• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de twee overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierrook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demons
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Jay, Junior & Ivory
    - 3 van de 4 elementen, water, aarde en lucht.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Blake
    - 4 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie (uitgeschakeld)
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door CavalierYouth
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    AnnaSophia: heeft gewenst dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen.
    Bess: heeft gewenst dat haar leven zou gaan veranderen
    Gweneth: heeft gewenst om de perfecte match
    Lucia:

    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: (16 t/m 19) (20 t/m 25)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Jay Aiden Barnett- Gweneth Arabella Belcourt
    Blake Junior Barnett - Bess Adeline Marchon
    Blake Chase Barnett - AnnaSophia Thompson
    Ivory Barnett - Lucia Dorné


    Rollen:
    Vol!
    Meiden:
    Annasophia Thompson // Monstrous 1.1
    Bess Adeline Marchon // Banshees 1.6
    Gweneth Arabella Belcourt // Halter 1.3
    Lucia Dorné // Nuevo 1.2

    Jongens:
    Satan: Blake Chase Barnett // DarkAng3l 1.1 Water Aarde Vuur Lucht
    Ivory // Seto 1.3 Lucht
    Blake 'Junior' Barnett // OutlawQueen 1.2 Aarde
    Jay Aiden Barnett // Torquay1.4 Water

    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn


    Het begin
    De meiden liggen ieder in een aparte kamer wat vanaf nu hun slaap kamer is, voor zover ze zich waarschijnlijk zullen gedragen. Maar dat is geheel aan de demonen. Alle meiden zullen nu waarschijnlijk wel wakker worden, denkend dat ze gewoon in hun bed in hun kamer wakker zullen worden. Dit is dus echter niet het geval. De mannen zitten stilletjes stil te wachten tot ze wakker worden.



    Topics
    RollenTopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:16 ]



    AnnaSophia Thompson

    Het duurde niet lang voor de duivel zijn mond open trok tegen zijn zoon. Ze slikte toen hij hem hoorde vragen waar zijn broers waren. Hoeveel zonnen had die man eigenlijk wel niet? AnnaSophia keek op zodra ze weer iets in haar ooghoek zag. Ze keek wat verbaast zodra Lucia te voorschijn kwam. Een wat blijer gevoel verscheen toch wel door haar lichaam. Een gevoel van thuis. Het eerste wat ze deed zodra ze haar zag was op staan en haar kant op lopen. Maar voor ze ook maar in de buurt was van Lucia keek ze om naar Blake, ze keek hem aarzelend aan maar al snel bedacht ze zich dat het haar geen moer kon schrikken wat hij er van vond als ze nu naar een van haar beste vriendinnen ging. Al zou hij haar voor 10 jaar opsluiten zou ze dat nog doen. Annasophia versnelde haar pas en vloog haar om de nek heen. "Ow Lucia,"Sprak ze zacht terwijl ze haar daarna los liet en bekeek. Aarzelend keek ze om naar Blake en slikte kort. "Zeg alsjeblieft dat hij je goed behandeld." Fluisterde ze zacht in de hoop dat Blake haar niet kon horen al twijfelde ze daar wel heel erg in. Gewoon om het feit wat hij was. "En is de rest ook hier?" Fluisterde ze zacht. AnnaSophia bekeek Lucia goed op zoek naar iets wat zou zeggen of die onbekende man haar wel goed behandelde. Maar wat als hij dat niet deed dan zou ze er nog niks aan kunnen doen hoe graag ze dat ook zou willen. Hoeveel moeite ze ook zou doen. Ze haalde diep adem en beet kort op haar lip. "We moeten hier weg" Fluisterde ze zacht terwijl ze dacht aan hoe ze hier uit zouden komen. Maar toch zou hij hen altijd weer kunnen vinden. "Ik betwijfel het alleen of het ons gaat lukken. Ik durf te wedden dat zodra we terug thuis zijn ze ons allang weer hebben gevonden." Vervolgde ze. "Misschien kunnen we beter doen wat ze zeggen? Het ziet er naar uit dat we maar weinig keus hebben." AnnaSophia beet weer terug op haar lip en keek haar afwachtend aan.


    (weer een mobiel post)

    Ivory 'Ivy'

    Ze deed een paar passen achteruit als ik Lucia wilde vasgrijpen. Wat een slimme meid. "Als jij denkt dat ik van jouw ben, dan heb je het mooi mis. Ik doe lekker waar ik zelf zin in heb." Sist ze. Ik glimlach, maar van haar af gedraaid. Ze was geweldig.
    Lucia was degene die ze wilde. Ik nam haar mee de gang op en liet haar los. Zelf liep ik verder, ze deed maar of ze achter me aan wilde lopen of niet. Ik liep de woonkamer in.
    'Gegroet vader,' zei ik tegen de mannelijke persoon in de kamer. Zoals gewoonlijk keek hij weer langs me. Ik wist dat ik hem gewoonlijk niet mocht. Zijn hele gedrag kon ik niet uitstaan. Ik was een keer aardig tegen hem, en dan krijg ik enkel de zin:
    'Waar zijn je broers?' Ik wilde aanstalte maken om te vertrekken. Ik zag dat Lucia achter me stond en de kamer bekeek. Haar blik bleef staan bij de persoon op een van de setels. 'Hallo vader leuk u weer te zien,' beet ik hem toe om nog een beetje fatsoenlijk over te komen.
    "AnnaSophia." fluiserde ze achter me rug om naar de vrouw.
    Ik zag hoe de blik dwars door me heen boorde en de ogen van vader zei genoeg. hij wilde graag antwoord.
    Natuurlijk zal ik hem antwoord geven. Ik nam Lucia bij haar arm en trok haar de woonkamer in. 'Ga ergens zitten,' zei ik met een bevel in mijn stem.
    'Mijn broers komen wel,' beantwoorde ik zijn vraag en nam zelf ook plaats op een van stoelen, dicht bij de openhaard. 'Mag ik vragen wie je ben?' vroeg ik aan de vrouw altans ze was geen kind meer.
    'Kon je het weer niet laten om de mooiste uit te kiezen,' vuurde ik op hem af. Ruzie zoeken was een van de dingen dat ik snel onder de knie had. Dit zal vast eindigen op een pak slaag en een lange straf.
    'Moet ik ze anders uit hun persoonlijke gesprekken halen en zeggen dat ze worden verwacht.' Geirriteerd was ik weer begonnen met het kapot trekken van mijn broek. Ik moes daar echt mee ophouden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lucia Dorné


    Nog steeds kijk ik verbaast naar AnnaSophia. Zodra ze mij in het oog krijgt vliegt ze me om mijn nek. Het is zo fijn als haar geur door me heen dringt en gelijk heb ik het gevoel dat ik er niet heel erg alleen voor sta. Wat er ook gaat gebeuren, we zullen er samen doorheen gaan. Ik sla mijn armen om haar schouders heen met het gevoel dat ik nooit meer los wil laten. Eerst had ze even aarzelend naar de onbekende man gekeken, wat mij een teken geeft dat die man niet spoort. Als hij aardig was geweest had mijn vriendin nooit zo gekeken als ze net deed. Als hij haar niet goed zou hebben behandelt, zou ik echt boos op hem worden. Ik wordt al boos genoeg als je aan mij komt, maar van mijn vriendinnen moet je echt afblijven.
    "Ow Lucia," Komt er uit haar mond. Zacht, fluisterend. Die mannen mochten zeker niet horen wat wij zeiden. Toch betwijfel ik het of ze het niet zullen horen. Dan maar extra voorzichtig zijn. "Zeg alsjeblieft dat hij je goed behandeld." Ik zucht even zacht en kijk haar aan. Ik wil haar niet ongerust maken, maar liegen lijkt me nu niet erg verstandig. We hebben elkaar nu nodig, en bovendien denk ik niet dat AnnaSopia het zoveel beter zal hebben dan ik. Misschien zelfs slechter.
    "Net zei hij nog dat ik van hem was, alsof ik zijn bezit ben. Toen trok hij me mee, aan mijn arm hiernaartoe." Ik spreek zo zacht mogelijk. De ergennis in mijn stem is wel hoorbaar. Ik heb niet eens duidelijk gezegd dat hij me kwaad deed, maar ik heb ik denk ik wel een mooie omschrijving van gegeven.
    "En is de rest ook hier?" Ik knik.
    "Helaas wel. Dat zij hij." Ik gebaar even naar Ivory.
    "We moeten hier weg" Ik knik weer. Dat heb ik al geweten sinds het moment dat ik wakker werd in het onbekende bed. Toch zou ik niet weten hoe.
    "Ik weet het, maar hoe?"
    "Ik betwijfel het alleen of het ons gaat lukken. Ik durf te wedden dat zodra we terug thuis zijn ze ons allang weer hebben gevonden." Dat was helaas maar al te waar. Na alles wat ik van Ivory heb gezien geloof ik zeker dat hij me zo weer zou vinden. Het idee dat hij me mijn hele leven gaat achtervolgen maakt me bang. Dan zou ik altijd achter me moeten kijken en nooit alleen zijn. Zelfs bij het slapen niet, want deze keer heeft hij me ook megenomen in mijn slaap. Het idee alleen al is onmogelijk, maar nu moeten we eerst hier weg zien te komen.
    "Misschien kunnen we beter doen wat ze zeggen? Het ziet er naar uit dat we maar weinig keus hebben." Doen wat ze zeggen, dat staat me echt niet aan. En over weinig keus, daar was ik al achter gekomen. Maar al de goed weet ik nog hoe Ivory me meenam aan zijn arm. Zo weerloos heb ik me waarschijnlijk nog nooit gevoeld. Ik kan er gewoon niet tegen als iemand de baas over me gaat spelen en met zo'n directe zin als: je bent van mij, ga ik me echt niet beter voelen. Toch moet ik ook denken aan het einddoel: hier wegkomen. Als dat betekent dat ik zijn spelletje mee moet spelen, dan zou dat toch maar moeten? Hoeveel het me ook tegenstaat.
    "Volgens mij heb je gelijk, ook al vindt ik het vreselijk. Als we een tijdje doen wat ze zeggen, met het idee dat we bang voor ze zijn, zullen ze vast minder goed het idee hebben dat we weg gaan lopen. En dan opeens, als ze het niet aan zien komen, zijn we weg. Voor die tijd zullen we het spelletje wel zo goed mogelijk moeten spelen. Het idee staat me niet aan, maar ik weet niet wat we anders moeten doen." Zeg ik dan met tegenzin. De wanhoop zal wel goed te lezen zijn in mijn ogen. Toch probeer ik zo sterk mogelijk te klinken als ik praat, maar het lijkt me niet te lukken. Ik voel me niet eens sterk genoeg om te doen alsof ik sterk ben. Ik wil niet laten merken dat ik bang ben voor Ivory en de man die blijkbaar zijn vader is, maar ik heb steeds meer het idee dat ik er heel veel voor zal doen om weg te komen. Zelfs als dat betekent dat ik de bevelen van Ivory moet opvolgen. Opeens komt Ivory naar me toe gelopen.
    'Ga ergens zitten,' Beveelt hij terwijl hij me door de kamer heen trekt. Nerveus kijk ik naar achteren, naar mijn vriendin. Zo kan ze zeker zien dat hij me slecht behandelt. Eigenlijk wil ik niet gaan zitten, maar als ik me mijn eigen woorden herrinner, doe ik dat toch maar, terwijl ik naar Ivory kijk. Het is een blik vol haat.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:48 ]

    Jay Aiden Barnett
    Duivel, Duivel. Maak mijn diepste wensen waar. En ik zal voor eeuwig het uwen zijn.’ Is ze me voor. Ze wist dus de vertaling. De frons van toen ik het gordijn open deed was er nog steeds, maar minder gedefineerd. Ze sloot haar ogen. Een grijns staat dan op mijn lippen simpel omdat ik wist dat ze baalde. Hooptendat de spreuk een grote grap was, maar helaas voor haar ziel was ze hier. Ze was in de hel en de hel is zeker niet de beste plek voor ziel. 'Als ik hier ben, zijn mijn vriendinnen hier ook. AnnaSophia, Lucia en Destiney. Uit de keuze tussen mijn drie lieve, aantrekkelijke en zeer zachtaardige vriendinnen kies je de minst knuffelbare. Waarom?’ Hij keek naar me vast om mijn reactie te peilen en een grijns stond nog op mijn lippen terug kijkend naar het half naakte meisje die voor me stond. Blijkbaar merkt ze zelf ook dat ze in haar satijnen slaap jurkje staat en spreekt ze op. 'Ik trek alles aan behalve een jurk, rok of korte broek. Klaar om je kleding te delen?’ Zegt ze met haar strakke gezicht, maar ik weet dat ze haar hand ophoud als een bedelend vrouwtje. Ik zou ook niet in zulke kleding willen rondlopen voor een man. Ik loop naar mijn kast toe, waar ik ook vrouwelijke kleding in had zitten, en open deze.
    'Eerst, je bent bloedmooi dat ga ik niet ontkennen. Tweede jij hebt een beetje pit en dat vind ik wel leuk in een vrouw. En Derde je bent eigenwijs dapper en slim. Je laat niet je zwaktes zien en denkt goed na. Het is leuker en makkelijker want ik hoef niet alles uit te leggen en je zal niet zo snel in paniek raken of het te laten zie. Je gilde namelijk niet toen je me zag en ik durf te wedden dat de anderen geschreeuwd of gewilt hebben.' Zeg ik als ik een zwarte skinny pak een zwart topje en een donker rode blazer. Ik sluit de kast en geef het aan haar.
    'Ik hoop voor je dat dit goed is. Zoals je wel bedacht bent ben je nu in de hel en dat is niet zo heet als vuur maar het is hier erg warm dus ik weet niet of je het uit gaat houden in skinny jeans, maar het is jou keuze.' Zeg ik en ik loop weer naar het raam om naar buiten te kijken. Ik kon wel een gentleman zijn als ik dat wou en nu kon ze in alle rust omkleden. Ik keek maar naar buiten. Het uitzicht van mijn kamer vond ik werkelijk schitterend. Ondanks dat de hel niet zo super mooi was had ik uitzicht op de bossen en het meer. Ik vond de natuur het mooist gewoon omdat ik me er thuis voelde. Als ik te paard ergens heen ging en dit kasteel verliet dan ging ik naar het meer. Op dit moment staarde ik gewoon naar buiten wachtend tot ze klaar was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiney Nina Claws

    Blake keek me afwachtend aan. Hij leek heel ongeduldig maar ik wist niet of hij boos was of niet. Ik snapte niets van deze situatie.
    'Ga je nog wat zeggen? Ik heb namelijk niet de hele dag de tijd', zei hij toen echt ongeduldig. Even keek ik hem verward aan maar er was ook een soort van woede die je in mijn blik duidelijk kon zien.
    'Meen je dat nou ? Ik moet iets zeggen ? Volgens mij heb jij meer uit te leggen hoor !', zei ik toen zelfverzekerd. Ik schrok van mijn woorden. Was ik dit wel? Had ik dit echt gezegd? Ik was trots op mezelf dat ik eens voor me op gekomen ben. Wie had dit nu ooit gedacht. Dan gaat Blake op een stoel zitten.
    'Wat is je naam?', vroeg de jongen dan al iets rustiger. Ik wachtte even zonder niets te zeggen. Ik had geen zin om te antwoorden. Zeker niet aan een onbekende. Er kwam een luide zucht uit mijn mond. Ik had nu echt uitleg nodig. Nu meteen. Maar de jongen leek niet van plan om me maar iets uit te leggen.
    'Luister, hier werkt het zo: jij doet wat ik zeg en dan zal het hier voor jou een fijne plek zijn. Zo niet, dan wordt het hier een... Hel voor jou.' , zei de jongen alsof dit allemaal doodnormaal was. Ik ging echt niet doen wat deze jongen zei. Ik deed wat ik wil en punt uit. Alleen het laatste onderdeel van zijn zin begreep ik niet. Een hel? Wat bedoelde hij daar nou weer mee ? Ik kreeg korte rillingen door mijn rug en iets zij me dat ik toch mijn mond moest openen.
    'Ik ben Destiney', kwam er bijna fluisterend over mijn lippen. Ik betwijfelde of de jongen me wel had gehoord. Ik keek weer naar de jongen en zag hem glimlachen. Er kwam geen antwoord aan zijn glimlach. Dat verdiende hij toch niet ? Ik liep met grote passen naar de deur en wou terug naar huis gaan. Dit alles vergeten en weer mijn doodnormaal leventje leiden.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Blake Chase Barnett || Satan
    Ik kon zo raden dat Ivory niet bepaald vrolijk zou kijken als hij me zou zien, maar dat was zijn probleem. Het was zeker niet voor de eerste keer dat we botsten en het zou ook niet de laatste zijn. Zolang hij maar herinnerde wie de baas was, na ik het er gewoon bij. Je kon nu eenmaal niet met iedereen even goed opschieten. Zelf niet in Hell. “Hallo vader, leuk u weer te zien.” Ik snoof even zachtjes. “Bespaar me de beleefdheden, we weten beide dat ze niet gemeend zijn.” Ik deed er niet aan en hij, tjah, in mijn ogen was hij altijd de rebel geweest en niet bepaald het type dat met alle gemak onder m’n dak leefde en naarmate hij ouder werd, werd het er niet bepaald beter op.
    “Moet ik ze anders uit hun persoonlijke gesprekken halen en zeggen dat ze worden verwacht?” Het was vriendelijk aangeboden, maar ik wist dat hij het ergens eigenlijk net zo goed deed om niet in mijn buurt te moeten zijn. “Kon je het weer niet laten om de mooiste uit te kiezen?” Duidelijk dat hij weer uit was op ruzie. “De dag dat ze jou naam aanroepen om hun wensen in te willigen mag jij eerst kiezen, maar tot die tijd heb ik eerste keuze en moet je de restjes maar verdelen met je broers. Je mag blij zijn dat ik ze heb laten leven zodat je wat had. Ik had je evengoed een stel levenloze lichamen kunnen bezorgen.” Het venijn was duidelijk hoorbaar in m’n stem. Als hij ruzie wilde, dan kon hij dat gerust krijgen en hij wist het. Of het echter zo slim was om het zo ver te laten komen met de gasten erbij, was een andere zaak. Misschien konden ze beter nog even niet onze donkere kantjes zijn, maar aan de andere kant, dan wisten ze in ieder geval waar ze echt aan toe waren.
    Terwijl ik m’n blik strak op m’n zoon hield, ving ik zonder enig probleem het gesprek op die de meiden voerden. Dachten ze nu echt dat fluisteren zou helpen? Ik durfde te wedden dat Ivory net zo goed alles hoorde en wist dat ze blijkbaar hoopten om ooit te ontsnappen. Een tel trok ik een wenkbrauw op bij hun woorden. Nou, ze probeerden maar, maar of het ze zou lukken… Het leek me sterk dat ze hier ooit weg zouden raken. In hell belanden was gewoonlijk heel makkelijk. Maar eruit raken was een totaal andere zaak.
    “Ga ze halen, als je niets beters te doen hebt dan je kleren nog verder te ruineren.” Hij was heus niet de enige die hatelijk kon zijn of ruzie kon zoeken. “Ik heb geen zin om nog uren te moeten wachten. Het verbaasd me zelf dat je als eerste hier bent.”


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Gweneth Arabella Belcourt


          Hij grijnsde. Het viel me op dat hij dat veel deed. De verdeling tussen een koude glimlach en warme grijns stond hem toch enigszins goed. Het maakte hem onvoorspelbaar. Ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het leuk vond om spelletjes te spelen. Hij leek me een geduchte tegenstander.
          ‘Ten eerste: je bent bloedmooi en dat ga ik niet ontkennen. Ten tweede: jij hebt een beetje pit en dat vind ik wel leuk in een vrouw. En ten derde: je bent eigenwijs, dapper en slim. Je laat je zwaktes niet zien en denkt goed na. Het is leuker en makkelijker, want ik hoef niet alles uit te leggen en je zal niet zo snel in paniek raken of het laten zien. Je gilde namelijk niet toen je me zag en ik durf te wedden dat de anderen schreeuwden, of het hebben gewild.’ Ik volgde zijn bewegingen terwijl ik over zijn woorden nadacht. Complimentjes waren niet mijn sterkste punt. Ik kreeg ze wel, maar ik beantwoordde ze nooit. Ik kon me niet herinneren wanneer ik iemand voor het laatst iets liefs had laten weten. Ik deed niet aan gevoelig of openhartig.
          ‘Ik hoop voor je dat dit goed is. Zoals je wel bedacht hebt ben je nu in de hel, en dat is niet zo heet als vuur maar het is hier erg warm dus ik weet niet of je het uit gaat houden in een skinny jeans, maar het is jouw keuze.’ Ik nam de kleding die hij me voorschotelde gedetailleerd in me op voor ik mijn wenkbrauwen langzaam optrok.
          ‘Je hebt mij hierheen gekregen, maar een simpel stapeltje kleding met je meenemen was moeilijk?’ De logica daarvan zorgde ervoor dat mijn mondhoeken een fractie van een seconde omhoog krulden -- voor ze opnieuw naar beneden trokken.
          Er was geen mogelijkheid waarin ik mezelf in een dergelijk jasje zou steken -- maar het topje leek me dan weer wat té. God mocht weten hoeveel andere, mannelijke figuren hier nog aasden op een mensenziel.
          ‘Vergeet het. Jij wilde me hebben, jij mag leren delen.’ Ik miste mijn leren jack en de heerlijke binnenkant van mijn afgetrapte laarsjes -- maar mijn blik dwaalde door de kast om ieder, soortgelijk kledingstuk in zich op te nemen. Mijn handen vonden uiteindelijk een donkerblauwe blouse ergens in de stapel.
          Te groot, ruikend naar peperpunt en iets scherps. Ik beet kort op mijn onderlip voor ik het jurkje over mijn hoofd trok -- de stof op de vloer achterlatend en inruilend voor de ruime stof. De knoopjes kostten wat tijd, en volledig dicht kwam hij tot iets over mijn billen, maar ik vond hem heerlijk comfortabel en besloot het aan te houden terwijl ik de jeans zo goed en kwaad omhoog begon te trekken. Een deel van de blouse bleef in de broek steken, en de andere helft kwam er overheen. Het rommelige resultaat was typerend voor mij.
          Uit de la onderin de kast bemachtigde ik dun aanvoelende enkelsokjes. Schoenen had ik niet zien staan, tot mijn lichtelijke ongenoegen.
          Pas toen ik volledig klaar was draaide ik me om in de richting van de jongeman. Hij stond met zijn rug naar me toe: zijn blik op het raam gericht en het vermoedelijke uitzicht dat hij in zich op nam.
          ‘Er is slechts één detail dat ik niet begrijp aan deze deal. Wat ik wenste toen ik, duidelijk dronken, deze woorden uitsprak is absoluut niet uitgekomen. Ik weet het zeker. Dus technisch gezien zou je me nog niet mogen hebben. Ik heb mijn wens nog niet.’ Ik rekte mezelf uit op weg naar de deur, mijn blik koppig op het massieve hout gericht. Als hij een goed humeur wilde, zou hij dat ding toch echt vaker open moeten laten.
          ‘Als jij niet Satan bent. Wie ben je dan? Hoe moet ik je noemen?’ Ik vond het wat dommig om hem ontvoerder te blijven noemen -- en anderzijds zou ik nooit zijn vertrouwen winnen. Ik vroeg me sterk af hoe mijn vriendinnen het er vanaf brachten.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 13:15 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jay Aiden Barnett
    'Je hebt mij hierheen gekregen, maar een simpel stapeltje kleding met je meenemen was moeilijk?’ Een glimlach krulde op mijn lippen en bij haar ook, maar die van haar trekt naar beneden. Ik was even naar haar omgedraaid.
    'Voor zover ik weet had ik al kleding voor je hier. Ik neem aan dat ik je maten goed had dus extra bagage was niet nodig.' Zeg ik als ik me weer omdraai. Ze mocht pakken wat ze wou ik vond het niet super erg om te delen. Vooral niet omdat ik toch mijn leven met haar moest gaan delen. Ik kon maar beter op haar goede kant komen. Ik bedoel ik had haar wel eens gezien in de normale leven en ze kon nogal gesloten zijn. Ik zou aardig proberen te blijven voor zolang ik geen reden had om boos te worden. Ik staar nog steeds naar buiten als ik haar hoor omkleden. Dan zegt ze iets over delen, maar dat vond ik niet heel erg. Als ze mijn kleding zou dragen zou ik het helemaal niet erg vinden. Ik durfde te wedden dat het haar sexy zou staan.
    ‘Er is slechts één detail dat ik niet begrijp aan deze deal. Wat ik wenste toen ik, duidelijk dronken, deze woorden uitsprak is absoluut niet uitgekomen. Ik weet het zeker. Dus technisch gezien zou je me nog niet mogen hebben. Ik heb mijn wens nog niet.’ Zegt ze en dat is my Que om me om te draaien. Ik zie haar al staan bij de deur in mijn donkerblauwe overhemd en de gewone broek die ik haar had gegeven. 'Als jij niet Satan bent. Wie ben je dan? Hoe moet ik je noemen?’ Vraagt ze dan en ik loop naar haar toe.
    'Als je wens nog niet uitgekomen is dan is hij in werking of is er nog geen kans geweest om in vervulling te zijn gegaan. Mijn vader houd zich aan zijn woord dus wat je wens ook was hij komt nog uit.' Zeg ik tegen haar als ik water of condence uit de lucht stuur en het bevries om de sleutel van ijs te creëren en die in de deur stuur op de deur van het slot af te halen. 'Zoals je nu misschien wel weet ben ik de zoon van Satan en de naam is Jay.' Zeg ik als ik de deur met de klink open laat. Ik let nog steeds op me maar ze kon niet ergens heen. Ze zat hier vast. Als ze zonder me weg zou gaan dan zou ze sterven.
    'Klaar om naar beneden te gaan en je vriendinnen te zien?' Vraag ik har als ik naar de trap kijk en weer terug naar haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Blake Barnet ||
    'Meen je dat nou? Ik moet iets zeggen? Volgens mij heb jij meer uit te leggen hoor!' zegt ze vol zelfvertrouwen. Goed, ze heeft pit, dat is altijd fijn. Hoewel ik hoop dat ze er niet al te veel van heeft, dan kan een probleem vormen. Dat is zo met de meeste dingen als je een leider bent. Een beetje angst is goed, teveel is gevaarlijk. Een beetje bemoeienis is goed, teveel gevaarlijk en ga zo maar door.
    'Ik ben Destiney,' zegt ze zachtjes. Ik glimlach. De naam past goed bij haar en ik vind het een. Beetje ironisch met het lot dat zij gekregen heeft. Eerlijk gezegd geloof ik niet eens in het lot. Het leven zijn gewoon slechte dingen die je hebt gedaan afgewogen tegen de goede dimgen die je gedaan hebt. Ze loopt met grote passen naar de deur, maar ik ben sneller dan mensen en ben haar dus voor.
    'Zo zo, nu meteen al opstandig? Wil je echt weten waar je bent?' Ik kijk haar aan en probeer minder boos te worden. Ik wil niet dat ze bang van me wordt. 'Je bent in de hel. Ja, dit is de hel. Ik ben een demoon, zoon van de duivel. En nu ga jij je omkleden voor ik echt boos word. En ik kan je verklappen, dat wil je niet meemaken,' zeg ik op een strenge toon. Ik vind het niet fijn om dit te gebruiken, maar het moet. Ze moet weten met wie ze te maken heeft. 'Als je omgekleed bent kunnen we naar de woonkamer, om mijn broers, vader en jou vriendinnen te ontmoeten.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ivory 'Ivy'

    Ik stond in de opening. Ik keek mijn vader aan die kort snoof. “Bespaar me de beleefdheden, we weten beide dat ze niet gemeend zijn.” Tja, daar had hij een punt, ik was voor zijn ogen niet de meest geweldige zoon en dat zal ik nooit zijn.
    Ik was de kamer in gelopen en ging ergens zitten. Ik vroeg aan hem of ik mijn broers moest halen, maar ik kreeg daar geen antwoord op dus ging in verder met vragen waarom hij nou juist de mooiste moest hebben.
    'De dag dat ze jou naam aanroepen om hun wensen in te willigen mag jij eerst kiezen, maar tot die tijd heb ik eerste keuze en moet je de restjes maar verdelen met je broers. Je mag blij zijn dat ik ze heb laten leven zodat je wat had. Ik had je evengoed een stel levenloze lichamen kunnen bezorgen.” Daar gingen we weer. Ik was blij met een levende ziel. En de oudste zoon was straks degene die hem zou overnemen als hij zou sterven.
    Ik wist als ik nu door zou gaan met ruzie zoeken, dat ik straks een uitbrander zal krijgen. Zijn blik ging niet van me weg, maar toen hoorde we allebei fluisterstemmen van de twee meiden. Het was niet moeilijk wat ze zeiden, ze mochten het zeker proberen om te ontsnappen, maar ver zouden ze niet komen. Verdwalen zullen ze eerder in dit gigantische kasteel.
    'Ga ze halen, als je niets beters te doen hebt dan je kleren nog verder te ruineren.” sprak hij toen ik bezig was met een draadje kapot te trekken, waar geen beweging in zat. Ik kijk vader strak aan en zucht.
    “Ik heb geen zin om nog uren te moeten wachten. Het verbaasd me zelf dat je als eerste hier bent.” Ik rol met mijn ogen en kwam weer overeind. 'Omdat ik gewoon niet wilde wachten en je weet dat ik de afgelopen dagen te laat was bij het eten, maar ik ga ze halen,' zei ik en liep naar de trap. Het zal ook wel dat hij verbaast was over het feit dat hij als eerste beneden was. Ik was altijd laat bij het eten en soms kwam ik helemaal niet. Ik blijf eigenwijs bij de deuropening staan, maar maak geen aantstalte om te bewegen.
    'Ach ze komen wel.' Ik liep weer terug naar mijn plaats bij de openhaard.


