• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Raar is een ander woord voor leuk en dat is weer een ander woord voor verkmaak (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    (...)

    KIJK eindelijk iemand die mijn mening deelt(A)


    JIJ HOORT TE SLAPEN STFU


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Raar is een ander woord voor leuk en dat is weer een ander woord voor verkmaak (A)


    <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh- ik ook eigenlijk, dit is een vrije wereld (aangezien ik eindelijk mijn eigen kamer heb. Joehoe. Wat ben ik slecht ;') )


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    James Sirius Potter

    'Geloof me, James, je lijkt echt veel op je opa. En niet alleen qua uiterlijk. Hoewel Prongs niet graag achter andere meiden dan onze lieve Lily Evers aan gaat,' ik grijnsde en stak mijn duim op maar voordat ik een opmerking kon maken begon mijn vader al.
    'Ik denk dat het in deze tijd vooral draait om Voldemort, die weer teruggekeerd is.' Albus trok zich los uit mijn greep en ik zuchtte onhoorbaar. Pap was altijd zo serieus net zoals Albus. Pap kon over allerlei dingen begonnen zijn maar toch kiest hij voldemort.
    ‘Oh, Jammer dat we niet een beetje verder de tijd in zijn gegaan, wanneer de..’ ik keek Albus waarschuwend aan die het in de gaten leek te hebben gezien hij me aan keek en zijn mond dicht hield.
    ‘Laat maar… Hoe dan ook, net als wat James zei; we gaan een hoop plezier beleven dit jaar. En dat komt niet door James zijn smaak voor meiden.’ Ik trok verontwaardigd mijn mond open maar voordat ik wat kon zeggen hoorde ik een harde meisjes gil; ‘James! Albus.’
    ‘oh merlin.’ Murmelde ik. Rennend kwam mijn enige zusje op mij afgerend; Lily terwijl haar oranje haren sierlijk met haar mee zwaaide en het haar niet leek te deren dat iedereen onze kant op keek. Zonder pardon propte ze haarzelf tussen mij en Albus. ‘Waar waren jullie? Ik heb jullie al gezocht vanaf gisteravond.. Het is echt raar om..’ ik zag haar naar pap kijken en een grijns verscheen rond mijn lippen. ‘Wat is raar; lils? Om pap te zien in zijn jongere jaren? Die had je toch al gezien op foto’s of dat je je charmante oudere broer een héle dag heb moeten missen.’ ik stak mijn tong naar haar uit en haalde even en zette mijn hand in haar haar die ik in de war maakte.

    Sorry inspiratieloos (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Harry Potter

    ‘Oh, Jammer dat we niet een beetje verder de tijd in zijn gegaan, wanneer de..’Albus houdt snel zijn mond. Dat is jammer, want ik zou het best graag weten. Gaat de oorlog al snel voorbij? Ik kan me niet eens voorstellen hoe het zou zijn. ‘Laat maar… Hoe dan ook, net als wat James zei; we gaan een hoop plezier beleven dit jaar. En dat komt niet door James zijn smaak voor meiden.’ Ik zie hoe James iets wil gaan zeggen, maar iemand anders komt eraan.
    ‘James! Albus.’ Ik ijk naar het meisje dat op ons afgerend komt. Ze heeft rood haar. Als ze hier is komt ze tussen Albus en James in zitten. ‘Waar waren jullie? Ik heb jullie al gezocht vanaf gisteravond.. Het is echt raar om..’ Ze stopt en kijkt naar mij. Ik voel me helemaal rood worden. Wie is dit meisje? Een gedachte schiet in mijn hoofd. Zou het...
    ‘Wat is raar; lils? Om pap te zien in zijn jongere jaren? Die had je toch al gezien op foto’s of dat je je charmante oudere broer een héle dag heb moeten missen.’ Lils. Is het meisje Lily, mijn dochter?
    'Hoi,' zeg ik met een kleine stem. 'Ben jij Lily Potter?' vraag ik. Het klinkt raar om de naam van mijn moeder uit te spreken en toch iemand anders te bedoelen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ga je ook nog met sirius of zal ik reageren met alb ?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Reageer jij maar met Albus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    'JAMES! ALBUS!'
    Geschrokken keek ik om bij het horen van deze luidde stem- meisjes gegil- en voordat ik kon zien van wie het afkomstig was- ik had al een vermoedde- voelde ik een meisjes lichaam tussen mij en Fred proppen en hetkende de lichaam als die van Lily.
    'Waar waren jullie? Ik heb jullie al gezocht vanaf gisteravond. Het is echt raar om...'
    'Oh merlin..' murmelde ik maar tot mijn verbazing ging ze niet meer verder met haar zin en staarde pap aan. Ik begon wat te grijnzen en nam een derde bekertje met pompoenensap alsof het een verslaving was geworden.
    ‘Wat is raar; lils? Om pap te zien in zijn jongere jaren? Die had je toch al gezien op foto’s of dat je je charmante oudere broer een héle dag heb moeten missen.’ even rolde ik met mijn ogen en kon het niet laten en liet een grijns zien.
    'Hoi,' begon pap.
    'Ben jij Lily Potter?'
    'Lily potter als in onze zusje, dus jouw dochter, niet als in onze oma, dus jouw moeder.' Zei ik.
    'Dus om nog meer verwarring te voorkomen: je hebt je dochter en zoon vernoemd naar je overleden ouders en mij.. naar twee schoolhoofden. Erg creatief, pap.' Ik kan niet zeggen of ik nou tevreden ben met mijn namen of niet, maar het blijft raar dat pap me naar een van de grootste schoolhoofden van Zweinstein heeft vernoemd, en naar de man die hem heeft gedood.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik heb een nieuwe Faceclaim voor Scorpius gevonden.




    Groene appel obsessie, net zoals zijn vader^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lily Luna Potter
    ‘Wat is raar; lils? Om pap te zien in zijn jongere jaren? Die had je toch al gezien op foto’s of dat je je charmante oudere broer een héle dag heb moeten missen.’ Ik negeer James. Dat heb ik geleerd van mijn vader, de oudere versie dan. Vroeger ging ik altijd op alles in wat James zei, en daarom hadden we vaak ruzie. Nu negeer ik hem gewoon als hij iets zegt wat me niet aan staat. Dat is een soort gewoonte geworden. Pas als hij door mijn haar woelt geef ik hem een harde duw.
    'Ja, James dat is raar. Je kunt me niet wijs maken dat jij dit dood normaal en niet ongemakkelijk vind,' zeg ik op een geïriteerde toon.
    'Hoi,' zegt mijn vader, of laat ik hem maar gewoon Harry noemen.'Ben jij Lily Potter?' Ik knik.
    'Lily potter als in onze zusje, dus jouw dochter, niet als in onze oma, dus jouw moeder.' Zegt Albus voor de duidelijkheid. 'Dus om nog meer verwarring te voorkomen: je hebt je dochter en zoon vernoemd naar je overleden ouders en mij.. naar twee schoolhoofden. Erg creatief, pap.' Ik grinnik. 'En het word nog erger, want ik kwam de andere Lily toevallig gister tegen. Het was nog al een raar gesprek, want we hadden het allebei over een andere James,' zeg ik. Ik denk even terug aan gisteren. Toen had ik nog geen idee wat er aan de hand was. Ik heb dus gewoon mijn oma ontmoet in haar jonge jaren. Wauw, dit is raar.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LeoValdez schreef:
    Ik heb een nieuwe Faceclaim voor Scorpius gevonden.




    Groene appel obsessie, net zoals zijn vader^


    Wtf is er met mijn zoon gebeurd D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Wtf is er met mijn zoon gebeurd D';



    Haha ik vond deze fc beter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    Voordat ik nog meer kon doen werd ik door Lily weg geduwd. ‘Ja, James. Dat is raar. Je kunt me niet wijs maken dat jij dit dood normaal en niet ongemakkelijk vind.’ Ik haalde onverschillig mijn schouders op. Eigenlijk maakte het me vrij weinig uit. Ik kon nu opa en oma zien en ieder ander die gestorven waren. Eigenlijk was dit veel beter.
    ‘Hoi. Ben jij Lily Potter?’ ik zag mijn zusje knikken terwijl deze keer mijn Albus antwoord gaf. ‘Lily Potter als in onze zusje, dus jouw dochter, niet als in onze oma, dus jouw moeder. Dus om nog meer verwarring te voorkomen: Je hebt je dochter en zoon vernoemd naar je overleden ouders en mij.. naar twee schoolhoofden. Erg creatief; pap.’ Ik grinnikte. ‘Het komt niet vaak voor dat ik het eens ben met mijn Alb; pap. Maar deze keer..’ ik slikte en keek even Albus aan voordat ik weer naar mijn bord staarde.
    ‘en het word nog erger, want ik kwam de andere Lily toevallig gister tegen. Het was nogal een raar gespek, want we hadden het allebei over een andere James.’ Ik knikte.
    ‘Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar opa. Ik bedoel iedereen zegt dat ik op hem lijk. Kwa uiterlijk zowel innerlijk en ik heb nog nooit zo’n geweldig persoon als mijzelf ontmoet. Met alle respect; pap.’ Vervolgde ik met een grijns.


    inspiratieeloosss ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya





    Je dumpt gewoon de enige echte Scorpius Malfoy; Aka Bertie Gilbert D'; Cheekbones<3

    Hoe kun je?!

    P.s. toets Bertie Gilbert in.. zoveel foto's met zijn mond open ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya