• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Doe dan, slaaf.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jasmijn haalde het dekseltje van de ketel en liet het bolletje erin vallen.
    'Alsjeblieft.'

    Nora wierp een korte blik op haar meester waarna ze hem snel volgde. Ze wist wat ervan zou komen als ze niet mee zou werken en ze kon beter doen alsof ze een bang, leeghoofdig meisje was. Het zou alleen maar slechter voor haar uitpakken als hij door zou krijgen dat ze niet zo makkelijk was als andere slaven en het zorgde er in ieder geval voor dat ze tijd had om na te denken over hoe ze dit jaar ging overleven.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis stapte zijn kamer in en ging in de grote leren fauteuil in de hoek zitten.
    Hij wees op de grond ten teken dat Nora daar plaats moest nemen en wachtte geduldig tot ze dat deed.

    Zijn aanwijzing opvolgend ging Nora op de grond zitten terwijl ze haar rug rechtte. Ze wachtte af tot hij wat zou zeggen terwijl ze zorgvuldig de kamer in zich opnam.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis keek haar strak aan. Ze had haar rug gerecht, dus haar vorige eigenaren hadden haar nog niet gebroken. Ook zag hij haar nieuwsgierig om haar heen kijken.
    'Ik ben hier,' besloot hij toen te zeggen.
    'Ik wil dat je je naam voor mij herhaalt. Ik wil weten wie je vorige eigenaar is. Ik wil weten of je me kent, wie je vrienden zijn, wat je graag doet. Ik wil weten wie je bent.'

    Castor had snel zijn keuze gemaakt, hij hechtte geen waarde aan zijn slaaf buiten het feit dat ze een beetje aantrekkelijk moest zijn. Het ging immers wel om zijn aanzien. Maar buiten het feit dat Amelia Clarke erg aantrekkelijk was, had hij niet echt een idee wat hij met haar aanmoest.
    Dus zat hij in zijn kamer maar uitzichtloos voor zich uit te staren, hopend dat hij een plan had bedacht voor dat zijn slavin langs kwam.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 14:30 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zijn blik was strak op haar gericht waardoor Nora haar blik op de grond richtte.
    "Mijn naam is Nora Alycante. Mijn vorige meesteres was Portia Lograsia, ze is vorig jaar van school gegaan en ze zat in Zwadderich." Zei ze zachtjes terwijl ze over de rest van zijn vragen nadacht.
    "Ik ken je van Portia's geroddel over de Zwadderich jongens," besloot ze eerlijk te antwoorden. Portia deed niet anders dan over jongens praten, maar Nora zelf had die gesprekken nooit zo interessant gevonden.
    "Ik heb geen vrienden, op Onyx Victore na. Ik heb wel wat goede banden met andere slaven, maar meer dan dat niet. Ik houd van schilderen."
    Meer had hij niet gevraagd en ze besloot dan ook verder haar mond te houden. Ze kon zich moeilijk voorstellen dat het hem überhaupt interesseerde wat ze zojuist allemaal verteld had.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 14:38 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amelia werd gekozen door een Ravenklauwer, wat ergens een opluchting voor Amelia was, ze zat liever niet bij die Zwadderaars. Amelia liep nadat ze klaar was met haar klusjes beneden naar de Ravenklauwleerlingenkamer, onderweg kwam ze een halfbloed Ravenklauw tegen die haar straal negeerde. Amelia kwam de leerlingenkamer en stopte even. Ze had geen flauw benul waar Castors kamer was. Er keken enkele mensen naar haar om en een enkeling wees de weg. Amelia liep naar Castors kamer en stond stil in de deuropening.


    That is a perfect copy of reality.

    Juvenalis fronste even en liet de naam Portia door zijn hoofd malen, maar er kwam niets in hem op. Ze was vast geen helder licht geweest, anders had hij haar wel gekend.
    'Ik weet nog steeds niet wie Nora Alycante is,' zei hij toen.
    'Je hebt me nauwelijks wat verteld. Kan je bijvoorbeeld zwemmen?'

    Castor keek op toen hij voetstappen hoorde, zichzelf vervloekend dat hij niet wat langer de tijd had genomen om over dit na te denken. Uiteindelijk wenkte hij naar het meisje in de deuropening dat ze binnen kon komen en wees haar een stoel aan waar hij haar kleding overheen had gehangen. Het embleem van zijn familie stond erin geborduurd.
    "Kleed je om, daarna gaan we wat praten." Besloot hij terwijl hij haar kort bekeek. Ja, hij had een goede keuze gemaakt.

    --

    Nora moest zich inhouden om niet een wenkbrauw op te trekken bij zijn vraag, tot ze zich herinnerde waarom Portia een keer wat langer over de jongen voor haar had gepraat. Zijn slaaf was verdronken en een rilling van afschuw trok door haar lichaam, hoewel ze vast besloten was zich niet te laten kennen.
    "Ja, ik kan zwemmen." Reageerde ze wat laat.
    "Mijn ouders zijn dood, buiten het leven als slaaf zijn ben ik niet veel meer." Het kwam er kortaf uit maar het kon haar niet schelen. Ze sprak immers alweer de waarheid.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Dat is dan mooi,' zei Juvenalis met een glimlach.
    'Des te meer reden om mij goed te dienen, nietwaar? En het is fijn te horen dat je kan zwemmen, ik zou niet willen dat je net zo'n ongelukkige dood stierf als mijn slaaf van vorig jaar.'
    Hij stond op en haalde wat oude, gerafelde kleren uit één van de laatjes van zijn nachtkastje en gooide die op de grond voor Nora neer.
    'Kleed je om,' beval hij toen.

    Amelia keek even naar de kleding die op de stoel hing en begon zich langzaam om te kleden. Ze vond het maar niks dat ze bijna naakt in het bijzijn van een onbekende jongen was, maar ze had weinig keus. Amelia trok de kleding aan die haar meester voor haar had uitgekozen en bleef daarna even radeloos staan. Moest ze gaan zitten op die stoel of op de grond?


    That is a perfect copy of reality.

    Nietszeggend haalde Nora haar schouders op waarna ze de kleren voor haar opraapte en opstond. Ze ontkleedde zich tot op haar ondergoed. zichzelf van hem afdraaiend waardoor hij de littekens die Portia haar had toegebracht niet kon zien, waarna ze de kleren aantrok. Ze vielen wat losjes om haar heen, wat ze wel prettig vond omdat haar vormen nu niet goed uitkwamen. Ze kende immers de reputatie van de mannelijke Zwadderaars.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis knikte tevreden toen ze zich omgekleed had.
    'Goed,' zei hij toen, 'ik zal je wat over mijzelf vertellen. Mijn naam is Vivian, Juvenalis Vivian. Ik behoor tot de eeuwenoude familie Vivian, en dat waren allemaal volbloeden.' Vertelde hij tevreden.
    'Mijn oom zit in de wikenweegschaar en ik ben van plan om later een minstens even belangrijke baan te krijgen. In tegenstelling tot de meeste zwadderaars, ben ik rechtvaardig, al zeg ik het zelf. Zolang je goed luistert, heb je niets te vrezen. Ongehoorzaamheid wordt afgestraft. Zolang je mijn slaaf bent, heb je geen vrije tijd. Ik wil dat je altijd klaarstaat om mijn bevelen op te volgen en dat je altijd binnen mijn gezichtsveld bent, tenzij ik je anders beveel. Je zal geen meubilair gebruiken, de grond is je rechtmatige plaats, tenzij ik iets anders beveel.'
    'Is dat begrepen?'