• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Boe


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg ik dacht dat George bang zou worden van Camp maar nee hoor X')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moest ik hier nou nog op iets reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jaa scorpius @ generations xd misschien kunnen we dnaar dag twee? lees mijn en sphinx post maar trg daar xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja daar heb ik al gepost maar hier?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ja daar heb ik al gepost maar hier?


    Idk ik weet niet waar Draco is in deze kerstavond-morgen :'D deze avond word kerstavond en de dag erna dag 2 :'3 ik wilde het eigenlijk en ik weet niet zeker maar ik dacht dat Sphinx het ook wilde deze dag snel voorbij te latne gaan tot minstens de avond ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Zeg dat niet, Camp. Niemand kan zo maar weten of die naar de hemel of de hel gaat, zelfs jij niet. Jij bent de liefste persoon die ik ken, je hebt zulke goede bedoelingen… waar jij heen gaat, ga ik ook mee, tot aan het einde, Camp. En het maakt me geen barst uit of dit cliché klinkt of niet; het is waar.’ Ik keek van George weg en staarde naar de grond. Ik kon niet tegen complimenten. Vooral om het feit dat ze me niet plezierde gezien het altijd omgedraaid in mijn hoofd werd. Zelfs nu maar ik wist dat alles wat ik zou beargumenteren op zijn constatering hij toch weg zou wuiven.
    Zachtjes gleden George handen achter mijn nek voordat hij kort een kus op mijn lippen plaatste. Alsof hij mijn gedachtes al wist.
    ‘En als je zo een honger hebt raad ik je aan om te wachten tot de ontbijt voordat je me verslind. Maar mij maakt het ook niet uit hoor, als mijn vriendje veranderd in een kannibaal. Ik wil het liefst dood om door jou opgegeten te worden dan mezelf doden en jij die er achterna springt net als bij Romeo en Juliet.. hoe romatish en aanlokkelijk het klonk; ik wil je niet de dood in duwen door mijn eigen stomme actie'
    Ik lachte zachtjes en staarde even in zijn kastanjebruine ogen. Hoewel ik zelf bruine ogen had leken zijn ogen totaal anders net zoals wat ze uitstraalde. Zachtjes liet ik mijn handen weer onder zijn shirt gaan waar zijn borstkast klam aanvoelde van de zweet en ergens vond ik hem daardoor nog aantrekkelijker waardoor algauw mijn lippen tegen die van hem geplakt zaten. ‘Het is ongelofelijk..’ fluisterde ik zachtjes toen ik onze lippen onderbroken had en mijn hoofd voor even onder zijn kin bevond. ‘Ik heb je moeders vertrouwen beschaamd iets wat ik wel vreselijk vind maar ik voel me zo- raar. Blij?’ vroeg ik aarzelend hoewel hij mijn gevoelens niet kon voelen en ik was blij dat mijn gezicht nu tegen zijn nek bevond. Ik vond hoewel ik nogal bang was door de verschijning voor het raam het een ontzettende fijne avond. Ik voelde me fijn en het voelde alsof ik nietig was in Georges armen. Alsof er een schild was waar niks doorheen kon breken behalve mevrouw Weasley natuurlijk. Ik drukte zachtjes een kus op zijn ademsappel en trok hem omhoog. ‘Straks komt jouw moeder weer en dan zijn wél de rapen gaar.’ Ik trok hem met een glimlach zijn kamer uit en liet gauw zijn hand daarna los voor het geval mevrouw Weasley om de hoek aan zou zetten. Waarschijnlijk zou ze het niet appreciëren als ik haar zoon vasthield.


    Slecht maar ach; Idea's? :'D anders gaan jullie allemaal zwerkballen en blijft campbell wel binnen om schoon te maken!:Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zwerkbal, ja, jeej (A)

    Maar voordat ik hier iets poet lees ik door eat Scorp en Camp hebben gedaan toen George er niet was. Zitten ze allemaal in dezlfde jaar? Want dan kunnen de zwadderaars samen met de gryffibdors les volgen in hun eerste les in dag 2 :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Ik was ook bang dat ik mezelf kwijt geraakt was. Zullen we teruggaan? Mijn ouders zullen zich zorgen om ons maken.'
    Hoj drukte een kusje op mijn slaap en trok zich terug waardoor mijn hand even over de plek wreef waar hij de kus had gedrukt en glimlachte zachtjes waarna ik hem mee naar buiten volgde. Geruisloos liepen we de bos uit, richting de schuur toe waar Fred al het bloed van zich af ging wassen. Oh god, nu pas merkte ik hoe eng hij eruit zag,alsof hij een kannibaal was geworden. Als ik er nu niet was en Campbell of George zouden Fred zo zien staan, zonder mij aan zijn zijden, dan zouden zr vast en zeker denken dat Fred me had opgegeten.
    'Fred? Waarom lagen jij en Ralf vannacht niet in jullie bed?'
    Ik draai me om en zag meneer Weasley voor ons staan. Mijn ogen vlogen even van meneer Weasley naar Fred en weer terug. Hij moest de waarheid zeggen. Ik keek Fred even aan en knikte onopvallend met mijn hoofd.
    'Ik eh, ik denk dat ik jou en mam iets moet vertellen.' Zei hij alaof hij mijn gedachtes kon lezen en ik glimlachte onopcallend, ondanks de heftige grote rotsblok die op mijn borstkast leek te zijn gevallen waardoor ik mijn adem inhield.
    'E-en ik denk dat ik mezelf wat b-beter moet voorstellen..' murmelde ik dan en keek weg.
    'We w-waren buiten, meneer Weasley. We konden niet in bed, door een aantal pro.. problemen..' murmelde ik nog onduidelijker dan daarvoor en keek Fred even aan en besloot maar mijn mond te houden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Voor als ze naar binnen gaan, plaats Molly maar in de keuken :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Zijn handenngleden weer onder mijn shirt door en voelde het op mijn borstkas, alhoewel mijn lichaam verlamd leek te zijn geworden toek ik wakker schrok, en zijn lippen plaatste al gauw weer op die van mij, maar onderbrak ze ook veels te snel.
    ‘Het is ongelofelijk.. Ik heb je moeders vertrouwen beschaamd iets wat ik wel vreselijk vind maar ik voel me zo- raar. Blij?’
    Ik glimlachte en streek met mijn handen maar langzaam door zijn haren naar zijn wangen die ik zachtjes met mijn duim streelde en kon eben niets terug zeggen.
    ‘Straks komt jouw moeder weer en dan zijn wél de rapen gaar.’ hij trok me overeind, de kamer uit waar hij me spijtig losliet en ik de trap af liep.
    Halverwege leunde ik wat naar voren en spiekte de keuken in waar ik mam zag staan.
    'Ontbijt is nog niet klaar. We kunnen zielloos daar zitten of gewoon naar buiten gaan als je dat wilt, Camp.' Zei ik en liep verder de trap af. Ergens had ik de kleine voorgevoel dat hij liever hier bleef en mam hielp, aangezien hij dat gisteren ook deed en.. zenuwachtig leek in haar bijzijn. Iedereen is wel zenuwachtig bij haar..

    Gewn inspiratie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'E-en ik denk dat ik mezelf wat b-beter moet voorstellen..' mompelt Ralf en hij kijkt weg. 'We w-waren buiten, meneer Weasley. We konden niet in bed, door een aantal pro.. problemen..' Mijn vader kijkt hem vragend aan. Ik kan het niet laten om te glimlachen.
    'Waar is mam?' vraag ik. Mijn vader zegt niets maar begint wel naar het huis te lopen. Ik volg hem en pak Ralfs hand vast. Als ik toch al alles aan mijn ouders ga vertellen, kan ik evengoed ook alles over Ralf vertellen. Oké, alles is een beetje overdreven, maar toch. Al snel komen we in de keuken aan. Daar is mam ook.
    'Fred zei dat hij ons iets te vertellen heeft,' legt mijn vader uit. Ik kijk mijn ouders niet aan en denk na over de woorden. Ik ben nooit subtiel geweest, maar het lijkt me ook niet slim om zo te zeggen hey pap en mam, ik ben een weerwolf maar je hoeft je geen zorgen te maken want ik heb er pillen voor die nu trouwens op zijn waardoor ik in een moordend wezen verander.
    'Ik eh, begin dit jaar was ik in het verboden bos en toen kwam ik een weerwolf tegen en...' Mijn vader kijkt me met grote ogen aan. Hij heeft de link al gelegd. 'Hij beet me en nu verander ik iedere volle maan in een weerwolf. Ralf is ook al heel lang een weerwolf en hij heeft me er ontzettend mee geholpen. Zonder hem zou ik hier nu niet zitten. We hebben er pillen voor waardoor we niet in wolven veranderen, maar vannacht waren ze allemaal op.' Ik zeg niets meer en kijk weg van mijn vader. Zijn ogen zitten vol met verdriet en ongeloof.
    'En nu, hebben jullie die pillen?' vraagt mijn vader. Ik schud van nee. 'Nou, dan moeten we daar eens iets aan gaan doen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien kun je Camp zijn broer nu ook in het verhaal gooien; dat se naar buiten gaan bv. En dat hij op hem af komt lopen of zo :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Misschien kun je Camp zijn broer nu ook in het verhaal gooien; dat se naar buiten gaan bv. En dat hij op hem af komt lopen of zo :]


    Meh ik had al een ander idee om hem in het verhaal te laten gooien maar dan moet eerst deze dag voorbij zijn :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Waar is mam?' vroeg Fred.
    Hij zei niets en liep het Nest weer in en Fred greep naar mijn hand waarna ik zenuwachtig glinlachte en samen met hem zijn vader mee naar binnen volgde. We kwamen binnen en zagen mevrouw Weasley die bezig was in de keuken. Mijn hart stopte even om het feit dat we nu de waarheid gaan vertellen, is ook wel goed.. maar gaan ze ons accepteren?
    'Fred zei dat hij ons iets te vertellen heeft,' hoorde ik meneer Weasley zeggen. Fred ontweek hun blikken en ik bestudeerde hin gezichten juist. Mevrouw Weasley stopte met wat ze bezig was en keek Fred aan.
    'Ik eh, begin dit jaar was ik in het verboden bos en toen kwam ik een weerwolf tegen en... Hij beet me en nu verander ik iedere volle maan in een weerwolf. Ralf is ook al heel lang een weerwolf en hij heeft me er ontzettend mee geholpen. Zonder hem zou ik hier nu niet zitten. We hebben er pillen voor waardoor we niet in wolven veranderen, maar vannacht waren ze allemaal op.'
    Ik beet keihard op mijn lip maar in plaats van woedde of angst te zien in meneer Weasley zijn ogen zag ik verdriet.
    'Oh, mijn Freddie..' hoorde ik mevrouw Weasley jammeren.
    'En nu, hebben jullie die pillen?' We schudde onze hoofden en ik kruiste mijn armen even die naast mijn lichaam als een gek aan het trillen waren.
    'Nou, dan moeten we daar eens iets aan gaan doen.'
    Ik keek licht verbaasd op en deed mijn mond open om iets te zeggen maar mevrouw Weasley liep al richting Fred toe en trok hem in een moederlijke Knuffel.
    'O-oh, waarom heb je ons geen uil gestuurd? Je kon wel dood gaan!' Snoof ze luid.
    Ik voelde me ongemakkelijk worden toen ze hem los liet en hem grondig bestudeerde alsof ze iets uit hem probeerde te vinden.
    'Fred, dat komt er van als je te vaak de regels breekt, je mag niet eens de verboden bos is! Daar zijn natuurlijk veel weerwolven, maar ook vreselijke trollen en dodelijke wezens, ze konden je allemaal doden!' Snoof ze weer luid en keek even naar mijn richting. Voordat ze ook iets kon zeggen begon ik al eerder.
    'Mijn- mijn oom zou me vandaag gaan uilen met een pakketje met piller erin. Hij dacht dat het volgende week volle maan, maar dat was dus gisteteren..' Zei ik, de laatste wat zachtjes. Ik was zo opgelucht dat ze niet boos waren geworden..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••