• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    Rosea schreef:
    (...)

    Hehehe, dat dachten mijn vriendinnen dus ook ;3


    Trouwens, wat vinden jullie van het feit dat sommige mensen denken dat Aria -A is? Zelf vind ik het nergens op slaan...


    Er zijn echt een paar hele sterkte theorieën.


    Your make-up is terrible

    Rosea schreef:
    (...)

    Hehehe, dat dachten mijn vriendinnen dus ook ;3


    Trouwens, wat vinden jullie van het feit dat sommige mensen denken dat Aria -A is? Zelf vind ik het nergens op slaan...


    Ik vind het ook nergens op slaan. Eén van hun 'hoofdargumenten' is omdat zij haar vinger voor haar mond houdt het laatste shot bij het voorfilmpje. Wat is dat nu voor reden :')
    Wie zou er trouwens voor kiezen om haar eigen relatie op de klippen te laten lopen en haar familie uit elkaar te halen. Om niet te vergeten dat ze bijna vermoord werd in de aflevering met de trein.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vind het ook nergens op slaan. Eén van hun 'hoofdargumenten' is omdat zij haar vinger voor haar mond houdt het laatste shot bij het voorfilmpje. Wat is dat nu voor reden :')
    Wie zou er trouwens voor kiezen om haar eigen relatie op de klippen te laten lopen en haar familie uit elkaar te halen. Om niet te vergeten dat ze bijna vermoord werd in de aflevering met de trein.


    Die is ondertussen ook alweer achterhaald haha. Cheryl stuurde me laatst een goede link, maar die kan ik niet meer vinden. Maar kijk eens hier


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die is ondertussen ook alweer achterhaald haha. Cheryl stuurde me laatst een goede link, maar die kan ik niet meer vinden. Maar kijk eens hier


    Ik denk gewoon dat als je er echt achter gaat zoeken, bijna alle personages verdacht zullen lijken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vind het ook nergens op slaan. Eén van hun 'hoofdargumenten' is omdat zij haar vinger voor haar mond houdt het laatste shot bij het voorfilmpje. Wat is dat nu voor reden :')
    Wie zou er trouwens voor kiezen om haar eigen relatie op de klippen te laten lopen en haar familie uit elkaar te halen. Om niet te vergeten dat ze bijna vermoord werd in de aflevering met de trein.


    Idd, & de reden dat Aria het 'ssh' ding doet bij de opening, is omdat ze haar origineel de hoofdpersoon wilde maken. Ze vonden dat de boeken, die hun alle vier de hoofdpersoon liet zijn, te ingewikkeld waren en wilden alleen Aria als de echte hoofdpersoon. Dus ja.
    En inderdaad, het is gewoon niet logisch. Iedereen heeft wel veel goede redenen enzo, maar één ding:
    Waarom zou Aria haar vriendinnen en haarzelf al die dingen aandoen?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Maar ik wil eventjes deze foto van mij laten zien...
    Ik heb voor sinterklaas zo een hema hoesje gekregen, waar je zelf op kon schrijven. Kijk wat ik heb gedaaan:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hehehe die is leuk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hehehe die is leuk.


    Tankss, ik voelde me echt heel cool toen ik het makte ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Nu ben ik echt benieuwd naar de rest van het seizoen Ö


    16 - 09 - '17

    Ohmyf*ckinggoooood! Die aflevering was zo spannend! En hun jurken ioefhiogrhj :9~
    Is er nog iemand die echt de creeps krijgt van dat ene masker? Toen Spencer en Hannah in het huis zaten en dachten dat ze alleen waren en er toen een gezicht met een masker verscheen. Echt, te eng.
    Het einde vond ik geniaal, met die kerstlampjes, anders had ik het einde van de aflevering echt te zoetsappig gevonden na al dat geweld en verschieten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ohmyf*ckinggoooood! Die aflevering was zo spannend! En hun jurken ioefhiogrhj :9~
    Is er nog iemand die echt de creeps krijgt van dat ene masker? Toen Spencer en Hannah in het huis zaten en dachten dat ze alleen waren en er toen een gezicht met een masker verscheen. Echt, te eng.
    Het einde vond ik geniaal, met die kerstlampjes, anders had ik het einde van de aflevering echt te zoetsappig gevonden na al dat geweld en verschieten.


    Ja, ik vraag me serieus af wie het was met dat masker.


    16 - 09 - '17

    Frodo schreef:
    Ohmyf*ckinggoooood! Die aflevering was zo spannend! En hun jurken ioefhiogrhj :9~
    Is er nog iemand die echt de creeps krijgt van dat ene masker? Toen Spencer en Hannah in het huis zaten en dachten dat ze alleen waren en er toen een gezicht met een masker verscheen. Echt, te eng.
    Het einde vond ik geniaal, met die kerstlampjes, anders had ik het einde van de aflevering echt te zoetsappig gevonden na al dat geweld en verschieten.


    Ik heb net die aflevering gekeken. Omg, dat masker. Ik moet gewoon weten wie het is.
    Gelukkig is het zo 6 januari. Met kerst vakantie en alles gaat de tijd toch snel.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dat masker was inderdaad echt eng. ;o


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Welk masker bedoelen jullie?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maar even, ik snap even iets niet.

    Ja mrs D is dood, maar was zij nu A of niet? De writers hebben gezegd dat die black widow, hoofd A is...... Maar dat we pas in t finale van seizoen 6, achter haar identiteit zullen komen. En pas in seizoen 7 waarom. Wat nu? Is het einde van PLL toch dichterbij dan we origineel hebben gedacht? (no_chears)


    -