• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omfg.. na al die dagen kwam mijn vader eindelijk mijn kamer in en deed de deur dixht en zei met een serieuze toon : 'we moeten praten' over mijn nep-vriendje gebeuren die ik niet eens heb x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omfg.. na al die dagen kwam mijn vader eindelijk mijn kamer in en deed de deur dixht en zei met een serieuze toon : 'we moeten praten' over mijn nep-vriendje gebeuren die ik niet eens heb x')


    Wauw lijkt me awkward. Mijn vader zoekt altijd jongens op op Facebook als hij denkt dat ik ze leuk vind xO


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hedtige stukje dit..

    George Weasley

    Bijna viel ik in slaap maar een aantal stemmen zorgden ervoor dat ik wakker sprong.
    'Eh, begin dit jaar, zoiets. Ralf maakt mij gelukkig en ik weet dat jij Campbell niet accepteert, hoewel ik niet weet of dat is omdat hij een jongen is of omdat hij uit een dooddoenersgezin komt..' en verder luisterde ik niet. Dit was Fred zijn stem. De stem van de persoon die letterlijk net als mij is, innerlijk en uiterlijk maar slimmer moet ik toegeven. Maar nu is hij de domste mens op aarde. Ik sprong op en voordqt ik wist wat ii deed vloog de raam kapot, ook al vuurde ii geen spreuk af en kwam dit door puur woede.
    'Wat?!' Riep ik, samen met mam.
    Ik boog me wat voorover en keek Fred en mam strak aan.
    'WAT?' Herhaalde ik dan in mijn eentje en beende door de deur weer naar binnen waardoor ik tussen mam, pap, Fred en Ralf in stond.
    'Wat?!' Herhaalde ik weer, gespannen dan ooit.
    'Mam- mam, F-fred heeft me v-verkeerd be-begrepen toen ik met hem praatte iver camp.. h-hij- i-ik zei dat hij uit een..'
    'Stil,' siste mam en ik wierp Fred en mam, beiden een vervloekende blik toe en ging even met mijj handen door mijn haren. Sit ging fout, dit is niet goed, verdomme Fred..
    'Dooddoenerfamilie zei je, Freddie?' Zei ze even tegen Fred en keek Ralf even aan.
    'Huh, Ralf is niet zo slecht meer..' ze keek mij even aan en haar hoofd was net een tomaat. Ik zag letterlijk vuur in haar ogen glinsteren wat me bang maakte.
    'Die joch ga je meteen verlaten. Die dooddoener komt. Mijn. Huis. NIET binnen. BEN JE WEL GOED WIJS GEORGE?' Geschrokken zette ik een stap achteruit en kneep mijn ogen strak dicht. Dit is de einde.. nee, als zij het niet accepteert ga ik wel weg, samen met Camp.
    'DOODDOENERFAMILIE, GEORGE, hoe haal je het in je hoofd om een RELATIE te starten met ewn JONGEN uit een Dooddoenerfamilie?!'
    'Alsjeblieft, mam, ik hou van hem! Hij is anders dan je denkt, hij is..'
    'Boeid me niet, George! Hoe vertrouw je een dooddoener? Hij kan je stiekem doden, misleiden, hij is aan de kant van je-weet-wel-wie, en je weet wat hij allemaal heeft verricht!' Ik beet keihard op mijn lip en hield de hitte in mijn igen tegen die aangaven dat de tranen zouden komen.
    'Mam..'
    'George.. als je hem nu direct niet weg stuurd zorg ik er voor dat ik hem aan de andere kant van deze wereld verplaats. Hij kan een spion zijn, een verader!'
    'MAM, je vertrouwd Draco wel? ralf ook, hun hebben wat ze willen, ze zijn blij en gelukkig met hun geliefden, waarom kan ik dat niet? Dit is mijn eerste en grootste liefde mam, alsjeblief laat me..'
    Een hoop geluid van boven zorgden ervoor dat ik stil werd. Het kwam uit de badkamer aangezien het wat echode. En het was stil, te stil. Geen water of voetstappen. Niets.
    'Laat maar; ginny had gelijk..' siste ik en stormde woest de trap op, richting de badkamer. Het was inderdaad erg stil. Ik beet nigmaals op mijn bebloede lip en klopte op de deur.
    'Campbell? Kom uit die douche, we moeten even praten..' zei ik en ik hoorde mijn eigen stem trillen. Geen antwoord.
    'Camp? Ben je daar?'
    Weer geen antwoord. Ik keek even naar de slot en zag dat het open was en ik suwde de deur langzaam open. De eerste wat ik zag was bloed, een bebloedde handafdruk op de raam. En dan Camobell zelf, bebloed en haast dood die op de grond lag. Mijn beeld werd wazig en even werd ik kotsmisselijk. Mijn hart klopte plotseling zo snel, nog even en serieus krewg ik een hartaanval.
    '..campbell?' Piepte ik en knielde voor hem neer.
    'Camp - Campbell - Campbell!' Herhaalde ik zijn naam en schudde aan zijn armen.
    'Camlbell wat is er?!' Hij gaf geen antwoord. Ik zette mijn iir tegen zijn borstkas aan en zelf wist ik niet dat ik de hartslag die ik hoorde van Camp was of van mijzelf. Ik sprong op, niet wetend wat ik moest doen en staarde hem met grote ogwn aan.
    'Cammpbell! Verdomme wat heb je gedaab?!' Ik schopte de badkamer deur weer open en bleef voor de deur staan en keek naar beneden.
    'Iemand, H-HELP ME, er is iets met Campbell!' Riep ik en ging haastig terug naar Campbell. Mijn hart ginf steeds sneller en sneller te kloppen en alles voor mijn ogen leken in een duisternis te verwijnen.
    'C-ca-c-Campbell, zeg iets, a-alsjeblieft!'
    Ik kon het njrt laten en de angst schiot naar buiten waardoor tranen iver mijn wangen begonnen te stromen en ik me over Campbell heen liet vallen en hem zachtjes begon te shudden van zijn shouders.
    'Ca-c-Campbeeelll..' smeekte ik. Ik wil niet denken of weten hoe dit is gebeurd, ik wil dat hij uets zegt.of zijn ogen open zodat ik weet dat hij nog leeft en mij niet heeft verlaten.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 1:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (cat)(cat)(cat) = drie katten op een rij. Dat betekend dat er iets gevaarlijks gebeurd in deze verhaal (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat een timing dit alles, moet ik eerlijk toegeven. Maar ja.. Molly zou hem toch gedood hebben. En waag het niet om Campbell echt te doden..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sla Ralf maar over, Fred en Arthur mogen wel nu voor, aangezien Ralf nu niets te zeggen heeft en ik ben benieuwd naar hun reacties..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Klik maar als je durft ;)
    (op de smiley)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:51 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Wat?!' roepen mam en George te gelijk. In mijn hoofd vervloek ik mezelf duizend keer en wens ik mezelf ontzettend veel vreselijke dingen toe. Hoe kon ik zo stom zijn. Ik heb nu misschien wel Georges leven verpest. 'WAT?' Ik kijk naar George, die de kamer binnen stormt. Ik kijk hem niet aan en hou Ralfs hand stevig vast.
    'Mam- mam, F-fred heeft me v-verkeerd be-begrepen toen ik met hem praatte over Camp.. h-hij- i-ik zei dat hij uit een..' Helaas dat George nu aan het stotteren is. Hij klinkt niet geloofwaardig, anders dan had ik mezelf er nog uit kunnen praten. Maar nu niet meer.
    'Stil. Dooddoenerfamilie zei je, Freddie?' Ik kijk haar niet aan. Ik haat mezelf nu. 'Huh, Ralf is niet zo slecht meer..' Ik voel woede in me opkomen. Nu is Ralf niet zo slecht meer? Oké, dit slaat nergens op. Van alle dingen waar ik nu boos op kan zijn. 'Die joch ga je meteen verlaten. Die dooddoener komt. Mijn. Huis. NIET binnen. BEN JE WEL GOED WIJS GEORGE? DOODDOENERFAMILIE, GEORGE, hoe haal je het in je hoofd om een RELATIE te starten met een JONGEN uit een Dooddoenerfamilie?!' Ik wil George helpen, maar niemand kan tegen mijn moeders preken op. Het helpt toch niet.
    'Alsjeblieft, mam, ik hou van hem! Hij is anders dan je denkt, hij is..' Ik wil George bijvallen maar mam is me voor.
    'Boeid me niet, George! Hoe vertrouw je een dooddoener? Hij kan je stiekem doden, misleiden, hij is aan de kant van je-weet-wel-wie, en je weet wat hij allemaal heeft verricht. George.. als je hem nu direct niet weg stuurt zorg ik er voor dat ik hem aan de andere kant van deze wereld verplaats. Hij kan een spion zijn, een verrader!'
    'MAM, je vertrouwd Draco wel? Ralf ook, zij hebben wat ze willen, ze zijn blij en gelukkig met hun geliefden, waarom kan ik dat niet? Dit is mijn eerste en grootste liefde mam, alsjeblief laat me..' Ik heb tranen in mijn ogen. Mijn broer, mijn tweelingbroer, die zich nu zo vreselijk voelt door mij. Ik heb zijn hele leven verpest.
    'Laat maar; Ginny had gelijk..' sist hij en hij rent naar boven. Ik kijk pap en mam smekend aan, bang voor hun reacties.
    'Iemand, H-HELP ME, er is iets met Campbell!' Ik wil meteen naar boven rennen maar mijn vader houdt me tegen.
    'Ik ga wel. Blijf jij hier maar en help je moeder,' zegt hij streng. Hij rent de trap op en ik kijk naar mam. Ik wil George helpen in iedere manier waarop ik kan helpen. Nu is dat mam overhalen dat Campbell niet slecht is.
    'Mam, Campbell is niet zo. Hij is ontzettend aardig en hij wil niet op zijn familie lijken. Je kan mensen niet de schuld geven van iets wat zijn familie heeft gedaan. Dat is oneerlijk. Dus als je Campbell niet accepteert, accepteer je Ralf ook niet. Je bent nu ontzettend hypoctriet bezig want je accepteert Draco, die uit een dooddoenersfamilie komt en je accepteert Ralf, die een jongen is. Dus waarom accepteer je Campbell niet, mam?' vraag ik boos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Arthur Weasley

    Ik ren de trap op, naar de badkamer, waar ik George zie met Campbell in zijn armen. Ik weet niet of Campbell dood is of niet, maar hij moet naar St. Mungo's. Ik kijk George aan.
    'Ik ga met hem naar St. Mungo's verschijnselen. Helaas kan ik jou niet meenemen, ik weet niet of ik dan wel goed terecht kom. Als ik alles met Campbell daar geregeld heb kom ik hier naartoe om jou op te halen. Vertel je moeder dat ik en Campbell naar St. Mungo's zijn.' Ik zucht en kijk hem aan. 'Ze komt er wel overheen. Ik zie aan jullie twee dat jullie echt van elkaar houden, dus wees niet bang. Maar nu moet ik gaan. Veel succes, George,' zeg ik en ik neem Campbell over van George en verschijnsel naar het magische ziekenhuis. Ik kom midden in de lobby terecht en mensen kijken niet echt om naar mij. Blijkbaar is dit hier normaal.
    'Help! Hij is in levensgevaar! Iemand!' schreeuw ik door de lobby. Meteen komen er wat helers naar ons toe die Campbell optillen met Wingardium Leviosa, en hem naar een kamer tillen. Daar zorgen ze er eerst voor dat hij blijft ademen en dan gaan ze hem onderzoeken.
    'Ehm, meneer, kunt u even met ons meekomen om wat formulieren in te vullen voor uw zoon?'
    'Hij eh.. Hij is mijn zoon niet,' antwoord ik 'Hij is een vriend van mijn zoon, maar die is nu thuis. Ik weet amper iets over deze jongen en ik weet niet eens wie zijn familie is,' antwoord ik. 'Zijn naam is Campbell Saunders.'
    'We zullen op zoek gaan naar zijn ouders zodat die het kunnen regelen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naar zijn ouders waaaroooooommm ;-; oké, hopelijk leeft hij.. maar George gaat mu echt krankzinnig worden..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dankjewel Arthur :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley (and Molly, moeder der preken..)

    Plotseling voelde ik Campbell onder mijn armen door glijden en keek naar achteren waar ik pap zag staan. Merlin, even vergat ik dat hij er ook was.
    'Ik ga met hem naar St. Mungo's verschijnselen. Helaas kan ik jou niet meenemen, ik weet niet of ik dan wel goed terecht kom. Als ik alles met Campbell daar geregeld heb kom ik hier naartoe om jou op te halen. Vertel je moeder dat ik en Campbell naar St. Mungo's zijn.'
    Ik knikte en kneep mijn ogen even dicht en ging met mijn beide handen door mijn haren. Dit alles is mijn schuld.
    'Ze komt er wel overheen. Ik zie aan jullie twee dat jullie echt van elkaar houden, dus wees niet bang. Maar nu moet ik gaan. Veel succes, George,' en toen verdween hij. Ik bleef achter in de bloederige badkamer. Tranen begonnen over mijn wangen te stromen en ik haatte mezelf zo er om nu te gaan huilen. Hij leeft nog, hij gaat me niet alleen achter laten..
    "Ik hou van je," zei hij als laatst. Ik kneep mijn ogen weer dicht en trok geweldadig aan mijn haren.
    "Ik hou van je,"
    Ik sprong op en trapte keihard tegen een kast aan waar een deuk in verscheen en staarde naar mijn spiegelbeeld in het spiegel. Mijn ogen waren bloedrood geworden. Mijn ogen vielen plotseling op een bebloede papiertje op de wasbak.
    "Voor je hoofdpijn."


