• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Er is ook een bondgenootschap tussen Cal, Oliver en Flynn! (Waarschijnlijk later Dawn ook nog, maar die hoef je er nu nog niet bij te schrijven! X)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Yva, Annalynn en Vanessa zijn ook bondgenoten ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    XY390 schreef:
    En wanneer wil je de RPG starten?


    Dat zou ik ook wel graag willen weten.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Dat zou ik ook wel graag willen weten.

    Als alle reserveringen zijn ingevuld ;)

    Ik had nog trouwens een ideetje dat er een groepje van bondgenoten tegen de beroeps zou zijn en dan elkaars grote vijanden. Alicia kan er wel in mee, ik ga haar zo meteen aanpassen ;) Vinden jullie dit iets ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)
    Als alle reserveringen zijn ingevuld ;)

    Ik had nog trouwens een ideetje dat er een groepje van bondgenoten tegen de beroeps zou zijn en dan elkaars grote vijanden. Alicia kan er wel in mee, ik ga haar zo meteen aanpassen ;) Vinden jullie dit iets ?


    Mij zou het wel grappig lijken, maar ik heb nog steeds van niemand te horen gekregen of ze bondgenoot willen zijn...
    Je kunt Annabeth dus van dat lijstje schrappen


    be gay do crimes

    Ben alleen nog niet helemaal uit het innwerlijk van mijn personage, maar ik denk dat ik vanavond in iedergeval wel de rest i het rollentopic zet


    Don't be like the rest of them, darling

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Mij zou het wel grappig lijken, maar ik heb nog steeds van niemand te horen gekregen of ze bondgenoot willen zijn...
    Je kunt Annabeth dus van dat lijstje schrappen


    Wat bedoel je ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)

    Wat bedoel je ?


    Jij hebt het over een groepje bondgenoten, Annabeth heeft geen bondgenoten
    Je kunt haar dus van het mogelijke lijstje van de bondgenootgroep tegen de beroeps schrappen


    be gay do crimes

    Levinia schreef:
    (...)
    Als alle reserveringen zijn ingevuld ;)

    Ik had nog trouwens een ideetje dat er een groepje van bondgenoten tegen de beroeps zou zijn en dan elkaars grote vijanden. Alicia kan er wel in mee, ik ga haar zo meteen aanpassen ;) Vinden jullie dit iets ?


    Ik denk eerlijk gezegd dat Thor het heel dom vindt om zich te richten op één groep, terwijl er meerdere redelijk sterke groepen zijn en er ook beroeps zijn afgesplitst, die ze ook in de gaten moeten houden...


    Happy Birthday my Potter!

    -

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 18:48 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Levinia schreef:
    (...)
    Als alle reserveringen zijn ingevuld ;)

    Ik had nog trouwens een ideetje dat er een groepje van bondgenoten tegen de beroeps zou zijn en dan elkaars grote vijanden. Alicia kan er wel in mee, ik ga haar zo meteen aanpassen ;) Vinden jullie dit iets ?


    En hoelang wilde je nog op iedereen wachten dan? Niet ongeduldig of gemeen bedoeld tegenover de mensen die nu al meer dan een week hebben gehad en niks hebben ingevuld, maar dan vraag ik mij ten zeerste af of die iedere twee weken reageren überhaupt wel vol gaan houden. Nogmaals, dit klinkt nu heel gemeen en had zo over het internet, maar zo bedoel ik het niet. Ik kan het mij gewoon niet voorstellen. Bovendien duurt het allemaal zo wel heel lang. Straks is het hier dood voor er begonnen wordt...


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    En hoelang wilde je nog op iedereen wachten dan? Niet ongeduldig of gemeen bedoeld tegenover de mensen die nu al meer dan een week hebben gehad en niks hebben ingevuld, maar dan vraag ik mij ten zeerste af of die iedere twee weken reageren überhaupt wel vol gaan houden. Nogmaals, dit klinkt nu heel gemeen en had zo over het internet, maar zo bedoel ik het niet. Ik kan het mij gewoon niet voorstellen. Bovendien duurt het allemaal zo wel heel lang. Straks is het hier dood voor er begonnen wordt...



    Das idd wel waar.. 'k Zit hier al een tijdje te wachten tot het speeltopic opengaat, met de nadruk op een tijdje.. *-*

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 19:13 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik vroeg het me ook al af ja. Al een hele tijd (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jah. Helaas heb ik het nu heel erg druk met school en ben dus nu niet zo heel erg vaak online. Ik ga toch mijn best doen mee te blijven doen aan dit RPG omdat ik er super veel zin in heb.
    Voor de mensen die het iets interesseert:
    Ik moet 1 uur en 20 minuten naar mijn school toe fietsen. Normaal zou ik regelmatig met de bus gaan, maar de mensen die op mijn school werken dachten dat het leuk was om ons 4x per week twee lessen in een ander gebouw te laten krijgen, waardoor ik mijn fiets dus wel nodig heb (dan heb ik zeg maar de eerste 4 uur lessen op ons hoofdgebouw, daarna twee op het bijgebouw zo'n 2 km verderop en daarna weer 2 op het hoofdgebouw). Hierdoor ben ik dus bijna elke dag een uur later thuis dan dat ik dat normaal zou zijn. Daag vrije tijd.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik zal het speeltopic openen ! ;)


    Everyone is good as it is, do not change people