• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Handles schreef:
    Wat een leuk idee! Ik kan misschien wel naar beide. ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben geïnteresseerd :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Dat gaat gezellig worden.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt me echt ónwijs tof, maar helaas is het voor mij te ver denk ik. Plus logeren doe ik alleen als ik bevriend ben met iemand en die te ver weg woont om op- en neer te reizen.
    Hoewel ik dat wel deed naar Middelburg.... Maar toen had ik ook maar 1 kaartje. :'D

    Maar goed, voor mij gaat 't 'm helaas niet worden. Maar heeeeeeeel veeeeeeeel plezier! Dat zal vast wel lukken! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Even tussen door als het mag... :$
    Ja ja geloof het of niet maar het Hobbit fan topic is terug xD
    Omdat sommige het in the LOTR fan topic wat vervelend vinden dat er te veel van the hobbit in terug komt...
    vandaar hier de link kunnen we het weer lekker gezellig over the hobbit hebben en natuurlijk de nieuwe film die er aan komt ^_^
    Het grote Hobbit-Fan topic ~ 46


    You can't touch music but music touch you

    Frerin schreef:
    (...)


    jaa twente ligt dichtbij bij waar ik woon! coevorden!
    ik kijk gewoon richting april hoe ik ervoor sta en of het lukt! (:


    Woeehoeeh! Zie je wel, zover is het niet eens! Ik heb werkelijk geen idee wat Coevorden is.. Misschien kunnen we zelfs samenreizen oid. ;]

    En over de bioscoop: Ik denk dat Utrecht dan beter is. Die ligt toch wat centraler.. Toch? En anders word het nóg verder! Haha. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mag ik mijzelf aanmelden voor Marathon The Hobbit? Al dan wel onder voorbehoud gezien mijn examens vallen tussen Oktober en Juni (MBO) en ik niet weet of ik vrij kan krijgen van stage... maar voor als het kan ://Naomi/18 jaar oud.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Mag ik mijzelf aanmelden voor Marathon The Hobbit? Al dan wel onder voorbehoud gezien mijn examens vallen tussen Oktober en Juni (MBO) en ik niet weet of ik vrij kan krijgen van stage... maar voor als het kan ://Naomi/18 jaar oud.


    Whuutt.. Oktober en Juni liggen erg ver uit mekaar.. En het is al bijna Oktober, dus heb je je examens al bijna? :ó


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Leora schreef:
    Mag ik mijzelf aanmelden voor Marathon The Hobbit? Al dan wel onder voorbehoud gezien mijn examens vallen tussen Oktober en Juni (MBO) en ik niet weet of ik vrij kan krijgen van stage... maar voor als het kan ://Naomi/18 jaar oud.


    Jaahaa leuk leuk!! (:
    Ik hoop dat je vrij kan krijgen, nou ja en anders kom je maar wat later.:'p
    Ik neem aan dat je op zaterdagnacht geen stage hebt, toch? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper schreef:
    (...)

    Whuutt.. Oktober en Juni liggen erg ver uit mekaar.. En het is al bijna Oktober, dus heb je je examens al bijna? :ó


    Ja ik snap het ook niet maar school wilt het zo... maar het zijn allerlei verschillende soorten exames dus niet 1 nederlands examen maar meerdere net zoals de andere vakken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Jaahaa leuk leuk!! (:
    Ik hoop dat je vrij kan krijgen, nou ja en anders kom je maar wat later.:'p
    Ik neem aan dat je op zaterdagnacht geen stage hebt, toch? :'p


    Horeca :p...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Horeca :p...


    O ja, dat is waar ook.
    Huilen.
    Nou, ik vind dat ze je er vrij voor moeten geven. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    O ja, dat is waar ook.
    Huilen.
    Nou, ik vind dat ze je er vrij voor moeten geven. :'D


    haha we zullen zien (: ik ga iig proberen vrij te vragen zodra datum bekend is (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Stapper schreef:
    (...)

    Woeehoeeh! Zie je wel, zover is het niet eens! Ik heb werkelijk geen idee wat Coevorden is.. Misschien kunnen we zelfs samenreizen oid. ;]

    En over de bioscoop: Ik denk dat Utrecht dan beter is. Die ligt toch wat centraler.. Toch? En anders word het nóg verder! Haha. x]


    Utrecht! Daar studeer ik, dus ik vind dat een prima optie eigenlijk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk inderdaad dat Utrecht het beste te doen is. Ik zal even een poll maken voor de datum.


    Every villain is a hero in his own mind.