• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Yes, Aria en Cece staan bij mij ook hoog, maar Ali zelf ook.

    Ali ook, ja, maar dat is wel héél voorspelbaar. Ik denk zelf dat ze er wel veel mee te maken heeft, maar niet per definitie 'the big A' is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik gok ook op Ali. Als het Cece zou blijken te zijn, zou ik teleurgesteld zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik begin te denken dat Alison en Bethany zusjes zijn, waardoor de twin theory misschien toch nog waar kan zijn. En anders denk ik wat Bes denkt; als het CeCe is, zou ik teleurgesteld zijn.


    Treaty --> Brego


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brego schreef:
    Ik begin te denken dat Alison en Bethany zusjes zijn, waardoor de twin theory misschien toch nog waar kan zijn. En anders denk ik wat Bes denkt; als het CeCe is, zou ik teleurgesteld zijn.


    Treaty --> Brego

    Dat denk ik inderdaad ook!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ali heeft geen twin. Marlene heeft zelf gezegd dat er inderdaad een tweeling in de serie zit, maar dat Ali geen twin heeft. Maarjaa
    Zelf denk ik niet dat Ali A is. Gewoon te voorspelbaar. Zagen jullie Mona's face, bij haar death scene? Ze keek alsof iemand uit de dood was opgestaan. Zo had ze nooit gekeken als Ali of Cece ofzo de kamer binnen kwam lopen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Ali heeft geen twin. Marlene heeft zelf gezegd dat er inderdaad een tweeling in de serie zit, maar dat Ali geen twin heeft. Maarjaa
    Zelf denk ik niet dat Ali A is. Gewoon te voorspelbaar. Zagen jullie Mona's face, bij haar death scene? Ze keek alsof iemand uit de dood was opgestaan. Zo had ze nooit gekeken als Ali of Cece ofzo de kamer binnen kwam lopen.


    Hmm daar heb je een punt. Het moet echt iemand zijn die zij (en wij) niet zagen aankomen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Hmm daar heb je een punt. Het moet echt iemand zijn die zij (en wij) niet zagen aankomen.


    Precies, anders zou het een beetje falen. Zelf heb ik wel een theory...
    Namellijk dat A Bethany Young is.
    Waaant ik denk dat Bethany en Sara Harvey misschien tweeling zusjes zijn. Herrineren jullie je Sara Harvey nog? Dat meisje dat niet veel verder weg woonde en vermist raakte op de zelfde dag als Ali, en ook nog eens enorm op Ali leek?
    Nou, ze hoorde op die avond dus dat Bethany uit Radly was ontsnapt. Ze ging haar zoeken om haar terug te vinden, en vond haar in de Dilaurentis' achtertuin. En Sara werd levend begraven, niet Bethany. Bethany is levend en wilt wraak omdat Mrs. DiLaurentis een liar is. En heeft haar dus vermoord. Ik weet niet zeker of Bethany Young daarmee ook A is, maar who knows? Ze kan in de A team zitten...
    Dit alles zou ook uitleggen waarom die vriendin van Sara Harvey haar de dag na haar vermissing op de fiets zag. Dat was namelijk Bethany...
    En aangezien ze een tweeling zijn is hun DNA hetzelfde, en kon Bethany dus makkelijk doen alsof ze dood was.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sheamus > Ziggler


    16 - 09 - '17

    Rosea schreef:
    (...)

    Precies, anders zou het een beetje falen. Zelf heb ik wel een theory...
    Namellijk dat A Bethany Young is.
    Waaant ik denk dat Bethany en Sara Harvey misschien tweeling zusjes zijn. Herrineren jullie je Sara Harvey nog? Dat meisje dat niet veel verder weg woonde en vermist raakte op de zelfde dag als Ali, en ook nog eens enorm op Ali leek?
    Nou, ze hoorde op die avond dus dat Bethany uit Radly was ontsnapt. Ze ging haar zoeken om haar terug te vinden, en vond haar in de Dilaurentis' achtertuin. En Sara werd levend begraven, niet Bethany. Bethany is levend en wilt wraak omdat Mrs. DiLaurentis een liar is. En heeft haar dus vermoord. Ik weet niet zeker of Bethany Young daarmee ook A is, maar who knows? Ze kan in de A team zitten...
    Dit alles zou ook uitleggen waarom die vriendin van Sara Harvey haar de dag na haar vermissing op de fiets zag. Dat was namelijk Bethany...
    En aangezien ze een tweeling zijn is hun DNA hetzelfde, en kon Bethany dus makkelijk doen alsof ze dood was.


    Mmm, daar had ik nog niet eens overna gedacht. Maar het zou wel een aantal dingen verklaren. Al zou ik nu niet helemaal snappen waarom Bethany dan A zou zijn aangezien ze juist blij was om Ali weer te zien.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Mmm, daar had ik nog niet eens overna gedacht. Maar het zou wel een aantal dingen verklaren. Al zou ik nu niet helemaal snappen waarom Bethany dan A zou zijn aangezien ze juist blij was om Ali weer te zien.


    Ik weet dan ook niet zeker of Bethany ook A is, maar misschien dat ze dacht dat het 'zo moeder, zo dochter' was? Maar ze kan ook gewoon Mrs D's killer zijn, maar niet A.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Ik weet dan ook niet zeker of Bethany ook A is, maar misschien dat ze dacht dat het 'zo moeder, zo dochter' was? Maar ze kan ook gewoon Mrs D's killer zijn, maar niet A.


    Dat zou best wel logisch zijn met die tekeningen die ze van Mrs. D maakte in Radley.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Dat zou best wel logisch zijn met die tekeningen die ze van Mrs. D maakte in Radley.


    Daarom :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea >> ComingToTheTree


    “A queen will always turn pain into power.”

    Heeft iemand de nieuwe sneakpeak van de winter première al gezien?


    Jason is baaack *O*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    Heeft iemand de nieuwe sneakpeak van de winter première al gezien?


    Jason is baaack *O*


    Ik heb wel een soort kleine trailer gezien, maar die waarschijnlijk niet.


    Spoiler alert: you will save yourself