• Hallo users,
    Weer een nieuw topic om in te discussiëren! Deze keer komt het onderwerp "Crew" in de spotlights te staan.
    Nou zou ik van jullie willen weten: Welke crewfunctie zou jij graag willen doen?


    De crewfunctie's.
    Er zijn 4 functie's: moderatorschap, bèta-reader, bemiddelaar en administrator.
    Voor al deze functie's hebben ze een paar leuke mensen gevraagd. Maar welke
    crewfunctie zou jij willen doen en waarom zou je dat willen doen?




    Stem in de poll of de reacties van dit topic!

    Welke functie zou jij willen?

    2.7% (2 stemmen)
     
    Administrator

    23.3% (17 stemmen)
     
    Beta-reader

    37.0% (27 stemmen)
     
    Moderator

    12.3% (9 stemmen)
     
    Bemiddelaar

    24.7% (18 stemmen)
     
    Een gewone user...

    Macabre schreef:
    (...)
    Omdat het gewoon een supertoffe functie is, lol. Ik ben er heel blij mee en het geeft altijd wel een goed gevoel als je weer wat users hebt kunnen helpen. ^^


    Ja, ik xou ook graag die functie willen. Komt daar eigenlijk nog wel een verkiezing voor of is drie genoeg?
    Users helpen is leuk!!

    Het lijken mij eerlijk gezegd allemaal wel leuke functies


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Adrastea schreef:
    (...)

    Ja, ik xou ook graag die functie willen. Komt daar eigenlijk nog wel een verkiezing voor of is drie genoeg?
    Users helpen is leuk!!

    Uh, voorlopig niet, haha. We hebben genoeg aan drie man nu. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Uh, voorlopig niet, haha. We hebben genoeg aan drie man nu. :3


    Jammer, dan ga ik iets anders zoeken...

    Bemiddelaar!
    Maar ik vrees dat een bemiddelaarsverkiezing nog lang niet komen zal. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Adrastea schreef:
    (...)

    1. Moderator?
    2. Ehm... Bemiddelaar?
    3. Was jij niet altijd beta?

    Haha, grapje! Beta!


    Geen was, ik ben. Al bijna drie jaar, zelfs, en ik vind het nog steeds ontzettend leuk. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    User.


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    (...)

    Geen was, ik ben. Al bijna drie jaar, zelfs, en ik vind het nog steeds ontzettend leuk. *O*


    Mij lijkt dat ook stoer! Ik houd daarom ook elke dag het nieuwsforum in de gaten! Ik hoop dat ik mod, bemiddelaar of beta word. Omg, ik hoop zo dat ik een kans maak! Dan ben ik gezellig met jullie aan 't werk!! Jee!

    Bemiddelaar lijkt mij het leukst, maar ik vind het ook nog wel even prima als gewone user.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ben moderator, en daar ben ik heel blij mee. ^^
    Ooit heb ik ook meegedaan aan de beta-verkiezingen, maar ik ben er nu achtergekomen dat -dat niets voor mij zou zijn. Een functie als bemiddelaar zou misschien wel bij me passen, maar daar liggen mijn interesses niet. (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 12:35 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    Ik ben moderator, en daar ben ik heel blij mee. ^^
    Ooit heb ik ook meegedaan aan de beta-verkiezingen, maar ik ben er nu achtergekomen dat -dat niets voor mij zou zijn. Een functie als bemiddelaar zou misschien wel bij me passen, maar daar liggen mijn interesses niet. (:


    Eerste keer dat je niet schuingedrukt schrijft, haha! :Y)

    Ik zou best graag moderator willen worden maar ik ben er denk niet geschikt voot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Ik zou best graag moderator willen worden maar ik ben er denk niet geschikt voot


    Oh, ik ben er denk ik wel een betje geschikt voor.
    Ik help mensen, ik ben altijd vrolijk, ik weet al best veel van Q, maar niet alles en ik vind jullie allemaal heel aardig...!!!

    Adrastea schreef:
    (...)

    Oh, ik ben er denk ik wel een betje geschikt voor.
    Ik help mensen, ik ben altijd vrolijk, ik weet al best veel van Q, maar niet alles en ik vind jullie allemaal heel aardig...!!!

    Niet slecht/persoonlijk bedoeld, maar je moet ook niet overdrijven daarin. Het is heel leuk dat je er zo gemotiveerd voor bent en als er verkiezingen zijn, moet je je zeker aanmelden als je het zo graag wilt doen, maar je bent wel heel erg enthousiast. Je bent er nog niet. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Moderator :)
    Maar na vier keer mee gedaan te hebben aan verkiezingen en vier keer niet gekozen te zijn heb ik het opgegeven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.