• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Dan zet ik je er alvast bij. (:
    Iedereen moet nog even kijken of hij kan zolang er geen datum is.:Y)

    Dat is waar ^ het is in elk geval wel een gaaf idee! en bedankt voor mij er al bij zetten. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    LeoValdez schreef:
    Naar de film lijkt me leuk, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken als het niet in de buurt is, in Groningen ofzo, niet echt centraal dus ik denk dat het er niet van gaat komen.


    Ik denk dat Amsterdam het meest noordelijk zal worden - dus dat zal dan vast niet lukken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emm.. Wat een gedoe om te zeggen of je kunt of niet.. :l Ik werk ook vast in het weekend, maar als ik nu al kan melden dat ik een dag niet kom. Dan móeten ze me maar vrij geven. En dan vinden ze het ook niet erg, als je gewoon optijd bent en je niet om elk klein dingetje afmeld.. Neem ik aan.
    En.. Ik wil eigenlijk niet zo lang wachten, met naar de film gaan. Waarschijnlijk ga ik toch wel naar de premiere met een vriendin of wie dan ook, maar ik vind het leuker om hem al snel te kijken, dan pas helemaal aan het eind. Maargoed, dat maakt me opzich niet zoveel uit. Qua treinreis en busreis zou ik overal kunnen komen, daar zorg ik wel voor. Al zit ik 3 uur in de trein/bus en moet ik dan een half uur lopen! En de marathon is inderdaad makkelijker op een zaterdag als een zondag, juist om de reden dat maandag alles weer begint. Het enige nadeel is dat Zondag dingen soms anders rijden, maar ook daar is een oplossing voor, toch? :Y)
    C'mon Diehard Hobbitfans! Dit word supervet johh! ;D

    O, bytheway. Ik kom vanuit Twente. Dus das nogal naar het Oosten x]. Maar ik ben bereid me zoveel mogelijk aan te passen! ;]
    [ik kan er nooit goed tegen als er zoveel dingen "misschien niet kunnen lukken".. ;$ Ben zo blij dat jij dit regelt, Oakenshield.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 21:26 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Haha. Ik wil het ook al heel lang. Maar ik ben het met je eens hoor. Als je echt naar de marathon wil, kun je dat vast wel regelen op je werk. Dat staat volgens mij ook gewoon in je contract. Dus ik stel voor dat we het gewoon op een zaterdag doen en zondagnacht doorgaan.

    Qua film lijkt het me ook gewoon het handigste om het op een zaterdag of zondag te doen. Het liefst de zaterdag/zondag dat hij uit is, dus dan gaat het om 13 of 14 december. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Haha. Ik wil het ook al heel lang. Maar ik ben het met je eens hoor. Als je echt naar de marathon wil, kun je dat vast wel regelen op je werk. Dat staat volgens mij ook gewoon in je contract. Dus ik stel voor dat we het gewoon op een zaterdag doen en zondagnacht doorgaan.

    Qua film lijkt het me ook gewoon het handigste om het op een zaterdag of zondag te doen. Het liefst de zaterdag/zondag dat hij uit is, dus dan gaat het om 13 of 14 december. (:


    Lijkt me beide een goed plan.


    Your make-up is terrible

    Oeh, dat klinkt echt awesome :Y)
    Count me in for both, film mag sowieso, voor de marathon moet ik mn moeder nog even lief aankijken, haha.


    Stenenlikker

    voor de film komt het dan beter uit
    misschien dat ik het red om een the hobbit related cosplay af te hebben :3


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Arqueiro schreef:
    Oeh, dat klinkt echt awesome :Y)
    Count me in for both, film mag sowieso, voor de marathon moet ik mn moeder nog even lief aankijken, haha.


    Jaa je moet ook komen. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Xerneas schreef:
    voor de film komt het dan beter uit
    misschien dat ik het red om een the hobbit related cosplay af te hebben :3


    Dat zou echt super tof zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    al denk ik het niet te veel projecten :S
    en ben nog geen ster in naaien xD


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Faelain schreef:
    (...)

    Ik heb mijn schermhelderheid wat minder fel gezet en nu is het beter (;

    Vanaf Sint-Niklaas, maar reken maar vanaf Antwerpen, dat doe ik voor de meeting in Rotterdam ook. Maar met wat geluk vind ik nog een gekke Belg die vanaf daar met me wil meereizen.


    Wel dit is de gekke belg die mee wilt reizen hoor ^^ Ik kom van omgeving Aalst-Brussel, dus zowiezo moet ik ook richting Antwerpen voor een goede aansluiting ;)
    Ik wil me opgeven voor beiden, maar ik moet het wel een week of twee op voorhand weten voor ik verlof aanvraag ;)
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Xerneas schreef:
    al denk ik het niet te veel projecten :S
    en ben nog geen ster in naaien xD


    Ik ben ook nog steeds aan mijn Tauriel kostuum bezig haha :D de armbeschermers, broek en pruik heb ik al ;D
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    (...)

    Wel dit is de gekke belg die mee wilt reizen hoor ^^ Ik kom van omgeving Aalst-Brussel, dus zowiezo moet ik ook richting Antwerpen voor een goede aansluiting ;)
    Ik wil me opgeven voor beiden, maar ik moet het wel een week of twee op voorhand weten voor ik verlof aanvraag ;)
    x Stefanie.


    Jaa je moet ook komen. :'D
    En Lynn komt vast ook, dus dan zijn jullie al met zijn drieën.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    hahaha misschien dat ik een oc'tje doe
    ws red ik net niet iets van de chars zelf
    sws zal ik niet het thema van the hobbit ontlopen
    hehehe
    ALS JIJ KOMT WIL IK OOK


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Woehoee, count me in for both! This is going to be awesome :D!