• Ik weet niet of het toegestaan is, maar ik en een vriendin hadden twee Walibi kaartjes gekocht voor 22 euro per stuk. helaas gaat het hele feest niet door, zijn ze maar t/m 28 september geldig en zijn we ze nog niet kwijt.

    Nogmaals, ik weet niet of het mag, sorry als het niet mag, ik kon er iig niks over vinden (Ctrl f bij de regels) . Mijn punt is: ik wil de kaartjes echt graag weer verkopen want het is voor mij een hoop geld, dus heeft er iemand interesse?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ourania schreef:
    (...)

    Ik vind eerlijk gezegd dat je er blij mee moet zijn dat iemand ze wil kopen, gezien ze over minder dan een maand al verlopen en je kan niet verwachten dat je het volledige aankoopbedrag van de kaartjes terugkrijgt.


    Dit.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ourania schreef:
    (...)

    Ik vind eerlijk gezegd dat je er blij mee moet zijn dat iemand ze wil kopen, gezien ze over minder dan een maand al verlopen en je kan niet verwachten dat je het volledige aankoopbedrag van de kaartjes terugkrijgt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oké. Dat ze niet het volledige aankoop bedrag ervan terug krijgt, oké. Maar het bod dat hier is gedaan is wel echt heel weinig in verhouding.

    Ot: sorry maar al mijn weekenden zitten al vol anders had ik er wel over na willen denken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry, maar ik ben niet zo weg van Walibi en al die pretparken. Aan mij heb je dus niets op dat gebied en daarbij ben ik aan het sparen voor een nieuwe mobiel :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Probeer ze op vakantie veilingen te verkopen?