• Ik heb een nieuwe parser voor UBB codes geinstalleerd. Als het goed is zou alle oude UBB codes gewoon moeten werken (anders hoor ik het uiteraard graag).

    Wat is UBB?
    UBB codes zijn tags die je gebruikt om je tekst op te maken zoals

    Code:
    [b], [i] en [14].

    Wat is er veranderd?
    Er is een nieuw script geinstalleerd dat veel uitgebreider is. Je kunt nu veel een veel meer dingen voor elkaar krijgen, zoals:
    Horizontale lijn:

    Lijstjes:
    [list][*]...[*]...[*]...[/list]

    Kolommen:
    This text is in the first column.
    This is a second line in the first column.
    This is the second column,
    with a second line.
    This is a third column.
    Are we having fun yet?

    Maar nog veel meer!

    Vet! Hoe weet ik wat ik precies kan doen?
    Hier staat een lijst:
    http://nbbc.sourceforge.net/doc/bbc.html
    We zullen daarnaast kijken of we op Q ook een handleiding kunnen maken.

    Boehoe! Ik vind het niets! Ik wil het oude terug!
    Is goed, zie ik je daar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Uh, ja, leuk die nieuwe UBB codes maar volgens mij is nu alle opmaak veranderd. Hm.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Trigga schreef:
    De codes werken op mijn profiel niet meer? Ze staan op center maar staan zegmaar links..
    Klopt het ook dat de foto's bij stories nu ZO groot zijn dat er gewoon geen tekst meer naast kan? Want ik vind 't wel heel lelijk aangezien de foto uitgerekt wordt..

    Als ik naar jouw profiel ga staat alles gewoon in het midden, behalve de ''Sweet messages''

    Pura schreef:
    (...)
    Als ik naar jouw profiel ga staat alles gewoon in het midden, behalve de ''Sweet messages''


    Huh.. nu ineens wel :')
    Zojuist toen ik het bericht had gepost niet..


    To infinity and beyond •

    Vadinha heeft op haar profiel haar plaatje rechts staan. Wanneer ik op Firefox ben, zie ik dit inderdaad. Maar zodra ik op Chrome ga, staat haar plaatje bij mij links.
    Zo is het ook met mijn profiel: Het plaatje op mijn profiel behoort in het midden te staan. Op Firefox is dit inderdaad het geval. Maar op Chrome staat het plaatje links.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Vadinha heeft op haar profiel haar plaatje rechts staan. Wanneer ik op Firefox ben, zie ik dit inderdaad. Maar zodra ik op Chrome ga, staat haar plaatje bij mij links.
    Zo is het ook met mijn profiel: Het plaatje op mijn profiel behoort in het midden te staan. Op Firefox is dit inderdaad het geval. Maar op Chrome staat het plaatje links.


    Ken je het verschil tussen links en rechts wel goed ;D ?
    Want ik zit ook op Chrome, maar haar plaatje staat bij mij gewoon rechts.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De plaatjes zijn nu wel op normale grootte, maar de rest werkt nog niet echt mee.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ah, bij mij staat alles weer op de juiste plek. *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Doge schreef:
    Zal er weer een mogelijkheid komen dat foto's en tekst naast elkaar kunnen?
    Dat komt doordat de plaatjes opeens veel groter zijn.Nevermind.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ourania schreef:
    (...)

    Ken je het verschil tussen links en rechts wel goed ;D ?
    Want ik zit ook op Chrome, maar haar plaatje staat bij mij gewoon rechts.


    Ja, dat ken ik!
    Dit is links <- (dus de kant die het pijltje op wijst), en dit is rechts: ->
    :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, en hoe kan ik de enters op mijn profiel fixen? Ik zie ze nergens meer, terwijl bij "profiel aanpassen" wel de enters staan.

    (ik vind het niet mooi als alles zo dicht op elkaar is)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dauth schreef:
    (...)Dat komt doordat de plaatjes opeens veel groter zijn.


    Oh :c

    Dan ga ik mijn tekst wel in mijn afbeelding photoshoppen. Dan heb ik dat probleem ook niet meer ^^


    26 - 02 - '16

    Mijn profiel ziet er weer normaal uit, thanks Rutger!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Plaatje is weer normale grote, maar hij staat in het midden terwijl de code voor rechts is.

    Doge schreef:
    (...)

    Oh :c

    Dan ga ik mijn tekst wel in mijn afbeelding photoshoppen. Dan heb ik dat probleem ook niet meer ^^
    Zie mijn aangepast reactie. De plaatjes zijn weer normale grootte, maar het probleem bestaat nog steeds. ;p

    Zie de reactie van Pura.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik Chrome en de plaatjes doen het prima, normale grootte en gecentreerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''