• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    Ja ik geloof er in ja, vroeger toen ik heel klein was en nog in een flat woonde voelde ik ze aan, ik wist precies waar ze zaten ofzo heel eng, nooit tegen iemand verteld, nu voel ik ze ook maar minder het is niet zo eng meer, nu een vrienin van me in me oude huis woont, voelt zei ze ook en begrijpen we elkaar meer. Hoe freaky is dat.

    Ik voel wel dat er méér is. Maar ik zie ze niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Ik voel wel dat er méér is. Maar ik zie ze niet.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ja ik geloof in geesten,
    altijd als ik in bed lig dn hoor ik altijd iemand me naar roepen.
    De ene keer blij, dan zegt die het weer verdrietig, dan weer zacht, dan weer hard, en een keer zei die het heel boos maar hij zei het zo eng!!

    En ik heb al heel me leven het gevoel dat er altijd iemand bij me isO_o en mijn badkameris heel eng want dan kom ik uit me kamer lopen en dan zie ik daar iemand maar als ik nog een keer kijk is het weg O_o zoo creapy!

    Maar ik weet wel dat ze het negen van de tien keer niet verkeerd bedoeln


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    en weer wordt dit topic omhoog geschopt :Y)

    xYSQUEENx schreef:
    Ja ik geloof in geesten,
    altijd als ik in bed lig dn hoor ik altijd iemand me naar roepen.
    De ene keer blij, dan zegt die het weer verdrietig, dan weer zacht, dan weer hard, en een keer zei die het heel boos maar hij zei het zo eng!!

    En ik heb al heel me leven het gevoel dat er altijd iemand bij me isO_o en mijn badkameris heel eng want dan kom ik uit me kamer lopen en dan zie ik daar iemand maar als ik nog een keer kijk is het weg O_o zoo creapy!

    Maar ik weet wel dat ze het negen van de tien keer niet verkeerd bedoeln


    dat heb ik nou ook altijd zie ik er een en als ik dan weer kijk is ie weg


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ja ik heb al gedelijk veel ervaringen die zijn begonnen sinds de zomer toen ik een een paar vriendinnen er probeerde op te roepen sinds die dag maak ik vreemde dingen mee
    -Aan mijn plafond hangt zo'n houten vogel die mijn vriend vorig jaar voor mijn verjaardag maakte maar soms begint die uit het niets te bewegen(bijna dagelijks)
    -Onlangs toen ik allen thuis was vielen plotseling alle lampen van mijn kamer uit en voelde ik een windvlaag
    -Ook heb ik vaak het gevoel dat er s'nachts aan mijn benen worden getrokken en zo kan ik maar blijven opnoemen
    Dus een wijze raad van mij:roep nooit geesten op

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 18:36 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    Ja ik heb al gedelijk veel ervaringen die zijn begonnen sinds de zomer toen ik een een paar vriendinnen er probeerde op te roepen sinds die dag maak ik vreemde dingen mee
    -Aan mijn plafond hangt zo'n houten vogel die mijn vriend vorig jaar voor mijn verjaardag maakte maar soms begint die uit het niets te bewegen(bijna dagelijks)
    -Onlangs toen ik allen thuis was vielen plotseling alle lampen van mijn kamer uit en voelde ik een windvlaag
    -Ook heb ik vaak het gevoel dat er s'nachts aan mijn benen worden getrokken en zo kan ik maar blijven opnoemen
    Dus een wijze raad van mij:roep nooit geesten op


    nee idd nooit doen want ze blijven altijd hangen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    jaaa ik geloof er in,,,

    4 jaar geleden lag ik bijna te slapen,, en toen zag ik iets wits en toen zag een iemand, maar ik was super bang dus ik dook weg en een paar seconde erna was het weg:S en toen had ik het 2 jaar gelden weer alleen dan in de weerspiegeling van de tv. en toen durfte ik wel te kijken. maar ik kee dus in de tv en Het zat naast me. en toen keek ik naast me en was het weg. maar in de tv was het wel nog te zien.
    en soms zie ik wat vanuit mijn ooghoek ( maar dat heeft denk iedereen wel).
    maar het was echt alleen die 2 keer. en dat kunnen denk ik ook wel slaaphallucinaties zijn.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    LovelyDream schreef:
    jaaa ik geloof er in,,,

    4 jaar geleden lag ik bijna te slapen,, en toen zag ik iets wits en toen zag een iemand, maar ik was super bang dus ik dook weg en een paar seconde erna was het weg:S en toen had ik het 2 jaar gelden weer alleen dan in de weerspiegeling van de tv. en toen durfte ik wel te kijken. maar ik kee dus in de tv en Het zat naast me. en toen keek ik naast me en was het weg. maar in de tv was het wel nog te zien.
    en soms zie ik wat vanuit mijn ooghoek ( maar dat heeft denk iedereen wel).
    maar het was echt alleen die 2 keer. en dat kunnen denk ik ook wel slaaphallucinaties zijn.


    ja zou kunnen maar met degene die in de tv verscheen das wel echt en ik dnek eigenlijk dat de andere ervaringen ook echt zijn


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ik zag gisteren een zwarte geest een vrouw stevig gebouwd muts van haar vest op en zo zwart als de nacht letterlijk


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    xBAMBISEX schreef:
    Say is een Geest!!!!.. xD
    Ja ik gellof er in,, en ik vind ze eng!!!
    nee, ik voel helemaal nada,, behalfen dat als ik in bed lig, het gevoel heb of iemand naar me kijkt..


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    ik weet niet want ik voel nooit wat x) mijn geest is nogal... gevoelloos denk ik want ik kan ook nooit op mijn instinct afgaan, nee dat soort dingen zijn niet weggelegd voor mij x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat dit topic na al die jaren nog steeds omhoog wordt geschopt.


    -

    SRSLYYYYYYYY?
    alweer omhoog getyft?


    I live for the applause, you will die for it.