• Ik heb een nieuwe parser voor UBB codes geinstalleerd. Als het goed is zou alle oude UBB codes gewoon moeten werken (anders hoor ik het uiteraard graag).

    Wat is UBB?
    UBB codes zijn tags die je gebruikt om je tekst op te maken zoals

    Code:
    [b], [i] en [14].

    Wat is er veranderd?
    Er is een nieuw script geinstalleerd dat veel uitgebreider is. Je kunt nu veel een veel meer dingen voor elkaar krijgen, zoals:
    Horizontale lijn:

    Lijstjes:
    [list][*]...[*]...[*]...[/list]

    Kolommen:
    This text is in the first column.
    This is a second line in the first column.
    This is the second column,
    with a second line.
    This is a third column.
    Are we having fun yet?

    Maar nog veel meer!

    Vet! Hoe weet ik wat ik precies kan doen?
    Hier staat een lijst:
    http://nbbc.sourceforge.net/doc/bbc.html
    We zullen daarnaast kijken of we op Q ook een handleiding kunnen maken.

    Boehoe! Ik vind het niets! Ik wil het oude terug!
    Is goed, zie ik je daar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Als je met column meerdere plaatjes naast elkaar doet vallen ze van de pagina af, zoals op mijn profiel. Geen idee of ik dit moet melden, maar misschien is het handig te weten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als ik smileys in het gastenboek van iemand gebruik dan verschijnen ze onder m'n tekst in plaats van ernaast.
    En dat was voorheen nooit zo, heeft dit ook te maken met de nieuwe codes enzo?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Als ik smileys in het gastenboek van iemand gebruik dan verschijnen ze onder m'n tekst in plaats van ernaast.
    En dat was voorheen nooit zo, heeft dit ook te maken met de nieuwe codes enzo?

    Dit is serieus irritant, en ik zie alleen maarxDxD i.p.v. xD.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 14:53 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar ik heb alle smileys geplaatst in mijn gastenboek. Een paar smileys werkten gewoon niet. Zie de spoiler. Ik weet niet of dit aan mijn browser of iets dergelijks ligt of dat iedereen het heeft. Als ik de smileys gewoon intyp, komen ze wel gewoon tevoorschijn.

    xD (cat):(((A):@(baby):D:S(doeg)(typing)(cool)(dance):8(flower)(H)(K)(lol)(N):X:|:O(Y):P(puh):((6)(hoera)_O_(yeah)(zip):)(nerd)(krul):Y):$;):9~(duivel)(huil)

    Athanatos schreef:
    (...)
    Dit is serieus irritant, en ik zie alleen maarxDxD i.p.v. xD.


    Ja, het is inderdaad irritant.
    Dat is raar o.o
    Ik hoop dat er snel iets aangedaan wordt want het irriteert me een beetje, en het maakt het berichtje veel langer dan dat het bedoeld is.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Juanita schreef:
    Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar ik heb alle smileys geplaatst in mijn gastenboek. Een paar smileys werkten gewoon niet. Zie de spoiler. Ik weet niet of dit aan mijn browser of iets dergelijks ligt of dat iedereen het heeft. Als ik de smileys gewoon intyp, komen ze wel gewoon tevoorschijn.
    xD (cat):(((A):@(baby):D :S (doeg)(typing)(cool)(dance):8 (flower) (H)(K)(lol)(N):X :| :O (Y) :P (puh) :((6) (hoera) _O_ (yeah) (zip):)(nerd)(krul):Y):$;):9~(duivel)(huil)

    Nee, bij mij werken ze ook niet. Ik heb in je quote spaties tussen die smileys gezet, eens kijken of ze dan wel werken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nee, bij mij werken ze ook niet. Ik heb in je quote spaties tussen die smileys gezet, eens kijken of ze dan wel werken.


    Oké, dan dus wel (: Was dat vroeger ook al zo?

    Juanita schreef:
    (...)

    Oké, dan dus wel (: Was dat vroeger ook al zo?

    Ja, dat was vroeger soms ook zo. Kan ik me toch herinneren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Juanita schreef:
    Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar ik heb alle smileys geplaatst in mijn gastenboek. Een paar smileys werkten gewoon niet. Zie de spoiler. Ik weet niet of dit aan mijn browser of iets dergelijks ligt of dat iedereen het heeft. Als ik de smileys gewoon intyp, komen ze wel gewoon tevoorschijn.
    xD (cat):(((A):@(baby):D:S(doeg)(typing)(cool)(dance):8(flower)(H)(K)(lol)(N):X:|:O(Y):P(puh):((6)(hoera)_O_(yeah)(zip):)(nerd)(krul):Y):$;):9~(duivel)(huil)
    Dat heb ik nu dus ook steeds...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Ja, het is inderdaad irritant.
    Dat is raar o.o
    Ik hoop dat er snel iets aangedaan wordt want het irriteert me een beetje, en het maakt het berichtje veel langer dan dat het bedoeld is.
    Klopt, hopelijk snel ja!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Bij mij werken de codes niet optimaal in Chrome, wel in IE. Maar ik gebruik eigenlijk standaard Chrome. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    In het gastenboek werken de smileys nog niet optimaal. Bij mij worden ze onder de zin geplaatst i.p.v in de zin ;x

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 20:14 ]


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    In het gastenboek werken de smileys nog niet optimaal. Bij mij worden ze onder de zin geplaatst i.p.v in de zin ;x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Is het mogelijk dat er een knop komt bij je berichtje (zoals je nu al daar al die opmaak knoppen hebt) waar je dan kunt kiezen welk font en welke kleur je hebben wilt? Scheelt bij ieder berichtje in het topic erover te kijken, haha. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Is het mogelijk dat er een knop komt bij je berichtje (zoals je nu al daar al die opmaak knoppen hebt) waar je dan kunt kiezen welk font en welke kleur je hebben wilt? Scheelt bij ieder berichtje in het topic erover te kijken, haha. (:


    Dat is een goed idee (: