• Wat de titel zegt dus, wat heb jij onlangs gekopieerd? Drop het hier! (:

    Onder mijn Ctrl + V zit: "Taio Cruz - Hangover ft. Flo Rida"
    Aangezien ik de laatste was, dus een nieuw topic. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:11 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    http://www.theguardian.com/books/2013/aug/16/blind-assassin-mullan-book-club


    Caution first, always.

    http://26.media.tumblr.com/tumblr_lpwwdzJhm61qb20yno1_500.gif


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    #LukeIsNotDARING


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    http://www.impericon.com/nl/dream-on-dreamer.html


    --

    Viva Discordia - That Handsome Devil


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    (★^O^★)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/alternatief/79008-kruidengeneeskunde-rozemarijn.html


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meagster Under a trillion stars, we danced on top of cars. zegt:
    dus ik dacht ooh jij bent lief!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZtTjG_ir0QQ

    Superleuk topic, ik vind het echt interessant om te lezen. ^.^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Een kapot treinstel voor ons en een probleem met de wisselwerking, dus we kunnen ook niet om het treinstel heen. Er zijn bussen besteld maar dat gaat nog heel lang duren.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    I have no words for how unendurably horrible and boring this book is. Armand knows only how to cry, beg people to love him and seemingly can't get his head around Christ. He is a pathetic wanker that can do nothing on his own, with an unhealthy obsession with Lestat...whom he both loves and hates.

    [Niet door mij geschreven btw. :')]


    Caution first, always.

    Dimitri Vegas, Martin Garrix, Like Mike - Tremor


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    even onder spoiler, het is mega lang. MIjn huiswerk van Sociale Vaardigheden met een STARR methode die we aangeleerd hebben en over de Gorden methode

    Scv persoonlijk verslag en logboek 6/10

    Verslag:

    Situatie: het is 6 oktober 2014. Klas Pm2b (17 meiden) hebben les in lokaal 5.07 van A. Het lokaal bevat veel tafels waardoor er veel leegstaan. Drie meiden zijn ziek waardoor de klas nog kleiner lijkt. A heeft het Activ board aan staan en een powerpoint open staan. De powerpoint gaat over de Gorden methode en de toepassing hiervan. De meeste uit de klas hebben hun boekjes van sociale vaardigheden, het boekje 'communiceren met de doelgroep pwo en oa' op tafel liggen. Ook hadden de meeste pen en papier op hun tafel liggen.

    Taak: mijn taak tijdens de workshop is om een actieve beroepshouding te tonen en voor mijzelf aantekeningen te maken. Mijn taak is om goed op te letten en zo de informatie in me op te nemen. Ook is mijn taak actief mee te doen door vragen te stellen, en vragen te beantwoorden. Mijn doel is dus om informatie op te pakken, te verwerken en kunnen gebruiken in mijn stage.

    Actie: tijdens de workshop heb ik geen aantekeningen gemaakt, dit komt omdat we de stof bij Pedagogiek gehad hebben. Wel heb ik actief geluisterd en de stof tot me op genomen en verwerkt. Als er vragen waren uit de klas of van A dan dacht ik na over de vraag.

    Resultaat: het resultaat is dat ik de gegeven leerstof in me opgenomen heb. Ik weet hoe het gedragsraam van Gorden werkt, en hoe je deze moet lezen en toepassen. Ook weet ik wat de Gorden methode inhoud en hoe hij denkt over de opvoeding. Mijn doel is gelukt. Ik heb informatie kunnen opnemen en doordat ik het al kende van Pedagogiek was het makkelijker om het te verwerken. Ik wil deze week op stage wel de Gorden methode gaan toepassen aangezien ik denk dat het een goede effect heeft op de kinderen uit mijn VVE groep.

    Reflectie: in de situatie voelde ik me rustig en op mijn gemak. De klas was stil en rustig waardoor ik mezelf goed kon concentreren en kon opletten. Doordat er halverwege een filmpje was over een situatie kon je even op iets anders focussen dan de les. Ik heb veel geluisterd omdat de stof herhaling was maar het toch belangrijk is. Ook de vragen waren belangrijk omdat er een paar van mijn vragen behandeld werden. De volgende keer zal er meer lesstof nieuw zijn en dan maak ik

    Logboek

    Wat heb ik geleerd bij de workshop van sociale Vaardigheden.
    - het gedragsraam van Gorden: de manieren van het aflezen, voorbeelden van situatie's en de specifieke betekenissen zoals passief en actief luisteren en de win win situatie.
    - punten die Gorden erg belangrijk vind: gelijkheid, respect voor andere, geen winnaar van kinderen of leidsters en acceptatie van anderen.
    - het verschil tussen actief en passief luisteren: actief is hoort het en reageert,passief reageert niet.
    - als huiswerk moeten we een logboek bij gaan houden voor zeven lessen.
    - we moeten zeven lessen het STARR gebruiken in een verslagje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ×

    Oooh, hij is vol, xd.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 13:03 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.