• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de twee overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierrook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demons
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Jay, Junior & Ivory
    - 3 van de 4 elementen, water, aarde en lucht.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Blake
    - 4 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie (uitgeschakeld)
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door CavalierYouth
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    AnnaSophia: heeft gewenst dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen.
    Bess: heeft gewenst dat haar leven zou gaan veranderen
    Gweneth: heeft gewenst om de perfecte match
    Lucia:

    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: (16 t/m 19) (20 t/m 25)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Jay Aiden Barnett- Gweneth Arabella Belcourt
    Blake Junior Barnett - Bess Adeline Marchon
    Blake Chase Barnett - AnnaSophia Thompson
    Ivory Barnett - Lucia Dorné


    Rollen:
    Vol!
    Meiden:
    Annasophia Thompson // Monstrous 1.1
    Bess Adeline Marchon // Banshees 1.6
    Gweneth Arabella Belcourt // Halter 1.3
    Lucia Dorné // Nuevo 1.2

    Jongens:
    Satan: Blake Chase Barnett // DarkAng3l 1.1 Water Aarde Vuur Lucht
    Ivory // Seto 1.3 Lucht
    Blake 'Junior' Barnett // OutlawQueen 1.2 Aarde
    Jay Aiden Barnett // Torquay1.4 Water

    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn


    Het begin
    De meiden liggen ieder in een aparte kamer wat vanaf nu hun slaap kamer is, voor zover ze zich waarschijnlijk zullen gedragen. Maar dat is geheel aan de demonen. Alle meiden zullen nu waarschijnlijk wel wakker worden, denkend dat ze gewoon in hun bed in hun kamer wakker zullen worden. Dit is dus echter niet het geval. De mannen zitten stilletjes stil te wachten tot ze wakker worden.



    Topics
    RollenTopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:16 ]

    Blake Chase Barnett || Satan
    Dat ik afgeleid was, was wel zeker, maar het viel eigenlijk nog behoorlijk mee op dit moment. In veel vroegere tijden zou de whisky tegen nu al lang in brand gestaan hadden, zeker met m'n gedachten die op dit moment zo verteerd werden door vuur en het feit dat ik naar het glas zat te staren. Tegenwoordig had ik het een stuk beter in de hand en gebeurde het eigenlijk niet meer. Al bleef het leuk om het eens met opzet te doen en dan doodleuk een slok te nemen van het brandende goedje. Lekker noemde ik het dan niet meer, maar het ging dan ook om het shock-effect.
    Langzaam leek ik te ontwaken uit m'n trance, als je het zo kon noemen, voor ik nog een slok nam. "Eet je niet?" Klonk het van halfweg de tafel. "Enkel als ik zin heb." Een tel keek ik haar aan vanuit m'n ooghoeken. "En dan zeker geen wat jullie gezonde dingen noemen." Ik twijfelde er heel erg aan of mijn voedselkeuze als gezond zou worden bestempeld eigenlijk. Maar het hoefde dan ook niet. Het was niet zo dat ik dood ging van slecht eten, eigenlijk had menselijk eten bitter weinig, tot zelf geen invloed op me nu ik er even bij stil stond. Het was enkel prima om te doen alsof, maar voor de rest had het geen enkele waarde.
    Vast dat die vraag wel weer een achterliggende gedachte had. Een halve tel in haar hoofd zou me zo de info geven die ik zocht, maar nog steeds weerhield ik me ervan om het te doen. Ik kon nog op andere manieren aan m'n info komen als ik echt wilde, al zou ze die vast niet als beter beschouwen. Eerder als barbaars ofzo. Kon mij het wat schelen. Ik kreeg toch altijd wat ik wilde.
    "Ik hoef niet meer." Het was niet bepaald bedoelt dat ze alles op zou krijgen in 1 keer. Daarbij, ze was niet de enige mens hier en wat nu niet opraakte, bleef doodleuk staan voor een volgende maaltijd. Dat was dan wel weer het voordeel van hell. Tijd stond eigenlijk in feite soort van stil hier, op een bepaalde manier. Ja, er waren wat je kon omschrijven als dagen, maar het was lang niet zoals op aarde. Zwijgend keek ik haar aan over de maaltijd. "Laat het zuchten." Met een zachte grom stond ik op. Echt wel dat ik het gehoord had en naar mijn mening stond het een dame niet.
    Eigenlijk was ik een beetje verloren. Het was niet bepaald zo dat ik er een gewoonte van maakte om gasten te ontvangen, toch zeker niet op deze manier. Dus had ik niet echt een idee hoe ik dit verder moest zetten. Ik leefde m'n leventje, op mijn manier, en trok me van anderen niet veel aan. En nu was zij er opeens en werd de hele boel door elkaar gegooid. Het zou zoveel makkelijker zijn voor mij nu om te verdwijnen in het diepste van m'n kerkers en daar mezelf te vermaken, maar of mevrouw daarmee akkoord zou gaan...
    Even sloot ik m'n ogen. In alle herrie was ik vast en zeker ergens half vergeten mezelf voor te stellen. En dan doelde ik niet op de naam waarbij iedereen me kende, maar de meer menselijke. Ook dat nog. Kon het vandaag eigenlijk nog erger worden? Zonen die vervelend deden, overgelovige griten in huis en dan moest ik ook nog eens gastheer spelen met manieren? Hoe hielp ik m'n eigen reputatie naar de maan. Op deze manier dus, schoot me te binnen. Dan maar de korte pijn. "Blake Chase Barnett." Ik richtte me op en keek haar een tel strak aan. Ze moest de hint maar snappen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    "Enkel als ik zin heb." Annasophia keek naar blake toen hij aan de praat was. Ze vond dit alles veelte interessant eigenlijk. "Helaas moet ik altijd eten." Sprak ze eerlijk terwijl ze wat aan de tafel kleed plukte. Er was duidelijk een jaloerse klink in haar stem te horen. Ze haatte eten soms echt, het nam soms zo veel tijd in beslag en ze kon beter wat anders doen dan eten of het ook maar maken. "En dan zeker geen wat jullie gezonde dingen noemen." Een kleine grijns verscheen rond haar lippen terwijl hij dit zei. "Ongezond dus? Goeie keuze." Ze bleef hem aan kijken terwijl ze zich afvroeg wat hij lekker vond. "Wat vind je het lekkerst dan?" Vroeg ze nieuwsgierig. Nu ze toch aan de praat waren, kon ze net zo goed vragen stellen. Ze moest hem op zijn minst leren kennen. Dat wou ze zeker wel. En niet na pas na zo veel jaar. Beter nu dan inderdaad een paar jaar later. Ze wou op zijn minst een aantal dingen leren over hem. Maar alles hoefde nou ook al weer niet. Daar hadden ze blijkbaar alle tijd voor. "Laat het zuchten." Verbaast keek ze naar hem op zodra ze de grom hoorde. Annasophia trok een wenkbrauw op terwijl ze hem vragend aan keek. "Ik zal mijn best doen." Antwoordde ze hem. Zuchten was nou eenmaal menselijk, ze deed het al jaren. Waarschijnlijk al haar hele leven. Nou ja het waren maar 19 jaren maar voor haar was het op zich best veel. Ze kon het niet zomaar laten. Maar als hij wou dat ze niet zuchte zou ze op zijn minst een poging doen. Ze kon het hem niet beloven en dat zou ze ook niet doen. Want beloftes moesten waar gemaakt worden daar was ze hier nu al weer achter. "Blake Chase Barnett." Waarom sprak die man zo raar? Ze nam maar aan dat het zijn naam was. "Blake dus." Annasophia liet haar blik over hem heen gaan. "Heeft iemand je die naam gegeven." Ergens twijfelde ze om die vraag te stellen. "Ik bedoel heb, heb je ouders." Die vraag kwam er alleen maar slechter uit. "Als je er niet over wilt praten ofzo dan snap ik dat." Zei ze al snel. Ze wou niet dat hij misschien boos ging worden omdat ze om zijn ouders vroeg. "Sorry als ik te veel praat." Annasophia keek naar haar handen en zuchtte weer. Nu al niet bij na denkend dat hij niet wou dat ze ook maar zuchtte.

    Blake Chase Barnett || Satan
    "Helaas moet ik altijd eten." Een tel snoof ik luid. Een paar maanden hier en dat zou al snel gaan veranderen. Het waren die kleine dingen die altijd weer weggaven dat ze niet langer tot het rijk der mensen behoorden, maar tot het mijne, zeker nu ze gemerkt was om het zo te zeggen en zichzelf aan mij had gegeven. Ze zou het zelf ook wel gaan merken. "Ongezond dus? Goeie keuze." Ze dacht vast en zeker aan junkfood. Nou, hoewel je het hier in overvloed kon krijgen als je erom vroeg, was het niet bepaald wat ik verstond onder ongezond. "Wat vind jij het lekkerst dan?" De blik die ik haar gaf bij die vraag moest haar meer dan duidelijk vertellen dat dat onderwerp tot nader order verboden terrein was. "Alsof je het zou willen weten." Vast en zeker niet en als het wel zo was, dan zou ze gegarandeerd moeten kotsen.
    "Ik zal m'n best doen." Ik had de grootste moeite om mezelf in de hand te houden. Dit soort gesprekken was allerminst aan mij besteed en als ik iets zei, dan verwachtte ik dat dat zonder protest werd nageleefd, AnnaSophia dacht er dus blijkbaar anders over. Dit zou echt nog tot botsingen gaan leiden, dat kon zelf het kleinste kind zien vanop kilometers afstand. 19 jaar was voor mij maar een zucht, wat tijdsspanne betrof. Je kon er nog 2 nullen achter zetten en niet eens in de buurt komen van m'n echte leeftijd. Wat waren twee kleine decennia dan?
    Raar? Dat kwam enkel vanwege het feit dat ik niet bepaald sprak op andere dagen, maar blafte en beval. "Heeft iemand je die naam gegeven? Ik bedoel, heb je ouders?" Duister keek ik haar aan voor ik de rest van m'n drinken binnen kapte en het glas nogal hardhandig op tafel zette. "Zie ik eruit alsof ik ouders heb?" Er lag een ondertoon in de vraag die duidelijk maakte dat het niet zo is. Ik was immers het kwaad zelve en voor zover ik wist, werd dat niet geboren. "Als je er niet over wilt praten, dan snap ik dat." Het was haar geraden. "Nee, ik praat er niet over, want er valt niets over te zeggen. En zelf als er wat over te zeggen viel, dan zou het jou nog niet aan gaan." En daar stak m'n duistere kant z'n kop op. Het had langer geduurd dan verwacht, maar het potje geduld begon toch leeg te gaan raken. "Sorry als ik teveel praat." Ik balde m'n handen tot vuisten, al was het maar om kalm te blijven. Onder m'n huid voelde ik het vuur in me branden, likkend en zoekend naar een uitweg. Ik wist niet hoe lang ik het nog uit zou gaan houden op deze manier.
    Met een ruk draaide ik om en liep naar de deur. Voor nu moest ik gewoon even lucht hebben want binnen werd ik langzaam maar zeker gestoord. En dat was niet enkel vanwege haar vragen, maar ook omdat er vier onbekende geuren hingen die langzaam maar zeker mengden in degene die ik kende en het zette me op scherp, als een bom die ieder moment af kon gaan.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Jay Aiden Barnett
    Door haar koppigheid gaat ze tegen mijn uitspraak over de spreuk in.
    ‘Ik heb die onzin van internet geplukt. De vertaling klopte niet eens. En ik blijf mijn vraagtekens houden bij de wens die ik er voor terug wilde. Die heb ik niet, of wel?’ Zegt ze een beetje betweterig. Daarna houd ze echter wijs haar mond als ik het jaargetal veertienhonderd zeg. Ik was oud dat weet ik, maar officieel was ik toch nog een jong volwassene en ik was niet de oudste hier, dat was mijn vader zelf.
    ‘Ik heb nooit gezegd dat je harteloos was.’ Zegt ze als ze van Ace afstapt en naar het meer toe loopt. Ik zwaai zelf mijn been ook over de rug van Aphrite en kom ook op mijn voeten op de grond terecht. Ik loop naar ace toe die meteen zijn snuit tegen mijn wang drukt en ik laat een zacht lachje klinken. Ik maak zijn singel los net als zijn hoofdstel om die netjes op de grond neer te leggen. Dit was zodat de twee paarden even vrij rond zouden rennen. Geen demon zou er over nadenken om een van de twee te schaden. Ik draai me daarna om, om Gwen te vergezellen. Ik ga naast haar staan en ondanks dat ik de lucht rond mijzelf verkoelt heb weet ik dat ze het warm heeft. Ik voel het vocht uit haar poriën komen. Ik stuur het echter in water moleculen weg van haar lichaam zonder dat ze het met haar normale zintuigen zou kunnen merken. Ik verkoel de lucht ook rond haar. Ik vond hitte namelijk zelf maar niets dus ik zou niemand zomaar in deze sauna laten zitten. Tuurlijk het koste op een gegeven moment moeite om mezelf te vermoeien. Ik was geen machine die 24/7 aan het werk was en iets kon blijven doen, maar dit was iets waarvoor ik bijna geen kracht nodig had en ik deed het graag voor mezelf en nu dus voor Gweneth.
    'Dan had je het niet van je zogenoemde internet moeten plukken, Gweneth, en zoals ik net al zei als je wens nog niet is uitgekomen moet dat nog gebeuren.' Zeg ik en ook al leg ik de klemtoon wel een beetje op haar volle naam, omdat ik toch weet dat, dat haar irriteerd ik kon het gewoon niet laten om het niet te doen.
    'Ik weet trouwens ook dat je dat niet gezegt heb. Ik ben op dit moment niet harteloos nee, maar ik ben geen mens ik ben een demon en ik kan misschien grapjes maken, maar zorg asjeblieft niet dat je me boos maakt want als ik mezelf verlies en het duister omhoog laat komen dan weet ik niet of je hetzelfde kan zeggen.' Mijn stem klonk serieuzer dan een paar minuten geleden, maar ik moest wel. Ik was bloed serieus. Ik weet dat ik agressie problemen kan hebben en zodra je die raakt dat mijn beheersing nihil is. Ik kan me goed inhouden natuurlijk, maar niet altijd en ze heeft nogal een karakter dus voor haar kan ik beter de waarschuwing te vroeg zeggen dan te laat.
    Door de uitslaande hitte die hier altijd woekert richt ik me op het meertje. Hier was de plek waar ik mijn moleculaire water sturing oefende. Ijs was ook iets dat ik hier had geleerd, maar je kan snel de verbintenis leren tussen die twee. Hoe minder veel beweging er is tussen moleculen hoe kouder of vaster het word. Als je water moleculen op elkaar drukt en weinig bewegingsruimte geeft maakt het ijs. Ondanks dat ik ons lichtelijk afkoel is en blijft het warm. Er was niet al te veel vocht in de lucht wat de verkoeling niet al te makkelijk voor mij maakte dus met een geconcentreerde blik en een kleine beweging met mijn hand laat ik het water langzaam bevriezen of koeler worden. ik breek ook kleine stukjes ijs af dat ik tussen mijn handen laat gaan voor verkoeling. Niets is beter dan ijs op een warme dag. Ik kijk even naar Gweneth en merk aan haar poriën die zich openen om zweet uit haar lichaam te laten en dus dat ze het warm heeft.
    'Wil je Ehm... Ook wat ijs?' Vraag ik haar maar. Ik weet echter niet hoe zij het toe wou passen bij zichzelf.
    (Sorry schreef dit op me iPad. Kan dus autocorrectie zijn geweest)


    I'm finally back, Finally after a Year break


    AnnaSophia Thompson
    Zodra Annasophia ook maar een vraag had gesteld over wat hij lekker vond qua junkfood kreeg ze een blik toe geworpen die eigenlijk al genoeg zijn. Eten was dus een onderwerp waar ze niet over mocht praten. Iets wat ze belachelijk vond, het was maar eten waarom zou ze daar niet over mogen praten. "Alsof je het zou willen weten." Ze had zo zin om hem een bitchy antwoord toe te werpen. "Anders vraag ik het toch niet." Sprak ze dan toch maar. Waarschijnlijk wou ze het niet weten, maar ze had het gevraagd nu wou ze het antwoord weten ook. Het enigste wat ze met haar gepraat probeerde te bereiken was een simpele gesprek met vragen waar door ze hem misschien wel iets zou gaan leren kennen. Maar alleen al aan zijn reacties te zien merkte ze dat ze dit beter niet kon doen. Annasophia keek hem aan terwijl hij het glas voor haar doen te hard neerzette. Was hij nu boos? "Zie ik eruit alsof ik ouders heb?" Kort liet ze haar blik over hem heen gaan. Ze had echt wel de ondertoon gehoord en ze wist heus wel wat hij daar mee bedoelde. Maar hij kon never nooit zo plots op deze of welke wereld gekomen zijn. Zoiets bestond niet. Ze was stil terwijl ze hem onderzoekend aan keek. Ze snapte helemaal niks van hem. "Nee, ik praat er niet over, want er valt niets over te zeggen. En zelf als er wat over te zeggen viel, dan zou het jou nog niet aan gaan." Haar blik veranderde met elke uitspraak van hem naar boosheid. Ze probeerde hem alleen maar fucking te leren kennen! En als hij al zo deed met een paar simpele onschuldige vragen hoe zou hij dan wel niet reageren als ze op andere vragen kwam. Zonder ook maar wat te zeggen draaide hij zich om en leek hij weg te willen lopen. Langzaam stond annasophia op terwijl ze naar zijn rug staarde. "Wat een klootzak ben je! Ik probeer je alleen maar te leren kennen." Annasophia haalde even diep adem voor ze ook maar verder ging. "Maar als jij het zo wil spelen best ga je gang!" Terwijl ze sprak pakte ze de borden op die leeg waren en liep richting een soort aanrecht. "Dan kun je het krijgen ook!" Na die woorden zette ze de borden net iets te hard op het aanrecht waar door de onderste kapot ging. "Kinderachtig gedoe." Sprak ze zacht doelend op hem terwijl ze de stukjes bord bij elkaar raapte en hier door een klein sneetje in haar vinger veroorzaakte. Kort keek ze er naar waarna ze het negeerde en het weg gooide in wat het leek de afval bak.

    Blake Chase Barnett || Satan
    "Anders vraag ik het toch niet." Bepaald beleefd kwam haar reactie niet en ik voelde langzaam maar zeker m'n lontje korter worden. Dit ging verre van de goede kant op en als het lang zou gaan duren, dan zou ze zien waar ze werkelijk mee te maken had. Ze speelde nu letterlijk met haar leven eigenlijk. Niet dat ze er nog een had zonder mij. Het was dit of dood en dood was ze alsnog van mij.
    Ik was niet bepaald meneer vrolijk gesprek. Ik was eerst doen en dan vragen stellen en onder doen verstond ik heel makkelijk ze zodanig pijn doen dat ze geen zinnig woord meer uit konden brengen, wat gesprekken niet bepaald bevorderde en mij die last in ieder geval bespaarde. Vast en zeker dat zij die logica niet volgde. Daarvoor was ze om te beginnen nog niet lang genoeg hier, maar was ze ook iets totaal anders dan ik was. Een mens en dat stond echt in schril contrast met mijn natuur. Waar engelen het goede waren en ik en de andere demonen het slechte, kon je gerust stellen dat mensen voor hoop stonden en hoop was een van de eerste dingen die ik altijd vernietigde, als ik de kans kreeg. Dit was dus echt moeilijk voor me.
    Best goed dat ze hem probeerde te leren kennen, maar ergens konden ze 100 jaar praten en zou ze nog niet alles over hem weten. Het was in zijn ogen dus een onmogelijke opdracht om dat te doen, dus waarom er ook tijd in steken? Daarbij, het verleden kon nooit veranderd worden, dus waarom zou je er nog bij stil staan of erover nadenken? Je kon beter je energie en tijd in nuttiger dingen steken. Maar goed, dat was enkel de mening van een ouderwetse demon waarschijnlijk.
    "Wat een klootzak ben je! Ik probeer je alleen maar te leren kennen." Dat deed de deur dicht. Halfweg tussen de tafel bleef ik staan. Niemand, zelf m'n eigen zoons niet, durfden me zo te noemen. Misschien omdat ze wisten hoe gevaarlijk het was en AnnaSophia zou daar ook heel snel gaan achter komen. "Maar als jij het zo wil spelen, best, ga je gang." Ik hoorde haar voeten richting aanrecht gaan en ken zo voelen dat ze kwaad was. "Kinderachtig gedoe."
    Zonder ook maar 1 geluid en voor ze het goed en wel besefte, drukte ik haar hard met haar rug tegen het aanrecht. Weg waren de mysterieuze groene ogen en hallo diepe zwarte poelen zonder enig leven of emotie. Het enige wat in hun diepten te zien was soms, waren de vlammen van m'n ziel. Strak keek ik haar aan, geen enkele moeite doen om die duistere kant van mezelf nog te verbergen. "Klootzak he?" Ik deed geeneens meer de moeite om m'n tanden te verbergen. "Kinderachtig?" Elk woord was dan misschien zacht, maar niettemin enorm dreigend.
    Zonder pardon pakte ik haar kin weer vast en trok haar hoofd naar de zijkant waardoor haar hals werd ontbloot. "Je wilt weten wat ik eet?" Even snoof ik aan haar hals, vlak boven haar slagaders. "Wie denk je dat de origine is van de mythe rond vampiers?" Ik boog zo diep over haar hals dat m'n hoektanden even langs haar huid streken. "Of wat dacht je van het vlees van opstandelingen, rauw, zo van het bot getrokken, terwijl hun geschreeuw door de kamer galmt." Ze wilde me kennen, dan kon ze maar beter zorgen dat ze een sterke maag had, want de waarheid was verre van rooskleurig of smakelijk.
    "Je wilt me kennen, fijn, dan zul je me kennen. Maar de waarheid is niet altijd iets wat je graag te weten komt."


    "Nothing is True. Everything is Permitted"


    AnnaSophia Thompson
    Annasophia was zo op haar zelf gericht dit moment dat ze niet in de gaten had dat haar woorden de duivel in satan los maakte. Net op het moment dat ze zich om wou draaien voelde ze hoe een krachtig iets haar hard en pijnlijk met haar rug tegen het aanrecht aan duwde. Oké dat zou een blauwe plek worden. Ze keek op en staarde blake aan, zijn groene oog kleur was veranderd in zwart, haar blik gleed over zijn gezicht heen. Dit bedoelde hij dus met een monster. Annasophia slikte moeizaam terwijl haar blik al snel weer op zijn ogen gericht werd de manier hoe hij haar aan keek lieten haar nek haren recht op staan. Ze moest eerlijk toegeven dat het angstaanjagend er uit zag. "Klootzak he?" Haar blik gleed naar zijn mond en haar ogen werden groot toen ze zijn hoektanden zag. Dat die haar nog niet eerder op waren gevallen. Langzaam knikte ze terwijl ze hem voorzichtig weer aan keek. Bang voor wat er in zijn ogen te lezen was, maar het enigste wat te zien was. Waren die zwarte onmenselijke ogen. "Kinderachtig?" Zijn stem was dreigend iets wat meteen op viel. "Ik" Voor ze ook maar verder kon spreken voelde ze hoe hij haar kin pakte en haar hoofd naar de zijkant getrokken werd. "Je wilt weten wat ik eet?" Zodra ze hem haar geur in hoorde ademen begon haar hart weer als een gek te kloppen. Dit keer was er niks van verlangen in te horen. Op dit moment voelde ze alleen maar angst. Angst voor wat hij misschien ging doen. "Wie denk je dat de origine is van de mythe rond vampiers?" Annasophia voelde hoe zijn hoektanden over haar huid heen streken wat haar liet rillen van angst. "Jij." Haar stem klonk trillerig terwijl ze haar ogen sloot en wenste dat dit gewoon een stomme, te lange nachtmerrie was en ze in haar bed wakker zou schrikken. Maar diep van binnen wist ze wel zeker. "Of wat dacht je van het vlees van opstandelingen, rauw, zo van het bot getrokken, terwijl hun geschreeuw door de kamer galmt." Haar ogen schoten los zodra ze het woord vlees hoorde. At hij echt mensen vlees? Wat walgelijk. "D-dat, dat is walgelijk." Sprak ze zacht. Al wou ze liever dat ze die woorden niet gezegd had. Kannibalisme was gewoon niet normaal, al twijfelde ze of dat hier normaal was. Mensen die dat deden waren ziek in hun hoofd. Ze waren gestoord en hoorde na gekeken te worden om vervolgens in een inrichting te worden gestopt. Maar Blake had haar al eerder gewaarschuwd dat hij geen mens was. En nu snapte ze ook wel waarom, misschien was het voor hen wel zoals het voor ons kip of koe. Dat waren ook levende wezens, al zorgde zij er altijd wel voor dat het dier dood was voor ze ook maar gingen eten. "Je wilt me kennen, fijn, dan zul je me kennen. Maar de waarheid is niet altijd iets wat je graag te weten komt." "Ja ik wil je kennen." Sprak ze zacht, haar stem nog steeds trillend. Het was misschien walgelijk maar ze wou hem toch echt leren kennen. Al hoopte ze wel dat zij nooit op tafel eindigde. En dat ze het ook nooit hoefde te zien. Ze zei namelijk dat ze hem zou accepteren zoals hij was dus moest ze dat op dit moment ook doen ondanks dat ze dat echt totaal niet wou.

    Blake Chase Barnett || Satan
    Het kon hem nu even niet schelen of ze er blauwe plekken aan over zou houden of niet. Voor nu was hij er eerder op gebrand om haar eigenlijk een lesje te leren dat ze niet heel snel zou gaan vergeten. Kwestie van een goede eerste indruk na te laten, toch?
    Dat z'n ogen nu zwart waren, was nog het minste. Als hij echt superkwaad was, dan was het gewoon over z'n hele gezicht te zien en was het echt stukken erger dan nu het geval was. Strak bleef hij haar aankijken. Hij kon zo alle reacties op haar gezicht zien en het was duidelijk dat ze dit niet verwacht had. Als ze dacht dat hij in een schattige pupoy zou gaan veranderen, dan zat ze ferm mis en van hier werd het eigenlijk enkel maar erger. Ik kon met alle gemak de kleinste reactie van haar lichaam lezen, alsof het een boek was dat ik open had geslagen en het zwart op wit geschreven stond.
    Haar hart bonkte als een gek, maar in tegenstelling tot eerder was dit wel van pure angst. Ze was dus in ieder geval zo slim om bang te zijn. Des te beter zou het tot haar doordringen dat het geen loze woorden waren geweest die ik gesproken had. De geur van haar angst hing zwaar in de lucht en maakte het er enkel erger op eigenlijk. Het was net dat me dreef om verder te doen als ik eenmaal bezig was, net als een roofdier dat de angst van z'n prooi volgde als het eenmaal op de vlucht sloeg. "Jij." Ze had het in ieder geval door dat ik eigenlijk aan de basis van Dracula en al z'n opvolgers lag. De aandrang om m'n tanden in haar hals te boren was er zeker weten wel, maar voor nu kon ik hem in ieder geval nog onderdrukken al maakte de rilling die door haar trok het me niet makkelijk.
    "D-dat, dat is walgelijk." Zoals verwacht, geen akkoord over m'n eetgewoontes. "Wat? De mensen of de demonen die voedselpakket worden? Of het feit dat ik het enkel doe omdat ik het leuk vind en niet omdat ik daadwerkelijk eten nodig heb?" De wreedheid waarmee ik het zei stond in schril contrast met de woordkeuze, alsof ik een lunchpakket samenstelde voor een schooluitje.
    "Ja ik wil je kennen." Even snoof ik, voor ik haar in een oogwenk meenam, naar een plek waar ze alleen beter nooit zou komen. In geen tijd stonden we ergens elders en het enige wat er rond ons was, was pijn, wanhoop, angst en verdriet. De zielen van mensen en de gebroken lichamen van demonen waren zo verminkt dat het amper nog zichtbaar was wat ze waren. Dieper in hel dan dit kon je niet komen. Enkel de ergste belanden hier en dan nog maar zelden eigenlijk. "Kijk." Ik dwong haar om te zien wat zich rond ons bevond. "Stuk voor stuk mijn werk en bij elk van hen heb ik er van genoten." Het venijn droop van m'n woorden. "En van elk die hen zal volgen zal het net zo gaan." Ik was niet bepaald van plan om te stoppen met doen wat ik al zo lang deed. "En er zullen er veel volgen. Net zo lang tot de wereld ophoud met bestaan en zelf nog daarna."
    Hardhandig trok ik haar met haar rug tegen me aan, voor ik begon aan de Grand Tour van hel. Het had me jaren gekost om het meester te worden, maar uiteindelijk lukte het me om op een bepaalde manier te teleporteren zodat ik nog prima kon zien wat er om me heen gebeurde, maar dat de wereld om me heen geen vat op me had. En het was dat dat ik gebruikte om haar te zien wat mijn werk was. De gemartelde zielen en alle andere dingen die je vermoedde van hel, maar nooit voor werkelijk hield. En ik hield pas op toen we terug boven waren om het zo te zeggen en buiten het kasteel stonden.
    "En als je denkt dat wat dood en verdoemd is het ergste is waar ik over beschik, dan vrees ik dat ik je moet teleurstellen." Gemeen siste ik in haar oor terwijl ik haar stevig op haar plaats hield, tegen me aan. Even floot ik schel, wetende dat die oproep altijd beantwoord werd als ik hier beneden was. Uit de schaduwen van langs het kasteel kwam een gedaante opdoemen waar zelf ik met alle gemak op kon rijden. "Probeer weg te lopen, en hij zal je altijd weten te vinden, hier of op aarde." de hond, als je het nog zo kon noemen, zag er verre van vriendelijk uit. "En hij is de braafste van z'n soort." De woorden waren vast geen geruststelling, gezien de uiterlijk van het beest.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Blake Barnett ||

    "Oke." Ze zegt verder niets en ik zie hoe ze de muren bewondert, hoewel ze er niks over zegt. Het is hier dan ook echt mooi, als je het feit dat het Hel is weglaat. Misschien is het wel beter dan waar ze van tevoren was. "Hoe is het in hel." Ik lach een beetje en kijk naar de grond. Hoe is Hel eigenlijk? Ik heb alleen de harde kant van de zielenwereld gekend, verder niet echt. Daarom heb ik niks om mee te vergelijken.
    'Het is niet zo slecht hoor. Ik bedoel, het is en blijft hel maar het kan soms ook wel leuk zijn. Ik heb hier familie en jij hebt hier je vriendinnen. De kelder zou ik echter eh... Met rust laten.' Ik stop met praten en kijk haar aan. 'Wat was je wens?' vraag ik zonder blikken of blozen. Ik ben niet iemand die dingen aardig vraagt, dat ben ik niet gewend. Gewoon recht voor de raap. 'Ik bedoel, is hij uitgekomen?' Het is een domme vraag, want mijn vader komt zijn beloftes na. Hij krijgt niet miljoenen gebeden zoals God, dus die die hij krijgt kan hij doen. Er zijn weinig mensen die de duivel eren, hoewel hij eigenlijk ook helemaal niet zo vreselijk is als mensen denken. Het komt vooral door God die hem helemaal zwart heeft gemaakt. Letterlijk.

    [Sorry dat het zo verschrikkelijk lang duurde. School :/]


    Spoiler alert: you will save yourself


    AnnaSophia Thompson

    "Wat? De mensen of de demonen die voedselpakket worden? Of het feit dat ik het enkel doe omdat ik het leuk vind en niet omdat ik daadwerkelijk eten nodig heb?" Annasophia had ergens het geluk dat ze een sterke maag had en naar series en films keek waar zulke dingen in gebeurde. Anders had ze misschien net zoals de eerste keer dat ze het had gezien over moeten geven. He lang leven enge films waar ze eigenlijk totaal niet van hield. "Allebei." Antwoordde ze zacht. Zodra ze hem ook maar zei dat ze hem wou kennen duurde het niet lang voor ze weer op een andere plek waren. Zodra ze ook maar iets zag kneep ze meteen haar ogen dicht en hield haar handen over haar oren om het gejammer wat er te horen was. Alleen de geur al liet haar merken dat dit niet normaal was, dat hier vreselijke dingen gebeurde en dat ze niet eens wou weten wat er zich in deze ruimte bevond of wat hier ook maar afgespeeld had. "Kijk." Helaas werd ze gedwongen om te zien wat hier zat. Ze kon dan ook niks anders dan haar ogen openen en haar handen van haar ogen halen. Langzaam keek ze om zich heen terwijl de walging binnen in haar steeds groter werd. Het was niet heel duidelijk meer wat er van de demonen was geweest. Annasophia wist dat ze hier nog lang nachtmerries van ging hebben. Maar ze gaf geen kick, haar hart was het enigste wat haar verraadde. Ze keek waar ze naar kijken moest en probeerde dit ook meteen weer te vergeten. Ze luisterde naar Blake stem toen hij sprak. "En er zullen er veel volgen. Net zo lang tot de wereld ophoud met bestaan en zelf nog daarna." Annasophia haalde wat geschrokt adem en sloot weer kort haar ogen. Wat had hem zo hard gemaakt. Ze schrok toen ze hardhandig tegen hem aan werd getrokken. En vervolgens te veel voor haar doen te zien kreeg. Dit kon ze allemaal echt niet aan, laat staan dat ze het allemaal een plek kon geven en doen als of er niks was gebeurt. Zodra ze buiten stonden en ze naar het kasteel staarde trilde haar lichaam van angst door alles wat ze gezien had. Maar ze wist zich groot te houden. Het liefst kroop ze in een hoekje en zou ze wensen dat de wereld haar op zou slikken zodat ze nergens meer last van had. Annasophia wou zo graag van hem weg lopen. Maar blijkbaar was hij dat niet van plan aangezien hij haar stevig op haar plek hield. En zijn armen om haar heen zorgde er echt niet voor dat ze zich veiliger voelde. "En als je denkt dat wat dood en verdoemd is het ergste is waar ik over beschik, dan vrees ik dat ik je moet teleurstellen." Ze kroop wat in elkaar toen ze een schel gefluit hoorde. Haar blik gleed naar de plek waar beweging kwam en wat verbaast keek ik naar het dier. Haar hoofd ging wat schreef terwijl ze het dier bekeek. Het was gigantisch dat was een ding wat al veel te snel op viel. Een veel te grote hond wat eerder weg had van een paard qua grote. "Probeer weg te lopen, en hij zal je altijd weten te vinden, hier of op aarde." AnnnaSophia slikte terwijl ze naar de hond bleef kijken. "Ik hou me aan mijn beloftes." Was Annasophia haar antwoord op zijn woorden. Hier mee probeerde hem duidelijk te maken dat ze niet weg zou gaan lopen. Nou ja dat weg lopen kon ze niet echt beloven, maar het was niet zo dat ze van plan was om hier voorgoed weg te gaan. Als ze zou weg lopen dan zou ze op dat moment gewoon rust nodig moeten hebben. Ze hoopte dat Blake dat ook maar begreep en hij het dier niet achter haar aan zou sturen. "En hij is de braafste van z'n soort." Het dier leek dichterbij te komen waardoor Annasophia zich automatisch naar achteren probeerde te bewegen wat betekende dat ze zich tegen Blake aan drukte. Zodra ze dit dan ook maar besefte bleef ze stil staan en keek naar de grond. Door zijn grote was hij misschien doods eng maar zo heel eng vond ze hem er niet uit zien. "Hoe heet hij?" Vroeg ze zacht blij dat de trilling uit haar stem was maar helaas trilde haar lichaam nog steeds en zeker niet door de kou want buiten was het alles behalve koud. Het was eerder te warm. "Vergeet die vraag," Sprak ze zacht. Door vragen had ze hel echt gezien en ze had geen zin om door nog meer vragen nog meer in de problemen te komen. Om eerlijk te zijn had ze spijt van wat ze nog niet zo heel lang geleden had gezegd. Maar nu had ze wel in gezien wat voor man hij was. Of om eerlijk te zijn wat voor monster hij was. Hij was walgelijk, angstaanjagend en er zat waarschijnlijk niks in hem wat hem ook maar aardig kon laten zijn. Hoe kon ze ooit haar leven delen met deze man? Zou hij altijd zo blijven doen? Voor eeuwig? Ze had haar zelf altijd voor haar gezien met een man die om haar gaf, die van haar hield zoals ze was. Die zelf ook lief was, maar ook beschermd. Die haar zou snappen en weten als haar iets dwars zat. En hij hoefde voor haar doen niet eens knap te zijn. Maar nee nu zat ze vast geketend aan de duivel hem zelf. Ze wist nu al dat ze nooit gelukkig ging worden als hij zo bleef doen, maar ook als ze haar zelf elke keer weer in de problemen werkte. Ze vertikte het om met hem kinderen te krijgen, en dat was toch een van de dingen wat hij van haar verwachte zoals zij begrepen had. Maar zolang ze niet van hem hield en hij niet van haar zou het gewoon niet gebeuren. Mocht hij het dan nog willen dan zou hij dat echt tegen haar zin moeten doen. Maar ze kon hem een ding beloven, deed hij dit dan zou ze in staat zijn om erge dingen te doen. Haar blik gleed van de hond weg en keek op naar Blake. Zou hij allemaal weten wat ze dacht? Ze hoopte zo van niet, anders was niks meer geheim.

    Blake Chase Barnett || Satan
    "Allebei." Tjah, dikke vette pech voor haar. Ik zou er echt niet mee gaan stoppen, dat kon ze gaan vergeten. Er waren een aantal dingen die ik gewoon te graag deed en die ging ik gewoon blijven doen. Dat daar mensen martelen bij hoorde, dat was dan maar zo.
    Ik wist prima dat de aanblik van de diepste delen van hell niet was voor gevoelige magen en eigenlijk helemaal niet voor mensen. Ze konden er met alle gemak een trauma aan overhouden, het zou me eigenlijk eerder verbazen als dat niet gebeurde. Waarom zou zij dan een uitzondering zijn? Ik merkte zo dat ze niet wilde kijken naar wat er zich om haar heen bevond, maar ik gaf haar werkelijk geen keus. Walgelijk of niet, dit was ik. Het gaf je werkelijk het beste beeld met wat voor persoon je te maken had en als ze dat niet kon zien, dan zou ze nooit meer naar mij kunnen kijken ook. Vast en zeker dat ze een hekel aan me zou krijgen, maar dan mocht ze aanschuiven in een heel lange rij. Ze was zeker en vast niet de enige die daarmee zat.
    Met ieder moment dat passeerde voelde ik haar minder verzet geven eigenlijk. Was het van se shock van hoe ik werkelijk was, of van de vreselijk taferelen die ze zag? Ik had er het raden naar, maar ik wist wel zeker dat ze momenteel een lesje aan het leren was dat ze echt niet snel zou gaan vergeten. Misschien maar beter ook. Het zou haar in waarschuwen en tegenhouden om in de toekomst domme dingen te gaan doen of zeggen zoals ze net heeft gedaan.
    Ze zou met alle gemak in een keer opgegeten worden door de waakhonden, om ze even zo te omschrijven. Het exemplaar voor ons was misschien de vriendelijkste, maar dat wilde niet zeggen dat zelf hij niet meedogenloos was en zou aanvallen zonder er twee keer over na te denken. Hij was gewoon minder erg dan de andere, waardoor het me veiliger leek om alleen hem hier in de buurt te houden. Het zou meer dan genoeg moeten zijn om 4 meiden in toom te houden.
    Ik voelde haar onwillekeurige reactie om van bij het beest weg te raken, maar dat zond haar enkel dichter naar mij toe. Voor nu leek ze in ieder geval haar lesje geleerd te hebben, zoveel was duidelijk. Hopelijk hoefde ik dit niet al te snel of al te vaak te herhalen.
    "Hoe heet hij?" Een paar tellen later kwam echter al een reactie terug. "Vergeet die vraag." Ze stond te trillen op haar benen en eigenlijk had net dat me een behoorlijke voldoening.
    Ze had nu in ieder geval het beste beeld van wat ik was. Gedaan met het mooie sprookje en terug naar de keiharde werkelijkheid. "Nog steeds zo blij dat je ja gezegd hebt?" Siste ik gemeen in haar oor. Ik kon het gewoon niet laten, niet als ik in een toestand als deze was. Dan was het gewoon sterker dan mezelf.
    Het verstrijken van de tijd had me al geleerd dat er voor mij geen weg meer terug was, enkel voorwaarts bestond nog. Voorwaarts naar een steeds donkerder plek waar er geen hoop meer was. Geen hoop of liefde. Geen warmte of genegenheid. Enkel de harde werkelijkheid van pijn en angst.
    Langzaam liet ik haar los. "Naar binnen en blijf binnen." M'n stem was strak en dulde nog steeds geen tegenspraak. Aan de andere kant, voor haar was het nu ook gewoon veiliger daar. De kans was immers groot dat ik zometeen herrie ging schoppen en dan kwamen enkel de ergste dingen naar boven. Strak bleef ik haar aankijken. Vast en zeker wilde ze een of andere scheldbui afsteken, of wat dan ook voor fraais, maar of ze er de kracht voor zou hebben, was maar de vraag. Ze had m'n ware gezicht gezien. Of ze het zou kunnen aanvaarden en ermee leven voor de rest der tijden, was een vraag waar enkel zij op kon antwoorden.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Door drukte kon ik de tijdsprong gisteren niet vermelden dus dan maar nu.


    Tijdsprong
    Het is nu drie weken geleden dat de dames de hel in terecht zijn gekomen. Ze hebben het nu langzamer hand geaccepteerd dat dit hun toekomst gaat worden, dit verschild natuurlijk per persoon. Ook staan er een bal in de agenda waar nu al langzamer hand al aan de voorbereidingen gewerkt word. Helaas zijn ze door de eeuwen heen de reden vergeten van het feest, maar word het toch elke jaar nog weer gehouden. Hier door hangt er redelijk wat spanning in het kasteel en is het nog maar de vraag of de heren vinden dat de dames klaar zijn om hen te vergezellen tijdens het feest.

    -

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 19:00 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    | Sorry voor de late reactie. School's a bitch. Overigens ga ik nu alvast melden dat Gwen verreweg het meeste verzet zal bieden tegenover de Hel en haar verwachte plaats. She's a feisty one for sure, a firy Hell on her own. |



    Gweneth Arabella Belcourt
          Drie weken. En iedere dag lijkt het moeilijker om mezelf uit bed te slepen. Om de waarheid onder ogen te komen. Ik denk dat veel van mijn vroegere kennissen vermoed hebben dat ik op een plek als deze thuis hoor. Ik ben en zal nooit een engel zijn, maar toch. Dit wens je nog niet aan je grootste vijand toe.
          De hitte is verstikkend, de kleding veel te retro. Mijn gedrag botst met alles, en acceptatie zal nooit tot mijn overgave behoren.
          Ik staar naar mijn spiegelbeeld, de deprimerende rotatie in mijn gedachten volgend. Ik mis het comfort van thuis. Het is een feit dat mijn familie me nu wel degelijk zal missen. De Belcourts zullen waarschijnlijk de aarde rondzoeken naar de erfgename van de familieschat. Ik kan gewoonweg niet geloven dat die achterlijke spreuk me mijn welvarende toekomst heeft gekost.
          Ik heb in drie weken tijd niet meer met Jay gesproken sinds de dag bij het meer. En ik overtuig mezelf er iedere ochtend van dat ik hem nooit meer een woord waardig zal vinden. Hij is de persoon die me zou kunnen laten gaan, en hij kiest ervoor me te domineren. Hij kan de pot op met zijn ego.
          ‘Juffrouw. . .’ Ik kijk gestoord op door het zachte, onzekere stemmetje dat me toespreekt vanuit de deuropening. Via de spiegel ontmoeten mijn ogen die van een meisje. Ik knars met mijn tanden, aangezien ik wéét dat ze als demon nooit zo onschuldig kan zijn als dat ze er uit ziet.
          ‘Ga weg.’ Mijn stem is koud en weet zelfs mij af en toe angst aan te jagen. Ze maakt zich uit de voeten voor ik me om hoef te draaien, waardoor ik me opnieuw op mijn spiegelbeeld kan concentreren. De ring ergert me misschien wel het meest; waar ik eerst schoonheid en fascinatie zag, zie ik nu enkel de vereeuwiging van een gevangenschap waar ik me iedere seconde van iedere dag tegen zal verzetten.
          De tegenzin en moedeloosheid, weerhouden me er niet van me iedere dag op te frissen en schone kleding aan te trekken. Ik ben ijdel, daar zal ik nooit doekjes om winden. Desondanks verschijn ik niet om Jay te plezieren, eerder om mijn kennis over deze plek te verbreden.
          ‘Juffrouw, jurken zijn de kledingstukken die vrouwen hier horen te dragen u-’ Ik vernauw mijn ogen in de richting van het meisje dat me nu al drie weken lang op de voet volgt. Ik geloof dat Jay om mijn welzijn geeft, maar ik zie het wicht als een plaag. Eén die mijn karakter ontvlamt nog voor de dag is begonnen.
          ‘Ik draag wat ik wil dragen, wanneer ik het wil dragen en hoe ik het wil dragen. Val me nog eens lastig met je betweterige woorden en ik zorg ervoor dat je niet meer kunt praten. Heb ik mezelf duidelijk gemaakt?’ Als het meisje koppig bij de jurk blijft staan die uitgevouwen op mijn bed ligt, vinden mijn handen het decoratieve mes dat al die tijd op mijn bureau heeft gelegen. Haar ogen verwijden zich iets als ik met enkele stappen voor haar tot stilstand kom, om het lemmet vervolgens ruw tegen haar hand te houden. Ik weet dat ze niet kan sterven, maar lijden kan iedereen.
          ‘Probeer me nog eens te testen en je zult je werk in het vervolg zonder handen moeten doen.’ Ik adem diep in als ze vluchtig knikt en zich vervolgens uit de voeten maakt.
          De woede maakt echter plaats voor leegte zodra ik opnieuw alleen ben, en mijn vingers vermoeid over mijn gezicht glijden. Ik laat mezelf op het bed zakken en blijf een tijdlang in stilzwijgen zitten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    AnnaSophia Thompson
    Annasophia had na de eerste dag weinig van zich laten zien. Ze was echter grote deels te vinden in de kerkers van het kasteel maar ze zorgde er elke keer er weer voor dat ze helemaal 'alleen' was. Ze probeerde de dingen die in de kerkers gebeurde te accepteren voor zo ver dat kon. Maar zo gemakkelijk was het niet. Annasophia keurde het af, afschuwde het zelfs. Maar elke keer weer ging ze terug de kerkers in. 'S nachts sliep ze slecht, bijna elke nacht schrok ze wakker banend in het zweet door nachtmerries. Blake was elke keer weer de hoofdpersoon in haar droom.
    En elke keer was ze in de diepste kerkers van de hel. Waar ze door hem gemarteld werd tot ze de kracht niet meer had om ook maar iets te doen. En wanneer er het moment was dat ze haar laatste adem uit zou blazen schrok ze wakker.
    Ook waren er dromen geweest die goed waren om ze zo maar even te noemen. Dromen waarin Blake de zelfde dingen deed als eerder in zijn kantoor maar dan veel meer. Zulke dingen maakte haar in de war. Wat zou haar onderbewust zijn op dat moment vertellen? Ze had zeker spijt dat ze ja had gezegd tegen hem. Maar dit had ze hem niet laten merken. Ze had zelfs gezegd dat ze er geen spijt van had toen hij er naar gevraagd had. Stilletjes liep Annasophia haar kamer uit en sloot zacht haar deur, ze voelde zich de hele ochtend al vreemd en ergens diep van binnen wist ze wat dit betekende.
    Ze zat tegen een aanval af, ze kon beter in haar kamer blijven om de schade te beperken. Door dat ze haar medicijnen niet in nam en ze niet eens had hier werd het alleen maar erger. Ze had soms op een dag meerdere aanvallen.Vandaar ook dat ze onder de blauwe plekken zat. maar gelukkig waren het alleen maar blauwe plekken, dat was beter dan wonden. En ze wist er elke keer weer voor te zorgen dat niemand die blauwe plekken ook maar zag. Maar haar maag knorde al een hele tijd wat betekende dat ze wat te eten moest halen. Helaas voor haar zakte ze weg terwijl ze de trap af liep.
    Terwijl haar lichaam begon te shaken viel ze van de trap af en belande op grond met haar hoofd tegen een kastje aan.
    Zodra ze weer bij kwam voelde ze een steek in haar hoofd die alleen maar erger leek te worden. Langzaam ging ze zitten en keek kort naar de trap waar ze van af gevallen was. Moeizaam stond ze op en leunde kort tegen de muur aan om haar evenwicht terug te krijgen. Ze voelde iets nats langs haar slaap naar beneden glijden. Ze liet haar hand naar haar slaap gaan en keek daarna naar haar vingers. Haar ogen werden wat groot van schrik toen ze de bloed aan haar vingers zag. Ze probeerde de wond te vinden en al snel had ze die gevonden.
    Het leek als of er alleen maar meer bloed uit kwam. Het duurde niet lang voor dat ze in paniek raakte. Annasophia dwong haar voeten om zo snel mogelijk te lopen maar helaas had ze op dit moment hakken aan wat er voor zorgde dat ze wat langzamer was dan als op blote voeten. Ze deed verschillende deuren los in de hoop dat er ook maar iemand te vinden was.
    Maar er was niemand hier te vinden op de momenten dat je ze het meest nodig had. Annasophia kwam bij de noordelijke kant terecht. Het enigste wat haar nog scheiden van het verboden terrein was een deur. Haar hand legde ze op de deurklink en kort aarzelde ze. Maar de steken in haar hoofd werden te erg. Ze hoopte gewoon dat blake in zijn toren was.
    Dit was echter ook de eerste keer dat ze hem buiten haar nachtmerries om zou zien na minstens twee weken. Annasophia verzamelde al haar moed in haar voor dat ze de deur los deed en de trappen op liep. Zodra ze boven stond moest ze kort de leuning van de trap vast houden om er voor te zorgen dat ze recht bleef staan. Ze was terecht gekomen in een soort woonkamer, alleen durfde ze nu eigenlijk niet meer verder te gaan. Haar blik gleed kort en snel over de ruimte heen en wou zich al weer omdraaien. Dit voelde namelijk zo niet goed, ze kon misschien het beste terug naar beneden gaan in de hoop dat Blake hier niet achter zou komen en maar verder op zoek gaan naar iets of iemand voor haar wond.