    Nog steeds met mijn tranen in mijn ogen die ik niet meer de toestemming gaf om over mijn wangen te stromen liep ik de trap af. Express waste ik Campbell zijn bloed niet van mijj handen af om het in mam haar gezicht te smeren.
    'Mam, Campbell is niet zo. Hij is ontzettend aardig en hij wil niet op zijn familie lijken. Je kan mensen niet de schuld geven van iets wat zijn familie heeft gedaan. Dat is oneerlijk. Dus als je Campbell niet accepteert, accepteer je Ralf ook niet. Je bent nu ontzettend hypoctriet bezig want je accepteert Draco, die uit een dooddoenersfamilie komt en je accepteert Ralf, die een jongen is. Dus waarom accepteer je Campbell niet, mam?' 
    Hoorde ik Fred zeggen. Oh shit, Fred was er ook nog. Met mijn handen die zich in een vuist vormden veegde ik ruw de tranen weg uit mijn ogen en zag net Ralf ook achter Fred tevoorschijn komen.
    'M-mevrouw Weasley, Fred heeft gelijk. Nou ja, Campbell is echt niet net als vele andere studenten die uit dooddoener families komen..'
    'Wie zei dat ik Draco accepteerde, Fred?! Mijn zoon en dochter heeft een relatie met een dooddoener; weet je wel hoe gevaarlijk dat is, Fred?!'
    'Je kent hem niet, mam.' Zei ik dan. Ik liep de trap af en kwam voor haar staan en hield mijn bloederige hand voor haar neus.
    'Zie je dit; mam? Dit is Campbell zijn bloed. Merlijn weet wat er in die badkamer is gebeurt terwijl we hier aan het discussiëren was over hem.' Gromde ik, en kon het niet laten en de tranen stroomden weer over mijn wangen. Even schudde ik met mijn hoofd en keek Fred en Ralf even aan en zuchtte opnieuw.
    'A-als pap terug komt en verklaart dat Campbell dood is mam; je ziet me niet meer terug.' Siste ik terwijl ik meer tranen begon te produceren bij de woordje "dood" en liep van hun weg en nam op de bank plaats. Afwachten dan? Pap moest me meenemen.
    'P-pap heeft hem mee naar de St. Mungo's ge-gebracht, overigens..' murmelde ik dan En beet op mijn lip om niet weer uit te barsten.

    Precies 600 woorden. Voor George; wachten maar x'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'M-mevrouw Weasley, Fred heeft gelijk. Nou ja, Campbell is echt niet net als vele andere studenten die uit dooddoener families komen..' Ik kijk met een glimlach naar Ralf, die weer even schattig is als normaal terwijl hij stottert. Ik weet niet waarom, maar het ziet er gewoon zo ontzettend schattig uit.
    'Wie zei dat ik Draco accepteerde, Fred?! Mijn zoon en dochter heeft een relatie met een dooddoener; weet je wel hoe gevaarlijk dat is, Fred?!' Ik wil er iets tegenin brengen, maar als ik het wil zeggen zegt George precies hetzelfde.
    'Je kent hem niet, mam.' Hij komt de trap af en ik zie het bloed dat aan zijn handen zit. Wat is er gebeurt met Campbell? 'Zie je dit; mam? Dit is Campbell zijn bloed. Merlijn weet wat er in die badkamer is gebeurt terwijl we hier aan het discussiëren was over hem.' Hij begint te huilen en ik blijf staan terwijl ik eigenlijk mijn broer wil knuffelen of troosten. 'A-als pap terug komt en verklaart dat Campbell dood is mam; je ziet me niet meer terug.' Hij gaat op de bank zitten. 'P-pap heeft hem mee naar de St. Mungo's ge-gebracht, overigens..' Ik laat Ralf los en ga naast George op de bank zitten. Meteen sla ik een arm om mijn tweelingbroer heen en troost ik hem zoveel als ik kan.
    'Het komt goed, George. Ze weten daar wel wat ze moeten met hem. Als ik jou en Campbell samen zie... Jullie horen samen.' Terwijl ik dat zeg kijk ik naar mijn moeder. Ik zeg het ook tegen haar. Ze kan George en Campbell niet uit elkaar halen. 'Ik zou alles doen om je te kunnen helpen, dus als je iets hebt wat ik kan doen...' Ik kijk naar mijn handen. Dan zeg ik op een zachte toon: 'Zou je mij echt verlaten als Campbell... Weg is? Niet meer Tover Tweelings FopShop?' vraag ik. Al lang hebben we die ambitie en eerlijk gezegd zou ik het heel erg jammer vinden als hij dat nu niet meer wil. Maar ik kan het hem niet kwalijk nemen. Als Ralf en ik het waren in plaats van Campbell en George, zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen. Het zou me teveel pijn doen om George en Campbell samen te zien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit is teveel drama, alles is zo grijs en saaad ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha past bij mijn dag.


    Spoiler alert: you will save yourself