• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik moet zo nodig D: Urgh. Still don't know what to do with my account. Hm.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Having the feeling that you are replaced is one of the hardest human can feel..

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Ben je drie uur bezig geweest om een filmpje te bewerken voor ckv, STOPT DAT PROGRAMMA MET WERKEN EN SLUIT HET ZICHZELF AF :l Frustratie.

Dat mens bumpt alleen maar.

"Ignite, my love. Ignite."

Vrijdag naar het boekenfestijn in Utrecht – heerlijk alleen in boeken neuzen.

Ugh :C

26 - 02 - '16

Thaluke schreef:

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ugh.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik ben echt trots op mezelf. ;3

Your make-up is terrible

Wauw het is me gelukt.

wat meer vertrouwen in mijzelf zou wel fijn zijn :-/. waarom denk ik toch altijd dat het me ttoch niet gaat lukken? :c?

[ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 23:01 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Nee, ik wil niet mee. Klaar. Discussie gesloten.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Thaluke schreef:

Oh, ik merk nu pas dat je alles op inactief gezet hebt. ;x

Your make-up is terrible

Sowieso wordt september meer werken dan augustus en I like it. c:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Waarom val ik ook altijd op van die onmogelijke jongens. Bedankt, aantrekkingskracht en al die dingen meer.
    Ugh. --'

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.