• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    Ja en ja (:
    Ik ben trots op omdat ik zo anderen kan helpen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb wel het gevoel dat iemand me de hele tijd in de gaten houdt. Maar of dat echt geesten zijn ,weet ik niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zoals velen al zeggen het gevoel dat je bekeken word, maanmeestal als ik dat gevoel heb dan voel ik ook een briesje langs mijn hoofd terwijl alle ramen dicht zijn. Ook heb ik wel eens het gevoel dat mijn doodgeboren broertje en doodgeboren halfbroertje/zusje bij me zijn, waarom weet ik echt niet. Mar ik heb het Gé oel misshien is het wel allemaal onzin wat ik net schreef maar ik geloof erin.


    Trust me. I'm the doctor

    RainForest schreef:
    Zoals velen al zeggen het gevoel dat je bekeken word, maanmeestal als ik dat gevoel heb dan voel ik ook een briesje langs mijn hoofd terwijl alle ramen dicht zijn. Ook heb ik wel eens het gevoel dat mijn doodgeboren broertje en doodgeboren halfbroertje/zusje bij me zijn, waarom weet ik echt niet. Mar ik heb het Gé oel misshien is het wel allemaal onzin wat ik net schreef maar ik geloof erin.


    jij zit op een Ipad, right?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Jha ik geloof er 100% in

    Ik voel soms wel aanwezigheid, net als een soort beschermengel maar dat vind ik niet erg.
    Ik heb nooit iets gezien maar wel toen ik een keertj naar de badkamer liep in het donker dat er een zwarte & een witte schim door me heen gingen, de wereld stond voor mijn gevoel even een seconde stil
    En ik hoor nooit wat maar als ik alleen in mijn kamer ben en ik voel aanwezigheid dan zeg ik 'Weltrusten' anders kan ik niet goed slapen..

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 18:03 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik zie ze en ik hoor ze en ik voel ze.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    En natuurlijk kan 2/3 van Quizlet contact maken met geesten. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Een beetje en nee


    As travars

    Ik geloof d'r niet in(cat)


    Me so good.

    ik geloof er echt niet in,
    ik snap het nut niet van bang zijn van iets dat waarschijnlijk niet bestaat

    Captivity schreef:
    ik heb dat vooral als ik s'avonds alleen thuis ben ofzo..en vooral als ik dan naar boven loop heb ik het gevoel dat ik nagekeken word :S


    dat had ik nu ook toen ik nog bij me ouders woonde


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Dooddoener schreef:
    ik zie ze en ik hoor ze en ik voel ze.


    dan kan je mij de hand schudden ik hoor ze ook ik kan niet met ze praten maar hoor ze lopen of geluiden maken en voel ze en zie ze:)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik geloof er trouwens helemaal niks van dat zoveel mensen op Q geesten kunnen zien of wat dan ook. Bewijs het eerst maar eens (krul)


    -

    Ik geloof erin..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik geloof er soms in.


    It's going to be difficult, but not impossible.