• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de twee overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierrook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demons
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Jay, Junior & Ivory
    - 3 van de 4 elementen, water, aarde en lucht.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Blake
    - 4 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie (uitgeschakeld)
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door CavalierYouth
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    AnnaSophia: heeft gewenst dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen.
    Bess: heeft gewenst dat haar leven zou gaan veranderen
    Gweneth: heeft gewenst om de perfecte match
    Lucia:

    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: (16 t/m 19) (20 t/m 25)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Jay Aiden Barnett- Gweneth Arabella Belcourt
    Blake Junior Barnett - Bess Adeline Marchon
    Blake Chase Barnett - AnnaSophia Thompson
    Ivory Barnett - Lucia Dorné


    Rollen:
    Vol!
    Meiden:
    Annasophia Thompson // Monstrous 1.1
    Bess Adeline Marchon // Banshees 1.6
    Gweneth Arabella Belcourt // Halter 1.3
    Lucia Dorné // Nuevo 1.2

    Jongens:
    Satan: Blake Chase Barnett // DarkAng3l 1.1 Water Aarde Vuur Lucht
    Ivory // Seto 1.3 Lucht
    Blake 'Junior' Barnett // OutlawQueen 1.2 Aarde
    Jay Aiden Barnett // Torquay1.4 Water

    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn


    Het begin
    De meiden liggen ieder in een aparte kamer wat vanaf nu hun slaap kamer is, voor zover ze zich waarschijnlijk zullen gedragen. Maar dat is geheel aan de demonen. Alle meiden zullen nu waarschijnlijk wel wakker worden, denkend dat ze gewoon in hun bed in hun kamer wakker zullen worden. Dit is dus echter niet het geval. De mannen zitten stilletjes stil te wachten tot ze wakker worden.



    Topics
    RollenTopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:16 ]


    AnnaSophia Thompson

    Net op het moment dat ze dacht dat de kandelaar zijn hoofd zou raken voelde ze tegen druk. Meteen opende ze haar ogen en keek naar de andere hand die de kandelaar vast had. Hoe kon dat? Hoe kon hij de kandelaar binnen een seconden vast grijpen? Haar blik schoot naar de man, zijn ogen waren open er was geen vriendelijkheid in te lezen. Waar de hel was ze in beland. Haar blik stond angstig terwijl ze de kandelaar steviger vast hield. Dit was gewoon een droom. Het moest wel een droom zijn, dat kon niet anders. Ze zou straks gewoon wakker worden in haar eigen bed. En beneden zouden haar ouders zitten terwijl ze op haar wachtte voor het ontbijt. Maar wat als dat niet zo was? Wat als dit echt was? Haar ogen gleden weer naar de kandelaar terwijl ze probeerde die uit zijn hand te trekken. Iets wat niet leek te lukken. “Dat zou ik niet doen, moest ik jou zijn.” Een rilling gleed door haar lichaam toen hij sprak. De waarschuwing was zeer duidelijk te horen. En Annasophia dacht er echt over na of ze die waarschuwing moest aannemen of er juist tegen in gaan. Maar als hij haar al liet rillen van angst door zijn stem wou ze niet weten hoe bang hij haar kon maken als hij meer dan alleen zijn stem gebruikte. Zodra hij de kandelaar uit haar hand trok kwam er een geluidje uit haar keel wat veel meer weg had als een ingehoude snik. Zodra hij weer begon te praten staarde ze hem met een wat geopende mond aan. “Ik zou vriendelijk zijn tegen me, moest ik van jou zijn. Uiteindelijk ben ik dat ook voor jou geweest.” Annasophia luisterde maar half naar hem zodra ze de woorden 'moest ik van jou zijn' hoorde. Wat bedoelde hij daar mee? Betekende dit dat ze van hem was? Nee dat kon niet. Ze was van niemand behalve haar zelf. Nouja buiten haar ouders om dan, ze zal altijd van hen zijn maar dat was wat anders. Ze staarde voor haar uit terwijl ze haar ogen bewoog als of het leek als of ze op zoek was naar antwoorden. Iets wat ze niet kon vinden. "Ik ben niet van u, ik ben van niemand!" Ze verhief haar stem perongelijk terwijl ze nog steeds nadacht. "U hebt niks voor me gedaan, ik ken u niet eens" vervolgde ze terwijl ze haar armen over elkaar sloeg en weer verder nadacht. Hoe had hij vriendelijk tegen haar kunnen doen terwijl ze hem niet kende en nog nooit gezien had. En ze wist zeker dat als iemand als hem vriendelijk voor haar was geweest dan had ze zich dat zeker wel herinnerd. Hij was namelijk een reus vergeleken met haar. Ze moest dan ook echt omhoog kijken wou ze hem aan kunnen kijken. Plots moest ze denken aan een half jaar geleden. Aan het ritueel die ze samen met haar beste vriendinnen had gedaan. Haar diepste verlangen was in vervulling gegaan maar ze had eerder gedacht dat het gewoon toeval was geweest. Het was gewoon een stom boek en die spreuken werkte niet. Toch liep ze langzaam achter uit terwijl ze hem aan staarde. "N-nee dit moet een grap zijn. Zeg me dat dit een ziekelijke grap is!" Tranen verschenen in haar ogen terwijl haar blik van hem weg gleed. Zodra ze het bed in haar knieholtes voelde liet ze zich er op zakken en trok haar benen op waarna ze haar armen om haar knieeën heen sloeg en heen en weer begon te bewegen op het bed terwijl ze alles op een rijtje probeerde te krijgen. Ondertussen was haar ademhaling versneld en klopte haar hart zo snel en hard als of het leek dat het elk moment uit elkaar kon knallen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 16:31 ]

    Blake Barnett
    Ik kijk naar het meisje dat slaapt in het bed. Iemand om me te helpen is altijd hamdig, maar een vrouw? Ik ben er niet zo zeker van. Eigenlijk ben ik gewoon heel omzeker over dit plan. Wie wil er mou een leven in de Hel? Voor mij is het anders, ik ben een demoon. Ik hoor hier thuis, maar anderen hierheen halen... Ik vind het maar niets. Ik ga met mijn hand naar mijn schouder. Ik kan het niet zien of voelen, maar ik weet dat er met zwarte inkt never let go op staat. Het meisje opent haar ogen en ik blijf op mijn plaats zitten. Ze kijkt de kamer rond en valt van schrik uit haar bed als ze mij ziet.
    'Wie ben jij?' fluistert ze zacht. Ik sta op en loop naar haar toe. Een stukje voor haar blijf ik staan, met mijn armen over elkaar heen, kijk ik haar aan. Ze weet niet wie ik ben, en dat terwijl ze mijn vrouw zal worden.
    'Blake Barnett Junior. Je mag me Blake noemen, of Junior. Mij maakt het niet uit.' Ze heeft mog een pyjama aan. 'In de kast liggen wat jurken. Vanaf nu woon je hier. Dit is je slaapkamer.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Blake Chase Barnett || Satan
    Om eerlijk te zijn, de uitdrukking op haar gezicht wat werkelijk goud waard toen ik merkte hoe geschokt ze leek te zijn over het feit dat ik de kandelaar zo makkelijk tegen gehouden had. Tjah, demon zijn had zo z’n voordelen en het feit dat ik veel sneller was dan een mens was daar een van, zoals ze had kunnen merken.
    Het was onmiskenbaar hoe de angst zich van haar meester begon te maken. Langzaam maar zeker begon het haar te vullen en de geur ervan was een waar ik altijd van genoten had eigenlijk. Vast en zeker dat ze dat behoorlijk gestoord zou vinden, maar dat was dan haar probleem leek me. Een licht valse grijns bleef om m’n lippen spelen, terwijl langzaam maar zeker begon door te dringen bij haar dat ze niet meer terug naar huis zou gaan. Dat ze niet wakker zou worden uit deze nachtmerrie, enkel en alleen maar vanwege het feit dat dit geen nachtmerrie meer was, maar werkelijkheid. Er was geen teruggaan meer. Deze plek was nu haar huis, haar gevangenis. En ook die van haar vriendinnen.
    Ik zag zo de radertjes draaien in haar hoofd toen ze m’n woorden in zich op nam. De blik op haar gezicht was gewoon te aangenaam om te negeren. Met momenten was het gewoon waar ik voor leefde. De psychologische spelletjes die ik speelde met mensen of met mindere demonen als ik er echt zin in had om eens goed hun brein door elkaar te roeren.
    “Ik ben niet van u, ik ben van niemand!” Ach, blijkbaar had ze de dubbele bodem in m’n woorden opgemerkt. Slimme meid. Dit zou nog leuker zijn dan ik dacht. Eigenlijk had ik ‘moest ik van jou zijn’ enkel maar gebruikt als uitdrukking, maar ja, je kon er inderdaad iets letterlijks in zien op dit moment. “Je bent van mij, of je dat nu leuk vind of niet.” M’n grijns werd een beetje breder. “Tuus sum, et in perpetuum….” De lucht leek te trillen toen de woorden over m’n lippen rolden. Donkerder en dreigender dan ze van haar geklonken hadden die avond. “Ik ben van jou, en voor altijd.” Er lag wat spottends in de vertaling die ik haar gaf. “Je moet echt beter opletten als je wat beloofd. Je weet immers maar nooit wie de betaling komt halen.”
    Grijnzend stak in m’n handen in m’n zakken terwijl bij haar ook meer en meer het besef kwam hoe diep ze werkelijk in nesten zat. Een grap? Dat was een goeie. Ik stond niet bepaald bekend voor m’n gevoel voor humor eigenlijk, daar kon je van op aan. En iedereen hier beneden zou dat kunnen beamen. “Dit is geen grap. Het is de betaling voor de ingewilligde wens. Gewoon een kwestie van zaken afhandelen.” De zakelijkheid leek verdacht veel op de manier waarop je een brood zou kopen of eerder een lening voor een huis zou afsluiten. Niet op het feit dat ik haar weggerukt had uit haar vertrouwde omgeving en haar voor eeuwigheid hier opgesloten had.
    Het roffelen van haar hart klonk me als muziek in de oren. Daar kon ik wel mee werken. Niet dat ik me illusies maakte dat de anderen haar opeens mama ofzo zouden gaan noemen, maar goed, dat waren zorgen voor later. Eerst even zien of ze vrede zou kunnen nemen met deze situatie.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ivory 'Ivy'

    Het was een hele poos stil in de ruimte. Ik had even op haar vragen moeten nadenken, daarbij begon ik me voor te stellen en gaf haar het antwoord dat ze zelf moest uitzoeken waar ze was, het wat niet heel moeilijk en wat ze hier deed was iets wat ik lekker aan vader over laat. Ik kon anders wel zeggen over het ritueel.
    Misschien begint er dan een lichtje te branden.
    Ze keek me nog steeds strak aan en ze had tijd nodig om de antwoorden op te nemen, al zag ik dat ze er af en toe niet mee eens was, wat ik vertelde. Tja, ze moest het ermee doen.
    Na een enige tijd vroeg ik naar haar naam.
    "Ik ben Lucia.... Lucia Dorné, met een streepje op de laatste e. Zeventien jaar oud." beantwoorde ze mijn vraag.
    Zeventien? Dat is jong. Ik trok een wenkbrauw op van verbazing naar haar naam en leeftijd. Ach ja, ik was zelf de jongste van de drie dus dat wat wel te verachten.
    'En hoe bedoel je: waar je bent laat ik geheel aan jou over en wat ik met je moet is me onduidelijk. Betekent dat dat is zelf kan bepalen waar ik ben? Dus als ik zeg dat we in laat ik eens zeggen...' Ze haakte haar zin af. Ik gaf haar de tijd om na te denken en haar zin af te maken.
    'De hemel ben. Dat kan toch niet? En hoe kan je niet weten wat je van me wilt? Je hebt me toch niet voor niets ontvoerd neem ik aan?' Dat was haar zin. Ik moest me inhouden om niet te lachen.
    De hemel? Tuurlijk. Ik wil niet veel zeggen, maar het is hier wel erg donker voor een hemel.
    'Als je zo graag een antwoord wil hebben, herinner je niet iets dat de afgelopen tijd is gebeurd? Ik hoorde dat er een iets met een ritueel was uitgesproken, misschien heeft dat ermee te maken. Oh ja, en ik heb je niet ontvoerd, dat heb je zelf gedaan,' vertelde ik haar om haar vragen beter te beantwoorden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Destiney Nina Claws

    De jongen kwam met zijn gekruiste armen naar me toe. Ik keek bang voor me uit alsof ik ieder moment dood kan worden geschoten. Had hij me ontvoerd ? Maar waarom dan? Ik was zo'n situatie's eerlijk gezegd niet gewoon. De vragen bleven nog steeds door me rondspoken. Ik snapte hier helemaal niets van. De jongen kwam steeds dichterbij en ik probeerde me zo klein mogelijk te maken. Wat zou hij nu doen ? Me slaan ? Me doodmaken ? Maar in plaats daarvan bleef hij gewoon voor me staan.
    'Blake Barnett Junior. Je mag me Blake noemen, of Junior. Mij maakt het niet uit.'' Even fronste ik mijn wenkbrauwen. Waarom deed hij alsof dit allemaal normaal is ? Waarom legde hij niet uit wat ik in hemelsnaam hier deed? Hij leek heel rustig te zijn en niets gemeen van plan te zijn.
    'In de kast liggen wat jurken. Vanaf nu woon je hier. Dit is je slaapkamer.', zei hij dan. Weer keek ik verbaasd maar je kon volgens mij de angst in mijn ogen toch duidelijk merken ... Toen keek ik naar mijn lichaam en zag dat ik nog mijn pyjama aanhad. Beschaamd keek ik hem aan. Ik had nog maar enkele woorden gezegd tegen hem en was niet van plan om nog meer te zeggen. Waarom zij hij dat ik hier woonde ? Ik had een eigen huis, hoor. Was het één of andere gek ? Ik wou hier helemaal niet wonen ! Ik wou terug naar huis met mijn broertje en mijn schattig zusje. Ze betekenden echt alles voor me... Mijn ouders konden me niet schelen. Die zag ik nooit, of bijna dan. Wat zou mijn zusje trouwens nu aan het doen zijn?Hadden mijn ouders al wel gemerkt dat ik niet thuis was ? Mijn broertje kon hues niet alleen voor mijn zusje zorgen en mijn ouders waren heel de dag weg. Ik stond langzaam tegen de muur recht. De jongen was nog steeds in de kamer en ik was niet van plan om mij aan te kleden als hij erbij was. Dat gebaarde ik ook naar hem. Ook al was het iets klein en onzeker.


    Everyone is good as it is, do not change people


    AnnaSophia Thompson

    Ze kon zijn woorden niet geloven. Dit was gewoon een stomme droom, dat kon niet anders. Een droom was dit. Ondanks dat AnnaSophia allang wist dat dit geen droom was probeerde ze haar zelf te laten geloven dat dit toch wel het geval was. Alles was beter dan toe te geven aan de werkelijkheid. Dat zou ze vertikken. Of deze man dat nou wou of niet. "Ik vind het inderdaad niet leuk." Reageerde ze meteen. Ze haalde schrokkend adem toen hij de woorden herhaalde die ze een hele tijd terug had uitgesproken. Hoe hij het zei klonken de woorden angstaanjagend. Zij zelf had het meer als een lolletje gezien. Ze geloofde er niet in maar nu moest ze dat langzamer had toch echt gaan doen. Al wist ze natuurlijk niet wat de woorden betekende. Ze was geen super nerd die elke taal kende. Wat ze echter wel wist was dat het waarschijnlijk latijns was. Maar waarom zou ze invredesnaam latijns leren als ze het toch nooit zou spreken. Buiten die ene keer om dan. Haar stem had juist grappig geklonken toen ze de spreuk had opgelezen. “Ik ben van jou, en voor altijd.” Die woorden spraken haar echter nog meer angst aan. Hoe kon ze dit ooit overleven. Toch wou ze nog steeds niet toegeven dat ze vast zat hier,. "Nou wie is die jouw dan? En gelukkig voor mij bestaat er geen altijd." Met die laatste woorden bedoelde ze toch echt wel dat als dit werkelijkheid was ze overwoog om een einde aan haar leven te maken. Alles was beter dan hier blijven. Voor nu in elk geval, misschien viel het allemaal wel mee. Eerlijk gezegd luisterde AnnaSophia nog maar half naar zijn woorden. Ze was te druk bezig in haar hoofd om ook maar echt op te letten. Zoals zijn stem klonk was het alleen maar een zakelijk. Dit kon nog wel eens slecht voor haar af lopen. Maar wacht, als hij inderdaad de persoon was aan wie zij en haar vriendinnen een 'belofte' hadden gemaakt dat hoorde zij hier ook te zijn. Die gedachten zorgde voor een dubbel gevoel, aan de ene kant hoopte ze zo dat het niet het geval was. Maar er was ook een kant die hoopte dat het wel zo was, dat ze er niet helemaal alleen voor stond. "Hoe kan het een zakelijke afhandeling zijn als het tegen partij niet wist wat voor afspraak er gemaakt werd." Vroeg ze zacht en vooral aarzelend. In haar hoofd was ze nog steeds bezig met na denken. Dit zorgde voor nog meer stres dan dat de situatie haar gaf. Terwijl ze heen en weer bewoog duurde het niet lang voor ze haar bewustzijn verloor en zich op het bed liet vallen terwijl haar lichaam heftig begon te schrokken.

    Blake Chase Barnett || Satan
    Ik kon nog net een zucht onderdrukken. Blijkbaar kwam het verstand van de mensheid niet bepaald met de jaren. Anders had ze echt wel geweten waar ze aan toe zou zijn. Leerden ze de klassieke talen dan niet meer in deze tijd? Het was soms echt hoe onvoorstelbaar dom een ras kon zijn dat beweerde zo ontwikkeld en slim te zijn. Ach ja, des te meer plezier voor mij zeker, als ze zulke stomme dingen vaker en vaker uithaalden? Ik ging er niet om zitten huilen.
    “Nou, wie is die jou dan? En gelukkig voor mij bestaat er geen altijd.” Bij haar laatste woorden zuchtte ik toch even zachtjes. Ging ik het echt allemaal haarfijn moeten gaan uitleggen zodat ze het zou gaan snappen? Als ze maar niet dacht dat dit voor elke dag zo zou zijn. M’n geduld had ook zo z’n grenzen en domme vragen stellen brachten die heel snel dichterbij.
    “Dacht je dat je een of andere gevleugde kip van god opriep als je Diabolus gebruikt?” M’n stem klonk een tel scherper. Zelf zonder Latijnse kennis moest ze toch weten welke richting dat uit ging? “Laat me mezelf even voorstellen en meteen al je illusies wegnemen. De naam is Blake Chase Barnett. Zegt misschien niet veel, maar dat komt dan ook omdat het niet m’n echte naam is. Ik vermoed dat die wel een belletje zal doen rinkelen, want die is namelijk Satan.”
    De toon verraadde lichte irritatie bij mezelf, maar kon je het me kwalijk nemen? “En voor jou bestaat er vanaf vandaag wel een altijd, tot in de eeuwigheid. Hier bestaat wel eeuwigheid, zelf voor jou. En als je denkt er tussenuit te kunnen knijpen, tjah, waar komen onreine zielen ook alweer terecht?” Even deed ik alsof ik enorm diep na moest denken. “Ow ja, tuurlijk. In hell. Hier dus.” Er lag een boosaardige schittering in m’n ogen.
    “Hoe kan het een zakelijke afhandeling zijn als de tegenpartij niet wist wat voor afspraak er gemaakt werd?” Daar had je dat excuus weer. “Laat me duidelijk zijn, enkel de zon gaat voor niets op meisje. Voor al de rest moet je betalen.” Weer een die de kleine lettertjes niet gelezen had natuurlijk. “Je moet echt leren de kleine lettertjes te lezen voor je ergens aan begint, anders kom je dus dingen zoals deze tegen. Ik durf echt te wedden dat ze erbij stonden. Ik kan het niet helpen dat je dingen doet voor je van alle details op de hoogte bent, ook al staan ze zwart op wit voor je neus. Helaas voor jou is er geen mogelijkheid meer om dit terug te draaien, dus zal je het maar met mij moeten doen.”
    Het leek er echter niet op dat dit gesprek een veel langer leven beschoren was dan nu, gezien haar lichaam haar blijkbaar in de steek liet. Met een zucht van irritatie liep ik naar het bed en hield haar tegen de matras, voor ze ergens elders belandde en zichzelf zeer deed. Ze mocht dan wel genezen, maar ik had nu even niet het geduld om daarop te wachten. Rustig wachtte ik af tot haar aanval over zou zijn, mezelf een mentale noot makend dat ik daar iets aan zou moeten gaan doen, voor het te erg werd en ik m’n nieuwe speelgoedje verloor om medische redenen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Lucia Dorné


    Ik zie dat hij verbaast kijkt om mijn naam en leeftijd te horen. Wat, wordt het nu ineens te persoonlijk voor hem en baalt hij er toch van de hij me voor nog onbepaalde redenen heeft ontvoerd? Waarschijnlijk niet, maar ik probeer me te focussen op een plan om hier weg te komen. Ik kijk een beetje nonchalant om me heen, terwijl ik niet teveel probeer te laten merken dat ik een uitweg probeer te vinden. Hoe zou ik zo snel mogelijk weg kunnen komen, zonder dat hij me inhoud. Ik besef me dat ik maar één kans zou hebben, want nadat ik eenmaal een poging zou hebben gedaan om te ontsnappen, zou hij me nog beter in de gaten proberen te houden. Dan zouden mijn kansen verkeken zijn. Mijn voornaamste prioriteit is dus om weg te komen, maar ondertussen baal ik er ook van dat ik niet iets warmers heb aangetrokken gisteravond. Het is zo koud en het lijkt ook nog eens steeds kouder te worden. Misschien zijn mijn lippen zelfs een beetje bleek en blauwig, ze worden namelijk erg snel blauw. Soms zelfs als ik het niet eens koud heb. Stel dat het nog wel even duurt voordat ik kan ontsnappen, dan hoef ik niet dood te vriezen voordat het zover is. Ik heb geen jas, of sokken, of een bh. Als ik dat had dan zal ik me al een stuk minder naakt voelen. Vooral omdat ik het idee heb dat Ivory door me heen kan kijken. Er straalt iets onmenselijk uit hem, wat me steeds meer opvalt. Bovendien ben ik nog steeds boos op hem, wat eigenlijk wel logisch is. Hij is gevaarlijk en heeft me ontvoerd. Hoe kan je nou niet boos zijn op je ontvoerder?
    'Als je zo graag een antwoord wil hebben, herinner je niet iets dat de afgelopen tijd is gebeurd? Ik hoorde dat er een iets met een ritueel was uitgesproken, misschien heeft dat ermee te maken. Oh ja, en ik heb je niet ontvoerd, dat heb je zelf gedaan,' Mijn mond valt open. Een ritueel, zegt hij. Mijn hart begint harder te slaan. Gelijk herriner ik het me weer. De nacht, het spel, de woorden waar de betekenis een raadsel van was. Hoe kan hij daarvan weten, waarom is dat belangrijk? Nu wordt ik alleen maar banger. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Mijn ogen kijken wanhopig om zich heen. Wat nu? Hoe kan ik mezelf ontvoeren? Dat betekent dat ik er zelf voor heb gezord, volgens hem dan. Wat kan ik zelf hebben gedaan om hier te komen?
    "De woorden." Mijn stem is slechts een fluistering, maar ook een constatering. En ik weet zeker dat hij het kan horen. Mijn hart klopt alleen maar sneller en sneller. Een hand sla ik om mijn mond. "Wat betekenen de woorden?!" Mijn geschreeuw klinkt niet boos, eerder erg wanhopig en bang. Deze keer kan ik niet meer kalm blijven. Ik heb het idee dat ik erachter kom dat dit om meer gaat om een ontvoering, alleen hoe dan? Wat is er aan de hand? Ik kan niet meer langer wachten. Ik kijk hem aan. Mijn ogen bekijken hem, al voor de honderdste keer en nog steeds vindt ik hem alleen maar vreemder worden.


    AnnaSophia Thompson
    “Dacht je dat je een of andere gevleugde kip van god opriep als je Diabolus gebruikt?” Door zijn woorden gleed er een naar gevoel door haar lichaam heen. Het was een soort voor gevoel. Eentje die ze liever niet wou voelen. Maar ze dachten inderdaad aan een of ander engel. Maar natuurlijk bestonden er geen engelen of demonen. Laat staan gevallende engelen. “Laat me mezelf even voorstellen en meteen al je illusies wegnemen. De naam is Blake Chase Barnett. Zegt misschien niet veel, maar dat komt dan ook omdat het niet m’n echte naam is. Ik vermoed dat die wel een belletje zal doen rinkelen, want die is namelijk Satan.” Annasophia staarde hem aan terwijl ze zijn woorden tot haar nam. Vervolgens verscheen er een kleine grijns terwijl ze haar hoofd schuin hield en hem aan keek. "Satan, de leider van alle gevallen engelen." Sprak ze terwijl ze hem aan bleef kijken. Hoe kon ze op dit moment eigenlijk nog grappig proberen te zijn. "Het is toch een soort van gevleugde kip." Annasophia moest moeite doen om niet in de lach te schieten. Kom op het was toch grappig dat ze een man die denkt dat hij Satan was voor gevleugde kip uit te schelden. Het was niet echt een scheld woord maar zij was er voor nu even tevreden mee. Al nam de angst haar al snel weer in zijn macht. Wat als god en satan wel bestond? En ze inderdaad nu tegen satan sprak. Betekende dit dat ze dan in de hel was? Was ze dood gegaan in haar slaap? En kwam ze hier omdat ze een spreuk had gebruikt? Zou dat een reden zijn om van de hemel te worden verbannen? Waarom zorgde die gast er eigenlijk voor dat ze zich zoveel af vroeg? Zodra hij verder sprak dacht ze inderdaad even dat ze dood was, maar zodra hij verder sprak bekende hij al snel dat ze nog leefde zonder dat ze die vraag had gesteld. "Doe niet als of ik dom ben." Sprak ze beledigend. Ze wist echt wel waar onreine zielen terecht kwamen. En ze was allang achter dat dit hel was. Zelfs als dit niet echt de hel was dan was het wel haar hel. Maar terwijl ze verder sprak voelde ze zich toch wel gedragen als een domme meid die niks wist en alles om moest vragen. "Maar wie denkt nu dat die stomme klote spreuken echt zijn!" Riep ze nu toch wat geïrriteerd. Die gast was echt irritant aan het worden, als dat de reden was waarom hij verbannen was snapte ze God maar al te goed. "Dus zal je het maar met mij moeten doen." Imiteerde ze hem met een irritante stem. Dit was echt een van de eerste keren dat ze dol blij was dat ze van het een op het andere moment kon veranderen qua emoties. Maar helaas hield ze die ene emotie niet lang genoeg vast want voor ze het wist was ze weer aan het stressen wat de aanval veroorzaakte. Ze voelde niet dat twee sterke handen haar lichaam tegen haar matras aan drukte. Dit was een van de weinige keren dat de aanval wat langer duurde dan een paar seconden. Zodra de aanval stopte en AnnaSophia langzaam weer bij kwam proefde ze bloed in haar mond waar door ze een wat vieze gezicht trok wat gelijk pijn uitstraalde. Langzaam knipperde ze met haar ogen voor ze die helemaal los deed. Zodra ze de man die dus Blake genoemd werd, -eigenlijk satan maar blake vond ze beter voor dit moment- zo dichtbij zag wist ze meteen wat er gebeurt was. Een van de zovele aanvallen, echter sprak haar gezicht als of ze in de war was. En dat was ook het geval, iets wat ze altijd had als ze weer bij kwam. Annasophia bekeek nu pas echt het gezicht van de man en slikte moeizaam toen ze zag dat Blake er eigenlijk helemaal niet verkeerd uit zag. Haar blik bleef hangen in zijn groengrijse ogen die onpeilbaar van zich afkeken. Haar blik gleed verder over het gezicht en terwijl ze zijn gezicht bleef bekijken was ze verdacht stil. Pas zodra ze elke detail had gezien besefte ze wat hij gedaan had. Ze wist niet om welke reden het was, maar ze was zeer blij met het feit dat hij haar tegen het matras had gehouden. Dat betekende dat hij wist wat ze had. Terwijl de meeste mensen normaal altijd in paniek raakte en haar niet eens aan durfde te raken laat staan in de buurt te komen. Dat was ook een van de redenen dat ze vaak zwaarder gewond raakte dan eigenlijk nodig was. "D-dankje." Sprak ze aarzelend maar ook verbaast. Ze bleef zijn gezicht bekijken tot dat ze zelf ongemakkelijk begon te voelen en haar ogen weg geleden. Ze bewoog haar lichaam iets en meteen merkte ze dat haar slaapshirt omhoog was gekropen door de bewegingen wat betekende dat haar slipje met een teddybeer te zien was. Ze mocht dan misschien wel 19 zijn, maar als er ook maar niemand bleef slapen of niemand zou haar ondergoed zien dan interesseerde het haar niks wat er op stond. Maar als ze had geweten dat ze ontvoerd zou worden zou ze eerlijk gezegd toch wat anders aangetrokken hebben. Meteen trok ze haar slaap shirt meer naar beneden zodat haar benen meer bedekt waren en er nu weinig te zien was.


    (Ik moet eerlijk toegeven dat ik in de lach schoot bij het woord speelgoedje)

    Blake Chase Barnett || Satan
    “Satan, de leider van de gevallen engelen.” Ugh, niet weer zo een die denkt dat ik die halve kip ben. Waarom deden mensen dat toch altijd? Een tel gromde ik zachtjes bij haar volgende woorden. “Het is toch een soort van gevleugelde kip.” Konden ze dat werkelijk nooit laten? “Nee, die kip is Lucifer, niet ik.” Ik kon de gast eigenlijk niet uitstaan, met z’n idee dat hell van hem was en niet van mij, maar dat waren zorgen voor een andere keer. Hij zat namelijk veilig weg waar hij mij voor nog een heel lange tijd geen last zou bezorgen. “Kleine les, Lucifer is een kip, ik ben geen kip. Nooit geweest en zal ik ook nooit zijn.” Als ze nog veel zou gaan lachen zou het haar heel snel vergaan. Ik wist dat het een veel gemaakte fout was, maar dat zorgde er niet bepaald voor dat het voor mij makkelijker was.
    “Je bent dom, anders had je wel twee keer na gedacht voor je mij riep om je wens te vervullen.” Denken dat ze het zomaar zou krijgen zonder gemeen staartje was wel behoorlijk naïef geweest van haar en haar vriendinnen. En dan durfde ze te beweren dat ze niet dom was? “Wie denkt er nu dat die domme spreuken echt zijn?” Even trok ik een wenkbrauw op. “Dus je gaat domweg maar wat uitkramen omdat je denkt dat het niet echt is? En dan durf je nog te zeggen dat je niet dom bent. Voor wie houd je me eigenlijk? Ik ben niet bepaald een sprookjesfiguur die enkel gebruikt word om kinderen bang te maken sinds weet ik veel hoe lang geleden. Jullie mensen zijn gewoon zo dom geweest om te vergeten dat ik werkelijk besta, tot jullie eigen schande, zoals je nu zelf merkt.”
    Ik merkte dat m’n geduld behoorlijk op de proef gesteld begon te worden en de woede naar het oppervlakte begon te borrelen. Het was niet bepaald uit liefde of medelijden dat ik haar tegen het bed hield. Meer uit eigenbelang eigenlijk. Als ik haar kwijt raakte door die aanvallen, zou het wel weer eens een paar tientallen jaren kunnen duren voor iemand die me aanstond zo stom was om mij te vragen een wens te vervullen. Ondanks dat geloof op de terugweg was in de moderne wereld, leken mensen nog altijd liever God om hulp te vragen dan mij.
    Zwijgend keek ik haar aan, wachtend tot het over was. Raar dat ze niet gevraagd had om daar voorgoed van verlost te zijn. Het had geregeld kunnen worden, maar goed, het was haar wens geweest en ze had hem gekregen. Einde verhaal voor mij. Enige wat me toen nog restte was de betaling incasseren. Ik had haar ook net zo goed gewoon een zoveelste ziel kunnen maken in de collectie van hell, maar levend had ze nu voor mij net iets meer voordelen, om het zo te zeggen.
    Langzaam kwam ik recht toen ze weer tot zichzelf gekomen was. Blijkbaar had ze even tijd nodig om bij te komen, maar dat wilde niet zeggen dat ik haar ging behandelen alsof ze elk moment uit elkaar kon vallen. Ok, ze had een probleempje, maar met een beetje geluk, als ze braaf deed wat ik vroeg, kon dat misschien opgelost worden. Ooit een keer. Eeuwig was lang dus ik had eigenlijk alle tijd. Ik voelde haar blik over me heen dwalen. Ze deed maar. Ze zou toch voorgoed tegen mijn gezicht op moeten kijken, dus ze kon er maar beter aan wennen. Echter, de vraag was maar hoe ze zou gaan reageren als ze me eens echt kwaad zou zijn. De knappe trekken die ik nu had leken dan volledig te verdwijnen om iets echt demonisch te tonen. Vast dat ze me dan een stuk minder k nap zou gaan vinden.
    “Hmmm.” Echt ingaan op haar bedankje deed ik niet. Ik was niet vriendelijk. Het was puur eigen belang. Ze was immers verondersteld m’n vrouw te worden .Tjah, ik kon me moeilijk een man inbeelden die het graag had dat z’n toekomstige zichzelf bont en blauw sloeg, hoewel, er waren wel van die zieke geesten eigenlijk….
    Van haar ondergoed trok ik me werkelijk geen bal aan. Ze droeg wat ze wilde. Ik had wel gekker gezien, tot m’n groot ongenoegen. Ik had zelf tijden gekend waarin ze niet eens wisten wat het was. Om maar te zwijgen van de Romeinen die van naar de wc gaan een sociale aangelegenheid maakten. Als ze dacht dat een onderbroek met een beer op haar leeftijd raar was, dan had ze niet echt een benul van de wereld.
    “Fris je op en kleed je aan. Lijkt me dat je best zo snel mogelijk de rest van je familie ontmoet.” Even keek ik haar strak aan. “Al denk ik niet dat ze heel blij zullen zijn met jou als hun stiefmoeder.” Even verscheen een lichte frons op m’n voorhoofd. Nee, die drie zonen van me zouden haar niet echt als een moeder zien, dat kon ik zo wel raden. Maar goed, daarvoor hadden ze hun eigen speeltje gekregen. Hadden ze vast zorgen genoeg mee. En vast en zeker dat een woordje uitleg nodig zou zijn vermoedde ik. Ik betwijfelde namelijk of ik dat voorheen had gegeven aan m’n nageslacht. Maar goed, dan hoorden ze het in ieder geval nu.

    (slecht karakter :p)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 20:47 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Jay Aiden Barnett
    Het licht in de kamer was uit. Ik wou dat ze niets zou zien als ze wakker is en zoals ik haar bloed nu voel stromen door haar hart slaapt ze nog. Satan, aka mijn vader wiens naam Blake Barnett is, had deze jonge vrouwen geregeld. Ze zijn hier vrijwillig anders zouden ze nooit de spreuk uitgesproken hebben. Als ze er niet van wisten waren de 4 jongere vrouwen niet bepaalt pienter. Ik luister naar haar ademhaling die regelmatig is, maar ik let ook op de geluiden die ze maakt. Nog geen plotselinge bewegingen alleen soms wat woelen maar het stromen van het bloed bleef hetzelfde wat haar ontspanning liet zien. Ik zat hier echter alleen zitten en wachten tot ze wakker was om haar gezicht te zien. De paniek gaf me adrenaline. Andermans angst deed dat met mij. Dan voel ik de hartslag sneller gaan als tegen dat ze wakker is. Wat had dit meisje toch mogen hopen en wensen dat ze langer had kunnen dromen want haar nachtmerrie was zojuist begonnen en hieruit kon ze helaas voor haarzelf niet uit wakker worden. Ik begreep dat deze jonge vrouw natuurlijk niet hier wou zijn, het was de hel wie zou hier nou vrijwillig komen. Dan schiet ze overeind en hoor ik haar handen strijken over de objecten om haar heen. Ze had natuurlijk geen enkel idee waar ze was, en dat kon ook niet, ik voelde het bloed zich sneller voortbewegen in haar vaten door haar hartslag die steeds sneller wilt gaan. Dan hoor ik geschuifel wat laat blijken dat ze opgestaan is terwijl ze zoekt naar iets en ik denk naar de ramen of een deur als ze er eindelijk aankomt wat voor mij een aardige tijd duurt, maar ik wacht toch op het moment om iets te zeggen. Mijn timing moest goed zijn. Ze probeert het open te krijgen, maar daarvoor heeft ze een sleutel nodig. Een sleutel die in mijn bezit was. Een sleutel gemaakt van ijs, water, mijn element. Ze bleef kalm dat hoorde je aangezien ik geen gegil hoor, iets wat ik eigenlijk wel had verwacht. Haar snel stromend bloed en hartslag liet anders blijken. Het liet zien dat ze zenuwachtig was en er misschien een lichte paniek was. Ik begreep dat volkomen aangezien ze in een vreemde omgeving was en niet wist hoe ze hier was beland. Ik besluit het pakje lucifers te pakken om de kaarsen aan te doen aangezien ze ontwaakt was van haar slaap. Ik sta geruisloos op lopend naar de kaarsen die naast haar bed aan de raam kant hadden gestaan en steek de lucifer aan om vervolgens de kaars aan te steken. Het geeft de kamer een zachte oranje gloed, maar laat mijn gezicht niet zien. Ik maak de andere kaarsen ook aan als je haar schoonheid steeds meer zien. De jonge dame die voor me stond was zeker een echte schoonheid, je kon het zien in haar gezicht en lichamelijke vormen en ik hoefde haar lichaam er niet eens voor af te zoeken. Een kleine grijns speelt op mijn lichaam als ik op een plaats stap waar ik in de goede hoek sta met het licht en haarzelf waardoor ze mij zou kunnen zien. 'Goede morgen. Ik hoop dat je lekker en ontspannen geslapen hebt ondanks het verandering van bed. Ik moet zeggen dat je werkelijk slaapt als een roos.' Zeg ik toch nog vriendelijk als ik haar gezicht bekijk en haar reactie pijl. Ik let ook op de snelheid van haar bloed dat word bepaald door haar hartslag dankzij mijn sturing. Als het moest en haar hart te snel zou kloppen door paniek en misschien adrenaline was ik van plan om haar bloed te sturen en langzamer te laten gaan hopen dat dat haar kalmte zou kunnen geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    AnnaSophia Thompson
    “Kleine les, Lucifer is een kip, ik ben geen kip. Nooit geweest en zal ik ook nooit zijn.” AnnaSophia slikte moeizaam terwijl hij sprak. Dit ging nog een zware eeuwigheid worden. Als dat inderdaad zo ging worden dan zou het haar eigen fout zijn. Misschien was het beter om in het vervolg haar mond dicht te houden en er voor te zorgen dat deze Satan haar zou vergeten. Dat gebeurde soms nog wel eens als ze haar zelf stil hield. Al betwijfelde of het haar zou gaan lukken. Maar he het was altijd het proberen waard. “Dus je gaat domweg maar wat uitkramen omdat je denkt dat het niet echt is? En dan durf je nog te zeggen dat je niet dom bent. Voor wie houd je me eigenlijk? Ik ben niet bepaald een sprookjesfiguur die enkel gebruikt word om kinderen bang te maken sinds weet ik veel hoe lang geleden. Jullie mensen zijn gewoon zo dom geweest om te vergeten dat ik werkelijk besta, tot jullie eigen schande, zoals je nu zelf merkt.” AnnaSophia hield der lippen stijf op elkaar en gaf er geen antwoord op. Niemand geloofde in satan en ook niet in God. Tenzij je gelovig was. Dan geloofde men wel in je, als ze de gelovigen moest geloven zou ze toch in de hel terecht komen dus misschien zat ze nu wel waar ze hoorde. En misschien had hij inderdaad wel gelijk en was ze dom. Welke idioot doet dan ook zo iets? Haar blik gleed ergens anders heen terwijl ze moeizaam slikte en zich eigenlijk wou verstoppen onder het bed en er nooit meer onderuit wou komen. Dat was ergens nog best een goed plan. “Fris je op en kleed je aan. Lijkt me dat je best zo snel mogelijk de rest van je familie ontmoet.” Annasophia schrok van het woord familie. Ze keek hem dan ook wat angstig aan toen hij haar strak aan keek. "S-stiefmoeder?" Vroeg ze angstig terwijl ze hem aan keek en wat meer naar de rand van het bed kroop. De kant waar hij in elk geval niet was. Voor hij ook maar antwoord kon geven stond ze snel op. Ze was echter nog wat ligt in haar hoofd wat er voor zorgde dat ze het nachtkastje vast moest grijpen om niet om te vallen. "Ik wist niet dat je kinderen had." Slikte ze terwijl ze hem niet aan durfde te kijken terwijl ze na dacht over dat ene simpele woordje. Maar dat betekende dat ze een relatie met hem aan moest gaan of dat ze zouden moeten trouwen moest ze een stiefmoeder worden. En ze kon hem nu al zeggen dat die relatie er zeker niet in zat. En dat trouwen al helemaal niet! Al had ze een vermoeden dat ze geen keus had. Maar waarom koos hij haar? En niet een van haar andere vriendinnen. Die stuk voor stuk knapper en beter waren dan zij. Ze dacht hier nu echt niet aan om van hem af te komen. Nee ze vond haar vriendinnen sowieso beter dan haar zelf. Dat had ze altijd gevonden. En als ze aan kinderen dacht, dacht ze aan jonge kinderen. Maar daar kon ze niet mee overweg. Wat ze ook deed, ze luisterde nooit naar haar. Misschien kwam dat wel omdat Annasophia niks had met kinderen. Ze zag ze liever gaan dan komen. Ze zou zelf nooit kinderen nemen. Dat ze niks met kinderen had kwam grote deels meer door haar moeder. Ze had hen altijd bij haar weg gehouden en haar aangepraat dat ze niet goed voor een kind was dat ze hen pijn kon doen dat soort dingen. Annasophia liet haar blik weer door de kamer gaan en langzaam terwijl ze steun zocht bij alles wat ze tegen kwam. Haar blik viel op een kom met water en langzaam liep ze er heen. Eenmaal daar staarde ze kort naar haar spiegelbeeld. Haar ogen stonden weer vol met angst, angst die ze helaas niet kon verstoppen. Langzaam liet ze haar handen in de kom glijden en maakte daarna haar gezicht nat. Eenmaal opgefrist maakte ze haar gezicht en handen droog met een doekje die er naast lag. In plaats van hem verfrommeld weg te leggen vouwde ze hem weer netjes op en legde hem terug naast de kom. Terwijl ze naar de kledingkast liep keek ze kort naar buiten. Haar ogen sloten zich vervolgens voor enkele seconden waarna ze weer naar de kast keek. Toen ze er eenmaal voor stond opende ze de deuren en keek naar de jurken. Haar blik bleef hangen bij een rode kleurige jurk. Ze moest toegeven dat de jurk er wat ouderwets uit zag. Maar ze hield van jurken dus heel erg vond ze het niet. Ze haalde hem uit de kast en hield die voor haar. Ze verwachtte dat hij veelte lang was maar hij was precies op de goeie maat. Ze keek kort de kant op van blake en liep vervolgens naar de kamerscherm die in een hoek stond. Eenmaal daar achter trok ze de slaapshirt uit en vouwde die op om hem netjes weg te leggen. Haar blik gleed weer over de jurk heen en aarzelend stapte ze er in waarna ze hem aan trok. Ze liet haar hand naar haar rug gaan maar zo te merken kon ze de jurk niet dicht doen. "verdomme." vloekte ze zacht terwijl ze nog een poging deed. Ze had namelijk weinig zin om aan Blake te vragen of hij de rits dicht zou willen doen. Kort sloot ze haar ogen en haalde ze diep adem. Maar naar een derde keer proberen liep ze achter de kamerscherm vandaan en staarde naar de grond terwijl ze haar lippen opende. "Zou je." Even viel ze stil en beet op haar lip. "Ik bedoel, wil je misschien de rits dicht doen." Fluisterde. Niet echt wetend of ze hem wel met je aan mocht spreken. "U, ik bedoel u." Verbeterde ze haar zelf snel nog steeds bang om hem aan te kijken.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 21:19 ]

    Blake Chase Barnett || Satan
    “S-stiefmoeder?” Ow help, daar hadden we de herrie al. En dan was ik nog niet eens beneden. Ergens had ik verwacht dat dit pas ging komen zodra we allemaal samen beneden zaten, maar goed. Blijkbaar begon de herrie nu al. Dit zou nog een lange dag gaan worden en ik begon te denken dat die niet zonder brokken over zou gaan, m’n eigen temperament kennende. Het was nogal, ontvlambaar, om het zo uit te drukken. “Ik wist niet dat je kinderen had.”
    “Nee, ik ga even eeuwig met mezelf bezig zijn zeker?” Gromde ik zachtjes als antwoord. Ik mocht er dan misschien geen dag ouder dan 25 uitzien, maar ik was de tel van de vele jaren dat ik al leefde lang geleden vergeten. Als je zou oud zou zijn als ik, dan zou je echt niet blijven zitten zijn in je eentje, zonder iets of iemand om je mee bezig te houden. Demon of niet, ik bleef nog altijd een man. De rest van het plaatje zou ze vast zelf wel kunnen invullen zeker? Ik was echt niet van plan om er een tekeningetje bij te gaan maken.
    De rest van de stukjes klikte ze zelf maar in elkaar. Zij had de woorden gesproken dat ze voor eeuwig van mij ging zij, en daar hield ik haar ook aan. Eigenlijk, technisch gezien, kon ik alle vier de vriendinnen tot m’n vrouw maken, maar dat zou weer geknor opleveren van m’n eigen nageslacht. Dus om de lieve vrede een beetje te bewaren….
    Waarom hij haar gekozen had, was daar eigenlijk een reden voor? Alle vier hadden de meiden wel iets en alle vier waren ze uniek. Maar om er echt een reden op te plakken waarom haar en niet een van de anderen? Hij had er eigenlijk niet bepaald bij stil gestaan. Misschien omdat hij op instinct was af gegaan? Of was het iets anders? Vast niet omdat hij iets voor haar voelde, want hij kende het woord liefde niet. Zelf z’n zoons behandelde hij niet op een manier die je liefdevol kon noemen eigenlijk. Zolang ze luisterden vielen er geen brokken en als het niet het geval was, dan volgde er gegarandeerd herrie, maar voor de rest… Het enigste probleem was dat hij niet bepaald wist hoe ze zouden reageren als ze hun toekomstige stiefmoeder zouden gaan ontmoeten. Ze was menselijk en zij waren demonen. Vast geen dag ouder dan 20 terwijl ze zelf ouder waren, zowel uiterlijk als werkelijk. Ik was immers niet de enige die hier eeuwig leefde zonder een dag ouder te worden. Dit ging nog interessant worden, op z’n minst.
    Zwijgend was ik weer in de stoel gaan zitten met m’n glas whisky terwijl ze zich op friste. Voor nu toonde ik niet bepaald veel belangstelling in haar lichaam. Ze was zeker niet lelijk om te zien, maar dat was voor mij niet bepaald meteen het belangrijkste. Wat hoger op de agenda stond was dat ze ging aanvaarden waar ze was, waarom en wat haar toekomst zou zijn. De rest kwam later wel. In mijn ogen had ze heus slechter kunnen treffen, ook al zou ze dat vast en zeker zelf niet zo zeggen. Ik was dan misschien niet bepaald de prins op het witte paard, maar eerder de demon op een zwarte hellhound, maar dat wilde niet zeggen dat ik was als sommige mannen die gingen slaan op hun vrouw zonder aanleiding.
    M’n gedachten dwaalden af onder het wachten en ik keek maar half op toen ze de eerste paar woorden zei. “U, ik bedoel u.” Pas toen ik dat hoorde leek ik weer helemaal aanwezig te zijn in de kamer en door te hebben wat er net gebeurd was. Langzaam stond ik op en liep op het scherm af. Voor nu zou ik het op u houden. Misschien ooit, in time, zoals ze zeiden. En misschien ook veiliger voor haar. Ging ze niet meteen denken dat ze zich alles kon veroorloven hier. Ik bedoel, het was niet omdat ik haar gekozen had om m’n vrouw te worden dat ze opeens op gelijke voet met me zou staan. Zonder een woord haalde ik haar haar uit de weg en trok de rits naar boven. Hier zou ze echt geen gewoonte van moeten gaan maken. Ik was geen meid. Even gleed m’n blik langs de tattoo op haar schouder voor ik me abrupt omdraaide en met één slok m’n glas uitdronk. Ik kon zo zien aan haar houden dat ze bang van me was en ik kon het haar ergens niet kwalijk nemen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    | Got to admit. I kinda love Jay. :Y)
    Je schrijft echt ontzettend goed! |


    Gweneth Arabella Belcourt
          Ik merkte kleine veranderingen op in de ruimte. Voornamelijk de aanwezigheid van nog een persoon. Direct keerde ik me weg van de deur -- nauwkeurig volgend hoe een stel kaarsen de zilte duisternis doorbrak.
          Zacht oranjegeel liet de kamer opleven, en maakte langzaam plek voor contouren. Het bed -- klassiek en groot -- met purperen lakens en diepzwarte nachtkastjes. En een lichaam.
          ‘Goede morgen. Ik hoop dat je lekker en ontspannen geslapen hebt ondanks het verandering van bed. Ik moet zeggen dat je werkelijk slaapt als een roos.’ Mijn ogen dwaalden over de verschijning om ieder, mogelijk detail af te speuren. Het was een man -- ik schatte hem begin twintig -- met donker haar en een lang silhouet. Hij had een indrukwekkende tongval.
          Zijn woorden zorgden er echter voor dat mijn wenkbrauwen dicht naar elkaar toe trokken. Zowel verontwaardigd als geamuseerd.
          ‘Ten eerste zou ik niet eens willen weten hoe je me van bed hebt weten te verplaatsen zonder dat ik wakker werd,’ ik zoog lucht tussen mijn tanden om hem in de gaten te houden terwijl ik een hand in mijn zij plaatste. Het kwam wellicht niet zo krachtig over, zonder mijn donkere make-up of enige vorm van normale kleding, maar mijn houding zou een hoop moeten goedmaken. ‘En ten tweede ben je een engerd als je echt hebt zitten staren terwijl ik sliep.’ Ik ademde diep in terwijl ik de mogelijkheden afging tot succes op deze ontvoering.
          Hoe had hij me in hemelsnaam ongehinderd kunnen verplaatsen? Ik was een lichte slaper: ik zou het hebben gemerkt op het moment dat ik mijn warme bedje zou verlaten. . . Maar dat was niet gebeurd.
          ‘Wie ben je en wat wil je met me?’ Ik was wellicht succesvol en jong, maar ik was niet direct de meest geschikte keuze om zomaar mee te nemen. Ik was niet aardig en deed ook geen moeite om dat wel te zijn. Ik was hard en eerlijk. En brutaal.
          ‘Ik geef je vijftien seconden voor ik stommiteiten bega om hier weg te komen. Je tijd gaat nu in.’ Ik schraapte mijn keel om de slaperige klank er uit weg te krijgen.
          Ontvoerd of niet: ik zou me niet eens netjes gedragen tegenover de Paus. Laat staan deze gluurder.


    Feel the fire, but do not succumb to it.