• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is zo ironisch als mensen die enkel naar die One Direction shit luisteren zich helemaal stoer voelen als ze dan zeggen dat ze naar iets luisteren met iets meer gitaar. Dude, je luistert dan echt niet ineens naar rock of metal.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hypocrites everywhere.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fuck you.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Phanism schreef:
    Het is zo ironisch als mensen die enkel naar die One Direction shit luisteren zich helemaal stoer voelen als ze dan zeggen dat ze naar iets luisteren met iets meer gitaar. Dude, je luistert dan echt niet ineens naar rock of metal.


    Hahaha, dat maak ik zo vaak mee :W


    26 - 02 - '16

    Phanism schreef:
    Het is zo ironisch als mensen die enkel naar die One Direction shit luisteren zich helemaal stoer voelen als ze dan zeggen dat ze naar iets luisteren met iets meer gitaar. Dude, je luistert dan echt niet ineens naar rock of metal.


    Moet ik me aangesproken voelen? Yeah. Dat doe ik wel. :')

    Maar het is kinda irritant :')


    wat was dit ookalweer

    Twee schooldagen gehad.
    in totaal drie verschillende vakken.
    heb al twee presentaties staan voor volgende week.
    moet voor alledrie de vakken voor volgende week twee tot drie hoofdstukken lezen
    en dan heb ik morgen nog twee nieuwe vakken waar we ook leeswerk van krijgen.
    dag sociaal leven x_x

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 18:56 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Natuuuuuurlijk. Had het kunnen weten, op de eerste dag gaan we zoals altijd iets met sporten doen. Ugh. Ugh. Ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil huilen, en mensen slaan..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vreetbui *-*


    wat was dit ookalweer

    Ik wil niet sporten morgen :c


    26 - 02 - '16

    Waarom ik de laatste tijd zo chagrijnig ben? Goh, misschien dat jullie met z'n allen mij gewoonweg buitensluiten en als ik dan een keer iets zeg of doe dan is het direct dat iedereen mij aankijkt alsof ik een spook ben.
    Donder toch lekker een einde op.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik vraag me af waarom ik steeds hoop dat ik wel degelijk iets beteken voor ook maar iemand op deze planeet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben t echt zat thuis.
    Er is altijd wel gezeik op mij.

    Eerst maar zeggen dat het goed van me is dat ik met mensen omga en dat ik alles mag. En nu mag ik niet eens naar een fucking verjaardag, alleen maar omdat t om 8 uur in de avond is.
    Mijn broer kan me dan echt wel ophalen en brengen. En t mag alsnog niet, wtf man.

    Geen wonder dat ik zo bang ben voor de buitenwereld, het is me gewoon aangeleerd sinds ik klein ben -.-
    Fml.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Thematiek kom alsjeblieft naar quizlet.
    Er zijn veel stories die jou nodig hebben!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik ben eindelijk een keer op tijd begonnen met (woordjes) leren.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.