• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Barlliams schreef:
    (...)
    Mijn rechterbeen doet sinds gisteren ongelooflijk veel pijn, maar ik heb de pijn zelf veroorzaakt. Dus vind ik niet dat ik mag klagen, maar ik wil zo graag huilen vanwege die vervelende rotpijn.


    Awh, beterschap.


    16 - 09 - '17

    Escapism schreef:
    (...)

    Naahw, hoe is dat gebeurt dan? En als je pijn hebt mag je heus wel gaan "klagen" hoor!
    Beterschap! <3

    Ik heb te lang achter elkaar gezeten, maar ik moet toch op één of andere manier aan mijn 36 uur per week voor stage komen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Beterschap Kim!

    Ik ga slapen mensen, moet er morgen weer vroeg uit D:


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    Beterschap Kim!

    Ik ga slapen mensen, moet er morgen weer vroeg uit D:


    Goodnight!


    16 - 09 - '17

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ik heb te lang achter elkaar gezeten, maar ik moet toch op één of andere manier aan mijn 36 uur per week voor stage komen..


    Hoezo is het zo heel erg voor je been om te zitten dan? Ik dacht dat dat alleen slecht is voor je rug.
    En wat voor stage doe je?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sollicitatiebrief vanmiddag ingeleverd, nu wachten tot er gebeld word. (krul)
    En ik haat verkouden zijn, neusspray helpt niet want een kwartier later is het weer net zo erg. D:

    Escapism schreef:
    (...)

    Hoezo is het zo heel erg voor je been om te zitten dan? Ik dacht dat dat alleen slecht is voor je rug.
    En wat voor stage doe je?

    Je hebt dan geen goede doorbloeding en ik heb een beenlengteverschil waardoor ik sneller last van mijn benen krijg.
    Ik loop stage bij een bedrijf waar ik meehelp bij het ontwerpen van een app en ik help bij het ontwerpen van een mobiele versie van de website van het bedrijf.

    Ik ga me nu maar klaar maken om naar bed te gaan, morgen begint mijn werkweek immers weer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    (...)
    Je hebt dan geen goede doorbloeding en ik heb een beenlengteverschil waardoor ik sneller last van mijn benen krijg.
    Ik loop stage bij een bedrijf waar ik meehelp bij het ontwerpen van een app en ik help bij het ontwerpen van een mobiele versie van de website van het bedrijf.

    Ik ga me nu maar klaar maken om naar bed te gaan, morgen begint mijn werkweek immers weer.


    Goh, ik zit zo vaak, heb er nooit last van..
    Goodnight

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 23:25 ]


    16 - 09 - '17

    Meh, ik heb zoveel ideeën en inspiratie om te schrijven en toch krijg ik niks neergeschreven. Hate it..


    16 - 09 - '17

    Zo, nieuw profiel (dankzij Xanthe), nieuwe template en een nieuwe avatar (:
    Eeeeen signature xp

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 3:03 ]


    16 - 09 - '17

    Sorry voor die hele spam hier van me, maar kunnen jullie me helpen? Welke vinden jullie leuker als cover?



    16 - 09 - '17

    De onderste ;3

    Ik heb cup-a-soup. YAY ;3


    26 - 02 - '16

    Goedemorgen! ^^

    Onderste, Sweetheart. (: mooie covers!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Goedemorgen! ^^

    Onderste, Sweetheart. (: mooie covers!


    Thanks (:


    16 - 09 - '17

    Srsly... wat voor een familie heb ik? Blijkt dat mjin tante mij en broer ontvriend heeft op faecebook... echt, hoe zielig ben je? Waarschijnlijk omdat we haar geen gelukkige verjaardag hebben gewenst, tja sorry, ze doet het zelf ook nooit op de onze... boontje komt om zijn loontje.


    16 - 09 - '17