• Hallo users,
    Weer een nieuw topic om in te discussiëren! Deze keer komt het onderwerp "Crew" in de spotlights te staan.
    Nou zou ik van jullie willen weten: Welke crewfunctie zou jij graag willen doen?


    De crewfunctie's.
    Er zijn 4 functie's: moderatorschap, bèta-reader, bemiddelaar en administrator.
    Voor al deze functie's hebben ze een paar leuke mensen gevraagd. Maar welke
    crewfunctie zou jij willen doen en waarom zou je dat willen doen?




    Stem in de poll of de reacties van dit topic!

    Welke functie zou jij willen?

    2.7% (2 stemmen)
     
    Administrator

    23.3% (17 stemmen)
     
    Beta-reader

    37.0% (27 stemmen)
     
    Moderator

    12.3% (9 stemmen)
     
    Bemiddelaar

    24.7% (18 stemmen)
     
    Een gewone user...

    Adrastea schreef:
    (...)

    Ik zit ook heel vaak per dag op Q. Ik zit zo'n 2 à 3 uur per dag op de site en doe wat dingen. Soms kijk ik even op het nieuwsforum, dan ga ik even kijken of er mensen zijn die zich niet gedragen

    Dat moet je dus niet doen - dat is de taak van de moderators. Als je iets ziet dat tegen de regels is, meld het dan, maar als je het hele forum afstruint naar overtredingen van de regels, dan denk ik eerlijk gezegd dat mensen zich daar wat aan gaan ergeren. ;x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Denk dat je eigenlijk wel zo veel mogelijk uren per dag online moet zijn, omdat als je je eenmaal inschrijft voor welk soort crew dan ook, je eigenlijk aangeeft dat je 95% van je tijd klaarstaat voor Q (': Ach. zo zie ik het dan weer en ik zou waarschijnlijk die tijd er ook aan geven als ik de kans zou krijgen. Maar ligt denk ik ook aan de situatie waar je op dat moment in zit, of je veel tijd hebt of niet.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 14:10 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dat moet je dus niet doen - dat is de taak van de moderators. Als je iets ziet dat tegen de regels is, meld het dan, maar als je het hele forum afstruint naar overtredingen van de regels, dan denk ik eerlijk gezegd dat mensen zich daar wat aan gaan ergeren. ;x[/quote

    Maar, als ik dat zie, dan meld ik dat. Zo bedoelde ik het, hahah!!

    Betareader :Y)
    Ik vind het altijd leuk om mensen te helpen en bovendien pik ik spelfouten of zinnen die verkeerd opgebouwd zijn er zo uit ik ben geen perfectionist hoor.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    XY390 schreef:
    Denk dat je eigenlijk wel zo veel mogelijk uren per dag online moet zijn, omdat als je je eenmaal inschrijft voor welk soort crew dan ook, je eigenlijk aangeeft dat je 95% van je tijd klaarstaat voor Q (': Ach. zo zie ik het dan weer.


    Haha, maar dan ga ik vooral 's avonds en tussen de middag op Q kijken. :)

    Menma schreef:
    Betareader :Y)
    Ik vind het altijd leuk om mensen te helpen en bovendien pik ik spelfouten of zinnen die verkeerd opgebouwd zijn er zo uit ik ben geen perfectionist hoor.


    Haha, ik ook niet.. xD

    Bètareader leek me altijd wel leuk, vooral omdat ik zelf ook veel van schrijven hou, en ik makkelijk spelfouten uit teksten pik.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mod of gewone user. :Y)
    Ergens mis ik de zeeën van tijd van een user. Anderzijds zou ik het drukke van een mod niet kunnen missen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Moderator, of gewone user. Ik mis nu soms dingen doordat ik minder tijd heb om op bv. het off-topic te zitten.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DAWSONS schreef:
    Bemiddelaar lijkt me heel erg leuk en anders zou ik mod ook nog leuk vinden. (:

    Admin en mod lijkt me wel tof! =D

    Bèta-reader ben ik al geweest, dus misschien wel eens moderator :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Horings schreef:
    Moderator. :Y)


    -

    Bemiddelaar, dat wil ik al tijden. Het zal inmiddels al wel twee jaar zijn; sinds de laatste verkiezingen. Maar het hoeft niet per sé, omdat ik als user ook gelukkig ben en bovendien het nut niet inzie van meer Bemiddelaars, afgaande van wat ik heb gehoord van de huidige. Drie is genoeg, dus waarom nieuwe erbij nemen? Ik vind het goed zo, maar eerlijk is eerlijk, als er verkiezingen zijn, zal ik er als de kippen bij zijn. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 21:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben erg tevreden met mijn leven als gewone user. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.