• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, grote handen, arm spieren en sekshaar.
    - Michael's kleine handjes en vingertjes en gekleurd haar. ADAMSAPPEL. <3
    - Luke's benen, ogen, piercing, haar en al het andere aan Luke.
    - Calum's lippen, glinsterende ogen, benen, spieren, borstkas en neus. ZIJN HAAR.





    Mede doordat Sprayberry en Lichael te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:

    Peetje Petronella houd van Luke // Rhae | Luke
    Gabbertje // Sprayberry // 17 | Lashton
    Mother of Michael's Hands Shippers // Lichael // 17 | Michael
    Eva // Tahereh // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Gake // 21 | Ashton
    Jessica // MagicalDreamer | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Labonair // 15 | Ashton
    Aline Claire // Juanita | Ashton
    Mother of Ashton's Feet Shippers // Memoria // 15 | Calum
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Liesje // Hershel | Michael
    Kimmie // Winhood // 19 | Cashton
    Tessiebessie // Stonefield | Ashton
    Ferb // Lues // 15 | Luke
    Marlijn // Nyctophobia // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Unforgettable // 13 | Lashton
    Lotta // Novoselic // 12 | All & Lashton
    Meike // Waetford // 17 | Ashton
    Marleen // Faiding // 14 | Calum




    Naharis schreef:
    (...)

    Volgens mij ben ik die nu echt aan het maken in mijn klas :3


    ik ben jaloers hahah. goed gedaan van je :3

    ik wordt altijd volop genegeerd en ik ben veel te verlegen. maarja is mn eigen domme schuld.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Okay, ik drop het even hier, misschien kunnen jullie helpen :3

    Deze twee heb ik woensdag getypt.

    Kay, ik ga het ff kort proberen uit te leggen.
    vorig jaar in het begin van het jaar werd ik verliefd op een jongen (E). Zijn vrienden (W, K en J) kwamen er na een tijdje achter. toen begonnen ze onnozel te doen, en ze hebben mij zelfs zijn nummer gegeven. Toen ik iets smste bleek hij een enorme klootzak te zijn. Dat was ongeveer in februari denk ik? In de tussen tijd was ik met F beginnen chatten. En toen begon ik op hem te crushen. In de chat deed hij heel aardig op sommige momenten, en soms was hij bot. Op school heeft hij mij een tijd genegeerd, eigenlijk de hele groep. Tot ze weer af en toe onnozel deden. Enfin, deze zomer had ik besloten om F te vergeten, aangezien hij al 19 is, en hij ook chatte met een meisje dat mij al heel mijn leven pestte (opzich is dat niet erg, maar hij zei ook dingen over onze gesprekken tegen haar, en dat vond ik wat minder) Anyway, nu te maandag is school terug begonnen, en bye bye mijn voornemen. Toen ik hem zag kwamen die kutgevoelens al weer terug. s'avonds dacht ik, agja die gaan wel weg, niet dus. Maar ondanks, dat ik E een klootzak blijf vinden, begin ik ook terug gevoelens voor hem te krijgen denk ik, wat ik dus langs de andere kant totaal NIET wil. En als laatste heb je W nog, hem heb ik altijd al een cutie gevonden, maar ik weet het niet er is dus ook iets met hem
    Wat moet ik doen?

    Ik weet et echt niet meer. Want ik voel nog steeds iets voor F, daar is echt geen twijfel aan....E, ik weet niet hoe het komt, maar ik begin hem terug leuker te vinden, langs de ene kant, maar de andere kant zegt, nee, want dat loopt toch fout af....Maar vandaag is er iets stoem gebeurd. We hadden het vierde uur NW, en ik wist dat de klas van W en E (dezelfde klas dus) in het lokaal naast ons zouden zitten, dus ik was dat in het oog aan het houden. En inneens zijn die er zo, en ik was een beetje subtiel *kuchkuch* aan het gapen, en ik zag W en E tegen elkaar praten en oppeens zwaaide E zo. En mijn beste vriendin begon zo kijhard te lachen (zij weet nog niet, dat ik terug feels heb voor E) En ik zeg zo waarom lacht gij zo? En ze zij zo kij droog van ja da was naar u. Maar da vind ik zo weird, want vorig jaar negeerde hij mij, zelfs als ik op een meter afstand stond te praten met zijn vrienden. En W....Ja, daar heb ik ook nog niet veel mee gechat, gewoon omdat dat mens niet antwoord



    Deze is van donderdag:

    Het is niet erg speciaal ofzo wat er is gebeurd hoor, maar gwn weird. En het is ook niet veel....Maar anyway, gisteren in de middag zat ik zo op bankjes samen met mijn beste vriendin, en twee andere meiden/vriendinnen van mijn klas. En ik was zo af en toe naar de eetzaal van het internaat aan het kijken of de jongens al naar buiten kwamen. En zo om twintig voor één kwamen ze naar buiten. W ging een paar banken van ons zitten en de rest van de gasten (waaronder E en F) gingen naar de wc's aan de basketbalvelden. Maar zo vijf minuten later ging F ook zo een paar banken verder bij W zitten (in dat groepje waren een paar meiskes en nog een gast of 2 ofzoiets) . Dusss....Ik keek zo af en toe die richting uit. En op een bepaald moment zie ik die oppeens mijn richting uit kijken, maar echt nogal duidelijk. Ik dacht zoiets van, ja er zal wel iets grappig ofzo zijn want ze waren aan het grijnzen. En mijn beste vriendin die kijkt ook zo naar hun en oppeens zegt ze zo, "Hade, die zijn naar u aan het kijken." Dus ik begon zo heel awkward rood te worden enzo....En even later waren ze weer gewoon aan het kijken. De laatste speeltijd zaten wij weer ongeveer daar op dezelfde bankjes. En W, E, F en nog 2 mensen kwamen voorbij. Ik volgde zo hun, en die kwamen voorbij mij en oppeens zegt F kij droog "Hey Hade." Ik werd weer rood, maar ik was iets aan het pakken dus ze zagen mijn kop niet, maar ik zij gewoon "Hey terug." En ze begonnen weer te grijnzen. Toen liepen ze verder en E ging bij mensen van zijn klas zitten, twee banken verder, en de rest nog een bank verder. Even later, staan W en F en nog wa gasten op en die lopen naar de vuilbak, toen kwamen ze weer voorbij en deze keer zeiden ze allemaal hey. Nu waren ze sneller weg en gingen weer zitten. Voor de rest van de speeltijd heb ik gewoon wat gekeken en zij hebben soms ook nog even gekeken. Dat was alles ;3





    Pfoeh dat is een hele lap tekst. Ik zou de botte jongen toch proberen uit je hoofd te zetten want ja. Jeetje wat ingewikkeld allemaal.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Ook een beetje gek dat ze staan te grijnzen. Misschien vinden ze je alle drie leuk


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)


    Pfoeh dat is een hele lap tekst. Ik zou de botte jongen toch proberen uit je hoofd te zetten want ja. Jeetje wat ingewikkeld allemaal.


    Sorry, er is vorig jaar nog heel wat gebeurd, echt rare gesprekken met vooral F enzow....Ik weet dat ik hem uit mijn hoofd zou moeten zetten. En ik dacht echt dat het mij ging lukken, aangezien hij een stuk minder knap is enzo.....En ik snap ook niet waarom ik E nog steeds leuk vind. HEt ene deel weet nog goed genoeg wat er is gebeurd en zet hem aan de kant, maar nu oppeens is de andere kant, van mijn kop 'hij is leuk' Gooood, ik voel me zo hopeloos.



    Faiding schreef
    Ook een beetje gek dat ze staan te grijnzen. Misschien vinden ze je alle drie leuk


    Dat zou ik echt heel straf vinden. Die jongens doen gewoon zo weird.... :(


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Faiding schreef:
    (...)

    ik ben jaloers hahah. goed gedaan van je :3

    ik wordt altijd volop genegeerd en ik ben veel te verlegen. maarja is mn eigen domme schuld.


    Ik heb me over mijn onzekerheid heen gezet. Duurde ook jaren xp
    Maar ja, je moet je sterk houden op mijn school anders wordt je weggepest, uitgescholden en soms zelfs in elkaar geslagen.
    Dus je leert daar echt een grote mond te hebben, anders houd je het niet vol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Dat zou ik echt heel straf vinden. Die jongens doen gewoon zo weird.... :(



    Pfff das echt klote man. Ik zou er een aantal nachtjes overslapen


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Naharis schreef:
    (...)

    Ik heb me over mijn onzekerheid heen gezet. Duurde ook jaren xp
    Maar ja, je moet je sterk houden op mijn school anders wordt je weggepest, uitgescholden en soms zelfs in elkaar geslagen.
    Dus je leert daar echt een grote mond te hebben, anders houd je het niet vol.


    Oh wow dat is echt super vervelend, is het wel een leuke school dan?
    Ik ben alleen verlegen als ik mensen niet ken, anders ben ik dar gewoon niet.
    Echt respect voor jou


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)


    Pfff das echt klote man. Ik zou er een aantal nachtjes overslapen


    Nogal....
    Dat doe ik zeker, maar ik ben zo'n rampenmeisje, ik zit er dan vanalles bij te bedenken.....Ooooh, sorry dat ik hiermee het topic verpest ;3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Faiding schreef:
    (...)

    Oh wow dat is echt super vervelend, is het wel een leuke school dan?
    Ik ben alleen verlegen als ik mensen niet ken, anders ben ik dar gewoon niet.
    Echt respect voor jou


    Nee, het is een kut school. Maar in mijn buurt zijn gewoon geen scholen met alleen maar leuke kinderen in mijn jaarlaag.
    Er zit overal wel een grote groep pestkoppen tussen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Nogal....
    Dat doe ik zeker, maar ik ben zo'n rampenmeisje, ik zit er dan vanalles bij te bedenken.....Ooooh, sorry dat ik hiermee het topic verpest ;3



    Je verpest het niet joh


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Naharis schreef:
    (...)

    Nee, het is een kut school. Maar in mijn buurt zijn gewoon geen scholen met alleen maar leuke kinderen in mijn jaarlaag.
    Er zit overal wel een grote groep pestkoppen tussen.


    Aw dat is echt klote, hoe lang moet je nog naar deze school?


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Nogal....
    Dat doe ik zeker, maar ik ben zo'n rampenmeisje, ik zit er dan vanalles bij te bedenken.....Ooooh, sorry dat ik hiermee het topic verpest ;3


    Topic verpesten? Er gebeurd tenminste iets ^^
    DRAMAAAAAA :3
    Snap je? We hadden het drama van een oude sok hier. Dus zo gebeurd er tenminste weer iets ^-^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Faiding schreef:
    (...)

    Aw dat is echt klote, hoe lang moet je nog naar deze school?


    Ik doe nu m'n derde jaar. Dus nog 5 jaar als ik niet blijf zitten.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Er zit hier zo'n vervelende mug te zoemen :s


    'Darling, just hold on'

    Gake schreef:
    Er zit hier zo'n vervelende mug te zoemen :s


    Zoemzoem...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]