• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Castor knikte zelfgenoegzaam, hoewel hij de twijfeling wel had opgemerkt.
    "Het is in ieder geval een beter leven dan wat je leven na Zweinstein zou zijn," voegde hij er met een lachje aan toe. Ze zou weliswaar vrij zijn, maar langer dan twee maanden zou ze niet in leven blijven.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Mooi zo,' zei Juvenalis,' iemand met een eigen mening kan geen kwaad, mits we het binnen de perken houden natuurlijk. Je hebt alle recht om mijn bevelen in twijfel te trekken, mits je een goede reden hebt. Ik bepaal echter hoe goed je reden is.'
    Hij glimlachte even voordat hij zijn gezicht weer in de plooi had.
    'Ben je nog maagd?' vroeg hij toen.

    Hoewel Nora haar best deed om haar genoegen over zijn antwoord te verbergen, kwam er toch een kleine glimlach op haar lippen staan. Deze verdween echter bij zijn vraag en bijna meteen richtte ze haar blik op de grond.
    "Ja." Was haar korte, zachte antwoord.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amelia slikte even. Ze wist best wel hoe haar leven eruit zou zien na Zweinstein, daar hoefde Castor haar niet aan te herinneren. 'Dat weet ik zelf ook wel, dankje,' zei Amelia botter dan de bedoeling was. Ze beet even op haar lip. 'Sorry, ik wilde het niet op zo'n manier zeggen. Hoe moet ik je aanspreken?' zei Amelia snel daarna.


    That is a perfect copy of reality.

    Juvenalis legde meteen zijn hand onder haar kin en dwong haar weer hem aan te kijken.
    'Had ik je niet verteld dat je mij aan moest kijken?' vroeg hij toen op strenge toon.
    'Laten we het nog eens proberen. Ben je nog maagd?'

    Bij het horen van de reactie van zijn slavin vernauwden Castor's ogen.
    "Als ik jou was zou ik leren die gedachten in dat mooie hoofdje van je te houden, want daarbuiten zijn ze niet gewenst." Zei hij bot terwijl naar de deur opening liep. "Ik heb trek. Ik stel voor dat je wat snacks gaat bereiden, daarna kom je hier terug. Laten we zeggen over, 30 minuten precies." Castor negeerde haar vraag, dat was iets waar ze het later over zouden hebben.
    "Oh ja, ik houd van chocolade."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nora probeerde te doen wat hij zei, maar haar seksleven was niet bepaald iets waar ze graag over sprak. Uiteindelijk lukte het haar om haar ogen naar haar meester op te richten waarna ze slikte.
    "Ja," zei ze weer zachtjes, dit maal hem aankijkende.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis zuchtte ietwat teleurgesteld.
    'Jammer,' zei hij toen, 'maar Lenin heeft vast iemand die het je kan leren,' vervolgde hij met een glimlach.
    'Dan heb ik nog een vraag: heb jij nog vragen?'

    Amelia knikte snel op Castors botte reactie terug. Amelia luisterde naar wat Castor wilde en liep toen de deur uit. Waarom had Amelia ook alweer zijn aanbod geaccepteerd? Ze wist nu al dat dit een lastig jaar ging worden, want Amelia sprak nogal vaak haar gedachten uit, het was automatisme geworden voor haar en het zou niet zo makkelijk af te leren zijn. Amelia liep naar de keuken en bereidde wat snacks voor, het liefst wilde ze er wat kruiden door gooien om Castor direct te laten merken wat ze van hem vond, maar aangezien dat alleen maar voor problemen zou zorgen liet ze dat maar achterwege.
    Amelia pakte onder andere ook wat chocolade mee en liep toen weer naar boven. Ze was een enkele minuut voordat het halfuur om was terug bij Castor en zette de snacks bij hem neer, waarna ze weer op de stoel ging zitten.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 19:37 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kippenvel liep over Nora's rug bij het horen van die reactie en ze kneep haar ogen tot spleetjes. Ze wist dat ze dit had kunnen verwachten, maar ze was niet van plan om haar lichaam zomaar weg te geven. Toch hield ze wijselijk haar mond, wetende dat ze wel iets zou bedenken.
    "Ik heb veel vragen," reageerde ze terwijl ze hem recht aankeek. "Maar ik wil graag eerst weten wat je limieten zijn betreft de vraagstelling."
    Ze weigerde te riskeren dat ze iets fout deed. En ze wist dat wanneer hij haar de kans gaf, ze ook haar vragen zou stellen ongeacht de reactie.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Met een dankbare glimlach knikte Castor zijn slaaf toen waarna hij een simpele spreuk uitsprak om te controleren of er niks raars in zijn eten zat.
    "Je zou niet de eerste zijn die iets probeert," zei hij zonder haar aan te kijken waarna hij begon te eten. Tussen wat happen door keek hij even op.
    "Niks voor jezelf meegenomen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Ik denk niet dat er limieten zijn wat betreft de vraagstelling,' beantwoordde Juvenalis haar vraag.
    'Aangezien ik zelf wel bepaal of ik antwoord geef of niet, lijkt dat mij erg overbodig.'

    'Als ik nu al iets zou proberen zou ik niet echt goed bezig zijn, wel dan? Misschien houd ik mijn rare streken voor later over.' Weer sprak Amelia haar gedachten uit. Ze waarschuwde haarzelf even in haar hoofd. 'En nee, ik heb geen honger,' zei Amelia daarna.


    That is a perfect copy of reality.

    Castor schudde slechts wat geïrriteerd zijn hoofd.
    "Je kunt zo door blijven gaan, maar ik weet zeker dat je de concequenties die eraan vast zitten niet prettig zult vinden."
    Misschien moest hij haar een tijdje aan Jack uitlenen aangezien iedereen wist dat zijn slavin ziek was. Dan zou hij haar wel wat manieren leren.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Ik vroeg het meer voor mijn eigen veiligheid." Reageerde Nora waarna ze haar schouders ophaalde.
    "Dus, als de-zoon-van zijnde, heb je ook zelf wat bereikt in je leven?" Ze zei het op een rustige manier, want ze was niet van plan hem te gaan uitdagen. Het was daadwerkelijk iets wat ze zichzelf afvroeg aangezien zijzelf hunkerde naar het leven van hem.


    When time and life shook hands and said goodbye.