• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amelia onderdrukte de neiging om nogmaals haar gedachten uit te spreken door zo hard op haar tong te bijten dat er tranen in haar ogen sprongen. 'Sorry,' zei Amelia toen. 'Maar hoe moet ik je nou aanspreken? Castor? Meester? Deimos?' Amelia moest een grinnik tegenhouden. Het was onwaarschijnlijk dat Amelia hem Deimos mocht noemen, aangezien dat eerder gebruikt werd als iemand iets slechts over je ging zeggen.


    That is a perfect copy of reality.

    Juvenalis grinnikte.
    'Zeker, ik heb de wikenweegschaar meerdere malen bijgewoond. Mijn punten zijn goed en ik zal later zeker op het ministerie gaan werken.' beantwoordde hij haar vraag.
    'Verder nog iets?'

    "Waarom heb je je vorige slaaf verdronken?" De vraag ging al een tijdje door haar hoofd heen en Nora stond ervan versteld dat ze het daadwerkelijk had gevraagd. Toch vond ze het ook goed van zichzelf, want mocht hij antwoord geven dan wist ze in ieder geval wat ze niet moest doen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    (sorry voor mijn afwezigheid in het verhaal)

    River zette een fotolijstje neer met haar dochter die aan het schommelen was op een buitenschommel die aan een oude eik hing. Het was een mooie dag wist River zich nog te herinneren. Ze had genoten van die dag. Er werd geklopt op de deur,
    'Binnen?' Alaine kwam om de hoek. 'Ow top, zou je mij kunnen helpen met het uitpakken van mijn koffers?'

    "Dat heb ik nog niet besloten. Hou het voorlopig maar op meester, mocht je goed doen dan zal het wellicht veranderen." Zei hij terwijl hij nog wat happen van het eten nam.
    "Dus, ik heb nog wat vragen. Wie was je vorige meester? En wat heb je geleerd?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Ik heb hem niet verdronken, ik heb hem slechts verteld een duik te nemen en toevallig kon hij niet zwemmen.'
    Juvenalis haalde zijn schouders op.
    'Hij was niet nuttig meer,' beantwoordde hij daarna haar vraag.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 19:56 ]

    Alaine knikte.
    'Natuurlijk,' zei ze met een glimlach en ze liep meteen naar de koffers toe, om er vervolgens één open te ritsen en de spullen die erin zaten op de juiste plekken te leggen.

    Nora kon zichzelf niet voorstellen waarom zijn slaaf überhaupt akkoord was gegaan maar liet het onderwerp varen. Vervolgens keek ze hem met een grijns aan.
    "Ben je nog maagd?" Was haar vraag, hoewel ze het antwoord er wel op dacht te weten. Toch vond ze het wel leuk dat hij zo eerlijk haar vragen beantwoorde. Het zorgde er even voor dat ze zich wat meer geaccepteerd voelde.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis grinnikte wederom en haalde zijn schouders nogmaals op. Zijn privéleven ging haar, wat dat betreft, niets aan.
    'Wat denk je?' vroeg hij toen, maar hij wachtte niet op antwoord.
    'Volgende vraag.'

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 20:02 ]

    'Goed meester,' zei Amelia tegen Castor. 'En mijn vorige meester was iemand uit Zwadderich, hij is nu van school. Wat ik van hem geleerd heb? Niet heel veel eigenlijk, hij was vaak weg en zei niet veel tegen me. Wat ik wel geleerd heb is dat hij het niet zo leuk vond als ik zijn bevelen weigerde,' zei Amelia op zijn vragen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 20:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Nora grinnikte even om zijn vraag maar hield zich in om vervolgens haar hoofd te schudden.
    "Wat wordt mijn dagelijkse routine?" Het was haar laatste vraag en ze baalde ervan dat ze hem stelde. Heel even had ze zichzelf gelijkwaardig gevoeld, maar dat moment was weer voorbij. Het moment was waarschijnlijk ook niet gewenst geweest, maar het had haar laten inzien dat het niet zo had hoeven zijn. Helaas was de realiteit nu eenmaal wel zo.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Routine, ik houd niet zo van dat woord,' begon Juvenalis, 'al is je..routine, je taak simpel samen te vatten. Je doet wat ik zeg. Ik zal zorgen dat ik iemand vind die je..kan leren hoe je andere mensen..blij kunt maken. Je routine zal zijn om te doen wat mij het meeste oplevert.'
    'Heb je verder nog vragen, Nora?'

    Walgend keek Nora hem even aan maar zei niks. Ze wist alleen dat ze ontzettend haast moest gaan maken om iets te verzinnen. Misschien kon ze doen alsof ze een of andere ziekte had?
    "Nee, dat was het."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Goed dan,' zei hij.
    'Dan heb ik nóg een paar kleine vraagjes en eerste bevelen voor je.'
    Hij klopte twee keer op zijn schoot ten teken dat ze daar plaats moest nemen.

    "Daar heb ik niks aan." Mompelde Castor in zichzelf. Zijn nieuwe slavin moest nog in vorm gekneed worden en Castor had weinig zin om dat zelf te doen.
    "Geen enkele meester vind het leuk wanneer bevelen worden geweigerd. Heb je met hem geslapen?" De laatste vraag was van belang voor hem.


    When time and life shook hands and said goodbye.