• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    Twisty schreef:
    Eh, waarom ben ik er tussenuit gehaald? ;p

    Geen idee :') Maar je staat er weer tussen!

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze moeten niet zo zeuren dat ze er niet bij komen te staan als ze niet eens lezen hoe ze het door moeten geven, vind ik. :'D
    De beginpost ziet er goed uit, trouwens!

    Haha, dankje. (bloos)

    @ Ilona, op zich wel een leuk idee maar word de post dan niet te rommelig. :') En geen idee hoe de andere erover denken. Maar ik zit er zelf niet op te wachten om alles zelf op te zoeken want ik heb ook nog een leven buiten Q en niet alle tijd hiervoor.

    Hahaha, thanks.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marguerite schreef:
    (...)
    Haha, dankje. (bloos)

    @ Ilona, op zich wel een leuk idee maar word de post dan niet te rommelig. :') En geen idee hoe de andere erover denken. Maar ik zit er zelf niet op te wachten om alles zelf op te zoeken want ik heb ook nog een leven buiten Q en niet alle tijd hiervoor.


    Als anderen het opgeven is het wel leuk om te doen, maar niet als je het zelf allemaal moet opzoeken.


    Your make-up is terrible

    Marguerite schreef:
    (...)
    Haha, dankje. (bloos)

    @ Ilona, op zich wel een leuk idee maar word de post dan niet te rommelig. :') En geen idee hoe de andere erover denken. Maar ik zit er zelf niet op te wachten om alles zelf op te zoeken want ik heb ook nog een leven buiten Q en niet alle tijd hiervoor.

    Mmm, goed punt, het wordt dan wel een beetje rommelig ja. Maar als andere het wel leuk vinden, wil ik het opzich allemaal wel even opzoeken ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Marguerite > Hanaemi.

    Whew, Jackson en Ashley. Ik was echt even in shock dat moment, vind t stiekem wel wat hebben. Eeeen dat mes, sowieso is die verdwenen uit die oven volgende keer.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kaiser schreef:
    Whew, Jackson en Ashley. Ik was echt even in shock dat moment, vind t stiekem wel wat hebben. Eeeen dat mes, sowieso is die verdwenen uit die oven volgende keer.


    Jackson? Jason bedoel je?


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Jackson? Jason bedoel je?


    Ik bedoel Jason inderdaad. Ik speel teveel tanks :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Afl was niet zo spannend of leul. Behalve het einde, toen Caleb zei dat t huurplek in de naam van Hanna gehuurd werd. Vast Hanna omdat Hanna, Ali ging bezoeken. En A de liars dus op die manier wilt laten geloven da Ali de master achter alles is.


    -

    Serieus, heeft niemand zich geërgerd aan het overmatig gsm-gebruik in deze aflevering? Urgh.
    Die hint op het einde ook, ik vond h'm een beetje te obvious. Sowieso dat Holbrook er uiteindelijk niets mee te maken heeft ofzo :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmm, niet echt de beste aflevering van PLL die ik gezien heb. Veel vond ik voorspelbaar, wat bij mij heel erg zeldzaam is bij PLL en hoewel ik het ergens wel leuk vond, vond ik het erg irritant omdat de hele verrassing weg is.
    Ik vind het wel toevallig dat Jason bij de Grill was op het moment dat Aria daar was. Toeval bestaat niet in Rosewood. En Ashley Marin vond ik best wel irritant deze aflevering omdat ze de hele tijd Hanna probeerde te mijden.
    En ik vertrouw die nieuwe gast bij de Hastings niet aangezien ik het idee heb dat ze Spoby uit elkaar willen halen en hem in plaats van Toby willen plaatsen. Maar als Spoby uit elkaar moet (wat ik echt niet wil) ship ik Caleb en Spencer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oke, ik had de aflevering spannender verwacht. Toch was het einde wel spannender toen Caleb zei dat ze opslagplaats op Hanna's naam stond. Mona's lichaam is daar denk ik wel in de buurt omdat die vrouw ook een hele erge geur rook.
    Die vent die bij Spencer in de achtertuin woont vind ik maar een rare gozer. En ik vind het wel triest voor Jason, volgens mij begon hij wel gevoelens te krijgen voor Ashley. En arme Ted.
    Hopelijk wordt de aflevering volgende week spannender.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    Oke, ik had de aflevering spannender verwacht. Toch was het einde wel spannender toen Caleb zei dat ze opslagplaats op Hanna's naam stond. Mona's lichaam is daar denk ik wel in de buurt omdat die vrouw ook een hele erge geur rook.
    Die vent die bij Spencer in de achtertuin woont vind ik maar een rare gozer. En ik vind het wel triest voor Jason, volgens mij begon hij wel gevoelens te krijgen voor Ashley. En arme Ted.
    Hopelijk wordt de aflevering volgende week spannender.

    Precies dit. Het is wel slim van A, om die opslag plaats onder Hanna's naam te zetten. Hij ging er wss van uit dat ze niet binnen zouden komen, en dat de enige manier om binnen te komen is om de politie in te schakelen die dan Mona's lichaam vinden - in een plaats dat onder Hanna's naam staat.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Shit's going down.
    Ik denk dat Spencer en die vent uiteindelijk gaan zoenen of iets, dunno. En dat laatste stukje... ik denk dat het Toby is, al weet ik niet echt waarom.
    En poor Ted. Ik vind hem tof.

    Iemand anders mag 't topic aanmaken, trouwens. Ik heb geen tijd om het bij te houden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''