• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    En wanneer wil je de RPG starten?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben het trouwens eens met het idee van Levinia, het lijkt me goed als Rose en Cal vijanden zijn! Cal heeft opzich al een hekel aan de beroeps omdat zij getraind worden voor de Hunger Games als een soort valsspelen ziet. Dus dat is goed!

    @XY390 Ik vind het trouwens ook goed als negen een bondgenootschap sluit met zes!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 13:21 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Is het anders misschien een idee dat er inderdaad 48 tributen deel zouden moeten nemen dit jaar, maar dat enkel onze tributen overleven ofzo? Dan is de rest van de tributen die "onbekend" zijn gewoon dood ;p (Aangezien drie tributen wat weinig is..)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    Is het anders misschien een idee dat er inderdaad 48 tributen deel zouden moeten nemen dit jaar, maar dat enkel onze tributen overleven ofzo? Dan is de rest van de tributen die "onbekend" zijn gewoon dood ;p (Aangezien drie tributen wat weinig is..)


    My thoughts exactly


    Happy Birthday my Potter!

    Mt


    be gay do crimes

    En toen was er nog een bloedbad dode.


    Happy Birthday my Potter!

    Er zijn er momenteel nog maar twee en ik wil best een van mijn rollen opgeven, maar drie Is inderdaad alsnog erg weinig... Onrealistisch weinig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Er zijn er momenteel nog maar twee en ik wil best een van mijn rollen opgeven, maar drie Is inderdaad alsnog erg weinig... Onrealistisch weinig.


    Wat bedoel je ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Caeden schreef:
    Is het anders misschien een idee dat er inderdaad 48 tributen deel zouden moeten nemen dit jaar, maar dat enkel onze tributen overleven ofzo? Dan is de rest van de tributen die "onbekend" zijn gewoon dood ;p (Aangezien drie tributen wat weinig is..)


    Ja, is goed ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alleen is het dan weer onrealistisch dat de halve beroepsgroep al is uitgemoord... tenzij je nog een paar rollen daarvan opengooit die dan nog ingevuld kunnen worden?


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Alleen is het dan weer onrealistisch dat de halve beroepsgroep al is uitgemoord... tenzij je nog een paar rollen daarvan opengooit die dan nog ingevuld kunnen worden?


    Dat zou misschien wel handig zijn. Nu zijn de beroeps maar met drie personen, dus als er iemand nog een beroeps wil zijn ze meteen een stuk sterker, wat erg bij de beroeps hoort.

    Nuevo schreef:
    (...)

    Dat zou misschien wel handig zijn. Nu zijn de beroeps maar met drie personen, dus als er iemand nog een beroeps wil zijn ze meteen een stuk sterker, wat erg bij de beroeps hoort.


    Dat is inderdaad waar ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    MT.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Beroeps, willen jullie Thor ook in de groep, of hebben jullie liever geen moordmachine erbij?


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Beroeps, willen jullie Thor ook in de groep, of hebben jullie liever geen moordmachine erbij?


    Haha, ik wil wel dat Thor meedoet, als de anderen dat ook goed vinden. So welcome to the big and happy family!