• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik haat je.


    Het is een verassing ='(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Sorry- George. Ik wil je niet beledigen maar mijn haar plakt een beetje door jouw zweet. Zou ik even gebruik mogen maken van de douche; ik wil niet dat je moeder een verkeerde indruk geven dat ik vies ben of asociaal of iets.’
    Ik keek Campbell even aan en liep terug naar boven.
    'Natuurlijk. Als je klaar bent kan ik je hutkoffer naar je kamer brengen waar je je aan kan kleden.. wees maar niet bang, Ralf en Draco luieren toch ook maar wat buiten rond dus je ziet ze daar niet.' Zei ik en greep weer naar zijn hand en bracht hem richting de badkamer toe.
    'Is niet echt iets bijzonders, niet net als hoe je thuis gewend bent denk ik.. maar je kunt douchen..' murmelde ik en gooide de deur open.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Oh, mijn Freddie..' jammert mam. Ik voel me ontzettend schuldig. Juist omdat mam altijd zo overdreven reageert, durf ik niks meer te vertellen. Het klinkt waarschijnlijk stom maar toch. Ze loopt naar me toe en geeft me een stevige knuffel. Ik word een beetje geplet maar dat vind ik niet eens zo erg op dit moment. Eigenlijk is het een hele opluchting dat ze niet boos zijn.
    'O-oh, waarom heb je ons geen uil gestuurd? Je kon wel dood gaan!' Ze laat me los en bekijkt me. Waarschijnlijk zoekt ze naar iets wat bewijs geeft dat ik een weerwolf ben. Gelukkig kan ze dat niet vinden. Oké, mijn kleding is ontzettend uitgerekt en gescheurd, maar dat is het dan ook.
    'Fred, dat komt er van als je te vaak de regels breekt, je mag niet eens de verboden bos is! Daar zijn natuurlijk veel weerwolven, maar ook vreselijke trollen en dodelijke wezens, ze konden je allemaal doden!' Daar is het al: de beroemde Molly Weasley preek. Altijd slaagt ze erin mij spijt te laten hebben. Ik weet niet eens meer wat er die eerste dag was, maar ik weet wel nog dat er een heleboel gedoe was.
    'Mijn- mijn oom zou me vandaag gaan uilen met een pakketje met piller erin. Hij dacht dat het volgende week volle maan, maar dat was dus gisteren.' Ik knik en pak Ralfs hand vast. Mijn moeder weet nog niet dat Ralf meer is dan alleen een hele goede vriend die mij helpt.
    'En... Ralf en ik...' 'Ze hebben een relatie,' maakt mijn vader mij zin af. Ik kijk hem dankbaar aan en trek Ralf iets dichter naar me toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Natuurlijk. Als je klaar bent kan ik je hutkoffer naar je kamer brengen waar je je aan kan kleden… wees maar niet bang, Ralf en Draco luieren toch ook maar wat buiten rond dus je ziet ze daar niet.’ Hij pakte mijn hand en begeleiden me naar de badkamer. ‘is niet echt iets bijzonders, niet net als hoe je thuis gewend bent denk ik.. maar je kunt douchen.’ Murmelde hij waarbij hij de deur open gooide en ik zachtjes in zijn hand kneep. ‘Denk je echt dat ik daar iets mee zit; zeker niet m'n hoofdpijn.’ ik glimlachte even en liet zijn hand los waarbij ik in mijn zak rommelde en een tasje tevoorschijn toverde. ‘Ik heb van mijzelf niet zo veel spullen nodig en deze is zo behekst dat er meer in kan dan het lijkt.. mijn hutkoffer heb ik dus in mijn hand.. Dat scheelt jouw weer een ongeluk.’ ik drukte zachtjes een kus op zijn lip en aaide even met mijn hand door zijn haar. ‘Ik hou van je.’ Ik liet hem los en liep de badkamer in en twijfelde even. Moest ik het op slot doen of moest ik het van slot houden? Ik wist het niet en besloot het toch maar niet op slot te doen ook al had ik geen zin had dat Ginny, Ralf, Fred of wie dan ook mij naakt zagen en hoewel ik zielsveel van George hield zou ik ook door de grond zakken van schaamte als hij mij naakt zag; maar het was niet mijn huis.
    Ik zette mijn ‘hutkoffer’ bij de wasbak en deed mijn vest uit die openhing voordat mijn shirt volgde en mijn hand tegen mijn ketting streek. Het was een ketting die ik gekregen had toen ik genomineerd werd als National. Het was mij evenveel waard als mijn Bulgarije vest of misschien toch meer. Ik streek zachtjes er over heen en deed het af en legde het zorgvuldig naast mijn tasje op de wasbak voordat ik mijn broek en hemd uitdeed en de spiegel negeerde waar ik nog slechts zichtbaar was in een onderbroek. Ik deed de kraan open en gleed onder de douche en gooide mijn onderbroek vanuit de douche op de grond.


