• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    Mensen doe eens rustig, hier staan allemaal verhalen in, beter dan elke keer een heel nieuw topic aanmaken. Dit topic omhoogkicken mag gewoon hoor.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wat boeit het als het omhoog geschopt word?(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Raar maar waar. Ik geloof in (bijna) niets.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 16:23 ]


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Rickjuh schreef:
    Mensen doe eens rustig, hier staan allemaal verhalen in, beter dan elke keer een heel nieuw topic aanmaken. Dit topic omhoogkicken mag gewoon hoor.

    Ik snap dat het mag hoor. Maar het is gewoon irritant hoor. (joehoe)


    -

    HOi =)


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Everlast schreef:
    HOi =)


    Meen je dat effe een " jaar oud tpic omhoog schoppen met hoi


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ze zijn er wel. Maar als je hun niets doet, doen zij jou ook niets. Zij doen hun ding, dan doe ik dat ook. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ja, ik geloof er in
    Nee, ik kan ze niet zien/horen/voelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja ik geloof erin.

    Ik zie ze niet ofzo, maar af en toe gaat bijvoorbeeld ineens mijn gordijnen open of mijn klink naar beneden, terwijl ik er alleen ben.
    Daar is geen andere verklaring voor denk ik qq.


    Tell me about it, stud.

    2 november 2008 is dit topic begonnen.
    The heck?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    ja ik geloof er in.
    zelf heb ik het heel erg dat als ik alleen ben of het donker is en meestal in de avond.
    het gevoel dat er iemand over je schouder mee kijkt dat als je ergens loopt iemand je volgt, maar het rare is ik heb het alleen binnen als ik buiten ben heb ik er geen last van.

    maar het donker dar creep me out, al van af klein kind ben ik bang in het donker en nu nog maar weer heb ik daar buiten geen last van.
    maar als het donker is en ik ben binnen dan heb ik af en toe het gevoel dat ik op moet passen met wat ik doe, zeg of zelfs denk, also iets gebeurdt waarneer ik dit niet doet.

    ik heb ook een creepy verhaal dit is een paar jaar gelden gebeurdt ik werdt midden in de nacht waker en ik was echt heel zwaar aan het ademne alsof je een nachtmerie hebt gedhad en toe nzag ik dus 2 schimmen naast me bed staan en eentje wees de hele tijd en ze waren aan het praten en ik kon het niet horenn en ik kon niet opstaan en ik kon ze ook niet aan raken het was net of ze heel ver weg waren terwel ze nog geen meter van me afstonden.

    Ja, ik geloof in geesten.
    Ik heb ze ooit wel gevoeld, nu eigenlijk niet meer...


    Bad decisions make good stories.

    lol oud topic haha

    ik geloof trouwens niet in geesten
    alhoewel het volume van mn stereo ineens zachter ging, zonder dat ik m aanraakte, dus misschien zijn ze er wel
    maar ik geloof er niet in, en ben ook niet bang voor ze

    Ik geloof er wel in. Ik zie ze niet, maar heb soms wel het gevoel dat er iemand in mijn kamer is. En ik kreeg van een overleden iemand de inspiratie voor een verhaal. Ze zijn voor mij wel erg duidelijk aanwezig, maar ik heb er geen problemen mee, eigenlijk. Ze zijn niet tot last/angstverwekkend.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik geloof er niet in.


    Travel far enough, you'll meet yourself