• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Alain Thomassen - Margot
    Darius Visser - Jeffrey
    Doris Barnes - Margot
    Drew Chase - Linde
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia
    Isa de Vries - Marjanne
    Jamie Chase - Linde
    Jiang Chen - Rosanne
    Joris Franksen - Marjanne
    Kaylee van Driel - Hannah
    Layla Caspers - Natas
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Petronella "Petra" D'Auxy
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Raegan Verhoeven -
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Andere personages:
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Taco Boersma - Alicia

    Speeltopics: 1, 2
    Praattopics: 1
    Rollentopic


    Indeling groepjes sportweek
    Groep 1
    Maya van Leemhuizen – Alicia
    Jamie Chase – Linde
    Thomas van Hof – Anouk
    Kyra van Bakkum – Lisa
    Ramon Scheepsma - Natas
    Isa de Vries – Marjanne

    Groep 2
    Jiang Chen – Rosanne
    Drew Chase – Linde
    Darius Visser – Jeffrey
    Joris Franksen - Marjanne
    Mia den Hertogh - Natas
    Doris Barnes - Margot
    Elin van Haspengouw Hesbaye

    Groep 3
    Tyler Michigan – Lisa
    Qaasim Braam – Alicia
    Alain Thomassen – Margot
    Petronella "Petra" D'Auxy – Marjanne
    Layla Caspers – Natas
    Phoebe van Longen – Rosanne

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 11:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ramon schoot in de lach. 'Mooi niet. Mijn nachtrust is heilig voor me en dat zal hoe dan ook wel een opgave worden met jouw gesnurk.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Toen Maya en Mia klaar waren met hun luchtbedden, gingen ze met z'n vieren de tent uit. Phoebe verschoot direct van kleur toen ze de jongen zag staan die ze heimelijk al zo lang leuk vond.
    'Waar zullen we eerst naar toe gaan?' vroeg ze, terwijl ze vlug de andere kant op ging staan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Daar zul je weinig last van hebben, gezien jij het wel weer overstemd met alles wat jij in je slaap mompelt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Toen Ramon de meisjes in het oog kreeg, kon hij niet anders dan een paar trucjes doen, hevig hopend dat hij niet struikelde. Dat gebeurde gelukkig niet en hij richtte zich tot zijn vriend. 'O ja? Waar denk je dat ik zoal over praat?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mia keek om zich heen. Ze zag Ramon en Joris een eindje bij hen vandaan met de bal spelen, maar had niet de geringste behoefte om daar naartoe te gaan. Ramon werkte haar nog steeds op de zenuwen en ze schaamde zich tegenover Joris, die haar had zien huilen de vorige dag.
    Ze wees naar een houten gebouwtje dat verder opstond, met een overkapping ernaast. 'Zullen de toiletten daar zijn?'

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 12:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Laten we een kijkje nemen,' zei Phoebe, die nog even gauw een blik op de jongens wierp. Het waren inderdaad de toiletten.
    'Het lijkt me niks om midden in de nacht dit veld over te moeten voor een toilet.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Je mag me best wakker maken,' antwoordde Mia. Ze moest eerlijk bekennen dat het idee haar angst aanjoeg. Bovendien had zij de pech dat ze altijd 's nachts moest plassen en nu ze er tegenop zag, zou het waarschijnlijk wel meer dan één keer gebeuren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik heb een zaklamp,' zei Maya, 'en van die glow in the dark bandjes.'
    Die had haar moeder erin gedaan, maar dat zou ze zelf ook gewild hebben als ze thuis was geweest.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Het moet wel één van die meiden zijn, aan je rode hoofd te zien,' grijnsde Joris. 'Vertel op. Mia of Maya?'

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:17 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Graag,' zei Phoebe. 'Jullie mij ook, en dat is slim bedacht Maya,' vond ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik neem mijn mobiel altijd mee,' zei Isa. 'Flits aan en je hebt ook een perfecte zaklamp!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ramon grinnikte. Er was wel wat meer voor nodig om zijn wangen te doen gloeien, maar hij was toch blij dat hij de namen noemden van de meiden die het minste zijn aandacht trokken.
    'Laten we het dan maar op Mia houden.'
    Hij vond het een heel mooi meisje, maar hij had wel door dat ze hem niet zo mocht en hij niet zoveel zin om moeite te investeren in een meisje dat hem bij voorbaat al geen blik waardig wilde keuren.
    Hij ving de bal op in zijn nek en liet hem toen in zijn handen glijden.
    'Voor wie zou jij gaan? Van dat groepje?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mia geloofde niet dat een zaklamp haar erg zou helpen. Waarschijnlijk creëerde het schamele licht juist schaduwen die haar de stuipen op het lijf riepen.
    'Ik ga meteen even de wc's checken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'De wc's checken?' grinnikte Phoebe.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het is er vast vies,' bromde Maya. Meestal ging men heel anders met het sanitair van een ander om dan wanneer ze thuis waren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes