• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    Ja daar geloof ik zeker in (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijn All Time Low CD ging een keer vanzelf aan (nerd)
    +toen m'n opa en oma overleden, flikkerde de lichten boven de eettafel, bij allebei. :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja ...Ik geloof erin, ik voel ze om me heen en er gebeuren heel vaak dingen die ik niet kan verklaren


    Im The Wild One - Suzi Q

    een vriend van me is overleden, mijn opa is overleden.

    maar ik wil dus echt niet dat ze bij me komen spoken, als ik dènk iets te horen vind ik 't al eng. Like, stemmen die ik niet kan verklaren. (Ok, misschien ben ik wel psycho.)

    & van die clowns die je aankijken :'D heeft niks te maken met geesten though

    ik voel ik hoor ik zie ze


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik heb er nooit iets meegmaakt ofzeu, maar geloof d'r wel in.

    Alleen dat gevoel. Zit je zo alleen in de woonkamer, of je slaapkamer ofzo. En dan heb je het gevoel dat je wordt aangekeken, en als je opkijkt. helemaal niks. & dat gevoel, vind ik dodelijk eng (krul)


    we were always meant to say goodbye.

    Tuurlijk, al vanaf dat ik klein was

    * Denkt aan onzichtbare vriend Bertje *

    ja ik geloof erin.
    Een keer werd ik wakker en iedereen sliep nog en ik hoorde duidelijk m'n naam dus ik ging kijken ik liep net onder een plank door viel de plank naar beneden gelukkig niet boven op me, maar hij zat echt gewoon goed vast. Ik vond dat echt doodeng!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jeetje wat een oud topic! : o Het zou me niet verbazen als ik al eens gereageerd heb.

    Ik geloof er wel in. Soms denk ik dat ik ze kan voelen, maar dat kan net zo goed mijn eigen verbeelding zijn. :')

    Sorry hoor -ik wil niemand beledigen- maar ik vind het nogal opvallend dat bijna iedereen opeens geesten hoort/ziet/voelt. En ik geloof de meeste verhalen eigenlijk niet. :3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 10:18 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heey ik geloof in geesten mijn zus zite ze en ik voel ze:S
    Een keer toen ik buiten speelde met m'n zus voelde ik nog meer mesnen en we waren helemaal alleen:S en het vervelende gevoel is dat het lijkt alsof ze me achtervolgen soms lijkt het alsof iemand mijn naam roept en dat hoor ik voor 100% goed en dan kijk ik gelijk nog om heen of ik iemand herken en dat is dus nooit geweest dat ik dan iemand herken en dan hoor ik het niet meer
    Dus tja het is niet zoo fijn maar soms is het wel fijn of ze tehoren en tevoelen dus je hoeft er niet al te blij mee zijn xD

    jaa ik geloof erin jaa.
    maar ik heb niet echt dat ik ze kan zien of horen.
    soms hoor ik wel opeens mijn naam maar dat heeft eigenlijk iedereen wel eens.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 9:08 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik geloof erin, toen ik klein was had ik altijd een gevoel dat er altijd iemand bij me was, ook toen ik alleen was. Soms is het een goed gevoel dat ze er zijn en soms eng ofzo. ik hoor ze al sinds mijn 11e

    ja.. een oud klasgenootje had met d'r opa of oma (weet niet meer) afgsproken dat als ze dood was dat ze elke dag het licht om een bepaalde tijd aan doet.. en dat gebeurde dus! dus wij geloofde het niet en toen gingen we bij haar slapen en ja! het was echt waar!

    eng gewoon (cat)


    My heart is yours and so am I

    God, daar gaan we, again :'D
    Is het nog niet bekend dat iedereen hier denkt geesten te zien :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ja ik geloof erin ik hoor ze ook waar ik woon spookt het in de hal hoor ik stappen en als ik ga kijken dan is het weg en ik kan ze zien en voelen soms wel balen want dan laten ze iedereen met rust en pakken ze mij

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!