• Hallo users,
    Weer een nieuw topic om in te discussiëren! Deze keer komt het onderwerp "Crew" in de spotlights te staan.
    Nou zou ik van jullie willen weten: Welke crewfunctie zou jij graag willen doen?


    De crewfunctie's.
    Er zijn 4 functie's: moderatorschap, bèta-reader, bemiddelaar en administrator.
    Voor al deze functie's hebben ze een paar leuke mensen gevraagd. Maar welke
    crewfunctie zou jij willen doen en waarom zou je dat willen doen?




    Stem in de poll of de reacties van dit topic!

    Welke functie zou jij willen?

    2.7% (2 stemmen)
     
    Administrator

    23.3% (17 stemmen)
     
    Beta-reader

    37.0% (27 stemmen)
     
    Moderator

    12.3% (9 stemmen)
     
    Bemiddelaar

    24.7% (18 stemmen)
     
    Een gewone user...

    Gewone user nu, aangezien ik al moderator ben geweest. De rest spreekt me niet zo aan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mod of bemiddelaar lijkt mij vet ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adrastea schreef:
    (...)

    Oh, ik ben er denk ik wel een betje geschikt voor.
    Ik help mensen, ik ben altijd vrolijk, ik weet al best veel van Q, maar niet alles en ik vind jullie allemaal heel aardig...!!!

    Onderschat die functie maar niet. Je zou niet de eerste zijn die na een paar maanden stopt omdat het te veel werk is en moeilijk te combineren valt met zijn/haar privéleven.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Onderschat die functie maar niet. Je zou niet de eerste zijn die na een paar maanden stopt omdat het te veel werk is en moeilijk te combineren valt met zijn/haar privéleven.


    Oh, ach ja, ik maaj tijd vrij en zirg dat ik minimaal een hakf uur of 45 min. Online kan zijn.

    Gewone user.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Gewone user.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pabu schreef:
    Gewone user.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Adrastea schreef:
    (...)

    Eerste keer dat je niet schuingedrukt schrijft, haha! :Y)


    Nee hoor. Als ik op mijn tablet werk, lukt het me niet zo goed om dat te doen, dus ik laat het dan achterwege. :')
    En ik zou, zoals Dysphoria al zei, de functies inderdaad niet onderschatten. Ik heb dat met de beta-verkiezingen ook gedaan, en toen was ik stiekem wel blij dat ik niet werd gekozen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gewone user, maar als je dit over een jaar of twee nog eens vraagt, zal ik waarschijnlijk antwoorden dat ik wel graag weer wil bèta-readen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Adrastea schreef:
    (...)

    Oh, ach ja, ik maaj tijd vrij en zirg dat ik minimaal een hakf uur of 45 min. Online kan zijn.
    Dan vraag ik het me alsnog af of het je wel zou lukken. Zelf ben ik zodra er internet is en ik me verveel op Quizlet dus ik ben zelf per dag echt minstens 3 a 4 uur. Maar volgens mij meer maar als je naast moderator ook nog verhalen, rpg's en weet ik het heb tsja. Ik denk bij mijzelf dat ik me van dingen te snel zou aantrekken daarom ben ik denk niet geschikt, meerdere malen ingeschreven nooit echt wat geworden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adrastea schreef:
    (...)

    Oh, ach ja, ik maaj tijd vrij en zirg dat ik minimaal een hakf uur of 45 min. Online kan zijn.

    Als mod heb je daar niet genoeg aan, vrees ik. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adrastea schreef:
    (...)

    Oh, ik ben er denk ik wel een betje geschikt voor.
    Ik help mensen, ik ben altijd vrolijk, ik weet al best veel van Q, maar niet alles en ik vind jullie allemaal heel aardig...!!!


    Er komt wel wat meer bij kijken dan enkel dat lijkt me :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NiallerBoo schreef:
    (...) Dan vraag ik het me alsnog af of het je wel zou lukken. Zelf ben ik zodra er internet is en ik me verveel op Quizlet dus ik ben zelf per dag echt minstens 3 a 4 uur. Maar volgens mij meer maar als je naast moderator ook nog verhalen, rpg's en weet ik het heb tsja. Ik denk bij mijzelf dat ik me van dingen te snel zou aantrekken daarom ben ik denk niet geschikt, meerdere malen ingeschreven nooit echt wat geworden


    Ik zit ook heel vaak per dag op Q. Ik zit zo'n 2 à 3 uur per dag op de site en doe wat dingen. Soms kijk ik even op het nieuwsforum, dan ga ik even kijken of er mensen zijn die zich niet gedragen

    Ik ben tevreden als Betàreader, maar iedere functie heeft zo zijn uitdagingen. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ourania schreef:
    (...)

    Er komt wel wat meer bij kijken dan enkel dat lijkt me :')


    I know, alleen had geen zin om alles op te schrijven, haha. Zeker als je op je mobiel zit... xD