• Ik heb een nieuwe parser voor UBB codes geinstalleerd. Als het goed is zou alle oude UBB codes gewoon moeten werken (anders hoor ik het uiteraard graag).

    Wat is UBB?
    UBB codes zijn tags die je gebruikt om je tekst op te maken zoals

    Code:
    [b], [i] en [14].

    Wat is er veranderd?
    Er is een nieuw script geinstalleerd dat veel uitgebreider is. Je kunt nu veel een veel meer dingen voor elkaar krijgen, zoals:
    Horizontale lijn:

    Lijstjes:
    [list][*]...[*]...[*]...[/list]

    Kolommen:
    This text is in the first column.
    This is a second line in the first column.
    This is the second column,
    with a second line.
    This is a third column.
    Are we having fun yet?

    Maar nog veel meer!

    Vet! Hoe weet ik wat ik precies kan doen?
    Hier staat een lijst:
    http://nbbc.sourceforge.net/doc/bbc.html
    We zullen daarnaast kijken of we op Q ook een handleiding kunnen maken.

    Boehoe! Ik vind het niets! Ik wil het oude terug!
    Is goed, zie ik je daar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Ah shit. Ik moet mijn template aanpassen, omdat sommige dingen een kleur hebben waardoor je het niet ziet op de pagina zelf. (cat)
    EDIT: Done.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 18:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed om te weten dit.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Echt super!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Echt super!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    hoewel ik erg zeker de handigheid erin zie, snap ik er nog weinig van hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bij deze quiz
    Had ik voor de uitkomsten: [ face= times ][ / face ] gebruikt. Echter ik krijg nu allerlei rare tekens als je gaat kijken naar de uitkomsten van de quiz. Maar als ik dan de uitkomsten wil gaan aanpassen, om te kijken wat er aan de hand is, staan ze er niet. Wat kan ik hier voor doen? Moet ik per se het lettertypesoort weg doen zodat het gewoon het lettertype is wat de standaard tekst heeft?

    Ik zag deze tekens trouwens ook bij een andere quiz (vraag me niet welke. Iets over welk seizoenstype je bent) en daar stonden ook van die rare tekens. Vandaar dat ik ook even de eerste de beste quiz van mijzelf aanklikte en het ook bij mijzelf opmerkte.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is er een mogelijkheid dat dit nieuwe script problemen veroorzaakt met de CSS van de site als je bekijkt in Firefox?

    Dit is nu namelijk het resultaat dat ik krijg als ik de site open http://i59.tinypic.com/9h8bgi.jpg


    (Of ik moet wat in m'n instellingen verprutst hebben tijdens m'n examen pentestening vandaag.... hopelijk van niet)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 21:28 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Is er een mogelijkheid dat we al die kleuren ook voor templates kunnen gebruiken? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Awesome!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Macabre schreef:
    Is er een mogelijkheid dat we al die kleuren ook voor templates kunnen gebruiken? :3


    Oeh, dat zou wel heel gaaf zijn.


    i put the fun in funeral

    Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik snap er helemaal niks van, hehehe xp


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn topics *O*


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Is het overigens de bedoeling dat ze ook werken op de mobiele site?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Escapism schreef:
    Bij deze quiz
    Had ik voor de uitkomsten: [ face= times ][ / face ] gebruikt. Echter ik krijg nu allerlei rare tekens als je gaat kijken naar de uitkomsten van de quiz. Maar als ik dan de uitkomsten wil gaan aanpassen, om te kijken wat er aan de hand is, staan ze er niet. Wat kan ik hier voor doen? Moet ik per se het lettertypesoort weg doen zodat het gewoon het lettertype is wat de standaard tekst heeft?

    Ik zag deze tekens trouwens ook bij een andere quiz (vraag me niet welke. Iets over welk seizoenstype je bent) en daar stonden ook van die rare tekens. Vandaar dat ik ook even de eerste de beste quiz van mijzelf aanklikte en het ook bij mijzelf opmerkte.

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...