• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zoë knikte steeds als er een nieuwe regel bijkwam. Toen hij haar verteld dat ze haar altijd in een paardenstaart moest hebben plukte ze gauw een elastiekje van haar pols en bond ze haar haren bijeen. Daarna luisterde ze aandachtig, toen begon hij met vragen. Even dacht ze na en zei toen 'Zoë Gray, mijn oma, ja ik heb alleen geen toverstok meer, lezen, tekenen, en kijken naar zwerkbal.' Zoë haalde diep adem en keek toen naar haar meester wachtend op zijn reactie.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Langzaam en Bang liep Hannah richting de kamer waar haar meester zat. Wie weet wat voor een meester ze had een gemene of een lieve je weet het nooit. als ze de kamer nadert verlaat een diepe zucht haar mond, daarna klopt ze aan.

    [sorry voor de late reactie de wifi was erg slecht in het hotel in antwerpen, dus het werd moeilijk om te reageren]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 18:54 ]


    A horse of course

    MusicAndPeace schreef:
    Langzaam en Bang liep Hannah richting de kamer waar haar meester zat. Wie weet wat voor een slaaf ze had een gemene of een lieve je weet het nooit. als ze de kamer nadert verlaat een diepe zucht haar mond, daarna klopt ze aan.

    [sorry voor de late reactie de wifi was erg slecht in het hotel in antwerpen, dus het werd moeilijk om te reageren]
    ' Wie weet wat voor een slaaf ze had'
    'Slaaf' moet waarschijnlijk meester zijn ;)


    Swift as the Wind, Silent as a forest, Fierce as Fire, Immovable as a Mountain~Takeda Shingen, Fuurinkazan

    'Hairu, kom binnen.' zei Suzuka nadat ze iemand op de deur hoorde kloppen.


    Swift as the Wind, Silent as a forest, Fierce as Fire, Immovable as a Mountain~Takeda Shingen, Fuurinkazan

    Pipkin had wat mensen naar hun leerlingen kamers zien lopen. Hij had benauwd tussen de andere slaven gestaan. Opgelucht had hij de doek en de hete sop aangepakt en de tafels afgenomen. Straks zou hij weer in de keuken verwacht worden.
    Hij kon altijd nog uitgekozen worden door een van de meesters. Zijn maag begon te rammelen. Wat had hij een honger, hij had die heerlijke gerechten gezien op de tafels en natuurlijk het brood dat hij die middag had bereid.
    Zelf zocht hij in zijn binnenzak die aan de onderkant gescheurd was, naar het kleine stukje brood dat hij had gejat uit de keuken.
    Hij gunde zichzelf een paar seconde om dat stukje brood naar binnen te werken.


    Vampire + Servant = Servamp

    DelanoDKM schreef:
    (...)' Wie weet wat voor een slaaf ze had'
    'Slaaf' moet waarschijnlijk meester zijn ;)


    Ben nog in de vakantie modes.


    A horse of course

    'Je hebt je ouders nooit gekend dus? En wie heeft je dan dat beetje magie geleerd? Als je even vrije tijd hebt - en ik ben bereid om je dat te geven - mag je wel een van je hobbies uitoefenen. Nu ga ik slapen dus jij ook,' zei Glenn.


    That is a perfect copy of reality.

    Zoë aarzelde even en zei toen 'nee ik heb mijn ouders niet echt gekend ze zijn vermoord door Jeweetwel, en ik zou het geweldig vinden als je me meer kon leren!' Zei ze.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Nora werd wakker door een stem die ze niet direct kon plaatsen. Wat vermoeid wreef ze in haar ogen om vervolgens rechtop te gaan zitten. Haar rug was wat stijf van de harde grond waar ze op had geslapen, maar verder voelde ze zich wel goed.
    Ze moest even nadenken voor ze zijn woorden herinnerde en knikte toen.
    "Redelijk. En jij?" Vroeg ze, nog niet helemaal realiserend waar ze was.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Ik zelf heb fantastisch geslapen,' beantwoordde Juvenalis haar vraag.
    'Behalve dan dat ik geen kussen had, maar dat is je vergeven. Ik neem aan dat je jezelf wel wil wassen, op een ochtend als deze?' vroeg hij toen.

    'Misschien, als ik vind dat je het waard bent,' zei Glenn tegen haar. Glenn viel al snel in slaap.


    That is a perfect copy of reality.

    Castor was vroeg wakker geworden en keek even naar Amalia die nog aan het slapen was. Hij vroeg zich af of ze zich realiseerde wat voor druk hij op zich had liggen vanuit zijn ouders. Ze accepteerden al nauwelijks dat hij in Ravenklauw zat, maar gelukkig was het hem tot zover gelukt om zijn reputatie enigszins hoog te houden door gewoon anders te zijn dan hij was. Maar het werd steeds moeilijker om dat masker op te houden.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Mijn excuses. Ik kan vanavond wel zonder kussen slapen," zei Nora terwijl ze haar hoofd boog. Ze vond hem erg vriendelijk en ze wilde het niet verpesten, want de vriendelijkheid kon opeens voorbij zijn. hoewel ze hoopte dat ze dat mis had.
    "Dat zou ik erg prettig vinden." Knikte Nora met een glimlach.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amelia werd uiteindelijk ook wakker en ze keek Castor aan, die al wakker was. 'Goedemorgen meester, goed geslapen?'


    That is a perfect copy of reality.

    'Goed,' zei Juvenalis en hij haalde een kleine emmer uit zijn kast. Het was de emmer die zijn slaaf vorig jaar had gebruikt om zichzelf te wassen.
    Hij verliet de kamer en liep de verlaten leerlingenkamer in. De kaarsen waren nog uit, dus het was er vrij donker. Hij ging naar de badkamer en vulde daar de emmer met koud water, om vervolgens terug te gaan naar zijn eigen slaapkamer.
    'Hier,' zei hij en hij zette de emmer water op de grond.
    'Daar kan je jezelf mee wassen.'