• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Jaa je moet ook komen. :'D
    En Lynn komt vast ook, dus dan zijn jullie al met zijn drieën.^^


    hehe ik zie het best wel zitten hoor, beiden trouwens ;D


    Xerneas schreef:
    hahaha misschien dat ik een oc'tje doe
    ws red ik net niet iets van de chars zelf
    sws zal ik niet het thema van the hobbit ontlopen
    hehehe
    ALS JIJ KOMT WIL IK OOK


    Ik kom daarvoor graag even de grens over hoor ^^
    Zowiezo werk ik 1 weekend op 2, maar ik ben dan ook 1 op 2 vrij! dus zou ideaal zijn voor mij als we het zouden regelen op het weekend dat ik thuis ben ^^ maar dat zien we dan wel hehe ;D
    Wel ik denk dat ik het met Tauriel net ga redden, maar ik zal wrrs de boog nog niet hebben ;O ik ben nu wel volop bezig met de pijlen te maken, maar die punten zijn keimoeilijk haha XD
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    (...)

    Wel dit is de gekke belg die mee wilt reizen hoor ^^ Ik kom van omgeving Aalst-Brussel, dus zowiezo moet ik ook richting Antwerpen voor een goede aansluiting ;)
    Ik wil me opgeven voor beiden, maar ik moet het wel een week of twee op voorhand weten voor ik verlof aanvraag ;)
    x Stefanie.


    Haha super!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Beetje late reactie, maar ik ga even kijken voor de maraton.

    de film kan ik denk ik wel want het ligt eraan de 1e keer dat the hobbit te zien is in nederland ga ik al met anderen, tenzij het een week later is ofzo kan ik wel lijkt me ook verstandiger want met een grote groep heen te gaan de 1e keer dat de film draait, ik weet zeker dat meer mensen het willen zien en met zo grote groep kom je niet allemaal binnen.

    de marathon lijkt me leuk maar ik denk niet dat het leukt ik heb examens in mei en richting schiphol is ver van drenthe!


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    Frerin schreef:
    de film kan ik denk ik wel want het ligt eraan de 1e keer dat the hobbit te zien is in nederland ga ik al met anderen, tenzij het een week later is ofzo kan ik wel lijkt me ook verstandiger want met een grote groep heen te gaan de 1e keer dat de film draait, ik weet zeker dat meer mensen het willen zien en met zo grote groep kom je niet allemaal binnen.

    de marathon lijkt me leuk maar ik denk niet dat het leukt ik heb examens in mei en richting schiphol is ver van drenthe!


    Ik ga gewoon reserveren. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik ga gewoon reserveren. :'p



    ja dat kan ook! daar heb ik nog niet aan gedacht!
    ik zou dan graag willen
    de film komt toch uit op een woensdag?
    want als het ver reizen voor me word gaat dat niet lukken met school..


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    We gaan sowieso op die zaterdag of zondag nadat de film uit is. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    okee! count me in!


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    Shame on me, maar ik ben je naam vergeten. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    hahaha dat is niet erg ik denk dat je een heleboel namen moet onthouden, eline


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    Frerin schreef:
    de film kan ik denk ik wel want het ligt eraan de 1e keer dat the hobbit te zien is in nederland ga ik al met anderen, tenzij het een week later is ofzo kan ik wel lijkt me ook verstandiger want met een grote groep heen te gaan de 1e keer dat de film draait, ik weet zeker dat meer mensen het willen zien en met zo grote groep kom je niet allemaal binnen.

    de marathon lijkt me leuk maar ik denk niet dat het leukt ik heb examens in mei en richting schiphol is ver van drenthe!


    Ongeveer net zo ver als vanuut het prachtige Twente! ;]
    Maar met examens is het inderdaad wat lastiger.. Misschien moet je dat even bekijken als het wat dichterbij komt! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    waar word het gehouden en in welke bios?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat weet ik nog niet. Ik denk Utrecht of Amsterdam. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ongeveer net zo ver als vanuut het prachtige Twente! ;]
    Maar met examens is het inderdaad wat lastiger.. Misschien moet je dat even bekijken als het wat dichterbij komt! :]



    jaa twente ligt dichtbij bij waar ik woon! coevorden!
    ik kijk gewoon richting april hoe ik ervoor sta en of het lukt! (:


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    owh mijn leeftijd 16!


    if this is to end in fire , then we will all burn together