    Vampire + Servant = Servamp

    Gweneth Arabella Belcourt
          ‘Voor zover ik weet had ik al kleding voor je hier. Ik neem aan dat ik je maten goed had, dus extra bagage was niet nodig.’ Laat hij me weten -- nonchalant en totaal van plan er meer woorden aan vuil te maken. Ik snuif: hij mag dan misschien niet al te veel moeite aan zijn verschijning hechten, maar ik deel sentimentele waarde met mijn lederen jack.
          ‘Als je wens nog niet uitgekomen is, dan is hij in werking of is er nog geen kans geweest om in vervulling te zijn gegaan. Mijn vader houd zich aan zijn woord dus wat je wens ook was: hij komt nog uit.’ Mijn ogen knijpen zich nadenkend samen. Ik heb niets gewenst wat ook maar lichtelijk in de buurt van de Hel komt: het tegenovergestelde, eigenlijk. Als ik er zo over nadenk jaagt het me de stuipen op het lijf dat er een mogelijkheid bestaat dat mijn wens hier vervuld wordt.
          ‘Dat is niet mogelijk,’ val ik hem direct daarna in de reden. Ik ben van nature al een persoon die gemakkelijk in de verdediging schiet. Ik ben nog niet klaar, maar slik de woorden naar binnen als zijn vingers kort zie bewegen -- kleine deeltjes water samenbrengend om de bevroren versie van een sleutel te vormen.
          ‘Zoals je nu misschien wel weet, ben ik de zoon van Satan en de naam is Jay.’ Pas als ik er van overtuigd ben dat ik het niet heb gehallucineerd -- dwalen mijn ogen terug naar de jongeman. Er is een geamuseerde twinkeling in zijn smalende ogen te lezen.
          ‘Zoon? De Duivel heeft een zoon?’ Ik laat mijn handen tweemaal over mijn gezicht gaan in een poging de verpletterende informatie zo kalm mogelijk te verwerken.
          ‘Wacht. . . Hoe heeft hij een vrouw ooit zover gekregen?’ Het is een typerende gedachte voor mij, mijn afgrijzen verbergend terwijl ik Jay nog eens goed in me opneem. Ik weet wel wat mijn antwoord zou zijn als een dergelijk wezen mij zoiets zou vragen. En nee: het zou geen prettig gesprek worden.
          ‘Klaar om naar beneden te gaan en je vriendinnen te zien?’ Mezelf plotseling opnieuw bewust van de geopende deur -- volg ik zijn blik inschattend naar de trap. Dat is een relevante vraag. Wil ik mijn vriendinnen zien? Wil ik onder ogen komen hoe zij er mee omgaan? Er zitten wat tere zieltjes tussen. En ik ben absoluut geen hulp op emotioneel gebied.
          ‘Als het moet.’ Ik haal een hand door mijn haren om ze uit mijn gezicht te vegen. Hij kan er op rekenen dat hij me nog een hoop mag gaan uitleggen over zijn zo gezegde waterkracht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.



    AnnaSophia Thompson

    Zodra ze de armen van Lucia om haar schouders voelde, was er een korte gevoel van veiligheid die door haar lichaam gierde. Maar het was voor haar ook een teleurstelling om een van haar beste vriendinnen te zien. Aangezien dit betekende dat de rest er ook was en dat wou ze eerlijk gezegd niet. Ze zou haar leven op geven om er voor te zorgen dat hun veilig zouden zijn, maar dit zou nooit meer kunnen. Vriendschap was een groots iets bij haar ze zou dan ook nooit twijfelen om voor hen door het vuur te gaan. Maar nu zou ze dit nooit meer kunnen doen aangezien ze alle vier hier vast zaten. AnnaSophia hoopte zo dat zij wel goed behandeld werd maar helaas was het al snel te horen dat dat niet het geval was. "Net zei hij nog dat ik van hem was, alsof ik zijn bezit ben. Toen trok hij me mee, aan mijn arm hiernaartoe." Kort beet ze op haar lip terwijl ze Lucia aan keek. “Het is altijd beter dan aan horen dat je stiefmoeder word.” Haar stem klonk aarzelend niet echt wetend of ze dat wel zou kunnen zeggen. En vooral het feit dat al haar vriendinnen bij een van zijn zonen waren. Wat betekende dat als ze goed begreep wat ze uit eindelijk moesten worden zij hen schoonmoeder werd. Die gedachten was gewoon vreselijk. Annasophia schudde haar hoofd en keek kort naar de grond. Plots hoorde ze de woorden van Blake, woorden die haar toch wel weer lieten rillen. “De dag dat ze jou naam aanroepen om hun wensen in te willigen mag jij eerst kiezen, maar tot die tijd heb ik eerste keuze en moet je de restjes maar verdelen met je broers. Je mag blij zijn dat ik ze heb laten leven zodat je wat had. Ik had je evengoed een stel levenloze lichamen kunnen bezorgen.” Kort keek ze om naar Blake, blij dat hij dat zeker niet gedaan heeft. Haar blik gleed weer naar Lucia en probeerde haar angst toch wel te verbergen. "Volgens mij heb je gelijk, ook al vindt ik het vreselijk. Als we een tijdje doen wat ze zeggen, met het idee dat we bang voor ze zijn, zullen ze vast minder goed het idee hebben dat we weg gaan lopen. En dan opeens, als ze het niet aan zien komen, zijn we weg. Voor die tijd zullen we het spelletje wel zo goed mogelijk moeten spelen. Het idee staat me niet aan, maar ik weet niet wat we anders moeten doen." AnnaSophia kon niks anders dan knikken wat konden ze er anders mee doen? Wat geschrokken keek ze toe hoe Ivory Lucia bij haar arm pakte en haar beveelde te gaan zitten. Moeizaam slikte ze terwijl ze zich omdraaide en weer ging zitten bij Blake in de buurt. Haar ogen staarde enkel weer naar de grond waarna ze weer aan haar jurk begon te plukken.


    (flut post/s])

    Jay Aiden Barnett
    ‘Dat is niet mogelijk,’ Zegt ze en een geamuseerde twinkeling was in mijn ogen. 'Veel mensen zeggen dat de hel onmogelijk kan bestaan, maar toch staan we hier nu dus alles is mogelijk.' Zeg ik wijs als ik naar haar kijk. Ik weet dat mijn gaves haar verbijsterde maar dat deed bijna iedere levende ziel.
    ‘Zoon? De Duivel heeft een zoon?’ Zegt ze en ik weet dat ze verbijsterd is ondanks dat ze het probeert te maskeren. ‘Wacht. . . Hoe heeft hij een vrouw ooit zover gekregen?’ Zegt ze dan en ik krijg beelden in mijn hoofd dat ik niet wil zien. Ik vroeg me dat eerlijk gezegd ook af. Ik had medelijden met het meisje dat met mijn vader zou zitten. Ik kon het soms wel met mijn vader vinden, maar het kon ook echt water en vuur zijn als we allebei chagrijnig zijn. Het was een pun want mijn gave was water en mijn vader kon alles besturen maar stond op aarde bekent voor vuur. Op de vraag of ze haar vriendinnen wilt zien twijfelt ze een beetje. Ik voel het. 'Als het moet.' Zegt ze dan terwijl ze haar hand door haar haren haalt.Ik knik als ik voor haar naar de trap loop en naar beneden ga.
    'De duivel heeft zelfs 3 zoons al ben ik voor zover ik weet de oudste en ik hoef zelf ook niet te weten met wie hij dat in hemelsnaam gedaan hebt.' Zeg ik eerlijk als ik haar naar beneden begeleid. Ik begrijp wel een beetje dat ondanks haar vriendinnen het enige is wat ze hier nog van thuis heeft ze, ze eigenlijk niet wilt zien. Ik weet van toen we de meisjes al zagen dat Gwen een van de hardste was. Ondanks dat ik een voorkeur had voor haar door haar leuke karakter en mooie vormen snapte ik niet waarom mijn vader haar niet gekozen had. Ik vreesde namelijk dat een karakter dat niet bepaald sterk was zou breken door hem en dat is zonde, vooral voor een ziel waarmee we een toekomst zouden kunnen hebben. Toch was ik blij met haar en ik zou haar niet willen ruilen. Dan had je natuurlijk ook nog haar wens. Een wens die een beetje zelfzuchtig was, maar dat was niet erg. Ik hoopte dat hij uit zo komen door mij om eerlijk te zeggen. Het zou alles eigenlijk wel makkelijker maken, niet dat ik niet van een uitdaging zou houden. Ik eindig op de laatste tree en ik hoor in de verte mijn broer en mijn vader al praten. Ik hou halt in mijn voetstappen en draai me om. Ik buig naar haar toe, haar oor en ik praat in een fluister toon zacht genoeg voor mijn broer en vader om het niet te horen maar hard genoeg dat zij het wel verstaat.
    'Gedraag je wel voor mijn vader. Ik kan soms nog wel genieten van een beetje eigenwijsheid en felheid, maar mijn vader vaak niet.' Zeg ik tegen haar als ik terug trek. Ik kijk haar even in haar ogen aan, zoekend naar emoties, als ik naar de deur toe stap en deze open duw. Ik zie mijn vader en Ivory.
    'Goedemorgen Vader, Zoals u merkt ben ik iets later en dus sorry voor het laten wachten. Zielen slapen vaak langer als ons.' Zeg ik tegen mijn vader. Ondanks dat hij mijn leeftijd leek weet ik dat ik meet respect moet praten. Hij is en blijft mijn vader en zonder hem was ik er niet eens geweest...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Gweneth Arabella Belcourt
          ‘Veel mensen zeggen dat de hel onmogelijk kan bestaan, maar toch staan we hier nu dus alles is mogelijk.’ Het betweterige ondertoontje in zijn stem geeft hem een jongensachtige uitstraling. Hij weet ongetwijfeld meer dan ik, maar dat betekent niet dat ik hem op zijn woorden hoef te geloven,
          ‘De duivel heeft zelfs drie zonen. Ik ben, voor zover ik weet, de oudste. Ik hoef zelf ook niet te weten met wie hij dat in hemelsnaam gedaan heeft.’ Zijn eerlijkheid maakt een hoop goed als hij me voorgaat naar beneden. De trap lijkt al even massief als de deur van de slaapkamer. Het interieur doet veel aan de middeleeuwen denken. Mijn moeders smaak was vintage. Mijn kinderkamers zagen er vroeger exact zo uit. Nu ben ik meer van de modernisatie, maar ik geloof dat het best een stijl is die een bepaalde sfeer naar zich toetrekt.
          Het feit dat Jay de oudste zoon is, laat me danig nadenken over de andere twee. Ik ben niet direct de meest volwassen toevoeging tussen mijn vriendinnen. Er is dus niet puur op leeftijd gekozen. Als er drie zoons zijn, en één duivel -- kan het niet anders dat één van hen door de duivel zelf gekozen is. Ik zal nooit hardop toegeven dat ik tevreden ben -- maar ik twijfel over de meningen van mijn vriendinnen. Als Jay slechts een jongen uit een club was geweest, had ik hem ongetwijfeld benaderd. Ieder meisje dat claimt hem niet aantrekkelijk te vinden is een afschuwelijke leugenaar.
          Hij is knap, ondoorgrondelijk en zelfzeker. Allerlei factoren die mijn nieuwsgierigheid omhoog wakkeren. Niet dat ik het hem ooit zou toegeven. Dat kan hij vergeten -- hoe aantrekkelijk ook.
          We komen abrupt tot stilstand aan het begin van de trap -- waar Jay onopvallend naar me toe leunt om ons voor een kort moment af te schermen van wie zich ook in de kamer bevinden.
          ‘Gedraag je wel voor mijn vader. Ik kan soms nog wel genieten van een beetje eigenwijsheid en felheid, maar mijn vader vaak niet.’ Ik adem de scherpe geur van pepermunt diep in voor ik langs hem heen loop, in een rechte pas naar de verzamelkamer (bij gebrek aan kennis over het huis, is dat hoe ik het noem).
          ‘Goedemorgen Vader, zoals u merkt ben ik iets later en dus sorry voor het laten wachten. Zielen slapen vaak langer als ons.’ Het is duidelijk dat Jay een ander man is in bijzijn van zijn vader. Eerbiedig, loyaal, respectvol. Ik volg hem vanuit mijn ooghoeken, enkel om de persoon te zien waarvoor iedere ziel zijn hele leven vreest. Ik niet, maar dat is iets persoonlijks waarschijnlijk. Ik had immers nooit geloofd dat ik in de Hemel zou eindigen.
          Ik besluit dat de duivel eveneens een aantrekkelijke verschijning gebruikt -- maar vind niet genoeg interesse om me bij hen aan te sluiten. Ik was niet zijn keuze, hij is niet de mijne. Sociale interactie is niet vereist, dus mijn blik glijdt door naar de overige aanwezigen.
          Allereerst hun kleding ; jurken waarvan mijn nekharen spontaan overeind schieten. Ik strijk tweemaal dankbaar over Jays overhemd voor ik mezelf naar hen toe leidt. Er is nog een man aanwezig, een vermoedelijke tweede broer, maar ik zie enkel de bezorgde en terneergeslagen blikken op de gezichten van mijn vriendinnen.
          ‘Waar is Destiney?’ Dat is de eerste, zinvolle vraag die in me opkomt bij het zien van twee van mijn drie vriendinnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Blake Chase Barnett | Satan
    Zwijgend tokkelde ik met m’n vingers op de leuning van de stoel. Dit begon een beetje te lang te duren naar mijn idee eigenlijk en ik was niet bepaald degene die gekend stond om het feit dat hij geduld had dat bleef duren. Integendeel, ik was eerder iemand die snel aanbrandde. Misschien daarom dat ik ook de enige was hier in huis die vuur in bedwang kon houden, omdat ik zo op het element leek met momenten.
    “Je bent altijd te laat.” Mompelde ik zachtjes toen ik z’n opmerking hoorde over het eten van de afgelopen tijd. De drie jongens mochten dan misschien wel m’n zonen zijn, maar dat wilde zeker niet zeggen dat we beste vrienden waren. Soms leek het er eerder op dat we elkaar elk moment konden afmaken, zeker als er weer eens ruzie uitbrak en dat gebeurde soms om de haverklap.
    Terwijl ik wachtte zette ik in m’n hoofd nog even alles wat ik mee moest delen op een rijtje. Het waren een aantal dingen, maar ze waren allemaal nodig, wilden de gasten het hier overleven en wilde ik een beetje orde hebben in m’n eigen huis, ook al was het eigenlijk een kasteel. Daarnaast kon ik het moeilijk hebben dat de meiden in hun eerste week zichzelf de dood in joegen of in de diepste delen van Hell terecht kwamen.
    Vanuit m’n ooghoeken hield ik de meiden in de gaten. Het zou niet de eerste keer zijn dat er gasten probeerden te ontsnappen, maar het was nog niemand gelukt en ik liet het ook nooit ongestraft gebeuren. Ergens vaag van bovenaan de trap hoorde ik een opmerking over het feit hoe ik een vrouw ooit zo ver gekregen kon hebben om me een zoon te schenken. Het deed niet veel goed aan m’n humeur, zoveel was zeker. Ik kon me niet inbeelden dat ik lelijk was, toch niet als ik was zoals nu, en dat zonder te overdrijven of overdreven ijdel te zijn eigenlijk. En niet alle vrouwen in het verleden waren zo bang als zij. Ik had er zelf gekend die me aanbeden alsof ik een god was. Waarom er dan ook niet een beetje van profiteren als ze toch zo gewillig waren?
    Op dat moment kwam Jay met een van de andere meiden de kamer binnen. “Goedemorgen Vader, Zoals u merkt ben ik iets later en dus sorry voor het laten wachten. Zielen slapen vaak langer als ons.” Het was misschien vriendelijk en eerbiedig gesproken, maar ik had er al lang het geduld niet meer voor. “Je broer kan net zo lui of traag zijn…” Even gebaarde ik naar Ivory. “En net als hij kun je beter de beleefdheden een beetje sparen, oudste of niet.” M’n blik gleed een tel over z’n gezelschap. De brutaalste van het stel, zoveel was zeker. “Waar is Junior?” De vraag klonk allerminst vriendelijk. Als hij niet heel snel ging opschieten, dan zou hij er van gaan lusten. Ik geloofde dat ik behoorlijk duidelijk was geweest in het feit dat ze me geen uren moesten laten wachten eenmaal de meiden wakker waren.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"