• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic vol? Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag! Behalve haat op Justin Bieber, Liam Payne en Michael Clifford. Or we will kill you.




    Onze spammers.
    Onze spammer-ID's

    Amarela • Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS • Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr. >> Perv samen met Suus.
    Hint • Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess • Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex • Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x • Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale • Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    Nagusamu • Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig. >> Perv samen met Tamara. >> Liefste meisje ooit.
    Erchomai • Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter • Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Perfect.
    Avena • Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin • Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs • Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings • Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser. >> Geweldig, kan niet beter. Tamara's grote liefde.
    Athanatos • Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba • Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut • Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    Novoselic • Lotta >> Sexy >> Lekkerding.
    Kings • Gail >> De Allerbeste Mod Die Er Bestaat.
    aestivate • Arne >> Heeft een zeer sexy profielfoto. >> Tamara's fabulouis schrijfdude. :3
    Caraphernelia • Bell >> Tamara's BRO. >> Sexy.
    Diancie • Erieka >> Catwomen, of zoiets. (cat)
    Kawena • Evelien >> Onze zingende en dansende Disneyprinses


    Dingen die je moet weten.
    [list][*]Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    [*]Polygamie wordt dus geaccepteerd.
    [*]Kwyle's echte naam is Kyle.
    [*]Britt is een sexy beest.
    [*]Roos is een Ninja.
    [*]Justin Bieber is onze leider en heerser.
    [*]Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    [*]Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    [*]Lotta houdt heeeeel veel van iedereen in dit topic.
    [*]Fembledore (Femke en Dumbledore) en Liara (Liam en Tamara) zijn onze lievelingsships.
    [*]Tamara twerkt graag.
    [*]Lotta heeft de beginpost geüpdatet![/list]


    Regels.
    [list][*]Niemand heeft behoefte aan haat.
    [*]Haten = Verlaten.
    [*]Als je problemen met elkaar durft te delen, heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    [*]De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    [*]Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    [*]Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoud dat er ook genoeg bestaat.
    [*]Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen. Of het moet grappig zijn.
    [*]Niemand? Maar dan ook niemand, gooit anderen zomaar van de lijst af

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 22:15 ]


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    *middelvinger*



    Oeehh!
    Mooie vinger!
    Ik wil dr ook zo één, waar heb je die gekocht? :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)


    Oeehh!
    Mooie vinger!
    Ik wil dr ook zo één, waar heb je die gekocht? :P


    Mijn ouders.


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    SUUS KOM VERDORIE EENS OP SKYPE.


    IK BEN OP SKYPE D:
    Ik krijg niks binnen hoor o.o

    Ik ga wel op m'n mail dan want krijg niks op m'n tel O.O


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Mijn ouders.


    Awesome xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    IK BEN OP SKYPE D:
    Ik krijg niks binnen hoor o.o

    Ik ga wel op m'n mail dan want krijg niks op m'n tel O.O


    Beter c:


    wat was dit ookalweer

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Awesome xD


    Ikr. c:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Maar ik zit hier al 3 jaar op, zwaar verslaafd. Wtf xd

    Dan gebruik je niet vaak genoeg. Je moet iedere dag een bepaalde hoeveelheid posts plaatsen, die steeds meer en meer wordt. Dat weet iedere ervaren gebruiker.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oke oke Tamaar.
    Ik ga je iets grappigs sturen van mezelf.
    Nou oke, ik deed nogal mongolisch maar oké xD
    Geen video maar zo'n spraakdingens xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Jongens, ik moet jullie wat vertellen... Ik ben eigg ook Suus ;/


    wat was dit ookalweer

    Novoselic schreef:
    (...)
    OMG JE KENT MIJN NAAM

    Gewoon, I like you, je komt zo chill en aardig over, haha.


    hahahahah wow what I'm just a person.
    Well thank you c:

    okay, dus, wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd. -onder een spoiler want het is kind of depressing en ik wil niet dat jullie je verplicht voelen het te lezen ofzo, ik heb gewoon geen zin om iedereen die het wil weten een pb te sturen. -

    Let's start.... in zeeland. In Zeeland heb ik veel nieuwe mensen leren kennen, diepe gesprekken gevoerd 's nachts op het strand (met een fles safari of iets anders vaak) en veel dingen gehoord. Ik heb veel vrienden gemaakt en voelde me voor het eerste echt... gelukkig. Het ging al steeds beter, maar ik heb nooit echt durven zeggen dat ik me echt goed voelde, en dat wist ik in Zeeland wel zeker. Met veel mensen heb ik nog steeds zo veel mogelijk contact.

    Toen ik thuiskwam ging het in een klap een stuk anders. Ik was niet meer in Zeeland, ik was thuis. In de echte wereld. Ik moest me "normaal" gedragen, want mijn vrienden hebben nooit de vrolijke en spontane kant van mij gezien, de kant van mij die flirt met alles wat los en vast zit, en ik durf die kant nog niet aan iedereen te laten zien. Ik probeer het zo veel mogelijk echt te houden bij nieuwe mensen ( werk enzo ) maar ik ben bang dat anderen me opeens raar gaan vinden when I'm showing the real me. Anyways, back to the point: Ik kon mezelf niet zijn, en dat zat me helemaal niet lekker nu ik had ervaren hoe het nou eigenlijk is als ik mezelf wél kon zijn.

    Daarbij kwam ook nog eens het feit dat mijn verstandskiezen werden getrokken, en dit is gaan ontsteken wat resulteerde in een volle week op bed liggen met knallende pijn in mijn kaak zonder dat ik iets kon doen / eten. Hierdoor ben ik veel afgevallen, wat voor mij altijd een probleem is geweest en zal blijven. Daarnaast ben ik veel gaan nadenken over alles wat er het afgelopen jaar gebeurd is, over het feit dat dit bijna precies een herhaling was van hoe ik eerst leefde: Ik lag op bed, met de gordijnen dicht en weigerde te eten of iets te doen. Het enige verschil was, dat ik dit keer niet "vrijwillig" zo was. Dit heeft zich steeds verder ontwikkeld tot een probleem.

    Ik viel terug in oude gewoontes, heb niets aan mijn ouders verteld en bleef doorgaan met m'n social media alsof er niets aan de hand was, ik heb gewoon mijn haar geverfd en alles gedaan zoals ik had gezegd dat ik het zou doen, maar van binnen was ik al van alles aan het plannen. Toen ik uiteindelijk weer een beetje mijn mond open kon doen ging ik van de zakjes oplosbare pijnstillers naar gewone pillen, die ik op begon te sparen tot ik er genoeg had in mijn kamer. Het bleef natuurlijk pijn doen, dus kon ik gewoon om meer vragen: het "werkte niet". De dag zelf heb ik alle keukenkastjes doorgezocht naar extra dingen om te slikken.

    Uiteindelijk heb ik besloten om er een eind aan te maken, en heb ik alle opgespaarde pijnstillers en alles wat ik verder nog kon vinden ingenomen in een poging tot een overdose. Toen ik me echt besefte wat ik aan het doen was, toen ik een beetje uit mijn pestbui kwam that is, heb ik mijn moeder geroepen: ik wilde helemaal niet dood, wat was ik allemaal aan het doen?

    Next thing I knew I was in an ambulance.

    Ik heb al mijn social media gewoon geupdate, dit was mijn eigen beslissing. Ik wil niet dat iedereen die ik ken weet wat er aan de hand is omdat ik een vriend heb waarvan dit bekend is en hij wordt nogal anders behandeld. Dat wil ik niet. Ik ben nog steeds 5 maanden clean en ben gewoon nog bezig met recoveren. Ik voel me ondertussen ook gewoon een stuk beter, aangezien ik veel met mensen praat en mezelf goed bezig houd dmv werk. Ik denk dat dit gewoon de laatste terugval is geweest, en dat deze wat erger was dan het normaal zou zijn. Inmiddels gaat het weer goed met me, kan ik weer lachen etc. Ik heb niet meer zo'n moment gehad als in zeeland, maar heb wel geleerd om mijn gedachten in toom te houden en niet te veel terug te denken aan alles wat er gebeurd is.


    So, that.


    Spinning around, I'm weightless.

    DAWSONS schreef:
    Jongens, ik moet jullie wat vertellen... Ik ben eigg ook Suus ;/


    Jongens, ik moet jullie wat vertellen...Ik ben eigg ook Tamara ;/

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 21:34 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    Jongens, ik moet jullie wat vertellen... Ik ben eigg ook Suus ;/

    Haha, uh, what the fuck, good joke.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 21:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En plz go on with being weird because I missed this so much


    Spinning around, I'm weightless.

    Meh. Ik vind dit niet leuk :c

    Ik wilde met m'n vriendje praten, want hij zou zo weggaan en toen vielen er de hele tijd stiltes in het gesprek. Ik voel me nu echt ontzettend rot. Bah.


    26 - 02 - '16

    Hecuba schreef:
    (...)

    hahahahah wow what I'm just a person.
    Well thank you c:

    okay, dus, wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd. -onder een spoiler want het is kind of depressing en ik wil niet dat jullie je verplicht voelen het te lezen ofzo, ik heb gewoon geen zin om iedereen die het wil weten een pb te sturen. -

    Let's start.... in zeeland. In Zeeland heb ik veel nieuwe mensen leren kennen, diepe gesprekken gevoerd 's nachts op het strand (met een fles safari of iets anders vaak) en veel dingen gehoord. Ik heb veel vrienden gemaakt en voelde me voor het eerste echt... gelukkig. Het ging al steeds beter, maar ik heb nooit echt durven zeggen dat ik me echt goed voelde, en dat wist ik in Zeeland wel zeker. Met veel mensen heb ik nog steeds zo veel mogelijk contact.

    Toen ik thuiskwam ging het in een klap een stuk anders. Ik was niet meer in Zeeland, ik was thuis. In de echte wereld. Ik moest me "normaal" gedragen, want mijn vrienden hebben nooit de vrolijke en spontane kant van mij gezien, de kant van mij die flirt met alles wat los en vast zit, en ik durf die kant nog niet aan iedereen te laten zien. Ik probeer het zo veel mogelijk echt te houden bij nieuwe mensen ( werk enzo ) maar ik ben bang dat anderen me opeens raar gaan vinden when I'm showing the real me. Anyways, back to the point: Ik kon mezelf niet zijn, en dat zat me helemaal niet lekker nu ik had ervaren hoe het nou eigenlijk is als ik mezelf wél kon zijn.

    Daarbij kwam ook nog eens het feit dat mijn verstandskiezen werden getrokken, en dit is gaan ontsteken wat resulteerde in een volle week op bed liggen met knallende pijn in mijn kaak zonder dat ik iets kon doen / eten. Hierdoor ben ik veel afgevallen, wat voor mij altijd een probleem is geweest en zal blijven. Daarnaast ben ik veel gaan nadenken over alles wat er het afgelopen jaar gebeurd is, over het feit dat dit bijna precies een herhaling was van hoe ik eerst leefde: Ik lag op bed, met de gordijnen dicht en weigerde te eten of iets te doen. Het enige verschil was, dat ik dit keer niet "vrijwillig" zo was. Dit heeft zich steeds verder ontwikkeld tot een probleem.

    Ik viel terug in oude gewoontes, heb niets aan mijn ouders verteld en bleef doorgaan met m'n social media alsof er niets aan de hand was, ik heb gewoon mijn haar geverfd en alles gedaan zoals ik had gezegd dat ik het zou doen, maar van binnen was ik al van alles aan het plannen. Toen ik uiteindelijk weer een beetje mijn mond open kon doen ging ik van de zakjes oplosbare pijnstillers naar gewone pillen, die ik op begon te sparen tot ik er genoeg had in mijn kamer. Het bleef natuurlijk pijn doen, dus kon ik gewoon om meer vragen: het "werkte niet". De dag zelf heb ik alle keukenkastjes doorgezocht naar extra dingen om te slikken.

    Uiteindelijk heb ik besloten om er een eind aan te maken, en heb ik alle opgespaarde pijnstillers en alles wat ik verder nog kon vinden ingenomen in een poging tot een overdose. Toen ik me echt besefte wat ik aan het doen was, toen ik een beetje uit mijn pestbui kwam that is, heb ik mijn moeder geroepen: ik wilde helemaal niet dood, wat was ik allemaal aan het doen?

    Next thing I knew I was in an ambulance.

    Ik heb al mijn social media gewoon geupdate, dit was mijn eigen beslissing. Ik wil niet dat iedereen die ik ken weet wat er aan de hand is omdat ik een vriend heb waarvan dit bekend is en hij wordt nogal anders behandeld. Dat wil ik niet. Ik ben nog steeds 5 maanden clean en ben gewoon nog bezig met recoveren. Ik voel me ondertussen ook gewoon een stuk beter, aangezien ik veel met mensen praat en mezelf goed bezig houd dmv werk. Ik denk dat dit gewoon de laatste terugval is geweest, en dat deze wat erger was dan het normaal zou zijn. Inmiddels gaat het weer goed met me, kan ik weer lachen etc. Ik heb niet meer zo'n moment gehad als in zeeland, maar heb wel geleerd om mijn gedachten in toom te houden en niet te veel terug te denken aan alles wat er gebeurd is.


    So, that.


    Wauw... Dat is echt heftig. En klote dat je gewoon niet je 'ware ik' kan laten zien.
    Ik weet niet hoe ik op alles moet reageren, maar ik wil je wel echt vertellen dat je een van de sterkste, stoerste en dapperste meisjes bent die ik ken en ik, ook al ken ik je niet in real, ongelooflijk trots op je bent en altijd naar me toe kan komen <3


    wat was dit ookalweer