• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Alain Thomassen - Margot
    Darius Visser - Jeffrey
    Doris Barnes - Margot
    Drew Chase - Linde
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia
    Isa de Vries - Marjanne
    Jamie Chase - Linde
    Jiang Chen - Rosanne
    Joris Franksen - Marjanne
    Kaylee van Driel - Hannah
    Layla Caspers - Natas
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Petronella "Petra" D'Auxy
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Raegan Verhoeven -
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Andere personages:
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Taco Boersma - Alicia

    Speeltopics: 1, 2
    Praattopics: 1
    Rollentopic


    Indeling groepjes sportweek
    Groep 1
    Maya van Leemhuizen – Alicia
    Jamie Chase – Linde
    Thomas van Hof – Anouk
    Kyra van Bakkum – Lisa
    Ramon Scheepsma - Natas
    Isa de Vries – Marjanne

    Groep 2
    Jiang Chen – Rosanne
    Drew Chase – Linde
    Darius Visser – Jeffrey
    Joris Franksen - Marjanne
    Mia den Hertogh - Natas
    Doris Barnes - Margot
    Elin van Haspengouw Hesbaye

    Groep 3
    Tyler Michigan – Lisa
    Qaasim Braam – Alicia
    Alain Thomassen – Margot
    Petronella "Petra" D'Auxy – Marjanne
    Layla Caspers – Natas
    Phoebe van Longen – Rosanne

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 11:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, we zijn al een tijdje onderweg,' antwoordde Mia. 'Straks moet ik zodra we de eerste activiteit doen of zo.'
    Ze stapte het toiletblok in, dat gelukkig nog niet ranzig rook. Nog niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Goed punt,' zei Phoebe, die haar voorbeeld besloot te volgen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Van hun vieren?' Joris bekeek de meisjes. Hij kende ze nog niet erg goed, maar ze waren stuk voor stuk mooi. 'Ik heb geen idee. Moeilijke keus, ze zijn allevier erg mooi. Maar goed, gezien jij Mia al hebt, kies ik Isa wel.' Hij grijnsde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Blijkbaar ben ik de enige die zo verstandig geweest is om bij de stop naar de wc te gaan,' grinnikte Isa. Toch liep ze mee het toiletgebouw in, waar ze voor de spiegel met haar pink onder haar oog ging om een klein beetje uitgelopen mascara weg te vegen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Je liet mij kiezen tussen Mia en Maya,' antwoordde Ramon met een grijns. Maar ze mochten er inderdaad allebei wel wezen. Eigenlijk wilde Ramon best even naar hen toe, maar het enige wat hij kon bedenken was ze vragen of ze meededen met voetbal. Gezien een van hen blind was - of bijna - verwachtte hij echter dat ze dat idee toch afwezen. 'Maar Mia en Isa zijn allebei... oké.'
    Het waren niet de types die je lekker zou nemen, hoewel hij dat van beiden wel vond. Ze hadden allebei mooie lange benen, waren slank en hadden een gaaf gezicht.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 14:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nou, nou, wat een enthousiasme,' grinnikte Joris. 'Dus je had liever willen kiezen tussen allemaal? Wie had er dan gewonnen?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ramon gaf daar liever geen eerlijk antwoord op. 'Ik houd het maar op Mia én Isa.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Tss.' Joris lachte. 'Nou, dan moet je hen maar laten kiezen.' Hij keek het viertal na toen die het toilethok binnenliepen en draaide zich toen weer om naar Ramon.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ramon schoot in de lach en zag dat er meer jongens de tent uitkwamen. Iemand maakte hem al gauw de bal afhandig en Ramon liet het hem maar begaan.
    'Enig idee wat ons vandaag te wachten staat?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Joris schudde zjn hoofd. 'Ik denk dat de leiding ons straks wel ophaalt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Drew sleepte al zijn spullen over het terrein. Alsof hij zin had in dit kamp. Hij was zoals gewoonlijk heel slecht in het maken van vrienden. Twee jongens zag hij voetballen, iets wat hij altijd al leuk vond. Hij besluit even zijn bed klaar te maken en daarna mee te gaan doen.
    Het bed klaarmaken ging sneller dan gedacht. Ongeveer twee minuten later stond het luchtbed zichzelf op te pompen en lagen de spullen al op hun plaats. Drew rende naar de jongens toe.
    'Kan ik meedoen?'

    Jamie legde haar spullen klaar en pakte een boek erbij. Het was een Nederlands boek, om haar Nederlands te trainen. De rest van de meiden waren ergens anders, waar wist ze niet. Ze zouden wel weer terugkomen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ramon knikte en speelde hem de bal toe. Hij wist dat de jongen gisteren ook in het park was geweest, maar zijn naam was hem alweer ontschoten. Hij vond het echter ook een beetje lomp om ernaar te vragen en waarschijnlijk schoot het hem vanzelf weer te binnen of riep iemand anders zijn naam.
    'Zit je bij een voetbalclub of niet?' vroeg hij de jongen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Drew schud van nee.
    'Nog niet in Nederland. Ik zat in Engeland wel bij een voetbalclub.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nadat Kyra haar spullen had gedumpt en een plekje in de tent had bemachtigd, ging ze op zoek naar de andere meiden.
    'Hey,' zei ze vrolijk, zodra ze ze had gevonden.

    'Ah, jij was de jongen uit Engeland!' zei Joris grijnzend. 'Leuk!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain