ze toch op zijn minst dat hij er geen meiden op na hield. En het was natuurlijk ook logisch dat zij onder tussen niet met een andere man of beter gezegd demon aan de pap ging. "Gelukkig maar, zo fijn voelde het niet." Sprak ze eerlijk iets waar hij vast al wel achter was. Zodra haar maag begon te grommen zag ze hoe hij haar fronsend aan keek. Misschien was hij dat wel niet gewent om hongerige mensen te horen. Wat verrast keek AnnaSophia naar de hand die hij op haar schouder legde. Voor ze het wist voelde ze hoe ze op een stoel werd geduwd. Ze keek nieuwsgierig om haar heen waarna haar blik op satan viel. "Eten." Die woorden lieten haar naar de tafel kijken en haar ogen werden wat groot bij het zien van al het voedsel. Daar kon je een weeshuis mee voeden. Zodra haar ogen dan ook op het eten viel was haar maag weer aanwezig. Ze bedacht zich totaal niet voor ze een plak boord pakte en er wat van at. Voedsel maakte je soms echt weer terug mens. "Dankje" Sprak ze gemeend. Annasophia liet haar blik weer door de keuken heen glijden en bleef hangen bij een jongen die ze zag. Ze herkende hem als de 'man' van lucia. kort bleef haar blik op hem hangen voor ze weer voor haar uit keek en verder at. Toch gleed haar blik weer naar Ivory toe. Nieuwsgierig naar wat hij nou precies aan het doen was. "Het is best lekker." Haar stem klonk verrassend waarna ze weer wat te eten pakte en terug naar Blake keek.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 21:34 ]

    Blake Chase Barnett || Satan
    Even gleed m'n blik langs Ivory toen ik ging zitten. Ik had niet bepaald verwacht dat ik hem hier aan zou treffen, maar aan de andere kant, hij was ook altijd de uitzondering van de drie geweest, dus was ik eigenlijk nooit zeker waar ik hem kon aantreffen. Soms tot m'n grote frustratie. M'n blik volgde even wat hij deed, tot hij door de deur naar buiten verdween. Zolang hij maar z'n manieren hield en m'n huis niet in de fik zette. Kasteel of niet, dat was nog geen reden om de boel af te branden, ook al zou ik het zo kunnen stoppen.
    In stilte vroeg ik me af was AnnaSophia verwacht had van het branden van de ring. Dacht ze dat vuur een pretje was misschien? Ok, toegegeven, het schonk warmte in koude tijden en het kon zorgen voor nieuw leven, maar wat moest het daar eerst voor vernietigen? Vuur schonk nooit iets zonder er een hoop voor terug te nemen en die dingen kwamen nooit meer terug. En eerlijk gezegd, in de lange jaren dat ik het vuur al machtig was (eeuwig eigenlijk), had ik het nooit gezien als iets lieflijks. Vuur was kracht, pure energie, gedreven door degene die het gebruikte, maar eenmaal vrijgelaten grillig en onvoorspelbaar, z'n eigen weg zoekend en alles vernietigend dat het tegen kwam.
    Toegegeven, ik mocht er best wezen, menig vrouw had me dat toch al verteld, maar ook al dachten ze dat ze te maken hadden met een lieflijk vlammetje van een kaars dat danste als er een deur open of dicht ging, of een gezellig haardvuur op een koude winteravond, ze hadden allen van hen ook heel snel de vernietigende kracht leren kennen. Niet enkel van m'n magie, maar net zo goed van m'n persoonlijkheid en m'n fysieke kracht.
    Terwijl ik in het glas sterke drank staarde dacht ik aan de reden waarom ik het goedje dronk als water. Voor gewone mensen brandde het en als je lang genoeg in de amberkleurige diepten staarde, leek het alsof het vloeibaar vuur was. Hadden de indianen het vroeger ook geen vuurwwater genoemd, toen de blanken het voor het eerst naar Amerika brachten? Ik geloofde het wel, als m'n geheugen me niet in de steek liet.
    "Dankje. Het is best wel lekker." Ik hoorde haar amper praten, waardoor er een afwezige hmmmm kwam als antwoord. Soms waren m'n gedachten werkelijk niet aanwezig in het hier en nu, maar verloren op een andere plaats als ik zat te piekeren, waardoor er amper wat tot me door drong. Ik wist dat er op tafel vast en zeker meer zou staan dan ze ooit in 1 keer op zou kunnen, waardoor ik me niet bepaald veel aan trok van wat ze at, hoeveel en met welke tafelmanieren, voor nu toch niet. Op meer deftige gelegenheden zou ik zeker en vast wel staan op tafelmanieren, maar voor de rest kon het me bitter weinig schelen.
    Hoe vreemd het voor mij ook was, soms kon ik werkelijk een engelengeduld hebben, zoals nu bijvoorbeeld, maar op andere momenten was het in een oogwenk op. Voor nu bleef ik gewoon zittend, wachtend tot ze klaar was. Vast en zeker dat ze nog een hoop moest of wilde weten, maar aan de andere kant was het misschien ook handig om haar straks even de belangrijkste plekken in het kasteel te laten zien. Als ik haar de hele tijd zou moeten helpen als ze verloren liep, dan zou er van m'n geduld niet veel meer overschieten vreesde ik.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    ( Lazulis - Seto


    Vampire + Servant = Servamp


    AnnaSophia Thompson
    Annasophia keek wat vreemd toen ze enkel een hmmmm terug kreeg als antwoord. Hij leek te veel afgeleid, ze bekeek hem terwijl hij blijkbaar ergens anders was. Ze vroeg zich af waar hij aan dacht op dit moment. Waarom hij ook maar zo afwezig was. Zuchtend at ze verder terwijl haar blik naar haar bord ging. Ze kon natuurlijk wel naar hem blijven kijken maar zelf zou ze het niet bepaald fijn vinden. Langzaam at ze verder terwijl ze alles nog even terug haalde en een plek gaf. Dit alles was veelte snel gegaan vooral de keuze die ze nu al had gemaakt. Haar blik gleed kort naar haar 'ring', waarschijnlijk had hij het alleen maar gedaan om haar zo ver te krijgen? Als dat het geval was geweest dan voelde ze op dit moment wel heel erg stom. Om eerlijk te zijn wou ze die gedachten helemaal niet hebben. Dat betekende dan gewoon dat ze zich zelf misschien wel echt in de problemen had gewerkt. Annasophia keek weer op toen ze een appel pakte en er een hap van nam. Ze ging nog niet eens een kwart hier van op kunnen eten. Al moest ze eerlijk toegeven dat haar honger nu toch echt wel groot was. Haar blik gleed weer over Blake heen en beet kort op haar lip. "Eet je niet?" Vroeg ze nieuwsgierig, misschien aten ze wel helemaal niet. of juist maar heel weinig. Maar hoe konden ze dan allemaal zo lang zijn. Vooral Blake was nogal gespierd. Zou hij echt zo veel trainen als het er uit zag of kon hij zelf bepalen hoe zijn lichaam was. Als dat het geval was dan hoopte ze dat zij dat misschien ook wel kon. Annasophia haar blik gleed naar haar eigen lichaam. Ze was totaal niet blij met de dingen die moeder natuur haar gegeven had. Voor haar gevoel was het niet goed genoeg, als je naar andere meiden keek die waren altijd mooier en beter. Een zucht verliet haar lippen terwijl ze weer op keek. Ze had niet echt de gedachten dat ze er mocht wezen. Ze vond haar zelf wel mooier zonder make-up dan met. Maar dat had er niks mee te maken. Ze was niet dik te noemen en ook niet slank. Zij zelf vond dat ze wat aan de mollige kant was maar dat was zeker niet de zaak. Annasophia at haar appel verder op waarna ze haar bord naar voren schoof. Eerlijk gezegd had ze nog honger maar nu ze aan haar eigen lichaam dacht had ze weinig zin om nog iets te gaan eten. "Ik hoef niet meer," Haar blik gleed weer naar Blake en keek hem kort aan.