• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    Prancer schreef:
    Welk masker bedoelen jullie?

    Ik denk de doll mask?


    -

    Prancer schreef:
    Welk masker bedoelen jullie?


    Toen Hannah en Spencer in het huis van Ali waren en Hannah schreeuwde toen ze degen in het zwart zag. Toen is Spencer toch naar haar gelopen en zag je een masker verschijnen met echte ogen door, tussen al die andere maskers? Dat poppenmasker.


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    Maar even, ik snap even iets niet.

    Ja mrs D is dood, maar was zij nu A of niet? De writers hebben gezegd dat die black widow, hoofd A is...... Maar dat we pas in t finale van seizoen 6, achter haar identiteit zullen komen. En pas in seizoen 7 waarom. Wat nu? Is het einde van PLL toch dichterbij dan we origineel hebben gedacht? (no_chears)


    Geen idee, ik heb de boeken nooit gelezen. Ik denk dat we gewoon moeten afwachten op wat er nog gaat gebeuren en dan zien we het wel (:


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Geen idee, ik heb de boeken nooit gelezen. Ik denk dat we gewoon moeten afwachten op wat er nog gaat gebeuren en dan zien we het wel (:

    Hhahaah nee. Het heeft niks met de boeken te maken. Remember je de halloween special? Daar zei Marlene King dat het "grote reveal" van die halloween special is het feit dat Black Widow, Hoofd A is en dat we in seizoen 6 te weten komen wie t is. Maar in seizoen 7 pas de 'waarom'.


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Hhahaah nee. Het heeft niks met de boeken te maken. Remember je de halloween special? Daar zei Marlene King dat het "grote reveal" van die halloween special is het feit dat Black Widow, Hoofd A is en dat we in seizoen 6 te weten komen wie t is. Maar in seizoen 7 pas de 'waarom'.


    Oh, juist! Maar misschien doen ze dit net om ons nog wat meer in spanning te houden?


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Oh, juist! Maar misschien doen ze dit net om ons nog wat meer in spanning te houden?


    Huh maar blackwidow is toch die vrouw/man bij de begrafenis van Ali met die "hoofddoek"? Zo ja, dan weten we al die dat is want je zag dat Mrs. D het was toen ze in die flashback met Ali van haar begrafenis was en ze het kant omhoog deed..

    die special was echt awesomee!
    De jongens zien er goed uit in kerstmisboxers :9~
    Het deel in de kerk met Ali en Mrs. D vond ik wel een beetje vaag.
    Maar ik kan nu al niet wachten tot 6 januari.
    Btw, het einde was echt leuk dat ze met z'n alle kerst gingen vieren.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    die special was echt awesomee!
    De jongens zien er goed uit in kerstmisboxers :9~
    Het deel in de kerk met Ali en Mrs. D vond ik wel een beetje vaag.
    Maar ik kan nu al niet wachten tot 6 januari.
    Btw, het einde was echt leuk dat ze met z'n alle kerst gingen vieren.


    Dit^ echt een heeele leuke episode.
    @Aldea: ze hebben gezegd dat we weten wie A is voordat seizoen 7 begint, dus het kan zijn dat we het al in de Season 5 finale zien ofzo ;D


    Maar een vraagje: Wat is jullie -A theory?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb werkelijk geeeen idee op dit moment, haha.


    Your make-up is terrible

    Rosea schreef:
    (...)

    Dit^ echt een heeele leuke episode.
    @Aldea: ze hebben gezegd dat we weten wie A is voordat seizoen 7 begint, dus het kan zijn dat we het al in de Season 5 finale zien ofzo ;D


    Maar een vraagje: Wat is jullie -A theory?

    Ik heb er al miljoenen gehad, ondertussen. :'D Op dit moment vind ik Aria een goeie, al zijn er wel tegenstellende dingen te vinden. Cece staat ook hoog op mijn lijstje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Ik heb werkelijk geeeen idee op dit moment, haha.


    16 - 09 - '17

    Rosea schreef:
    (...)

    Dit^ echt een heeele leuke episode.
    @Aldea: ze hebben gezegd dat we weten wie A is voordat seizoen 7 begint, dus het kan zijn dat we het al in de Season 5 finale zien ofzo ;D


    Maar een vraagje: Wat is jullie -A theory?


    Ik heb geen idee meer haha. Cece dacht ik eerst maar Alison zou ook nogsteeds kunnen maar dat is te voorspelbaar. Ook Wren dacht ik een tijdje maar die is nu sws out of the picture.

    Ik vond het begin van de kerstspecial ook vreemd dat kleine Alison twee jurken vond. Twins?!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Quill -> Quies


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee meer haha. Cece dacht ik eerst maar Alison zou ook nogsteeds kunnen maar dat is te voorspelbaar. Ook Wren dacht ik een tijdje maar die is nu sws out of the picture.

    Ik vond het begin van de kerstspecial ook vreemd dat kleine Alison twee jurken vond. Twins?!


    Nee, eentje voor Bethany.


    Your make-up is terrible

    Twisty schreef:
    (...)
    Ik heb er al miljoenen gehad, ondertussen. :'D Op dit moment vind ik Aria een goeie, al zijn er wel tegenstellende dingen te vinden. Cece staat ook hoog op mijn lijstje.


    Yes, Aria en Cece staan bij mij ook hoog, maar Ali zelf ook.


    Your make-up is terrible