• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ga je het niet voor me jnschenken?' vroeg hij schamper. 'Ben je nu al niet meer bekend met de Engelse gebruiken, slaaf?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jasmijn knikte weer, pakte de ketel, liep naar de schotel met theekopjes die op één van de kastjes stond en schonk de thee in. Ze zette de ketel op de schotel en bracht toen het kopje naar Jack toe.
    'Alsjeblieft.'

    "Ik zie dat het je past, mooi." Zei Castor waarna hij even nadacht.
    "Ga zitten," reageerde hij vervolgens toen hij haar radeloze blik zag en wees naar de stoel voor hem. Hij had het niet slecht met haar voor, maar Castor nam wel aan dat ze goed zou luisteren.
    "Ik zal het een en ander uitleggen. Wat mij betreft doe je waar je zin in hebt, zolang je maar bij me bent wanneer ik dat nodig acht. Je gedraagt je een beetje nobel, ze moeten niet gaan denken dat de familie Deimos een dom slaafje hebben. We kiezen het beste en dat ben jij nu. Ieder bevel dat ik je opdraag accepteer je, doe je dit niet dan zal ik ervoor zorgen dat je berouw zult tonen."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nora luisterde en knikte zo nu en dan. Haar nieuwe meester mocht dan denken dat hij zo rechtvaardig was, maar zolang hij haar als minderwaardig zag was dat complete onzin. De regels waren duidelijk, hij eigende haar meer toe dan haar vorige meesteres had gedaan. Toen hij klaar was met zijn verhaal hief Nora haar hoofd op om hem aan te kijken.
    "Hoe wenst u aangesproken te worden?" Vroeg ze, wetende dat dit per meester verschilde.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis haalde zijn schouders op.
    'Meester is goed genoeg, al is dit in privésferen niet nodig,' antwoordde hij toen, 'dan zal Vivian voldoen.'
    Er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht toen hij weer in haar ogen staarde.

    Amelia knikte en ging op de stoel zitten. Ze luisterde naar wat Castor te zeggen had. Amelia zou doen wat hij haar beveelde, maar hij moest haar waardigheid niet schenden. Dat probeerde haar vorige meester wel en Amelia had er wonden aan overgehouden omdat ze weigerde. Amelia knikte. 'Ik zal je zo goed mogelijk dienen,' zei Amelia.


    That is a perfect copy of reality.

    Nora ontweek zijn blik en keek even in het rond. Ze liet het allemaal even tot haar bezinken. Haar nieuwe meester had zijn vorige slaaf vermoord, hij was een stuk veeleisender dan haar vorige meesteres was geweest en toch leek hij zachtaardiger te zijn. Ze begreep niks van hem.
    "Dan zal ik dat onthouden." Sprak ze langzaam terwijl ze hem weer aankeek.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Castor trok even een wenkbrauw op.
    "Dat lijkt me zeker." Reageerde hij bruusk waarna hij van zijn stoel opstond en even door de kamer liep.
    "Dus, wie ben je. Vertel."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Mooi, want ik wil dat soort dingen niet onnodig herhalen,' vertelde Juvenalis haar.
    'Nu, sta op. Kom dichterbij. Kijk me in mijn ogen.'

    Amelia slikte even bij zijn bruuske toon. 'Ik ben Amelia Clarke,' antwoordde ze op zijn tweede vraag. 'Mijn ouders leven niet meer, dus ik heb niets meer. Ik eh.. Ik heb verder niet echt hobbies,' zei Amelia zacht.


    That is a perfect copy of reality.

    Nora deed wat haar gezegd werd en stond op om vervolgens naar hem toe te lopen. Ze vond zijn verzoek maar bijzonder, maar ze wist wel beter dan er iets over te zeggen. Met een lichte aarzeling richtte ze haar ogen op die van hem, terwijl ze zich afvroeg wat er in godsnaam ging gebeuren.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis' ogen twinkelden even terwijl hij weer in die van haar keek en haar gezicht bestudeerde. Ze had, al zou hij het nooit toegeven, een prachtig, zacht gezicht, al had ze dringend een fatsoenlijk bad nodig.
    'Goed. Ik wil dat je een paar vragen eerlijk beantwoord: Kan ik je vertrouwen? Zal je naar me luisteren? Zal je blind alle bevelen opvolgen die ik je geef?'

    Castor keek haar met medeleven aan toen hij hoorde van haar ouders. Hoewel zijn ouders fervente aanhangers van Voldemort waren, had hijzelf er wat minder mee. Bovendien had het meisje voor hem geen ouders meer, iets wat hij niemand toewenste.
    "Realistisch gezien is dat ook alles wat je ooit zult zijn." Begon hij langzaam, toewerkend naar het voorstel dat hij klaar had liggen om zijn slaaf wat meer te geven om voor te werken. "Maar aangezien dit mijn laatste jaar is, heb ik een voorstel."
    Castor liet even een stilte vallen, zichzelf afvragend hoe hij het ging formuleren.
    "Indien je dit jaar je best doet en ik niks te klagen heb, zal ik je meenemen van school. Dan word je mijn persoonlijke huisslavin." Hij vond het zelf een goed voorstel, want haar leven als slavin op Zweinstein zou toch niet lang meer duren. Dan was ze te oud.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 18:50 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nora besloot maar niet te zeggen dat hij wel erg merkwaardig bezig was en liet in plaats daarvan zijn vragen even bezakken.
    "Ja, je kunt me vertrouwen. Ja, ik zal luisteren.." Maar op zijn laatste vraag wilde ze niet antwoorden. Ze had Zwadderaars de meest afschuwelijke dingen zien doen met hun slaven en om dat allemaal te ondergaan omdat ze een belofte had gedaan, nee dat leek haar niks.
    "Dat hangt van de bevelen af." Besloot ze eerlijk te zeggen. Nora waardeerde eerlijkheid, ze verwachtte van anderen dat zij net zo eerlijk waren als haarzelf. Ze vroeg zich alleen af of haar meester hetzelfde erover dacht, maar hij moest zich realiseren dat wanneer ze had gelogen, ze evenmin zijn bevelen blind op had gevolgd.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amelia luisterde naar Castors voorstel, ze dacht even na. Ze had eigenlijk gehoopt dat ze na Zweinstein vrij van slavin zijn was, maar dat was natuurlijk net zo onwaarschijnlijk als kleine kinderen die ervan droomden om prinses te worden. Amelia keek Castor even aan. 'Dat aanbod sla ik niet af,' zei Amelia zo vriendelijk mogelijk. Het liefst wilde ze dat niet, maar ze was bang voor klappen als ze weigerde.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 19:05 ]


    That is a perfect copy of reality.