    ik post dit alvast want aners word het een super lange post en nu kan je george weg latren gaan ofzo xd

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 19:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mwh, wat moet george doen..? Even iets leuks bedenken xq

    Ik laat hem anders naar beneden gaan gaan om de gesprekje van Fred en Ralf te beluisteren xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Ik open mijn ogen en kijk rond. Ik lig in mijn eentje op de kamer waar Ralf, Campbell en ik zouden moeten slapen. Maar Ralf en Campbell zijn allebei niet gekomen, dus heb ik de kamer voor mij alleen. Ik ga rechtop zitten en wrijf in mijn ogen. Ik weet niet meer wat er gisteravond allemaal precies is gebeurt, enkel dat ik probeerde weg te gaan met Campbell maar dat George Campbell tegenhield en ik niet zelf weg kon. Maar nog steeds ben ik van mening dat ik hier niet hoor. Hoe graag ik ook bij Ginny wil zijn, ik weet dat haar familie mij nooit zal accepteren. En de twijfel wordt steeds erger. Wat als ze me echt gewoon gebruikt? Ze zegt wel van niet, maar ik weet het allemaal niet. Ik kleed me snel om naar mijn dreuzelkleding en bekijk mezelf even in de spiegel. Zelf vind ik dreuzelkleding veel minder mooi dan gewaden, ook zijn ze onhandiger, maar ja. Ik loop naar de gang en weet niet waar ik heen wil. Uit de keuken komen stemmen en ik heb geen zin in een gesprek. Ik besluit bij Ginny aan te kloppen. Als ik voor haar kamer sta klop ik op de deur.
    'Ginny? Ben je daar?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Denk je echt dat ik daar iets mee zit; zeker niet m'n hoofdpijn.’ hij glinlachte en haald eiets uit zijn zak wat op een kleine zakje leek.
    ‘Ik heb van mijzelf niet zo veel spullen nodig en deze is zo behekst dat er meer in kan dan het lijkt.. mijn hutkoffer heb ik dus in mijn hand.. Dat scheelt jouw weer een ongeluk.’
    Dat is dus geniaal. Ik glimlachte lachte tot hij voorover boog om een kus op mijn lippen te drukken en te snel haalde hij die er ook weer van af.
    ‘Ik hou van je.’
    Mijn glinlach werd breed en ik keek even naar onze schoenen toen hij zich omdraaide en de badkamer in liep. Zachtjes zuchtte ik en liep maar de trap af, eenmaal toen ik gespetter van water hoorde wst betekende dat Camp er in zat. Onderweg naar de woonkamer hoorde ik Fred, Ralf, mam en pap discussiëren waardoor ik maar voor een moment bij hun ging staan omdat ik water wilde drinken en zei even snel: 'Campbell is aan het douchen, mam. En oh, Fred, Ralf.. jullie zijn terug van jullie.. "ochtend wandeling." ' zei ik met een kleine knipoog en zette de glaasje weer terug om naar buiten te lopen. Eenmaal buiten nam ik tegen het huis aan, vlak onder de keuken raampje in het sneeuw en sloeg mijn armen over me heen en staarde de verte in terwijl de sneeuwvlokjes zachtjes naar beneden vlogen, zo in mijn haren en gezicht, in het sneeuw op de grond en zo ging het door.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Fred Greep even naar mijn hand waarbij ik me wat ongemakkelijk begin te voelen omdat zijn moeder voor ons stond en ze denkt namelijk dat we goede vrienden zijn.. te goede vrienden in dit geval?
    'En... Ralf en ik...' 'Ze hebben een relatie,' maakt meneer Weasley Fred zijn zin af.
    Fred trok mij dichter tegen hem aan waardoor mijn emoties juist verdubbeld werden voor hem zelf en de angst voor zijn moeder.
    'Als- als u mij n-niet accepteert d-dan kan ik wel w-weg, mevrouw Weasley.. i-ik begrijp het wel a-als u mij niet accepteert namelijk omdat ik een w-we-weerwolf ben..' zei ik haastig. Verdomme, verdomme ik! Waarom moet ik verdomme altijd stotteren als ik zenuwachtig ben?!
    Ik dacht eerlijk gezegd dat mevrouw Weasley rood zou worden, maar ze werd lijkbleek en zuchtte een aantal keren achter elkaar.
    'Hoe lang.. wist jij er van?' Vroeg ze aan haar man en ik beet keihard op mijn lip waardoor die scheurde en bloed uit stroomde die ik gauw weer shoon begon te likken en zuigen zodat ze het niet zagen. Ze keerde zich naar mij toe en haar ogen stormden van fred naar mij, terug naar Fred en dan opnieuw tot ze bij Fred stopte.
    'Sinds wanneer?' Begon ze en ik hoorde overduidelijk een verandering in haar stem, want eerst was ze verdrietig en nu leek het alsof ze honderd verschillende emoties uit liet barsten.

    Ik weet niet echt wat Molly zou dken ib deze situatie, natuurlijk zou ze eerst woest worden en dat komt na Fred zijn post does bereid je maar vooe :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Als- als u mij n-niet accepteert d-dan kan ik wel w-weg, mevrouw Weasley.. i-ik begrijp het wel a-als u mij niet accepteert namelijk omdat ik een w-we-weerwolf ben..' Als Ralf niet zo zielig zou kijken, zou ik het stotteren ontzettend schattig vinden. Ik glimlach naar Ralf en kijk dan naar mam, die lijkbleek wordt.
    'Hoe lang.. wist jij er van?' vraagt ze aan pap, die haar bang aankijkt. Ik kan het niet laten om weer te glimlachen. Het is alsof het gewicht van de wereld van mijn schouders valt.
    'Eh sinds gisteren. Maar ik dacht... Ik dacht dat we beter konden wachten op een beter moment,' mompelt mijn vader. Ik heb de drang hem te helpen, maar mam draait zich alweer naar mij om. 'Sinds wanneer?'
    'Eh, begin dit jaar, zoiets. Ralf maakt mij gelukkig en ik weet dat jij Campbell niet accepteert, hoewel ik niet weet of dat is omdat hij een jongen is of omdat hij uit een dooddoenersgezin komt, maar het maakt mij niet uit of je Ralf accepteert of niet want er zal niks veranderen. Ik hou van Ralf en dat kan jou mening niet veranderen,' zeg ik met meer zelfvertrouwen dan ik eigenlijk heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Molly wist niet eens dat hij uit een dooddoeners gesin kwam xD dit gaat fout aflopen met Mollly, Fred, George en Campbell xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Molly wist niet eens dat hij uit een dooddoeners gesin kwam xD dit gaat fout aflopen met Mollly, Fred, George en Campbell xD


    Sowieso. Dat is mijn bedoeling :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred, je gaat je moeder een hartaanval bezorgen. George gaat je doden en Campbell gaat denk ik ook een hartaanval krijgen. En Ralf, nou, hij is wel kalm op dit moment. Maar voor hoeblang? Fred, jij bent echt een Fred xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Warm water gleed over mijn huid en zorgvuldig waste ik mijn haar en waste mijn lichaam waarna ik plotseling de deur open hoorde gaan. Verstijfd bleef ik stil staan onder de douche. Ik had het werkelijk op slot moeten doen. Ik hoorde de deur weer dicht gaan en snel waagde ik mijn hoofd langs het gordijn en zag niemand maar mijn blik viel wel op een pil dat op een wit beschreven papiertje lag. Snel draaide ik de kraan uit en pakte een baddoek uit het kastje en sloeg die om mij heen terwijl ik de deur direct in het slot schoof. Ik pakte verbaasd het papiertje waardoor de pil van het blaadje schoof.

    ‘Voor je hoofdpijn.’

    Stond er op. Ik glimlachte. Dit was gewoon van George. Niemand anders wist dat ik hoofdpijn had en George was zo lief om wat voor mij te regelen. Ergens voelde ik mijzelf daar wel schuldig om maar pakte de pil toch maar tussen mijn vingers en stopte hem in mijn mond en hield mijn mond even onder de kraan waarna ik de pil doorslikte.
    Snel droogde ik mijzelf af en deed een schone onderbroek en hemd aan die ik zorgvuldig verstopte onder mijn broek die ik vast riemden waarbij ik een harde steek in mijn buik voelde. Mijn hand gleed naar mijn buik terwijl er weer een harde steek doorheen ging die gepaard ging met een rare druk op mijn hart. Ik zette mijn handen tegen de wasbak terwijl ik luid hijgend naar adem probeerde te happen wat mislukte. Wat was er vredesnaam aan de hand? Een warm vloeistof gleed uit mijn neus en verbaasd gleed mijn hand ernaar terwijl de steken heviger werden en mijn hoofd duizelend naar het bloed op mijn hand keek. Ik wilde een stuk van de baddoek ertegen aan drukken waardoor ik een enorme steek in mijn hoofd vormde waar mijn hand naar gleed terwijl er bloed op mijn hemd voelde glijden waar ik niks tegen kon doen. Ik had lucht nodig. Ik draaide mijzelf om en mijn hand gleed op het raam wat een bloedspoor achter liet op het raam terwijl mijn benen het begaven en ik met een klap op de grond viel. Ik wilde om hulp roepen maar mijn stem leek verdwenen evenals mijn zuurstof en als een vis op het droge lag ik op de koude douchevloer van de Weasleys tot ik het onverwachte gevecht zou verliezen en zou sterven.


    Hmm een R.I.P.je voor Cam zodat Molly hem niet kan vermoorden ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omfg en george hoort alles, hij zit onder de raampje x'D pas maar op ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Warm water gleed over mijn huid en zorgvuldig waste ik mijn haar en waste mijn lichaam waarna ik plotseling de deur open hoorde gaan. Verstijfd bleef ik stil staan onder de douche. Ik had het werkelijk op slot moeten doen. Ik hoorde de deur weer dicht gaan en snel waagde ik mijn hoofd langs het gordijn en zag niemand maar mijn blik viel wel op een pil dat op een wit beschreven papiertje lag. Snel draaide ik de kraan uit en pakte een baddoek uit het kastje en sloeg die om mij heen terwijl ik de deur direct in het slot schoof. Ik pakte verbaasd het papiertje waardoor de pil van het blaadje schoof.

    ‘Voor je hoofdpijn.’

    Stond er op. Ik glimlachte. Dit was gewoon van George. Niemand anders wist dat ik hoofdpijn had en George was zo lief om wat voor mij te regelen. Ergens voelde ik mijzelf daar wel schuldig om maar pakte de pil toch maar tussen mijn vingers en stopte hem in mijn mond en hield mijn mond even onder de kraan waarna ik de pil doorslikte.
    Snel droogde ik mijzelf af en deed een schone onderbroek en hemd aan die ik zorgvuldig verstopte onder mijn broek die ik vast riemden waarbij ik een harde steek in mijn buik voelde. Mijn hand gleed naar mijn buik terwijl er weer een harde steek doorheen ging die gepaard ging met een rare druk op mijn hart. Ik zette mijn handen tegen de wasbak terwijl ik luid hijgend naar adem probeerde te happen wat mislukte. Wat was er vredesnaam aan de hand? Een warm vloeistof gleed uit mijn neus en verbaasd gleed mijn hand ernaar terwijl de steken heviger werden en mijn hoofd duizelend naar het bloed op mijn hand keek. Ik wilde een stuk van de baddoek ertegen aan drukken waardoor ik een enorme steek in mijn hoofd vormde waar mijn hand naar gleed terwijl er bloed op mijn hemd voelde glijden waar ik niks tegen kon doen. Ik had lucht nodig. Ik draaide mijzelf om en mijn hand gleed op het raam wat een bloedspoor achter liet op het raam terwijl mijn benen het begaven en ik met een klap op de grond viel. Ik wilde om hulp roepen maar mijn stem leek verdwenen evenals mijn zuurstof en als een vis op het droge lag ik op de koude douchevloer van de Weasleys tot ik het onverwachte gevecht zou verliezen en zou sterven.


    Hmm een R.I.P.je voor Cam zodat Molly hem niet kan vermoorden ='3


    WTFFFFF LEORAAAAA D''''= EN GEORGE HAD NOG STIEKEM EEN BOSJE MET ROZEN GEKOCHT DIE PER UIL ZOU KOMEN EN HIJ ZOU DIE OP JE BED ZETTEN MET EEN LEUKE GEDICHTJE DIE IK KLAAR HAD ZITTEN VOOR ALS HIJ DE DOUXHE UIT ZOU KOMEN ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••