• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Mooi, dan lijken we toch op dezelfde hoogte te zitten.'
    Hij streek weer met de rug van zijn hand over haar wang.
    'Ben je vaak ziek?' vroeg hij plotseling.

    Castor knikte opgelucht. Hij moest er niet aan denken wat er met hem zou gebeuren als zijn familie erachter kwam dat hij niet eens een slaaf kon straffen.
    "Wie van de andere slaven ken je?" Vroeg hij vervolgens. "En wat doe je graag als je tijd voor jezelf hebt?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nora deed een stap naar achter om de afstand te vergroten.
    "Nee, niet meer dan de meeste." Zei ze langzaam, zichzelf afvragend of die vraag met Jasmijn te maken had.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Ik ken niet echt iemand van de slaven, van mijn vorige meester mocht ik vrij weinig, heel soms in de leerlingenkamer en natuurlijk op de gangen als ik eten voor hem moest maken, maar voorderest ken ik zijn kamer heel goed,' zei Amelia. 'Wat ik graag doe als ik tijd voor mezelf heb? Ik weet het niet eigenlijk, lezen denk ik. Ik wil graag - ook al ben ik een slavin - toch een soort van opgeleid zijn, zodat ik tenminste iets kan,' zei Amelia en ze glimlachte kort.


    That is a perfect copy of reality.

    Castor luisterde aandachtig. Ze had eerder verteld dat haar vorige meester er weinig was geweest en hij vroeg zich af hoeveel ze eigenlijk wist van de wereld waar ze nu in zat. Waarschijnlijk meer dan de meesten, iets wat een gevaar was, maar iets wat Castor ook aangenaam vond.
    Hij knikte even en staarde toen voor zich uit.
    "Wat voor boeken lees je?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Was je vorige meesteres erg vatbaar? Ze was geregeld ziek en ik nam zou aannemen dat dat door jou kwam.'

    Nora trok een wenkbrauw op. Hij dat toch gezegd dat hij Portia niet kende?
    "Ja, ze had een zwak immuunsysteem, zodra iemand de griep had lag zij wel weer in bed. Soms was het ook gewoon aanstellerij."

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 17:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Ik lees van alles, mijn comfortzone is heel groot. Ik kan zelfs plezier beleven met het lezen van die saaie geschiedenisboeken,' zei Amelia.


    That is a perfect copy of reality.

    "Dus wat weet je precies van magie? Ik neem aan dat je vorige meester je verboden had om daarover te lezen?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Ik ken de drie onvergefelijke vloeken en ik weet dat dreuzels hier niet vanaf weten. Ik heb veel kunnen lezen in de tijden dat hij er niet was, ook al had hij het me verboden. Hij is er wel eens achter gekomen, daar niet van, misschien ken ik daardoor wel enkele spreuken,' zei Amelia.


    That is a perfect copy of reality.

    "Kennen wil nog niet zeggen dat je ze kunt," reageerde Castor terwijl hij haar aankeek. "Ik zal zorgen dat je wat boeken krijgt om je tijd hier door te komen. Daarnaast kun je gewoon eten meenemen wanneer je eten voor mij haalt. Ik ben niet van plan je te laten verhongeren. En zorg ervoor dat je de andere slaven leert kennen, ik wil weten wat er met Jack's slaaf aan de hand is. "
    Even dacht Castor na en knikte toen.
    "Ja, dat was het."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Celestino snapte niet waarom zijn slaaf geïrriteerd was: hij had niks buitensporigs geëist, had haar nette kleren gegeven en was over het algemeen erg aardig geweest. Ze kreegt soms vrije tijd en toestemming om te zingen. Ze keek argwanend naar de blauwe jurk. 'Huphup, trek aan dat ding,' zei Celestino.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Angelina fronste haar wenkbrauwen even en keek weer naar Celestino.
    'Bedoel je nu en hier ?', vroeg ze ongemakkelijk. Moest ze zich echt omkleden voor deze jongen ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    'Hoezo wil je weten wat er met Jacks slaaf gebeurt?' vroeg Amelia verbaasd. 'En dankje,' zei Amelia snel daarna.


    That is a perfect copy of reality.

    Jack keerde terug naar de leerlingenkamer van Zwadderich die onaangenaam leeg was.
    'Is het soms al bedtijd?' riep hij, zodat men in hun slaapvertrekken kon horen dat hij er nog was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes