• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    CharmedPaige schreef:
    Wie wil bondgenoten zijn met Annabeth??


    Het is maar een idee hoor, maar misschien moet je eerst je rol uitschrijven voor mensen kunnen beslissen of je personage bondgenoten zou kunnen zijn met hun eigen personage c;


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Het is maar een idee hoor, maar misschien moet je eerst je rol uitschrijven voor mensen kunnen beslissen of je personage bondgenoten zou kunnen zijn met hun eigen personage c;


    Heb ik gedaan
    Was ik vanmorgen al klaar mee, maar was vergeten het te versturen...
    Toen ik net klaar was met typen moest ik al weg, naar school


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan
    Was ik vanmorgen al klaar mee, maar was vergeten het te versturen...
    Toen ik net klaar was met typen moest ik al weg, naar school


    Oh, ik dacht dat er nog meer ging komen, gezien toen ik keek er alleen drie zinnen innerlijk bij waren gekomen. My bad. Maar voor mij (Dawn dus, Thor zou haar waarschijnlijk eten als lunch :') ) is het nog steeds iets te weinig informatie. Veel succes met bondgenoten vinden though.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 15:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Nog even terugkomend op het idee van een bondgenootschap tussen District zes en negen. Was iedereen het hier mee eens, want dan kan ik het er bij mijn rol bijschrijven :)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 15:54 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik was het er sowieso mee eens^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mashtonx schreef:
    Nog even terugkomend op het idee van een bondgenootschap tussen District zes en negen. Was iedereen het hier mee eens, want dan kan ik het er bij mijn rol bijschrijven :)


    Dawn sluit waarschijnlijk later aan. Ze begint namelijk zonder bondgenoten c;


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Dawn sluit waarschijnlijk later aan. Ze begint namelijk zonder bondgenoten c;


    Okey, dat is goed! :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Asmodom schreef:
    Is het overigens misschien een idee om de bondgenootschappen in het begin topic dingetje te vermelden?


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)



    Dit vind ik ook wel een goed idee eerlijk gezegd...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Asmodom schreef:
    (...)


    Daar ben ik het ook mee eens!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Asmodom schreef:
    (...)


    Prima ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Jullie vroegen om de bondgenootschappen in de beginpost bij te zetten en dat wil ik dan wel doen ;)

    Kunnen jullie me hier de bondgenoten van jullie personnage melden AUB c:


    Everyone is good as it is, do not change people

    Thor is bondgenoten met de beroeps (Kris, Rose, Skyler en Sofia). Dawn hoef je nog nergens bij te zetten.


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand bondgenoot met Joseph?


    ~ On a scale of 1 to 10, you're a 9 and I'm the 1 you need.

    Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke zijn bondgenoten. ^^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.