• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry/Sirius - Albus - Lily - James..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik jan op dit moment rven niet reageten aangezien ik buiten beb en mijn moeder klaagt om mij rn mijn mobiel


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sirius Black

    ‘Ja, James. Dat is raar. Je kunt me niet wijs maken dat jij dit dood normaal en niet ongemakkelijk vind.’ James haalt zijn schouders op en ik probeer niet al te veel op hem te letten, maar het lukt niet. Hij lijkt zoveel op James...
    ‘Lily Potter als in onze zusje, dus jouw dochter, niet als in onze oma, dus jouw moeder. Dus om nog meer verwarring te voorkomen: Je hebt je dochter en zoon vernoemd naar je overleden ouders en mij.. naar twee schoolhoofden. Erg creatief; pap.’ Ik kan het niet laten om te grijnzen. Twee schoolhoofden?
    'Wie is het tweede schoolhoofd?' vraag ik aan Albus. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk te weten komen.
    ‘Het komt niet vaak voor dat ik het eens ben met mijn Alb; pap. Maar deze keer..’ Hij kijkt naar zijn bord en ik kijk naar Lily. Zij lijkt niet ontzettend veel op Lily Evers - of Lily Potter, zoals ze hier wordt genoemd, wat erg raar klinkt -.
    ‘En het word nog erger, want ik kwam de andere Lily toevallig gister tegen. Het was nogal een raar gespek, want we hadden het allebei over een andere James.’ Ik trek mijn wenkbrauwen op en vraag me af wat voor gesprek het was. Het kan bijna niet dat Lily Evers iets goeds zei over James, dat heb ik haar nog nooit horen doen.
    ‘Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar opa. Ik bedoel iedereen zegt dat ik op hem lijk. Kwa uiterlijk zowel innerlijk en ik heb nog nooit zo’n geweldig persoon als mijzelf ontmoet. Met alle respect; pap.’ Ik lach.
    'Jup, even groot ego. Maar ik heb hem vandaag nog niet gezien.' Ik schep wat eten op en proef het. 'Hmm, het eten is niet slechter geworden in de toekomst,' grijns ik. Ik kijk naar Harry, die naast me zit en helemaal verbijstert zit te kijken.
    'W-waar is Ginny?' vraagt hij met een rood hoofd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmm, ik heb nirt echt inspiratie voor Albus x'q misschien dat ik hem maar weg laat loprn aangezien hij geen zin heeft om over zijn moeder te praten omdat hij nu weer terug gaat denken aan de hele liefdes verhaal van hem en gingin. Misschien kan hij dan ginnt bezoeken in de ziekenzaal waar ze er niet is zodat hij Ralf en Draco uit hun eeuwige trance haalt.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee laat hem nog even blijven XD als ik weer aan de beurt ben laat ik Ginny even komen en dan gaat James wat awkwards doen ('x Speciaal voor Harry gezien hij tienduizend keer om haar vraagt :p (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    'Wie is het tweede schoolhoofd?' Vroeg Sirius.ik wilde antwoorden maar james was me al voor. Alweer. Net als altijd.
    ‘Het komt niet vaak voor dat ik het eens ben met mijn Alb; pap. Maar deze keer..’
    Ik keek James even aan die naar zijn bord staarde zo deed ik dat ook. Ik zuchtte zachtjes en dronk mijn vijfde bekertje met pompoenen sap in een keer op en schonk mijn zesde bekertje nogmaals in die ik begon te drinken.
    ‘En het word nog erger, want ik kwam de andere Lily toevallig gister tegen. Het was nogal een raar gespek, want we hadden het allebei over een andere James.’
    Ik lachte even waardoor de pompoenensap.verkeerd door mijn keel ging waardoor.ik begon te hoesten en alsnog verder dronk.
    ‘Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar opa. Ik bedoel iedereen zegt dat ik op hem lijk. Kwa uiterlijk zowel innerlijk en ik heb nog nooit zo’n geweldig persoon als mijzelf ontmoet. Met alle respect; pap.’
    'Oh.. *hik* James..' zuchtte ik weer en zette mijn zevenste bekertje hikkend neer.
    'Jup, even groot ego. Maar ik heb hem vandaag nog niet gezien.' Het werd inderdaad een verslaving toen ik mijn achtste vulde. Maar het hielp wel de brandende tintelingen in mijn onderbuik die ikk nog steeds niet kon verklaren. Wel de gehik nu. Ik keek Sirius even aan die verrukkelijk leek te knabbelen aan zijn eten.
    'Hmm, het eten is niet slechter geworden in de toekomst,'
    'W-waar is Ginny?' Begon pap. Ik zette mijn tiende beker met een luide hik weer neer en mijn hand schoot even voor mijn mond neer toen mijn hik plotseling leek te stoppen.
    'Die is - in het ziekenzaal..' murmelde ik en keek gauw weg.
    '..ik heb geen idee waarom maar ik zag George haar daar heen brengen.. vraag dat maar aan haarzelf.' Zei ik snel en schoof mijn pompoenensap dan aan de kant.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    'Arry niet wegrennen na lily komt Ginny (x'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Seconden vormden in minuten terwijl er een doodse stilte tussen ons bleef hangen. Ik voelde mijzelf gefrustreerd. Ik had mijn hele ziel en zaligheid bloot gegeven en hij zei niks. Geen woord en het leek er op alsof hij ook niet de stilte zal verbreken. Ik keek naar mijn dagboek die langzaam zichzelf weer dichtknoopte zodat alleen hen die de wachtwoord dragen het kunnen openen.
    ‘..ongelofelijk. Ik.. heb geen idee..’ Hij stond op en keek mij recht in mijn ogen aan waarbij hij zijn hoofd schudden. ‘Ik snap het niet. Door alleen maar wat een aantal personen je hebben aangedaan hoef je niet iedereen daarvoor te straffen, of wel?’ hij draaide zich weer om en ik zag hem naar de leuning grijpen. Binnen een paar passen stond ik naast hem en greep zijn kin terwijl ik in zijn kastanjebruine ogen staarde die te veel deden met mij naar mijn zin. ‘Het maakt me allemaal niet meer uit.’ Met dat liet ik zijn kin los en draaide mijzelf om en liep naar de uitgang van de astronomietoren met mijn boek in mijn hand voordat ik mijzelf omdraaide.
    ‘Oh en George; blijf vervolgens uit míjn spullen als je niet weet of het goed voor je is.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry dat ik nog niet heb gereageerd. Ik moest na school gelijk naar training, en nu moet ik gelijk door naar een restaurant want daar ga ik met mijn team eten. Als jullie echt niet iets langer kunnen wachten gaan jullie maar door.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sorry dat ik niet online was. Het is me gelukt om binnen 3 weken school achter te lopen bij minstens 3 vakken (ja, dat is de schuld van Quizlet) en ik moest hard leren. Nu moet ik zelfs mijn weekend opofferen (huil) maar ik ga proberen te posten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Sorry dat ik niet online was. Het is me gelukt om binnen 3 weken school achter te lopen bij minstens 3 vakken (ja, dat is de schuld van Quizlet) en ik moest hard leren. Nu moet ik zelfs mijn weekend opofferen (huil) maar ik ga proberen te posten.


    Maakt niets uit hoor (: school gaat (helaas) voor he. Ik heb net ook een berg huiswerk gelregen en zo meteen gaat mijn moeder me mer naar buiten slepen waardoor ik het nirt af kan maken. Morgen ben ik sowieso niet thuis en afwezig waardoor al mijn huiswwrk en leerwerk op zondag gaat blijven. Fantastisch. Mijnnmoeder vind mr zo anti sociaal waardoor ik verplicht mijn huiswerk moet laten om met haar mre naar buiten te gaan :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maakt niets uit hoor (: school gaat (helaas) voor he. Ik heb net ook een berg huiswerk gelregen en zo meteen gaat mijn moeder me mer naar buiten slepen waardoor ik het nirt af kan maken. Morgen ben ik sowieso niet thuis en afwezig waardoor al mijn huiswwrk en leerwerk op zondag gaat blijven. Fantastisch. Mijnnmoeder vind mr zo anti sociaal waardoor ik verplicht mijn huiswerk moet laten om met haar mre naar buiten te gaan :'p


    Tja, ik ken het :'D Ik ben ook al meerdere malen anti-sociaal verklaard.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Tja, ik ken het :'D Ik ben ook al meerdere malen anti-sociaal verklaard.


    Ja, heb ik vaak gelezen van jou :p maar Quizlet is een sociale site, we zijn wel sociaal bezig x') waarom noemen ze ons dan anti sociaal :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja, heb ik vaak gelezen van jou :p maar Quizlet is een sociale site, we zijn wel sociaal bezig x') waarom noemen ze ons dan anti sociaal :p


    JA! Dat is echt een heel goed excuus. Dat zeg ik ook altijd maar mijn ouders vinden het raar dat ik in plaats van met mensen praat die ik echt ken met mensen praat die ik niet ken :S


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    JA! Dat is echt een heel goed excuus. Dat zeg ik ook altijd maar mijn ouders vinden het raar dat ik in plaats van met mensen praat die ik echt ken met mensen praat die ik niet ken :S


    Maar dat is juist sociaal, je praat met iedereen die je tegn komt :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••