• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohh dus dat zijn de Jouga Wolves, en dat zijn de God's dinges.. Denk ik..
    Wauw en dat is me nu pas duidelijk.. Ben bijna klaar met alles kijken.. nog 4 episodes hierna..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PATRICK STUMP WORDT VADER OH MIJN FUCKING GOD HOE SCHATTIG WORDT DAT KINDJE HOLY SHIT.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waarom ben ik nu weer mijn eten en drinken vergeten vanmorgen? Stom!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tahereh schreef:
    Waarom val ik ook altijd op van die onmogelijke jongens. Bedankt, aantrekkingskracht en al die dingen meer.
    Ugh. --'


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben over je heen, ik ben over je heen, ik ben over je heen. Misschien als ik 't vaak genoeg zeg, ga ik 't geloven. :')


    † Love? I want to sleep.

    Ik wil zó graag bieden! Ik wil die al best wel lang en hij is nu spotgoedkoop in vergelijking met het origineel en de staat waarin het zich bevind. Finger's crossed.

    +

    Ah, wat geweldig!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 15:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan er echt niet meer tegen. Ik ga het dit jaar nooit redden met alles als ik het nu al niet meer zie zitten.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 16:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ah, wat geweldig! Misschien komt 'ie nog zaterdag binnen! Feest!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat een leuke docenten weer --''


    wat was dit ookalweer

    Oh leuk, net een emmer water over me heen gegooid gekregen.

    Net een paar keer bijna flauwgevallen. Nu die ellende weer voorbij is: yay vanavond is gonna be so nice


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    En ja hoor, mijn ouders zijn weer thuis van hun midweek Duitsland en het eerste wat ik te horen krijg is gezeik...


    Credendo Vides

    Ik wil een itunes card en wel nu. Het is me verdomme beloofd op mijn verjaardag die al meer dan twee maanden geleden was. (no_chears)


    -

    Aldea schreef:
    Ik wil een itunes card en wel nu. Het is me verdomme beloofd op mijn verjaardag die al meer dan twee maanden geleden was. (no_chears)


    Vraag er nog eens om?


    OT: Ik verveel me. Heb echt nérgens zin in.... Dan maar The Pretty Reckless luisteren. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm so sad.


    "Ignite, my love. Ignite."