• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    Dornan schreef:
    Zijn er nog meer mensen die de boeken hebben gelezen?


    Ik ben begonnen met het eerste boek, maar ben al redelijk snel gestopt. Ik vond de boeken gewoon minder leuk dan de serie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik ben begonnen met het eerste boek, maar ben al redelijk snel gestopt. Ik vond de boeken gewoon minder leuk dan de serie.

    Ik had het juist andersom; ik was bijna gestopt met de serie kijken omdat ik het saai vond. But I didn't. Gelukkig (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ik had het juist andersom; ik was bijna gestopt met de serie kijken omdat ik het saai vond. But I didn't. Gelukkig (:


    Dat zou bij mij waarschijnlijk gebeurt zijn als ik als eerste het boek ging lezen. Maar ik denk dat de serie veel meer iets voor mij is. Maar ik weet het niet aangezien ik niet ver ben gekomen in het boek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Dat zou bij mij waarschijnlijk gebeurt zijn als ik als eerste het boek ging lezen. Maar ik denk dat de serie veel meer iets voor mij is. Maar ik weet het niet aangezien ik niet ver ben gekomen in het boek.

    Ik moet zeggen, de boeken zijn net zo goed als de serie is, alleen je moet ze wel eerst lezen en daarna pas de serie kijken, anders komt het misschien nogal: dafuc? over. Maarja. Sara Shepard is wel echt een briljante schrijfster, dat zeker (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ik moet zeggen, de boeken zijn net zo goed als de serie is, alleen je moet ze wel eerst lezen en daarna pas de serie kijken, anders komt het misschien nogal: dafuc? over. Maarja. Sara Shepard is wel echt een briljante schrijfster, dat zeker (:


    Tja, ik ben eerst de serie gaan kijken en kwam er daarna pas achter dat er boeken waren. Maar ik ga denk ik nog maar ooit een poging wagen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Tja, ik ben eerst de serie gaan kijken en kwam er daarna pas achter dat er boeken waren. Maar ik ga denk ik nog maar ooit een poging wagen.

    Same here. En ik vind de serie zoveel leuker. De boeken zijn langdradig D:


    -

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ik moet zeggen, de boeken zijn net zo goed als de serie is, alleen je moet ze wel eerst lezen en daarna pas de serie kijken, anders komt het misschien nogal: dafuc? over. Maarja. Sara Shepard is wel echt een briljante schrijfster, dat zeker (:


    -beetje offtopic maar goed-
    Dat heb ik heel vaak met boeken waarvan ik eerst de film zie en daarna de boeken lees. Van sommige films zeg ik ook echt "Nee, eerst het boek lezen en dan pas de film kijken".
    Soms vind ik dat ook leuker want dan kan je dingen vergelijken zoals jij t had ingebeeld ^^

    Rudolph schreef:
    (...)
    Same here. En ik vind de serie zoveel leuker. De boeken zijn langdradig D:

    Juist niet, de boeken vind ik even goed. Normaal gesproken zijn boeken altijd beter dan de film, maar dit is een serie en super goed gemaakt, dus daarom is het al een hele prestatie dat ik ze even goed vindt ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Aldea > Rudolph


    -

    Marguerite schreef:
    (...)

    -beetje offtopic maar goed-
    Dat heb ik heel vaak met boeken waarvan ik eerst de film zie en daarna de boeken lees. Van sommige films zeg ik ook echt "Nee, eerst het boek lezen en dan pas de film kijken".
    Soms vind ik dat ook leuker want dan kan je dingen vergelijken zoals jij t had ingebeeld ^^

    Ik ben altijd van: eerst de boeken, dan pas de film. Anders ga ik hem gewoon niet kijken (:
    Maar het irriteert me zo erg als mensen zijn van (ik neem als voorbeeld even The Hunger Games): Ik vind The Hunger Games zo een leuke film!
    En dan ben ik zo van: Nee. Het is een boek. Dat verfilmd is.
    Met PLL is dat wel minder, omdat de show en de boeken een beetje los van elkaar staan. Maarja
    Maar het is inderdaad leuker om te vergelijken hoe je het had ingebeeld.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben er niet aan gewend om te wachten op PLL afleveringen. Bij andere series lukt dat nog wel, maar ik wil echt weten wat er allemaal aan de hand is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Prancer -> Franknfurter


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moroi--> Hollstein


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    NoStranger schreef:
    Ik ben er niet aan gewend om te wachten op PLL afleveringen. Bij andere series lukt dat nog wel, maar ik wil echt weten wat er allemaal aan de hand is.

    Ik snap je punt, maar je hebt geen idee. Ik kijk het al heel lang, en het wachten is een marteling. MARTELING.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sooooon :D

    Ik heb zo'n awesome vriend die het met me mee is gaan kijken, vanaf afgelopen zomer samen met hem elke aflevering opnieuw gezien. :3
    En nogsteeds no clue wie A is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind